Een andere fluflu had wel een samenwerking met suzuki. Volgens mij Julia?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:06 schreef Meke het volgende:
Ik denk niet dat dat van Vera een samenwerking is, want zou echt niet weten waarom je daar mysterieus over zou doen? Zo'n gezamenlijke post met Suzuki geeft ergens toch ook juist 'status' als fluflu zou ik denken? Denk dat dit gewoon echt stom toeval is![]()
(Ik dacht trouwens eerst dat het over Vera Camilla ging, vond de dingen die gezegd werden al niet helemaal passen bij het beeld dat ik van haar had)
Geen idee wie Julia is maar Annick Velthuis heeft ook een samenwerking.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Een andere fluflu had wel een samenwerking met suzuki. Volgens mij Julia?
Wenkbrauwenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:18 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Debbie debbie 🤣 nog lang niet de oude maar wel alles bij elkaar geraapt om de nagels te doen 🤡
Nee, aan beide kanten zit 2x een gele 15kg plate, en 1 kleine 5kg plate, de barbell zelf is 20kg. Dus daarmee kom je op 90 uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:00 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat valt me vaker op, die gewichten die ze noemt. Ik zie op dat ding 15kg staan, en dan keer 2.? Dat is toch 30kg dan? Of bedoelt ze dan dat ze in totaal 90kg doet en dan 3x? Vaag allemaal (ja ook die slijmbeurs en kleding 😭)
Is wel een nieuwe auto. Nog geen 2 maanden geleden deelde ze de add erover.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef papierentas het volgende:
[..]
annickvelthuis denk ik.
Is geen nieuwe auto, ze heeft nieuwe velgen en spiegelkappen in zwart, kenteken is ook te 'oud' om nieuw te zijn. Maar zij en partner hebben duidelijk al langer een samenwerking met Suzuki.
Kan, maar kenteken is van april, daar kijk ik naar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Is wel een nieuwe auto. Nog geen 2 maanden geleden deelde ze de add erover.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:13 schreef Memm het volgende:
Helemaal klaar met die verwende / "zieke" / geopereerde / wolletjes / jankende scooiende flu-flu's.🤑
& straks wéér al die gesponsorde black friday/sint/kerst/ELF ON THE SHELF zooi..
IK TREK DIT NIET MEERRRR.🤣
Ik ga in de winterslaap! 👋🏻
Niet geluisterd, maar ik hoor het Annemarie gewoon zeggen. Niemand praatte er over, dus ze had niet kunnen weten, dat het ethisch wat minder verantwoord is om je minderjarige kinderen te exploiteren. Maar gelukkig heeft ze een boek geschreven en gaan mensen er nu over nadenken!quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:37 schreef Danielle_ het volgende:
En ondertussen ga ik stuk om AM op de radio. Het laten poseren van haar kinderen voor allerhande reclame was niet handig zoals er wel meer dingen in het ouderschap zijn waarvan je daarna denkt ‘niet handig, maar niemand heeft me dit verteld! Want niemand praat erover!’ Waar heeft AM toch al die jaren gemist dat je kinderen zo inzetten voor je bedrijf en altijd maar tentoonstellen al lang bewezen slecht is? En mist ze dan echt al zo lang de essentie van alle haat kritiek die ze krijgt? Kom nou, dit is wat iedereen haar al jaren vertelt! En ook precies datgene wat ze nooit anders zal gaan doen. Er is van de week alweer geposeerd voor een interview, er is op beeld al kleding gepast. Schijnheilig gedoe.
Zitten die in elk geval goed voor als ze op de bank of in haar nest ligt.quote:
Jij zegt het, ik dacht het. Ben heel benieuwd maar zal me niets verbazen als we haar daar treffen!quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:55 schreef AppelsEieren het volgende:
Als je de stories van RealityFBI bent doorgeworsteld (voor een deel vluchtig gelezen) zie je pas echt wat haat is.
Daar heeft AM nog niet eens een procent van gehad.
Hij vertelt ook dat er een EO programma komt over haat naar influencers ; mag toch hopen dat AM daar niet in voor komt...
Ik zie er niks raars aan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef Henrike het volgende:
Dbm in de sportschool; laten we voorop stellen, ik doe het haar niet na
Maar ik dacht staat daar nou een brandweervrouw, die broek is toch net of ze bij de vrijwillige brandweer zit
Ik dacht een tattoo, aangezien er een blurr op haar arm staat en er staat ‘voor opa en oma’.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:18 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Debbie debbie 🤣 nog lang niet de oude maar wel alles bij elkaar geraapt om de nagels te doen 🤡
Ik vind haar engquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:58 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Die Pascal daar schrik ik toch weer van. Al dat eten dat ze blijft showen. Sowieso dat bedrijven haar hiervoor sponsoren. Onbegrijpelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |