Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.quote:Op zondag 9 november 2025 10:24 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...quote:Op zondag 9 november 2025 11:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.quote:Op zondag 9 november 2025 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.quote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Ze hoeft op school geen spreekbeurten ed te doen, mooi dat school dat doet maar dat lost het “probleem” niet op natuurlijk, het meisje moet gewoon hulp hebben..quote:Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
Ik heb even op haar profiel gekeken want geen idee wie dit is, en het laatste halfjaar gaat het vooral over die buik? Het lijkt echt een obsessie.quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.quote:Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂quote:Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Post iets wat ze in een besloten fb groep vraagt:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.
Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
Wat een parel die Debbie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 07:59 schreef Beppie12345 het volgende:
Kinderen kunnen weinig hebben tegenwoordig. Kind van Wiline kan niet tegen een rondje Intratuin. Helemaal overprikkeld.
Uiteraard reclame. De diffuser moet aan.
Ah oké. Duidelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.
Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
ant dan kan ze die blokkeren op haar TikTok, wat een zielig persoon is het ook hè.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
Ja klopt, mijn schoonmoeder had dezelfde ingreep, zogenaamde mommy make over. Ookal was ze al bijna oma hahaha!quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dubbele ingreep is het geweest zowel buikwand als borstlift en misschien nog lipo (waarom anders het drukpak)
Dat is echt heel heftig. En op dag 9 opnieuw opgenomen in het ziekenhuis?
Eigenlijk geen reclame voor de chirurg op deze manier, ookal is hij vast enorm kundig.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2747510/3/25#p219230125]zondag 9 november 2025 13:29[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506623]Kletsdoos165[/url] het volgende:
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Die oliën zijn, wat mij betreft, echt kwakzalverij🙈.quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.
Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
Typisch Debbie 🫣quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachtequote:Op zondag 9 november 2025 13:24 schreef Shuri het volgende:
(Annemarie)
Ok, domme vraag wellicht: op dat strand met die paarden in galop, loopt daar dan helemaal geen mens of hond met mens? Ik vind dat doodeng die aanstormende paarden.
(Helemaal als het mistig is)
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 13:43 schreef Henrike het volgende:
Maar dat hi
[..]
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.
Ze moet natuurlijk wel goed scrollen en lezen in bed.quote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef Post-its het volgende:
[..]
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
HVK vindt het heel makkelijk om de schuld aan een ander te geven. Nu is het de schuld van het schoolsysteem.quote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.
Ja en die ene dag hebben ze niet meer gedaan dan paardrijden?quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
Er is een docu over geweest op Netflix. Het is pure geldklopperij.quote:Op zondag 9 november 2025 13:40 schreef Henrike het volgende:
https://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenyou
[..]
ng living vind ik oplichterij, het is een soort pyramide spel.
Ik ken 3 mensen die het hebben verkocht maar er nu niks meer mee te maken willen hebben.
Zeg, in de bijbel staat al over het gebruik van de oliën hè? 😂quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Aan de hoeveelste bingokaart zijn we inmiddels al bezig?quote:Op zondag 9 november 2025 13:59 schreef Henrike het volgende:
OMG. Iemand noemt nu dunne vezel neuropathie, weer een kruidje op de bingokaart van Debbie,
Let op #dunne vezel neuropathie in 1,2,3
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan.![]()
Koenpauwquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriend
En al die geile Annies reageren 🫣😂quote:Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Koenpauw
En dan is het zijn vastgezette bericht. Ik kwam het net tegen.
Hahaha jaaaquote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En al die geile Annies reageren 🫣😂
Kunnen we hier geen FOK trip van maken? De 22e kan ik niet, maar de 7e naar Keulen zou wel lukken 😂 Ik wil wel eens zien wat voor figuren dit trekt. 🤣quote:Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Koenpauw
En dan is het zijn vastgezette bericht. Ik kwam het net tegen.
Vooral ook erg om te zien hoe mensen haar beeld van haar ziekte 'voeden'. Door te zeggen dat ze er goed uitziet etc en haar aanmoedigen die challenge groep (wat te zot voor woorden is) door te zetten. Dit zullen precies de mensen zijn die massaal janken als het definitief verkeerd afloopt en zich dan afvragen hoe het heeft kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Tja, samenwerking uiteraard, dus moet in beeld ...quote:Op zondag 9 november 2025 11:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte de hele tijd met haar bottenboullion, het zal vast gezond zijn hoor. Maar ze zegt steeds; goed voor het herstel, maar haar herstel gaat helemaal niet zo goed dus niet echt goede reclame🙈
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣quote:Op zondag 9 november 2025 13:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?
Mosterd idd Ff teruglezen, heb ik al genoemd whahaquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan.![]()
Welke groep?quote:Op zondag 9 november 2025 15:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
Die hond bijt nog een keer van zich af. Dat zou mij echt niks verbazen met hoe ze Bodi continu op die hond laat hangen.quote:Op zondag 9 november 2025 14:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom vind Nathalie vd Let het ok dat haar dochter op de hond zit? Arm beestje
Ik dacht dat je een grapje maakte 😬 mijn hemel.. waarom???? Is Chrome niet (hopelijk) de achternaam van de vader? 😅quote:Op zondag 9 november 2025 15:31 schreef Gooischevrouw het volgende:
Heet het kind van Julia Reinders nou echt: Phanthére Chrome? Wat de hellie….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |