abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219234235
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand al door de podcast van MB en Iris heen?
Nee, weer afgehaakt.
pi_219234237
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zó verliefd op zichzelf🥰
Retteketet, met zichzelf in bed 😆 en dat doet ze ook echt, al die dagen dat ze in bed ligt te meuren
  zondag 9 november 2025 @ 20:07:36 #153
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219234251
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.
Ja eens, deze vrouwen zijn allebei zó bezig met Instagram. Het zou ze denk ik best goed doen eens een tijd pauze te nemen van Instagram. Kijken wie je dan bent en wat je leven is.
Graag verwijderen
pi_219234339
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kinderen zijn loyaal en zullen alles doen om hun ouders te plezieren. Al die reacties dat kinderen zo veerkrachtig en flexibel zijn🤮
Toen ik ging scheiden wilden mijn kinderen vooral rust, duidelijkheid en een vaste eigen plek en aan nieuwe ouders en broertjes en zusjes hadden ze totaal geen behoefte.
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.
Jacqueline heeft werkelijk geen moment aan het belang van haar kinderen gedacht (zo komt het iig over), steeds maar verslepen van huis naar huis. Ze had nu gewoon een fijne woning kunnen hebben met haar kinderen, ze had tenslotte gewoon een woning voordat ze gingen hokken in het huis van Michelle&Koen.
Verliefdheid kan je niet tegen houden, hoe je er mee omgaat wel.
pi_219234365
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Opa en Oma krijgen weer een fotokalender 🫣
Over haar ouders hoor je niks meer
Heeft Debbie geen broers of zussen? En Roy? Hoe zit het met zijn ouders?
pi_219234380
Mies (weet je wel,die zogenaamd rustig in haar eentje alles aan het verwerken is) was samen met Tim aan het brunchen (volgens RealityFBI), zo te zien met zijn kinderen erbij.

Lijkt me een soft launch van Mies en Tim (die dan inmiddels volgens de juice al meer dan twee jaar iets hebben).

Een stuk van de poly puzzel is dus gelegd. En met Mies hoeven we denk ik geen medelijden te hebben.
pi_219234385
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:16 schreef lila01 het volgende:

[..]
Debbie heeft een zus waar ze geen contact mee heeft en een broer met een autistische stoornis (dacht ik). Die was van de zomer een keer te zien toen ze ging zwemmen en zij moest mediteren ofzo.
pi_219234388
Ik ga de podcast proberen. Heb beloofd aan @JaNeeDan 😆

Edit: ik lees de transcript en als ik dan wat lees wat ik wil horen, skip ik daarheen 😆

Iris: nieuw jaar nieuwe man?
Michelle: Nee hoor
Iris: ik zeg toch niet gelijk nieuwe man, misschien komt er wel iets op je pad
Michelle: ja, wellicht…

Tot zover deze saaie podcast

[ Bericht 50% gewijzigd door Gooischevrouw op 09-11-2025 20:27:10 ]
pi_219234408
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ga de podcast proberen. Heb beloofd aan @:JaNeeDan 😆
Ik kijk uit naar je samenvatting😉
pi_219234422
quote:

[..]
Debbie heeft een broer en zus, Roy een zus volgens mij?
pi_219234427
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk uit naar je samenvatting😉
Ik ook, ik vind dat korte stukje wat op insta voorbij komt al te veel 🙈
pi_219234432
quote:

[..]
Debbie heeft een broer en een zus. Van wat ik van hier heb begrepen zijn zij de oorzaak van Debbie haar mentale issues. Broer heeft autisme, zus was een tienermoeder.
pi_219234442
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie heeft een broer en zus, Roy een zus volgens mij?
Roy heeft ook een broer toch? Ging die niet trouwen toen Debbie hoogzwanger was?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 09-11-2025 20:36:11 ]
pi_219234470
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
Volgens mij waren deze van vorig jaar.. ze zegt ook dat ze op de foto site gaat knutselen... dus nieuwe maken 🥳
Ik heb 14 jaar terug 1x voor mijn schoonmoeder en voor mezelf een kerstbal laten maken met een foto van onze oudste 2.. en had heel even het "ga ik ieder jaar doen" gevoel... maar jaar erop vond ik het zo raar foto's in de boom 😂 dus niet meer gedaan...
Maar tja Debbie... iedereen weer een Debbie foto cadeau 🥳

Kerstfoto met Roy is ook echt Debbie 👌 ze staat half in de schaduw haar arm zit raar .. ze staat zomers erbij bij een kale krans en een dooie nepboom 👌👍
Helemaal geweldig
pi_219234480
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.
Jacqueline heeft werkelijk geen moment aan het belang van haar kinderen gedacht (zo komt het iig over), steeds maar verslepen van huis naar huis. Ze had nu gewoon een fijne woning kunnen hebben met haar kinderen, ze had tenslotte gewoon een woning voordat ze gingen hokken in het huis van Michelle&Koen.
J had toen een prima nieuwbouwhuis. Volgens mij was het nog niet eens volledig ingericht toen ze al naar Uden ging en haar zoons een slaapzaal moesten gaan delen. Jouw laatste zin zegt alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 09-11-2025 20:58:18 ]
pi_219234539
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Roy heeft ook een broer toch? Ging die niet trouwens toen Debbie hoogzwanger was?
Volgens mij wel ... weet niet waarom maar mij staat ergens bij dat hij 2 broers en een zus heeft 🤔🤷 Maar goed je ziet of hoort verder nooit iets over schoon familie of Debbie's familie (behalve toen haar niet zelfredzame (Volgens Debbie) broer op een kleuter en dreumes moest passen in het water toen Debbie haar eigen ding ging doen)
pi_219234593
Iris: ga je nog leuke dingen doen
Michelle: ja ik heb dit weekend de kinderen en we gaan allemaal leuke dingen doen. Ze gaan naar vrienden en naar een één of andere brunch gaan we naartoe 👀

Geen goed Nederlands, maar exacte vertaling. Kinderen waren dus mee met de brunch!

Edit:

En dat ze het fijn vind voor de kids wanneer hun bij papa zijn omdat ze Koen doordeweeks niet veel zien.

Dat was het, het ging voornamelijk over hun zwangerschappen, saaiiiii!
pi_219234628
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij wel ... weet niet waarom maar mij staat ergens bij dat hij 2 broers en een zus heeft 🤔🤷 Maar goed je ziet of hoort verder nooit iets over schoon familie of Debbie's familie (behalve toen haar niet zelfredzame (Volgens Debbie) broer op een kleuter en dreumes moest passen in het water toen Debbie haar eigen ding ging doen)
Ze had toen nog zo’n raar verhaal over haar zwangerschap. Ze werd zo makkelijk zwanger dat ze na de miskraam heeft overwogen een nieuwe zwangerschap een maand uit te stellen i.v.m. de trouwerij. Maar oeps… ze was al zwanger.

Haar broer en dat oppassen was inderdaad heel bijzonder. En ze had ook nog een buurmeisje mee.
pi_219234631
Sientje maakt ook steeds meer reclame , en ze laat die kinderen elke keer van die domme dansjes doen , ze zal wel denken makkelijk verdienen zo voor mijn nieuwe huis , maar ik dacht vandaag ineens zal ik stoppen met kijken .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219234642
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Gooischevrouw het volgende:
Michelle: ja ik heb dit weekend de kinderen en we gaan allemaal leuke dingen doen. Ze gaan naar vrienden en naar een één of andere brunch gaan we naartoe 👀

Geen goed Nederlands, maar exacte vertaling. Kinderen waren dus mee met de brunch!

Edit:

En dat ze het fijn vind voor de kids wanneer hun bij papa zijn omdat ze Koen doordeweeks niet veel zien.
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?
pi_219234679
quote:

Edit:

Dat was het, het ging voornamelijk over hun zwangerschappen, saaiiiii!
Wie weet binnenkort een nieuwe #….ofus
Geen idee hoeveel nieuwe broertjes en zusjes er worden geïntroduceerd.

Bedankt voor de samenvatting!
pi_219234681
quote:

Edit:

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
J had een toen een prima nieuwbouwhuis. Volgens mij was het nog niet eens volledig ingericht toen ze al naar Uden ging en haar zoons een slaapzaal moesten gaan delen. Jouw laatste zin zegt alles.
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
pi_219234688
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Geen idee, het is niet dat ze zegt met wie ze gaat brunchen, dus daar kan je je eigen conclusie aan hangen 😉 ik weet niet wanneer de podcast is opgenomen. Maar er is sowieso een klein kind aanwezig bij de brunch want die staat deels op de foto. Hoe de foto is genomen lijkt het wel of ze met een heel groep zitten te brunchen.
pi_219234730
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
[..]
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
Naar mijn idee had J het leven van M als droom. Zij werd een 2e M en sleepte haar kinderen mee.
pi_219234732
Als je nu nog denkt dat MB niet vreemd is gegaan met Tim dan is dat best naïef.
pi_219234767
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.

Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.

Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
pi_219234834
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.

Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.

Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
Maar haren wassen doet ze zelden. Ondanks al die toeters en bellen ziet ze er vaak onverzorgd uit.

En inderdaad, juist bij ziekte besef je wat écht belangrijk is. Bij Debbie is dat Debbie.
pi_219234863
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij waren deze van vorig jaar.. ze zegt ook dat ze op de foto site gaat knutselen... dus nieuwe maken 🥳
Ik heb 14 jaar terug 1x voor mijn schoonmoeder en voor mezelf een kerstbal laten maken met een foto van onze oudste 2.. en had heel even het "ga ik ieder jaar doen" gevoel... maar jaar erop vond ik het zo raar foto's in de boom 😂 dus niet meer gedaan...
Maar tja Debbie... iedereen weer een Debbie foto cadeau 🥳

Kerstfoto met Roy is ook echt Debbie 👌 ze staat half in de schaduw haar arm zit raar .. ze staat zomers erbij bij een kale krans en een dooie nepboom 👌👍
Helemaal geweldig

Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣
pi_219234884
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:

Het klopt gewoon niet
Ja ik vind dit ook heel typisch.

Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪

Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.

Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
pi_219234915
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪

Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.

Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.

Al mijn energie gaat naar medische behandelaren: ziekenhuis, ergo, slaaptherapie, alternatieve therapie, huisarts… dat is al een dagtaak ansich 🫣😂

[ Bericht 5% gewijzigd door Gooischevrouw op 09-11-2025 21:27:06 ]
pi_219234934
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.

En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
pi_219235143
OMG die zolder en hoeveelheid speelgoed bij Liekevm
pi_219235158
Op Debbie haar eigen openbare Facebook gewoon de kinderen herkenbaar in beeld (bij de kale krans en dooie nepboom)... meit heeft echt te veel accounts om consequent te zijn in haar verhaal en handelen blijkbaar
pi_219235228
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
Echt bizar hoeveel zooi zij heeft
pi_219235399
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als je nu nog denkt dat MB niet vreemd is gegaan met Tim dan is dat best naïef.
DIT
pi_219235728
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Op Debbie haar eigen openbare Facebook gewoon de kinderen herkenbaar in beeld (bij de kale krans en dooie nepboom)... meit heeft echt te veel accounts om consequent te zijn in haar verhaal en handelen blijkbaar
Echt he?! En als ik dan die jongste zie, prachtig mannetje, net als zn broer! Alleen gaat alle aandacht zoals ze het op socials deelt in elk geval uit naar hun zus.

Kijk prima dat ze veel aandacht aan haar uiterlijk besteed, moet ze lekker zelf weten. Maar als je zo weinig kunt, zo weinig energie hebt snap ik gewoon de prio niet.
pi_219235785
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.

En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Ze staat ook half achter Roy ofzo, dat geeft een vreemde schaduw. Het klopt net niet
pi_219235833
Mb ziet er in ieder geval weer een stuk gezonder uit
pi_219235841
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.

Al mijn energie gaat naar medische behandelaren: ziekenhuis, ergo, slaaptherapie, alternatieve therapie, huisarts… dat is al een dagtaak ansich 🫣😂
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo. :')

Btw slaaptherapie? Zou je mij daar meer informatie over willen geven in een privé berichtje? Hier slaap ik ook ontiegelijk slecht.
pi_219235889
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:31 schreef Xmuis het volgende:
Mb ziet er in ieder geval weer een stuk gezonder uit
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.
pi_219235902
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 22:33 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo. :')

Btw slaaptherapie? Zou je mij daar meer informatie over willen geven in een privé berichtje? Hier slaap ik ook ontiegelijk slecht.
Ja ik zal je morgen even DM’en
pi_219235931
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

En zo tegenstrijdig ook, al die aandacht voor haar uiterlijk. Eerder zei ze heel duidelijk dat ze er niette goed uit wou zien omdat dan mensen ervan uitgingen dat ze zich goed voelde.
pi_219235938
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Eens!
Ik vind JvP een sluwe vos en ze denkt alleen maar aan zichzelf. Toen ze in haar huwelijk met Jeroen zat. Toen ze fan girl van mb werd, toen ze verliefd werd op (het leven van) mb. Al die stomme keuzes do ze heeft gemaakt en haar kinderen in mee heeft gesleept. Haar kinderen krijgen klap op klap. Worden van hot naar her gesleept.

Ik hoop voor haar kinderen dat ze een stabiele basis bij hun vader kunnen krijgen .

En dat JvP een goede psycholoog op gaat zoeken.
pi_219236082
Geen stories vandaag bij MB. Je kunt natuurlijk niet laten zien dat je met je lover aan de brunch zat.
Dat past niet bij het perfecte plaatje van supermom en het zogenaamd in je eentje verwerken van het klappen van de poly.
pi_219236267
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.
Allemaal extra beweging nu Tim (weer?) in beeld is? 👀 😉
pi_219236279
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.
Maar het lijkt wel een aflevering van hoarders, wat een zooi. En beneden heeft ze ook nog genoeg staan.
Gelukkig komen de feestdagen eraan, kan er weer wat zooi bij.
pi_219236386
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 06:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.
Maar het lijkt wel een aflevering van hoarders, wat een zooi. En beneden heeft ze ook nog genoeg staan.
Gelukkig komen de feestdagen eraan, kan er weer wat zooi bij.
Dit idd. Schoencadeaus, sinterklaasavond en kerst zullen nog genoeg cadeaus in huis toevoegen. En die woonkamer is zo vol en rommelig. Ik zou daar zeer onrustig van worden.
pi_219236388
Bij Reality op voetbalfoto zag Koen er in 2016 stuk beter uit. Nu zo mager in gezicht.
pi_219236618
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.
Ja hoor JvP kan alvast een abo afsluiten voor de counseling later, heel sneu
pi_219236628
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
Echt soms denk ik dat het een kind is in een het lichaam van een volwassen vrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')