abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219219105
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 16:50 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
Oh man, het is een tattoo bij Debbie geworden.

Pmu artists die opeens op de “fineline tattoo” trendtrein stappen snap ik sowieso niet.

Zelf afgekeurd ivm chronische pijn en ik zou niet met mijzelf kunnen leven als ik mijn kinderen zou negeren zodat er opeens wel genoeg energie is voor een gewonnen tattoo. Man wat trek ik haar slecht.
Nooit een tattoo zetten bij een pmu artist. Wordt niet diep genoeg gezet dus over een tijdje is het wsl deels of helemaal weg.
pi_219219136
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die weer een 'dapper' verhaal deelt dat ze alleen was op de boerderie omdat ze niet voor alles weg wil lopen maar er 'doorheen' gaat. Terwijl ze in Uden gezien is met Tim en ze dus echt niet alleen was.

Waarom die show aldoor?
Mies is een strijder! ;)
pi_219219163
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is Liam al volledig zindelijk? Hij is al een tijdje 2 toch? Of is ze toch een luie moeder die geen tijd in haar kind wilt stoppen (haar woorden voor als iemand zijn kind niet voor de 2e verjaardag zindelijk is)
Dan mag Roy in het weekend doen
pi_219219434
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:48 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die weer een 'dapper' verhaal deelt dat ze alleen was op de boerderie omdat ze niet voor alles weg wil lopen maar er 'doorheen' gaat. Terwijl ze in Uden gezien is met Tim en ze dus echt niet alleen was.

Waarom die show aldoor?
Omdat ze graag wil horen van een stel vreemden dat ze zo dapper en sterk is.

Side note: als zij lekker wil daten of seksen met iemand maar dit zelf (nog) niet wil delen dan is dat haar goed recht natuurlijk.
pi_219219449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft ooit vertelt dat ze een geregistreerd partnerschap hebben omdat Roy niet wilde trouwen. Daarom heeft ze officieel ook nog haar meisjesnaam. Het geregistreerd partnerschap was vooral handig omdat ze in Liverpool woonde en zoe eraan kwam

Dus trouwring is het niet en afgelopen vakanties heeft ze steeds een ring gekocht en ze heeft een bv ring ... gaat ze deze dan niet meer dragen?
Zo zit het niet. Ook met geregistreerd partnerschap mag je beiden elkaars naam officieel gebruiken. Dat geef je zelf aan wat je wilt. Dus zij heeft daar zelf voor gekozen.
pi_219219451
Geloof wel dat Lotte zich beroerd voelt na zo'n OK. En met wat HB daling voel je je ook niet best. Maar goed.. zoals met alles de overtreffende trap. Ze doet nu net alsof ze terminaal ziek is en peterus al aan de hemelpoort stond.

Pascal heeft mij geblokt omdat ik had gereageerd dat ik de winactie niet passend vond bij haar herstel..

Sanneke kan ik niet meer naar kijken. Zij js alles wat mij tegenstaat in het leven
pi_219219462
Ik vind het wel heel heftig bij Lotte.
pi_219219463
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 06:54 schreef Muurbloem7 het volgende:
Geloof wel dat Lotte zich beroerd voelt na zo'n OK. En met wat HB daling voel je je ook niet best. Maar goed.. zoals met alles de overtreffende trap. Ze doet nu net alsof ze terminaal ziek is en peterus al aan de hemelpoort stond.

Pascal heeft mij geblokt omdat ik had gereageerd dat ik de winactie niet passend vond bij haar herstel..

Sanneke kan ik niet meer naar kijken. Zij js alles wat mij tegenstaat in het leven
Lotte moet alles natuurlijk extra voelen en dankbaar zijn.
Ze zal best een pittig herstel hebben, maar blijf dan weg van insta en je zweverige teksten 🙈
pi_219219464
Paascal is eng en al die eet acties zo ongeloofwaardig
pi_219219467
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Lotte moet alles natuurlijk extra voelen en dankbaar zijn.
Ze zal best een pittig herstel hebben, maar blijf dan weg van insta en je zweverige teksten 🙈
Zal ze nu nog een winactie doen? voor een nieuwe buik haha.. nu wil niemand meer, geen goede content dit
pi_219219473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 06:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze graag wil horen van een stel vreemden dat ze zo dapper en sterk is.

Side note: als zij lekker wil daten of seksen met iemand maar dit zelf (nog) niet wil delen dan is dat haar goed recht natuurlijk.
Tsjah en in de podcast deelde ze dat ze iedere dag seks wil dus ze heeft er een nieuwe dagtaak bij haha
pi_219219499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 06:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

We weten nu immers dat ze elke dag wil. Eigenlijk wel meerdere keren per dag.
pi_219219501
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:17 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Tsjah en in de podcast deelde ze dat ze iedere dag seks wil dus ze heeft er een nieuwe dagtaak bij haha
Pff zo'n druk leven, 4 kinderen en zo'n libido, ik doe t haar niet na 😂
pi_219219507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:17 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Haha same thoughts :D
pi_219219515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zijn niet getrouwd 🫣
Daarom. Zo heeft ze toch wat.
pi_219219525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 06:52 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Zo zit het niet. Ook met geregistreerd partnerschap mag je beiden elkaars naam officieel gebruiken. Dat geef je zelf aan wat je wilt. Dus zij heeft daar zelf voor gekozen.
Volgens mij is daar al het e.e.a. over gedeeld. Debbie heeft de naam van Roy niet aangenomen. Er was toen een link gedeeld, ik weet niet meer welke, en via die link waren verschillende documenten inzichtelijk. O.a. een afschrift van hun geregistreerde partnerschap waarin haar naam na het geregistreerde partnerschap zichtbaar was.
pi_219219526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:03 schreef Beppie12345 het volgende:
Paascal is eng en al die eet acties zo ongeloofwaardig
Dat bakje van het toetje was leeg gespoeld onder de kraan. Erg ongeloofwaardig allemaal wat ze zou eten of drinken
pi_219219560
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nooit een tattoo zetten bij een pmu artist. Wordt niet diep genoeg gezet dus over een tijdje is het wsl deels of helemaal weg.
Exact! Op de pagina van de pmu artist staat: volgende week weer verder. Wat er nog meer aan moet gebeuren snap ik ook echt niet. Fijn sowieso dat ze nu al weet dat er volgende week energie is. Jaloers op! #sarcasmeuit
pi_219219592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Debbie is toch gewoon niet te geloven 🤦♀ egoist op en top. En nu het hele weekend in bed/op de bank
Waar zien we de engelse spelfout dan?
pi_219219608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:36 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
‘Ha meisje, we houden van je -opa en oma’

En daarbij een zelfgekleide zonnebloem.

Google vindt dit:
“ Veelvoorkomende betekenissen van het symbool zonnebloem:
Positiviteit en levenslust. Liefde en trouw. Geluk. Zomer. Kracht en veerkracht. Én onzichtbarehandicap.” Hééél passend en hééél mooi, Deb!

Volgende tattoo eentje van het hoofd van AM!
🤦♀
pi_219219613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:25 schreef Snaky het volgende:
Tjeetje die Timberland schoenen bij Tamara. Bijna 300 euro en vergeten te retourneren. Duur geintje.
Als je ze googled kun je ze goedkoper vinden...
pi_219219619
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft ooit vertelt dat ze een geregistreerd partnerschap hebben omdat Roy niet wilde trouwen. Daarom heeft ze officieel ook nog haar meisjesnaam. Het geregistreerd partnerschap was vooral handig omdat ze in Liverpool woonde en zoe eraan kwam

Dus trouwring is het niet en afgelopen vakanties heeft ze steeds een ring gekocht en ze heeft een bv ring ... gaat ze deze dan niet meer dragen?
Geregistreerd partnerschap geldt toch helemaal niet in het buitenland, het enige verschil met trouwens geloof ik
pi_219219624
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is Liam al volledig zindelijk? Hij is al een tijdje 2 toch? Of is ze toch een luie moeder die geen tijd in haar kind wilt stoppen (haar woorden voor als iemand zijn kind niet voor de 2e verjaardag zindelijk is)
Welk kind is nu voor z'n tweede jaar zindelijk? Dat is toch niet normaal ook
pi_219219626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:18 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waar zien we de engelse spelfout dan?
TikTok. Er staat ‘there’ en het had ‘their’ moeten zijn.
pi_219219628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Dat bakje van het toetje was leeg gespoeld onder de kraan. Erg ongeloofwaardig allemaal wat ze zou eten of drinken
Zij houd iedereen en vooral zichzelf voor de gek. Bij een kritische noot blokkeert ze je. Denk dat ze ook zo met haar behandelaars omgaat. Eigenlijk moet niemand haar meer volgen, zij moet gewoon enorm hard aan haar herstel werken. Ik vrees dat dat te laat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')