abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2025 @ 20:13:21 #101
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219217419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie en kerkklokken?
Het klopt wel, ze hoort ze luiden maar weet door het donker niet waar de klepel hangt
W
Z
E
pi_219217770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Antine haar schaamlip hangt gewoon buiten haar badpak op een shot. Zou ze dat zelf nou echt niet zien?! 🫠
Wat erg. Wel mooie tatoeages.
pi_219218039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 20:13 schreef Johanna38 het volgende:
En Pascal snackt nog wat suikervrije snoepjes… Ik hoop zo dat ze hulp heeft die verder kijkt en doorpakt.
Ik ben er bang voor. Ik denk dat ze dit soort dingen alleen maar laat zien vanuit onzekerheid, ze wil alleen maar positieve reacties. Ik weet dat je als ouder op haar leeftijd er niks meer over te zeggen hebt, maar ik hoop dat haar ouders een keer de stekker uit haar social media trekken
pi_219218069
Debbie heeft een zonnebloem laten tatoeėren😣

En een tekst van haar opa en oma over..... Haar zelf
pi_219218177
Ik snap sowieso niet dat Debbie een tattoo neemy terwijl ze afgelopen dagen een 'enorme PEM aanval' had.
Als er iets een aanslag op je lichaam is... Ik laat zo'n beetje elke maand een tattoo zetten. :) Maar de dag er na ben ik altijd uitgeput.
pi_219218198
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Debbie een tattoo neemy terwijl ze afgelopen dagen een 'enorme PEM aanval' had.
Als er iets een aanslag op je lichaam is... Ik laat zo'n beetje elke maand een tattoo zetten. :) Maar de dag er na ben ik altijd uitgeput.
Ik krijg er verhoging/koorts van. Ik snap er dus ook niks van.
pi_219218201
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:08 schreef Lodelie het volgende:

Niet… geen grap?

Inmiddels gezien. En een R op haar ringvinger.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 07-11-2025 21:23:05 (Toevoeging) ]
pi_219218212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:37 schreef Danielle_ het volgende:
En ondertussen ga ik stuk om AM op de radio. Het laten poseren van haar kinderen voor allerhande reclame was niet handig zoals er wel meer dingen in het ouderschap zijn waarvan je daarna denkt ‘niet handig, maar niemand heeft me dit verteld! Want niemand praat erover!’ Waar heeft AM toch al die jaren gemist dat je kinderen zo inzetten voor je bedrijf en altijd maar tentoonstellen al lang bewezen slecht is? En mist ze dan echt al zo lang de essentie van alle haat kritiek die ze krijgt? Kom nou, dit is wat iedereen haar al jaren vertelt! En ook precies datgene wat ze nooit anders zal gaan doen. Er is van de week alweer geposeerd voor een interview, er is op beeld al kleding gepast. Schijnheilig gedoe.
En daarbij, wat heeft je kinderen gebruiken voor inkomsten in hemelsnaam met ouderschap te maken???
Hoe verzint ze het??

En ze doet overkomen alsof het de schuld van het bedrijf is. Want ze betalen zoveel dat je niet kan weigeren en hebben daarbij ook nog eisen. Goh.
pi_219218241
Debbie "in there own....." ehmmmm waarom iets in het Engels schrijven als je het niet beheerst? Of is dit een A-emmetje, die schrijft Nederlands terwijl ze het niet beheerst.
pi_219218291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Debbie "in there own....." ehmmmm waarom iets in het Engels schrijven als je het niet beheerst? Of is dit een A-emmetje, die schrijft Nederlands terwijl ze het niet beheerst.
Dit! 😂 in there own... 😂 gelukkig is ze met 2 talig opvoeden gestopt.. dit is toch les 1 ofzo
pi_219218315
Debbie mag weleens leren haar energie beter/eerlijker te verdelen en betere keuze te maken waar ze haar energie aanbesteed.

Ook ik moet keuzes maken, niet door mijn gezondheid maar door bijv zware mantelzorg naast mijn werk.

Dan kies ik ervoor vriendinnen af te zeggen, maar wel met mijn kinderen wat te doen.
Dan ga ik geen dagje naar de sauna, maar een dagje in huis aan de slag.

Enige wat er bij Debbie is, is ikke ikke ikke. Dat stuit me enorm tegen de borst.
Als ze nou al haar tijd en energie aan haar kinderen zou besteden en daarnaast alleen in bed zou liggen, zou het wat anders zijn. Maar zij heeft alleen deze week haar energie gegeven aan de boekpresentatie van Am, nachtje weg met een vriendin en tattoo's laten zetten.

Zoveel tijd hebben de meeste moeders niet eens voor zichzelf!
pi_219218317
Die Pascal eet maar door… onbegrijpelijk. Dat toetje was gewoon schoongespoeld 🤣
pi_219218352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:33 schreef Lodelie het volgende:
Debbie mag weleens leren haar energie beter/eerlijker te verdelen en betere keuze te maken waar ze haar energie aanbesteed.

Ook ik moet keuzes maken, niet door mijn gezondheid maar door bijv zware mantelzorg naast mijn werk.

Dan kies ik ervoor vriendinnen af te zeggen, maar wel met mijn kinderen wat te doen.
Dan ga ik geen dagje naar de sauna, maar een dagje in huis aan de slag.

Enige wat er bij Debbie is, is ikke ikke ikke. Dat stuit me enorm tegen de borst.
Als ze nou al haar tijd en energie aan haar kinderen zou besteden en daarnaast alleen in bed zou liggen, zou het wat anders zijn. Maar zij heeft alleen deze week haar energie gegeven aan de boekpresentatie van Am, nachtje weg met een vriendin en tattoo's laten zetten.

Zoveel tijd hebben de meeste moeders niet eens voor zichzelf!
Jij schrijft echt gekke dingen hoor.
Debbie doet alles voor haar kinderen. Wat ze doet weet niemand maar Roy zei het dus zal het wel zo zijn.
pi_219218374
Ik vind dat Lotte een heftige nasleep heeft van haar mommy makeover. Is dat normaal? Lijkt wel of hebben ze haar voor de dood weggehaald
pi_219218394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:40 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vind dat Lotte een heftige nasleep heeft van haar mommy makeover. Is dat normaal? Lijkt wel of hebben ze haar voor de dood weggehaald
Ik vind maar zorgelijk. Niet best toch.
pi_219218404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:40 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik ken dit van diep flap operaties (niet bij mezelf). Dat is ook een pittig herstel. Maar zo’n operatie onderga je natuurlijk om een totaal andere reden.
pi_219218475
Ellen (terugnaarliefde):
Ga je als vent gewoon lekker op een datingsite, word je door de eerste de beste match even compleet door een psychische analyse gehaald _O-
Waarom heeft zij zo de drang om mensen dit op te leggen? Prima als jij er geen zin in hebt om te daten, maar laat het daarbij.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219218480
Maar met wie is Sanneke nu een weekend weg dan? Vanmorgen nog huil stories dat ze niemand om zich heen heeft? Dat grote huis is niet voor hun 3 afgehuurd neem ik aan 🙄
pi_219218507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar met wie is Sanneke nu een weekend weg dan? Vanmorgen nog huil stories dat ze niemand om zich heen heeft? Dat grote huis is niet voor hun 3 afgehuurd neem ik aan 🙄
Het is een familieweekend dus dan waarschijnlijk de kant van Dion. Ik hoorde wel een aantal mensen normaal praten. Ik hoop dat zij het gemompel van S en D kunnen volgen.
pi_219218652
DBM heeft een poetsdag, wat ze kennelijk altijd heeft als ze het gevoel heeft dat een van de kinderen ziek wordt. Dan moet dat huis van boven tot onder zo hard blinken dat Milou er jaloers op wordt, want die kinderen zijn of ziek of onderweg volgens moeder.
pi_219218653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:08 schreef Lodelie het volgende:

En een ‘R’ op haar vinger.

Ik vind het lelijk, die grote zonnebloem. Zonde van het geld
pi_219218669
Die Debbie is toch gewoon niet te geloven 🤦♀ egoist op en top. En nu het hele weekend in bed/op de bank
pi_219218757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En een ‘R’ op haar vinger.

Ik vind het lelijk, die grote zonnebloem. Zonde van het geld
Ik vind het vooral grappig... die zonnebloem obsessie
Denk dat 2/3 jaar terug niemand wist dat Debbie van zonnebloemen hield.. nu is alles zonnebloem..
Die getto R op haar vinger 😂🤦‍♂️ geen gezicht! En waarom?

Maar goed het is echt weer Debbie..
In there own handwriting 😂 ik vind hem echt grappig
pi_219218768
Ik zie nergens een zonnebloem tattoo..
pi_219218769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig... die zonnebloem obsessie
Denk dat 2/3 jaar terug niemand wist dat Debbie van zonnebloemen hield.. nu is alles zonnebloem..
Die getto R op haar vinger 😂🤦‍♂️ geen gezicht! En waarom?

Maar goed het is echt weer Debbie..
In there own handwriting 😂 ik vind hem echt grappig
Die R misschien i.p.v. een trouwring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')