abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219215905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar eng
En dan haar gemopper over dm's die ze krijgt. Haar hele account gaat over die repen en andere zooi. Ze neemt in die storie een piepklein hapje en stopt dan met filmen, ik snap de opmerking van die volgers wel. Kind is doodziek!!!!
pi_219215918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 16:55 schreef AppelsEieren het volgende:
Als je de stories van RealityFBI bent doorgeworsteld (voor een deel vluchtig gelezen) zie je pas echt wat haat is.
Daar heeft AM nog niet eens een procent van gehad.

Hij vertelt ook dat er een EO programma komt over haat naar influencers ; mag toch hopen dat AM daar niet in voor komt...
Ik was ook wel benieuwd, dit vond ik er over:

quote:
Zanger Ziggy Krassenberg, youtuber Chaci Versacci, programmamaker Ouassima Tajmout, model Rikkie Kollé, zanger Sem van Dijk en influencer Jørney Hendrikx doen mee aan het programma.
*poef* nu is het weg
pi_219216057
Nog in reactie op het vorige topic. Mijn kinderen sliepen wel door na een fles pap dus om dat onzin te noemen is nogal kort door de bocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaky op 07-11-2025 23:19:31 ]
pi_219216164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:55 schreef Snaky het volgende:
Nog in reactie op het vorige topic. Mijn kinderwens sliepen wel door naar een fles pap dus om dat onzin te noemen is nogal kort door de bocht.
Fijn dat het bij jou werkte. Maar dat bevestigd precies m’n punt, bij de een werkt het wel, bij de ander niet. Dus ja, zeggen dat hij doorslaapt door een fles pap, is te kort door de bocht.
pi_219216219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die Nadeche en Mo, daar kan ik gewoon echt niet naar kijken 🫣
Wat ik dus echt niet snap bij hun is dat ze tweetalig bezig blijven terwijl hij nu juist Nederlands moet leren en les krijgt.
Ze delen dat zij allemaal onderzoeken krijgt, deelt daar vaag een uitslag van, maar niet alles. Hoeft ook niet natuurlijk, maar deel het dan gewoon niet.
Ik snap ook niet dat zij altijd alles met zijn tweeën doen, daar zou ik helemaal kriebelig van worden 🙈

Ik heb hun ontvolgd een tijdje terug, maar ze komen nog wel eens langs tijdens het scrollen
pi_219216230
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Nee, aan beide kanten zit 2x een gele 15kg plate, en 1 kleine 5kg plate, de barbell zelf is 20kg. Dus daarmee kom je op 90 uit.
Oh dan heb ik het niet goed gezien, dacht dat er maar 1 gele plate op zat per kant 👍🏽
pi_219216254
Als ik Debbie was zou ik de thermometer in de buurt houden. Geen idee hoe zij reageert op tattoo’s maar mijn lijf reageert er met verhoging op😉

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 07-11-2025 18:35:09 ]
pi_219216270
Mijn hemel, die Sanneke 😭😭 Wat een gejank!! Echt zeuren om het zeuren, verschrikkelijk!!!
pi_219216290
Debbie heeft het regelmatig over haar opa en oma, maar over haar ouders hoor je haar nooit meer
pi_219216296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat ik dus echt niet snap bij hun is dat ze tweetalig bezig blijven terwijl hij nu juist Nederlands moet leren en les krijgt.
Ze delen dat zij allemaal onderzoeken krijgt, deelt daar vaag een uitslag van, maar niet alles. Hoeft ook niet natuurlijk, maar deel het dan gewoon niet.
Ik snap ook niet dat zij altijd alles met zijn tweeën doen, daar zou ik helemaal kriebelig van worden 🙈

Ik heb hun ontvolgd een tijdje terug, maar ze komen nog wel eens langs tijdens het scrollen
Schaamteloze schooiers, een crowdfunding opzetten om een huis voor zijn ouders te kopen. Kom op zeg, als jij dat wil doen, gaat hij zelf maar meer uren werken
pi_219216325
AM kreeg van bedrijven een 15 pagina's tellend script over hoe ze reclame moest maken?..... Ze zet zichzelf weer compleet voor schut door zichzelf neer te zetten als de heilige AM die misstanden aan het licht brengt. Zij heeft echt geluk met dat leger domme schaapjes aan volgers anders was ze echt allang compleet uitgekotst.
pi_219216404
Antine haar schaamlip hangt gewoon buiten haar badpak op een shot. Zou ze dat zelf nou echt niet zien?! 🫠
pi_219216433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:39 schreef Jenn1806 het volgende:
AM kreeg van bedrijven een 15 pagina's tellend script over hoe ze reclame moest maken?..... Ze zet zichzelf weer compleet voor schut door zichzelf neer te zetten als de heilige AM die misstanden aan het licht brengt. Zij heeft echt geluk met dat leger domme schaapjes aan volgers anders was ze echt allang compleet uitgekotst.
Ze helpt in ieder geval haar ‘bij mij geen perfecte plaatjes of geposeerde shots, je ziet hier alleen de échte beelden’ leugen van eerder lekker om zeep. Ik hoop stiekem dat dit wat volgmoekes de ogen mag openen.
pi_219216480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Schaamteloze schooiers, een crowdfunding opzetten om een huis voor zijn ouders te kopen. Kom op zeg, als jij dat wil doen, gaat hij zelf maar meer uren werken
Ze doen zogenaamd dingen om geld in te zamelen zoals croissantjes verkopen op straat (dis volgens mij meer gekost hebben dan dat t opleverde). Maar omdat zoveel volgers zeiden dat ze gewoon een go fund me moesten doen hebben ze dat toch maar gedaan (ook zo'n fluflu uitspraak). En ik snap dat ze zijn ouders willen helpen die zitten er volgens mij echt niet fijn bij, maar dat geschooi houd ik ook niet van.
pi_219216503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Antine haar schaamlip hangt gewoon buiten haar badpak op een shot. Zou ze dat zelf nou echt niet zien?! 🫠
Kende haar niet, maar die stem ook 🫣 zo droog
pi_219216741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zit in de auto. Helemaal in haar element zou je denken, want op pad! Maar nee hoor, weer iets gevonden om over te zeiken. Ik vind het bijna een prestatie om zo negatief te zijn.
Ze zijn pas geleden twee nachten in een hotel geweest, deze week nog naar de Efteling en nu alweer een weekend weg.

Ze doet alsof ze noooit iets, kunnen, doen.

Komt zo enorm verwend en ondankbaar over.
Ze werkt niet, doet verder ook vrij weinig en maar klagen en schooien.

Ik kan daar heel slecht tegen.
pi_219216744
Soms weet ik het echt niet... wie kan mij vertellen waar we naar keken bij het donkere straat filmpje van Debbie?
pi_219216827
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Soms weet ik het echt niet... wie kan mij vertellen waar we naar keken bij het donkere straat filmpje van Debbie?
Hahahaha, ik wilde hier exact hetzelfde vragen. Ziet ze ufo’s? De supermaan?
pi_219216859
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:35 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ze zijn pas geleden twee nachten in een hotel geweest, deze week nog naar de Efteling en nu alweer een weekend weg.

Ze doet alsof ze noooit iets, kunnen, doen.

Komt zo enorm verwend en ondankbaar over.
Ze werkt niet, doet verder ook vrij weinig en maar klagen en schooien.

Ik kan daar heel slecht tegen.
Pas geleden waren ze ook nog een week weg.
En binnenkort weer op vakantie🎉
pi_219216892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij ging het om het geluid van de kerkklokken
pi_219217119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
🤔😂 zou het? Why??
pi_219217257
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤔😂 zou het? Why??
Misschien is ze ineens gelovig geworden 😆
pi_219217263
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Debbie en kerkklokken?
pi_219217379
Ze heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt?
pi_219217416
En Pascal snackt nog wat suikervrije snoepjes… Ik hoop zo dat ze hulp heeft die verder kijkt en doorpakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')