De dag is nog lang 😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel een linkje geplaatst naar die 5000 platen die in dat ding kunnen?
Hij is haar gelijke in aandachtsgeil en klefheid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat ze die vervelende Joerie achterwege gaat laten, die vent vindt het ook heerlijk om in de schijnwerper te staan, zo onaantrekkelijk
Geen energie voor gok ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Toevallig had ik er 1 😂 niets voor gedaan verder maar ze vond het vies schijnbaar en ging zelf naar de wc en weigerde verder een luier (was net voor haar 2e verjaardag)
De andere 2 waren HEEL laat 🤦♂️
Maar Debbie had een zindelijkheid box die gegarandeerd je kind zindelijk kreeg voor het 2e jaar ! Als dit niet lukte was je gewoon een slechte moeder volgens haar!
Vervolgens werd jay maar niet zindelijk en heeft het super lang geduurd 😂👍 en ik heb nog niets voorbij zien komen dat ze ook maar begonnen zijn bij Liam
Hierover kunnen we enkel aannames doen (we denken omdat ze de bellen hoorde... maar ze kan ook iemand uitgezwaaid hebben of de kat liep ergens over straat... we weten het niet he🤷 dus tja )quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:37 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom filmt Debbie een donkere straat? Ik snap 'm niet?
En wat is DBM weer aan het dramatiseren...die is echt niet goed...
Of laat het niet intrekken en was het gelijk..quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Die broeken van Bob. Doe hem lekker een iets donkere broek laten aantrekken. Dat lichte kan in het voorjaar/ zomer seizoen.
Misschien toch ook een Debbietje gedaan? (Ozempic)quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eliseboers: hoe werd ik zo fit voor mijn bruiloft? Ik heb alle snacks uit mijn leven verbannen, dus ook niet s avonds met koek op de bank.
Ook Elise; sta je zelf toe om te snacken
Of dat als familie wordt gezien, geen idee. Qua stories is het absoluut bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:30 schreef Utopica het volgende:
[..]
Maar met kind en verloofd is dat toch ook familie? Of misschien dat Sanneke dat niet zo ziet. Kan natuurlijk ook.. maar als je die stories na elkaar ziet is het wel bijzonder![]()
Lijkt me belastend voor de kinderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
In alles moet zij Guusje benoemen of het nou over de kinderen of de hond gaat.
Of was ze wat vaker dan 1x per week 🙈.quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Die broeken van Bob. Doe hem lekker een iets donkere broek laten aantrekken. Dat lichte kan in het voorjaar/ zomer seizoen.
Debbie heeft die energie heus wel, maar wil dat vooral inzetten voor selfcare. Roy is er vooral voor alle dingen waar zij zelf geen zin in heeft. Verwend nest is het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat zindelijk worden van de middelste was ook één grote grap. Ze was zwanger en had geen zin in twee kinderen in de luiers. Dus moest en zou hij zindelijk worden. Lukte niet. Toen lag het aan haar energie. Want weten we het nog? LC, auto ongeluk, whiplash en weet ik wat al niet meer. En uiteindelijk kwam er een osteopaat aan te pas want het jochie had blokkades waardoor zindelijk worden niet lukte. 🤡
De jongste moet wachten totdat Roy vakantie heeft denk ik. Debbie heeft helemaal geen energie voor zindelijkheidstraining.
Als ik iemand nep vind dat zijn het Elise en Vita wel, alles wat in hun huis staat, aan hebben, of eten is gesponsord. Triest leven dat je je geloofwaardigheid aan de kant zet voor een paar centen. Maar goed ze hebben er beide een miljoenenwoning aan over gehouden inclusief de gesponsorde banken en televisies. Vandaag is het LG die fantastisch is en morgen Samsung (bijwijze van). Sinds het grote geld binnen is zijn ze beiden gestopt met vloggen, tot zover trouw aan hun “fans” aan wie ze dit te danken hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eliseboers: hoe werd ik zo fit voor mijn bruiloft? Ik heb alle snacks uit mijn leven verbannen, dus ook niet s avonds met koek op de bank.
Ook Elise; sta je zelf toe om te snacken
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Debbie heeft die energie heus wel, maar wil dat vooral inzetten voor selfcare. Roy is er vooral voor alle dingen waar zij zelf geen zin in heeft. Verwend nest is het.
Elise en Vita komen al van geld volgens mij, zijn de kleindochters van Remco Campert.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Als ik iemand nep vind dat zijn het Elise en Vita wel, alles wat in hun huis staat, aan hebben, of eten is gesponsord. Triest leven dat je je geloofwaardigheid aan de kant zet voor een paar centen. Maar goed ze hebben er beide een miljoenenwoning aan over gehouden inclusief de gesponsorde banken en televisies. Vandaag is het LG die fantastisch is en morgen Samsung (bijwijze van). Sinds het grote geld binnen is zijn ze beiden gestopt met vloggen, tot zover trouw aan hun “fans” aan wie ze dit te danken hebben.
Kan het misschien een beetje minder met dit soort opmerkingen? Ook mensen met anorexia eten, anders was ze al lang dood geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2025 07:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Dat bakje van het toetje was leeg gespoeld onder de kraan. Erg ongeloofwaardig allemaal wat ze zou eten of drinken
Het verbaast me inderdaad dat we niets meer horen over de wmo, alle extra hulp en nieuwe rolstoel. Normaal pronkt ze daar mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.
Voor nu lijkt ze er nog mee weg te komen hoewel er ook al stukjes beginnen te ontbreken. Waar is bijvoorbeeld de WMO hulp gebleven? Waar zijn de oppasmeisjes? Waar is de familie?
Ja ze is gek van overdrijven en chique doen. Allemaal toneel!quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:09 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik stoor me altijd zo aan het taalgebruik van EliseJoanne. Zeer eloquent...kan aan mij liggen hoor maar ik gebruik dit soort woorden niet en hoor het ook niet om me heen.
En ze is zo ongelofelijk blij met zichzelf...🤮
Dat voert ze door in alles wat ze doet. Elk woord, elke beweging. Het is allemaal doordacht. Alleen maar uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja ze is gek van overdrijven en chique doen. Allemaal toneel!
Ik wilde hetzelfde zeggen. Influencen is voor hen voor de leuk/extraatjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Elise en Vita komen al van geld volgens mij, zijn de kleindochters van Remco Campert.
Dat kan best wezen maar Wouter & Elise hebben echt niets zelf betaald in het nieuwe huis, verhuizers, badkamer, vloeren, verf, meubels en zelfs de zonnepanelen en de mensen die hun dozen uitpakten en de voorraadkasten reorganiseerden waren gesponsord. Ik zie hetzelfde nu gebeuren met Vita. Dus de mensen met geld worden nog hebberiger, geen mooie eigenschap.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Elise en Vita komen al van geld volgens mij, zijn de kleindochters van Remco Campert.
Ik noem dat geen extraatjes meer hoor. Dat is gewoon gratis leven.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:37 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen. Influencen is voor hen voor de leuk/extraatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |