Nou ja ik snap haar wel dat ze de mensen om haar heen mist en dat dat op bepaalde momenten extra verdriet geeft. Maar ze linkt het allemaal weer naar uitjes naar de Efteling, Disney etc.. Het komt op mij deels weer over als schooien om geld.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:30 schreef Cattolica het volgende:
Ik volg Sanneke nu al heel wat jaren (hiervoor op Youtube) en ik heb denk ik teveel en te vaak tranen gezien dat het ook nu vandaag weer heel strategisch overkomt. Ik zeg niet dat haar emotie's niet oprecht zijn maar ik kijk er zo langzamerhand wel al een tijdje met rollende ogen naar.
Ik vind vele annick maar geen met nieuwe auto... welke is het??quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze komt bij mij zelden voorbij. Misschien komen zij en Annick nu voorbij omdat ik deze week zelf ben gaan zoeken naar een nieuwe auto.
Over alarmbellen gesproken, die gaan bij mij bij alle fluflu’s af.
En op een gratis overnachting bij de Eftelingquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou ja ik snap haar wel dat ze de mensen om haar heen mist en dat dat op bepaalde momenten extra verdriet geeft. Maar ze linkt het allemaal weer naar uitjes naar de Efteling, Disney etc.. Het komt op mij deels weer over als schooien om geld.
Annick Velthuisquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind vele annick maar geen met nieuwe auto... welke is het??
annickvelthuis denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Annickvelthuis. Ze heeft een post met die auto.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In Villa Volta op de bank?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Inspiratie loos voor titel! Wie bied?
Vorige week nog last van een slijmbeurs en nu 3x90kg? Dat viel dus ook wel mee allemaal.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef Henrike het volgende:
Dbm in de sportschool; laten we voorop stellen, ik doe het haar niet na
Maar ik dacht staat daar nou een brandweervrouw, die broek is toch net of ze bij de vrijwillige brandweer zit
Denk idd ook toeval.. vera is wel redelijk transparant daarin (die ander ken ik verder niet) en ik zie haar eerder dan een post maken over dat ze het zo gaaf vind dat ze dit gekregen heeft met de nodige "kijk gerda!" Erbij dan dat ze liegt over zelf kopen... dus zeer waarschijnlijk gewoon toeval en fijn zelf gekocht!quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:06 schreef Meke het volgende:
Ik denk niet dat dat van Vera een samenwerking is, want zou echt niet weten waarom je daar mysterieus over zou doen? Zo'n gezamenlijke post met Suzuki geeft ergens toch ook juist 'status' als fluflu zou ik denken? Denk dat dit gewoon echt stom toeval is![]()
(Ik dacht trouwens eerst dat het over Vera Camilla ging, vond de dingen die gezegd werden al niet helemaal passen bij het beeld dat ik van haar had)
Ik las het hier gisteren en vond het geniaalquote:
Nou inderdaad. Snap ook niet waarom ze er sowieso aan is begonnen als ze al zo kwakkelde met haar gezondheid. Ijzertekort,aanhoudende blaasontstekingen etc. Waarom moest het allemaal zo snel?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatie
Ik denk dat je als goede fluflu idd behoorlijk gehaaid moet zijn ja. Nou vind ik dat ook niet persé een negatief iets trouwens. Veel goede ondernemers zijn ook gehaaid, scherp.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
Ik vind het echt schaamteloos om je verdriet voor zulke doeleinden in te zetten. Juist als je je vader én broer op jonge leeftijd al moet missen, dan zou je moeten weten dat het leven niet draait om dure overnachtingen in de Efteling en Disney.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou ja ik snap haar wel dat ze de mensen om haar heen mist en dat dat op bepaalde momenten extra verdriet geeft. Maar ze linkt het allemaal weer naar uitjes naar de Efteling, Disney etc.. Het komt op mij deels weer over als schooien om geld.
😆quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:58 schreef Henrike het volgende:
Dbm in de sportschool; laten we voorop stellen, ik doe het haar niet na
Maar ik dacht staat daar nou een brandweervrouw, die broek is toch net of ze bij de vrijwillige brandweer zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |