Nee want die staan er nog achter zowel van moeder als vader. Haar zoon heet blijkbaar Rocket Star Presley Cigar. Van beide kinderen staan dus de eerste twee namen in de bio dus het is echt een dubbele voornaam.quote:Op zondag 9 november 2025 15:54 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte 😬 mijn hemel.. waarom???? Is Chrome niet (hopelijk) de achternaam van de vader? 😅
Hoeveel mensen bewaren kerstkaarten? Volgens mij maakt het niet uit wat je stuurt.quote:Op zondag 9 november 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
De lievingsfoto (..) voor kerst van Debbie met Roy is die met een kale groene kerstkrans en een kale witte top van een nepkerstboom.
Ze kan niet kiezen welke foto de kerstkaart wordt.
Oké.
Inderdaad! Haar zoon wel, ‘want die trekt het meeste met de kat op’quote:
En dan een jurk aan met korte mouwen, lekker kerstigquote:Op zondag 9 november 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
De lievingsfoto (..) voor kerst van Debbie met Roy is die met een kale groene kerstkrans en een kale witte top van een nepkerstboom.
Ze kan niet kiezen welke foto de kerstkaart wordt.
Oké.
Ik heb dit gezien! Had tot dit bericht niet door dat hij het wasquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan.![]()
Mijn hemel… waarom. Arme kinderen inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 16:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nee want die staan er nog achter zowel van moeder als vader. Haar zoon heet blijkbaar Rocket Star Presley Cigar. Van beide kinderen staan dus de eerste twee namen in de bio dus het is echt een dubbele voornaam.
Arme kids!
Ik houd van tattoos maar bij Debbie zie je heel duidelijk dat ze naar verschillende tatoeëerders gaat. Dat vind ik persoonlijk niet mooi. En tattoos op mijn handen zou ik zelf nooit doen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die tattoo op haar vinger is echt lelijk
Vooral behoorlijk uit verhouding. Veel te groot voor die vinger.quote:Op zondag 9 november 2025 16:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die tattoo op haar vinger is echt lelijk
Is er al veel geswifferd onder dat bericht?quote:Op zondag 9 november 2025 15:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
De tattoo op haar onderarm vind ik heel lelijk. Veel te zwart vergeleken bij de rest en daar piept een andere tattoo onderuit. Zo raar gezet.quote:Op zondag 9 november 2025 16:52 schreef Maremare het volgende:
[..]
Vooral behoorlijk uit verhouding. Veel te groot voor die vinger.
Ja laten we daar een forum uitje van maken! Al is het alleen al om hem te steunenquote:Op zondag 9 november 2025 15:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Mosterd idd Ff teruglezen, heb ik al genoemd whaha
Ik wil best mee de 7e 🫢
Volgens mij is er idd geswifferd onder dat bericht. Maar hoe dan? Dat kan Debbie zelf toch niet doen? Of wel omdat het haar bericht is? Ben niet zo’n FB’er.quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Is er al veel geswifferd onder dat bericht?
As always bij Debbie: het is het weer net niet allemaal.quote:Op zondag 9 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De tattoo op haar onderarm vind ik heel lelijk. Veel te zwart vergeleken bij de rest en daar piept een andere tattoo onderuit. Zo raar gezet.
Ik vind het tokkiequote:Op zondag 9 november 2025 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik houd van tattoos maar bij Debbie zie je heel duidelijk dat ze naar verschillende tatoeëerders gaat. Dat vind ik persoonlijk niet mooi. En tattoos op mijn handen zou ik zelf nooit doen.
Iemand vraagt of het niet door de Wellis Health spuitje komt 🫣 en daar gaat ze uiteraard weer tegenin (maar geeft wel toe dat ze het gebruikt)quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze Ozempic gebruikt, volgens mij is ze al aardig wat kilo’s kwijt aan die foto’s te zien met die rode broek. Volgens mij had ze ergens anders ook al toegegeven dat ze het gebruikt.quote:Op zondag 9 november 2025 17:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Iemand vraagt of het niet door de Wellis Health spuitje komt 🫣 en daar gaat ze uiteraard weer tegenin (maar geeft wel toe dat ze het gebruikt)
Haha, sorry! Ik bedoelde meer dat ik het tokkie vind omdat het nogal een grote letter lijkt, in verhouding met haar vinger 🫣quote:
Ja akelig mens. Ze is al druk reacties aan het verwijderen die zeiden: ik zou geen lol kunnen hebben als mijn kat zo ziek is en waarom ga je niet op bezoek. Daar heeft mevrouw wel tijd voor maar niet om de kat op te zoeken.quote:Op zondag 9 november 2025 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Inderdaad! Haar zoon wel, ‘want die trekt het meeste met de kat op’
Hahaha, ieder z'n smaak hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Haha, sorry! Ik bedoelde meer dat ik het tokkie vind omdat het nogal een grote letter lijkt, in verhouding met haar vinger 🫣
Ja vrijwel alles is weg jammer genoeg... ik heb nog wel alles net kunnen lezen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
De groep die ze gisteren in haar story had gedeeld. Ik ben er al lid van met mijn privé account maar ben er ook lid mee geworden met een leeg, oud account. Ze accepteren dus daadwerkelijk iedereen. De grootste longcovid groep van Nederland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |