Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeeequote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand al door de podcast van MB en Iris heen?
Vreselijk haar Engels tussendoor ookquote:Op maandag 10 november 2025 08:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeee
Dat klinkt leuk en aardig tot er geen brood meer op de plank komtquote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja eens, deze vrouwen zijn allebei zó bezig met Instagram. Het zou ze denk ik best goed doen eens een tijd pauze te nemen van Instagram. Kijken wie je dan bent en wat je leven is.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Was? In de zin ze is uit de groep gestapt? Wat onwijs kinderachtig. Newsflash, je kan die mensen ook gewoon negeren en het van je af laten glijden. Het zijn maar vreemde mensen. Waarom je zo druk maken als je de waarheid spreekt? Je hoeft je niet te verdedigen als je niet liegt. Hoe Debbie met dit soort situaties omgaat, zegt mij al genoegquote:Op maandag 10 november 2025 08:44 schreef Henrike het volgende:
Wat is Debbie toch ook kinderachtig. Ze post op haar insta een stukje wat ze op een lc fb groep heeft gezet.
Deze groep kun je lid van worden, ik was dat al .
Dan gaat ze daar lopen klagen dat mensen haar medische situatie delen en tipt ze de beheerders dat mensen niet anoniem mogen reageren.
Nou Debbie; als je zelf overal alles deelt, jezelf in beeld zet met b12 spuiten en reclame maakt voor Wellis dan moet je niet achteraf piepen.
Logisch dat mensen hun twijfels hebben.
Ze zien je ziek zwak en misselijk op dag 1, zittend in een rolstoel en liggend op bed.
En dan ineens op dag 2 doe je alles weer fit en energiek.
Leugens alom
Daar ging het over op de groep. Ze kreeg de vraag of ze injecties had gehad, omdat daar de bijwerking/pemreactie wel eens vandaan kan komen. Zij gaf aan van niet. Ja, dan is het niet gek dat mensen toch gaan zeggen: Huh, maar je prikt wel: B12, tatoeage en Ozempic.quote:
Ik zou een schilder inhuren. En november is een maand met hogere luchtvochtigheid. Niet altijd handig met schilderwerk laten drogen. En ze heeft het over dure verf van Flexa. Misschien toch een beter advies vragen bij een verfspeciaalzaak ipv het bij de praxis te halen. Als de basis op het kozijn idd zo slecht is dan is er misschien eem betere optie.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Het staat er gewoon op hoor. Ze post wel vaker pas de volgende ochtend. Iedereen die gelijk losgaat om die brunch omdat een Juicechannel daar gister mee gekomen is 😂😂quote:Op zondag 9 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
Geen stories vandaag bij MB. Je kunt natuurlijk niet laten zien dat je met je lover aan de brunch zat.
Dat past niet bij het perfecte plaatje van supermom en het zogenaamd in je eentje verwerken van het klappen van de poly.
3 werkt niet, in geen enkele situatie dus ja ergens had ze het kunnen weten hoorquote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?
[..]
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
Of dubbel glas 🙃 En je kozijnen drogen met een föhn is waarschijnlijk ook niet het beste idee 💡quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Doe je zoveel moeite voor een shoot en dan ga je er met wallen en opzettelijk vermoeid op staanquote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.
En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
"egoisme is haar second name"quote:Op zondag 9 november 2025 22:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eens!
Ik vind JvP een sluwe vos en ze denkt alleen maar aan zichzelf. Toen ze in haar huwelijk met Jeroen zat. Toen ze fan girl van mb werd, toen ze verliefd werd op (het leven van) mb. Al die stomme keuzes do ze heeft gemaakt en haar kinderen in mee heeft gesleept. Haar kinderen krijgen klap op klap. Worden van hot naar her gesleept.
Ik hoop voor haar kinderen dat ze een stabiele basis bij hun vader kunnen krijgen .
En dat JvP een goede psycholoog op gaat zoeken.
Dan is er inderdaad, zoals jij het ook zegt, nog wel een verschil tussen energie en tijd besteden aan iets wat je thuis kunt doen (douchen, haren wassen, make up etc.) of de deur uitgaan voor nagels, tattoos, pmu, fillers, piercings.quote:Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |