abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219212754
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219212758
Inspiratie loos voor titel! Wie bied?
pi_219212768
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:30 schreef Cattolica het volgende:
Ik volg Sanneke nu al heel wat jaren (hiervoor op Youtube) en ik heb denk ik teveel en te vaak tranen gezien dat het ook nu vandaag weer heel strategisch overkomt. Ik zeg niet dat haar emotie's niet oprecht zijn maar ik kijk er zo langzamerhand wel al een tijdje met rollende ogen naar.
Nou ja ik snap haar wel dat ze de mensen om haar heen mist en dat dat op bepaalde momenten extra verdriet geeft. Maar ze linkt het allemaal weer naar uitjes naar de Efteling, Disney etc.. Het komt op mij deels weer over als schooien om geld.
pi_219212772
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze komt bij mij zelden voorbij. Misschien komen zij en Annick nu voorbij omdat ik deze week zelf ben gaan zoeken naar een nieuwe auto.
Over alarmbellen gesproken, die gaan bij mij bij alle fluflu’s af.
Ik vind vele annick maar geen met nieuwe auto... welke is het??
pi_219212774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nou ja ik snap haar wel dat ze de mensen om haar heen mist en dat dat op bepaalde momenten extra verdriet geeft. Maar ze linkt het allemaal weer naar uitjes naar de Efteling, Disney etc.. Het komt op mij deels weer over als schooien om geld.
En op een gratis overnachting bij de Efteling
pi_219212783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Annick Velthuis
pi_219212788
Dbm in de sportschool; laten we voorop stellen, ik doe het haar niet na
Maar ik dacht staat daar nou een brandweervrouw, die broek is toch net of ze bij de vrijwillige brandweer zit
pi_219212790
quote:

[..]
annickvelthuis denk ik.
Is geen nieuwe auto, ze heeft nieuwe velgen en spiegelkappen in zwart, kenteken is ook te 'oud' om nieuw te zijn. Maar zij en partner hebben duidelijk al langer een samenwerking met Suzuki.
pi_219212807
quote:

[..]
Annickvelthuis. Ze heeft een post met die auto.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 11:03:31 #10
184769 crew  Deisyy
pi_219212823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Inspiratie loos voor titel! Wie bied?
In Villa Volta op de bank?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219212826
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef Henrike het volgende:
Maar ik dacht staat daar nou een brandweervrouw, die broek is toch net of ze bij de vrijwillige brandweer zit
Vorige week nog last van een slijmbeurs en nu 3x90kg? Dat viel dus ook wel mee allemaal.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 11:06:11 #12
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219212835
Ik denk niet dat dat van Vera een samenwerking is, want zou echt niet weten waarom je daar mysterieus over zou doen? Zo'n gezamenlijke post met Suzuki geeft ergens toch ook juist 'status' als fluflu zou ik denken? Denk dat dit gewoon echt stom toeval is :+

(Ik dacht trouwens eerst dat het over Vera Camilla ging, vond de dingen die gezegd werden al niet helemaal passen bij het beeld dat ik van haar had _O- )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219212908
Kyra: ik ben het eens met Gooischevrouw. Ik hoop voor haar kinderen dat ze zich snel beter voelt, maar iedereen en zijn moeder had dit van tevoren aan zien komen. Bij nummer 1 was het al kommer en kwel allemaal. Nu groeien er 3 kinderen op met een mentaal en fysiek instabiele moeder. Kan me dan ook moeilijk inleven dat je bewust die risico's neemt. EDS is ook nog eens erfelijk, psychische problemen ook. Zeker als je omgevingsfactoren ook nog eens instabiel zijn. Maargoed, ik hoop op het beste voor iedereen. Wel heel erg mooi dat haar schoonouders zo inspringen, dat zie je niet vaak.
pi_219212910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik stem voor 👍
pi_219212945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:06 schreef Meke het volgende:
Ik denk niet dat dat van Vera een samenwerking is, want zou echt niet weten waarom je daar mysterieus over zou doen? Zo'n gezamenlijke post met Suzuki geeft ergens toch ook juist 'status' als fluflu zou ik denken? Denk dat dit gewoon echt stom toeval is :+

(Ik dacht trouwens eerst dat het over Vera Camilla ging, vond de dingen die gezegd werden al niet helemaal passen bij het beeld dat ik van haar had _O- )
Denk idd ook toeval.. vera is wel redelijk transparant daarin (die ander ken ik verder niet) en ik zie haar eerder dan een post maken over dat ze het zo gaaf vind dat ze dit gekregen heeft met de nodige "kijk gerda!" Erbij dan dat ze liegt over zelf kopen... dus zeer waarschijnlijk gewoon toeval en fijn zelf gekocht!
pi_219212955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik stem voor 👍
Vind m top
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 11:24:19 #17
184769 crew  Deisyy
pi_219212992
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik stem voor 👍
Ik las het hier gisteren en vond het geniaal :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219213003
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatie
Nou inderdaad. Snap ook niet waarom ze er sowieso aan is begonnen als ze al zo kwakkelde met haar gezondheid. Ijzertekort,aanhoudende blaasontstekingen etc. Waarom moest het allemaal zo snel?

Topictitel 😂
  Moderator/colorchick vrijdag 7 november 2025 @ 11:28:35 #19
382129 crew  Donna
pi_219213029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
Ik denk dat je als goede fluflu idd behoorlijk gehaaid moet zijn ja. Nou vind ik dat ook niet persé een negatief iets trouwens. Veel goede ondernemers zijn ook gehaaid, scherp.
  vrijdag 7 november 2025 @ 11:39:36 #20
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219213123
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik vind het echt schaamteloos om je verdriet voor zulke doeleinden in te zetten. Juist als je je vader én broer op jonge leeftijd al moet missen, dan zou je moeten weten dat het leven niet draait om dure overnachtingen in de Efteling en Disney.

Ze heeft haar moeder nog, een verloofde, een gezond kindje en de mogelijkheid om de godganse dag op de bank te liggen. Tel je zegeningen denk ik dan.
pi_219213169
Los van of ze wel of niet schooit vind ik jezelf huilend op insta gooien wel heel treurig hoor.
Ben je dan zo eenzaam dat je het alleen met volgers kan delen, of wint de hang naar aandacht het van je schaamtegevoel? Bizar fenomeen.
pi_219213212
Er zijn nu waarschijnlijk weer volgers genoeg die het allemaal zo zielig vinden en wel geld willen overmaken zodat ze een paar nachten Efteling hotel kan boeken. Koekoek is het.
pi_219213238
Denk dat Sanneke idd heel eenzaam is. Hele dagen alleen in dat huisje op het park met Mijan. Haar spreekbuis zijnde sociale. Als ze al uit huis is dan filmt ze dat gelijk. En dat is doordeweeks niet vaak zullen we maar zeggen.
pi_219213450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef Henrike het volgende:
😆
pi_219213452
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')