Ik snap niet dat ze die kat nog proberen op te lappen, kijk hoe zijn ogen staan dat is echt niet goed hoor. Ik ben echt een dierenvriend hoor maar dat beestje heeft gewoon een onnodige lijdensweg die naar mijn mening nergens toe leidt.quote:Op zondag 9 november 2025 17:47 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja akelig mens. Ze is al druk reacties aan het verwijderen die zeiden: ik zou geen lol kunnen hebben als mijn kat zo ziek is en waarom ga je niet op bezoek. Daar heeft mevrouw wel tijd voor maar niet om de kat op te zoeken.
Geen gevoel niet voor de kinderen en niet voor de dieren. Zoals ze altijd tegen Madelief doet. Brrr
Kan best mooi zijn hoor, maar ik vind die van Debbie zo rommelig, niet een mooi geheelquote:Op zondag 9 november 2025 18:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind tattoos niet tokkie, heb zelf een flink asntal.
Nou, dit. Bij haar ziet et eruit van pleur dr maar ergens wat op, maar op het moment dat het mooi samenhang heeft ziet het er gewoon beter uit.quote:Op zondag 9 november 2025 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn hoor, maar ik vind die van Debbie zo rommelig, niet een mooi geheel
Welke docu is dat? Ik heb een hele goede vriendin die helaas meegezogen is in de mooie praatjes van young living olie.quote:Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is een docu over geweest op Netflix. Het is pure geldklopperij.
Er was toen ook een fluflu die er ook heel fanatiek mee was. Overal was een olie voor. Ook bij haar kinderen werd de olie regelmatig ingezet (Hoe maak je kinderen afhankelijk van middelen? Juist.). Op een gegeven moment stapte ze over op een ander pyramide gebeuren, een sapje. Ook helemaal geweldig🙄
Precies dit! En hoe zielig ben je als je als 30-jarige een story moet maken met 'sleep over' als je in een (jawel Conservatoriumhotel -oh wat stoer) overnacht. Dan ben je toch kinderlijk op zoek naar aandacht?quote:Op zondag 9 november 2025 18:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Jawel, maar die vist niet steeds naar complimenten.
(Un)Well. Is een docu reeks. De 1e afl. gaat over olieën. Niet alleen over YL volgens mij. Het is echt al lang geleden dat ik de docu zag.quote:Op zondag 9 november 2025 18:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Welke docu is dat? Ik heb een hele goede vriendin die helaas meegezogen is in de mooie praatjes van young living olie.
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Jawel, maar die vist niet steeds naar complimenten.
Daar ben ik het mee eens. Veel te veel verschillende stijlen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de combinatie van tatoeages bij Debbie echt volledig de plank mis slaan, dat maakt het, wat mij betreft, lelijk.
Die tekst die haar opa/oma geschreven heeft, tja je moet er van houden en ik houd er niet van 🙈.
Ja is wel zorgelijk maar wie weet knapt ie op. Het gaat iets beter.quote:Op zondag 9 november 2025 18:07 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die kat nog proberen op te lappen, kijk hoe zijn ogen staan dat is echt niet goed hoor. Ik ben echt een dierenvriend hoor maar dat beestje heeft gewoon een onnodige lijdensweg die naar mijn mening nergens toe leidt.
Michelle heeft net zo goed jonge kinderen. Die zijn de grootste dupe hiervan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:35 schreef lila01 het volgende:
En dan te bedenken dat Tim een gezin had met nog jonge kinderen.
Gaat lekker met de poly (en MB maar doen alsof ze zo alleen is).
Zeker. Ik bedoel dat er nu nog een gezin stuk is. Tim was gebonden.quote:Op zondag 9 november 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle heeft net zo goed jonge kinderen. Die zijn de grootste dupe hiervan.
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.quote:Op zondag 9 november 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.
Ik zag ze op Facebook voorbij komen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
100% mee eens.quote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.quote:Op zondag 9 november 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.
Kinderen zijn loyaal en zullen alles doen om hun ouders te plezieren. Al die reacties dat kinderen zo veerkrachtig en flexibel zijn🤮quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.
Zó verliefd op zichzelf🥰quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |