Lijkt er ook op dat ze het verdriet nog geen plek heeft kunnen geven. Voor zover dat kan. Misschien zou het fijn voor haar zijn om hier een keer met een psycholoog oid over te kunnen praten. Lekker je hart luchten kan erg fijn zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Je ziet het verdriet bij Sanneke en het lijkt mij ook verschrikkelijk om je vader en broer te verliezen.
Neemt inderdaad niet weg dat het lijkt op schooien dit
En dan niet met duizenden onbekenden..quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:30 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Lekker je hart luchten kan erg fijn zijn.
En dan lees je gisteren dat een Nederlandse vrouw in Turkije is overleden aan een schoonheidsiperatie.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:26 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Snap ook niet waarom ze er sowieso aan is begonnen als ze al zo kwakkelde met haar gezondheid. Ijzertekort,aanhoudende blaasontstekingen etc. Waarom moest het allemaal zo snel?
Topictitel 😂
Ik denk werkelijk dat zij goede psychische hulp nodig heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:33 schreef Utopica het volgende:
Kunnen we niet een gezamenlijke tikkie aanmaken om geld in te zamelen voor Sanneke, mét oogmerk, om eens een fatsoenlijke psycholoog in te zetten?
Ik begrijp dat verlies van familie erin hakt, maar dit is wel echt heel intens en belemmerend. Het zo koppelen aan de Efteling? En dan moeten huilen omdat anderen met een grotere groep kunnen gaan (eerst vanwege de kosten, dan gemis, bijzondere volgorde ook. Maargoed, ze is verdrietig, dus álà).
En ik weet ook dat iedereen zijn of haar verdriet anders verwerkt, maar dat dit een dood van best een hele tijd geleden triggert. Ik gun haar anders
Als Sanneke naar een psych zou willen maar het niet kan betalen zou ze andere keuzes moeten maken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:33 schreef Utopica het volgende:
Kunnen we niet een gezamenlijke tikkie aanmaken om geld in te zamelen voor Sanneke, mét oogmerk, om eens een fatsoenlijke psycholoog in te zetten?
Ik begrijp dat verlies van familie erin hakt, maar dit is wel echt heel intens en belemmerend. Het zo koppelen aan de Efteling? En dan moeten huilen omdat anderen met een grotere groep kunnen gaan (eerst vanwege de kosten, dan gemis, bijzondere volgorde ook. Maargoed, ze is verdrietig, dus álà).
En ik weet ook dat iedereen zijn of haar verdriet anders verwerkt, maar dat dit een dood van best een hele tijd geleden triggert. Ik gun haar anders
Er zat ook een tikkie sarcasme in vanwege al haar tikkies, maar met een serieuze ondertoon.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als Sanneke naar een psych zou willen maar het niet kan betalen zou ze andere keuzes moeten maken.
Dat valt me vaker op, die gewichten die ze noemt. Ik zie op dat ding 15kg staan, en dan keer 2.? Dat is toch 30kg dan? Of bedoelt ze dan dat ze in totaal 90kg doet en dan 3x? Vaag allemaal (ja ook die slijmbeurs en kleding 😭)quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Vorige week nog last van een slijmbeurs en nu 3x90kg? Dat viel dus ook wel mee allemaal.
Nee hoor dat heb ik al vanaf het begin precies hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vertrouw haar niet. Ik vind haar ook geen leuke persoonlijkheid hebben, en zodra ze kritiek krijgt is het altijd: kijk eens Gerda…. Dat wordt een beetje oud en niet meer grappig. Ik volg haar dus ook niet, maar natuurlijk kwam ze ineens voorbij met het filmpje op TikTok nadat ik hier iets gelezen had… 👀 big brother is watching you met die technologie tegenwoordig 😂quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende: [..] Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
Ik pikte ze beide uit jouw bericht. En ik vind ook echt dat zij met zichzelf aan de slag zou moeten. Als het niet voor zichzelf is dan voor haar kind. Maar dat gejank op insta gaat haar niet helpen. Tenzij de Efteling haar nu een nacht cadeau doet want dat is blijkbaar de oplossing voor haar issues. Sure.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:53 schreef Utopica het volgende:
[..]
Er zat ook een tikkie sarcasme in vanwege al haar tikkies, maar met een serieuze ondertoon.
Dan ben ik samen met jou in de minderheid. J&V vind ik ook zo gemaakt grappig. En over Wil en Tien wil ik het niet eens meer hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:23 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb ik al vanaf het begin precies hetzelfde. Ik kan mijn vinger er niet op leggen maar ik vertrouw haar niet. Ik vind haar ook geen leuke persoonlijkheid hebben, en zodra ze kritiek krijgt is het altijd: kijk eens Gerda…. Dat wordt een beetje oud en niet meer grappig. Ik volg haar dus ook niet, maar natuurlijk kwam ze ineens voorbij met het filmpje op TikTok nadat ik hier iets gelezen had… 👀 big brother is watching you met die technologie tegenwoordig 😂
Maar eerlijk dat heb ik ook met die Nadeche en Mo, ik vind hun zo cringe en totaal niet grappig (overigens vind ik hun niet sluw Itt die Vera) maar ik snap ook niet zo goed wat mensen zo leuk en grappig aan hun vinden.
Dus wat dat betreft ben ik in de minderheid met mijn mening over influencers met een groot bereik, zelden dat ik iemand echt leuk vind 😂
Ze zijn ook gewoon ongeloofwaardig. Iets is geweldig zolang het gratis is en als volgende week het volgende merk komt met een vergelijkbaar product is dat weer geweldig. Ze zijn in elk geval niet trouw aan een merk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:59 schreef Tarantelle het volgende:
Het zal wel slecht van mij zijn (en het merendeel van de hier besproken influencers ken ik niet), maar ik vertrouw niemand. En hoe harder ze roepen dat ze iets zelf betaald hebben, hoe ongeloofwaardiger ik het vind worden.
De meest logische verklaring lijkt mij dat de dingen die ze zelf aanschaffen gewoon niet genoemd worden, want niet interessant om te noemen. Die dingen zien we dus niet.
Die Nadeche en Mo, daar kan ik gewoon echt niet naar kijken 🫣quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan ben ik samen met jou in de minderheid. J&V vind ik ook zo gemaakt grappig. En over Wil en Tien wil ik het niet eens meer hebben.
Valt mij ook op ja, sinds de release van haar boek dat ze dat volgens mij 🫣quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat doet AM anders.. van die lieve woorden tegen de kleintjes als ze binnenkomt. Kan mn vinger niet op leggen maar het is anders.
Die komen heel af en toe voorbij maar ik kijk nooit uit mezelf bij ze. Ik snap zo’n twee-eenheid nooit zo goed. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die Nadeche en Mo, daar kan ik gewoon echt niet naar kijken 🫣
Die is met een charme offensief bezig. Hoe ze praat, dat ze dingen fout heeft gedaan blabla. Maar ze blijft nog steeds haar kinderen gebruiken voor haar content en gooit daarmee dus hun privacy te grabbel. Die vrouw gelooft in haar eigen domme gezwets.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat doet AM anders.. van die lieve woorden tegen de kleintjes als ze binnenkomt. Kan mn vinger niet op leggen maar het is anders.
En toch halen ze met een crowdfunding al 34k op en hebben ze 350k volgers, dus genoeg mensen die hun puberale gedrag fantastisch vinden. Hoe dan?!quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die Nadeche en Mo, daar kan ik gewoon echt niet naar kijken 🫣
Het is zeker anders, het viel mij op (heb speciaal even met geluid gekeken).quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:32 schreef Missinglink24 het volgende:
Ze oogst ook aardig wat kritiek met haar nieuwe boek. Veel mensen die in een review aangeven dat het AI lijkt en dat ze AM in een slachtofferrol zien, maar ook dat ze haar kinderen uit blijft buiten. Dus ze moet inderdaad wel iets doen om de boel wat positiever te laten lijken…quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:01 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die is met een charme offensief bezig. Hoe ze praat, dat ze dingen fout heeft gedaan blabla. Maar ze blijft nog steeds haar kinderen gebruiken voor haar content en gooit daarmee dus hun privacy te grabbel. Die vrouw gelooft in haar eigen domme gezwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |