abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219228818
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:24 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.
Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hocuspocus2 op 09-11-2025 11:08:15 ]
pi_219228862
Ik heb met hvk wel eens contact gehad over J.
School ziet het probleem niet, en verder wilt niemand meewerken zei ze.

Ik heb zo met dat meisje te doen heb zelf een kind met ass en je wilt toch juist alle hulp?
Ik zou gewoon weer naar de huisarts/school/cjg gaan voor hulp.
Maar hvk vind het allemaal maar prima zo.
Kan daar zo slecht tegen.
pi_219228864
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 11:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...
pi_219228948
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
pi_219229059
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.
pi_219229071
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
Ze hoeft op school geen spreekbeurten ed te doen, mooi dat school dat doet maar dat lost het “probleem” niet op natuurlijk, het meisje moet gewoon hulp hebben..

Een van mijn kinderen liep weg van school, kreeg steeds vaker driftbuien ed op school en is uiteindelijk naar een sbo school gegaan, de beste keuze ooit. Ik gun dat haar ook!
pi_219229076
Lotte de hele tijd met haar bottenboullion, het zal vast gezond zijn hoor. Maar ze zegt steeds; goed voor het herstel, maar haar herstel gaat helemaal niet zo goed dus niet echt goede reclame🙈
pi_219229172
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.
Ik heb even op haar profiel gekeken want geen idee wie dit is, en het laatste halfjaar gaat het vooral over die buik? Het lijkt echt een obsessie.
pi_219229644
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.
pi_219229835
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Post iets wat ze in een besloten fb groep vraagt:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.

Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
pi_219229970
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
Wat een parel die Debbie.
pi_219230088
(Annemarie)

Ok, domme vraag wellicht: op dat strand met die paarden in galop, loopt daar dan helemaal geen mens of hond met mens? Ik vind dat doodeng die aanstormende paarden.

(Helemaal als het mistig is)
pi_219230089
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
pi_219230125
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 07:59 schreef Beppie12345 het volgende:
Kinderen kunnen weinig hebben tegenwoordig. Kind van Wiline kan niet tegen een rondje Intratuin. Helemaal overprikkeld.

Uiteraard reclame. De diffuser moet aan.
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.

Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
pi_219230202
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.

Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
Ah oké. Duidelijk.

Ik denk zelf niet dat het iets doet tegen bv overprikkeling.
P
pi_219230225
Ja w
quote:

[..]
ant dan kan ze die blokkeren op haar TikTok, wat een zielig persoon is het ook hè.
Ja debbie( ze leest hier mee) sommige mensen hebben hè door, de meeste
pi_219230235
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dubbele ingreep is het geweest zowel buikwand als borstlift en misschien nog lipo (waarom anders het drukpak)
Dat is echt heel heftig. En op dag 9 opnieuw opgenomen in het ziekenhuis?
Eigenlijk geen reclame voor de chirurg op deze manier, ookal is hij vast enorm kundig.
Ja klopt, mijn schoonmoeder had dezelfde ingreep, zogenaamde mommy make over. Ookal was ze al bijna oma hahaha!

Dat ze terug ging naar het ziekenhuis had te maken met haar blaasontsteking, niet met de operatie geloof ik.
pi_219230239
https://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenyou[quote]0s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2747510/3/25#p219230125]zondag 9 november 2025 13:29[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506623]Kletsdoos165[/url] het volgende:

[..]

[/quote]
ng living vind ik oplichterij, het is een soort pyramide spel.
Ik ken 3 mensen die het hebben verkocht maar er nu niks meer mee te maken willen hebben.
pi_219230249
quote:

[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
pi_219230250
quote:

[..]

Die oliën zijn, wat mij betreft, echt kwakzalverij🙈.
Het ruikt lekker in zo'n diffuser, maar dat is t ook en ohja het is vaak nog duur ook.

En hebben wij het, uit pure wanhoop, ook wel eens geprobeerd? Ja. Maar verder dan t geurtje deed het niks🙈
pi_219230254
Maar dat hi
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.
pi_219230261
quote:

[..]
Typisch Debbie 🫣
pi_219230319
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 13:24 schreef Shuri het volgende:
(Annemarie)

Ok, domme vraag wellicht: op dat strand met die paarden in galop, loopt daar dan helemaal geen mens of hond met mens? Ik vind dat doodeng die aanstormende paarden.

(Helemaal als het mistig is)
Dit was ook mijn gedachte
pi_219230325
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:43 schreef Henrike het volgende:
Maar dat hi
[..]
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.
pi_219230341
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef Post-its het volgende:

[..]
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.
Ze moet natuurlijk wel goed scrollen en lezen in bed.
Kan mooi als Roy bij de kinderen is
pi_219230344
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:

[..]
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?
pi_219230361
OMG. Iemand noemt nu dunne vezel neuropathie, weer een kruidje op de bingokaart van Debbie,
Let op #dunne vezel neuropathie in 1,2,3
pi_219230362
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.
HVK vindt het heel makkelijk om de schuld aan een ander te geven. Nu is het de schuld van het schoolsysteem.
Nee, je zou maar een beetje energie erin steken en zorgen dat je dochter opnieuw wordt onderzocht. Overigens vind ik dit net zo goed fout van die vader. Die schijnt gewoon in beeld te zijn.
pi_219230374
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
Ja en die ene dag hebben ze niet meer gedaan dan paardrijden?
pi_219230385
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:40 schreef Henrike het volgende:
https://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenyou
[..]
ng living vind ik oplichterij, het is een soort pyramide spel.
Ik ken 3 mensen die het hebben verkocht maar er nu niks meer mee te maken willen hebben.
Er is een docu over geweest op Netflix. Het is pure geldklopperij.
Er was toen ook een fluflu die er ook heel fanatiek mee was. Overal was een olie voor. Ook bij haar kinderen werd de olie regelmatig ingezet (Hoe maak je kinderen afhankelijk van middelen? Juist.). Op een gegeven moment stapte ze over op een ander pyramide gebeuren, een sapje. Ook helemaal geweldig🙄

[ Bericht 17% gewijzigd door JaNeeDan op 09-11-2025 14:17:07 ]
Ik wil blijven.
pi_219230544
quote:

[..]
Zeg, in de bijbel staat al over het gebruik van de oliën hè? 😂
Aldus de Kliek van Lies, die er flink aan verdient. En het YL bedrijf ook, want om de haverklap worden de topverkopers uitgenodigd voor een trip naar Zuid-Afrika, Bali, Amerika en andere plekken.
pi_219230578
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:59 schreef Henrike het volgende:
OMG. Iemand noemt nu dunne vezel neuropathie, weer een kruidje op de bingokaart van Debbie,
Let op #dunne vezel neuropathie in 1,2,3
Aan de hoeveelste bingokaart zijn we inmiddels al bezig?
  Moderator / Colorchick zondag 9 november 2025 @ 14:31:30 #83
382129 crew  Donna
pi_219230597
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan. _O- ~:)
pi_219230599
Ellen is weer de hele date aan het analyseren 🤦♀ wat een vermoeiend mens
pi_219230603
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan. _O- ~:)
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriend
  Moderator / Colorchick zondag 9 november 2025 @ 14:35:39 #86
382129 crew  Donna
pi_219230629
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriend
Koenpauw

En dan is het zijn vastgezette bericht. Ik kwam het net tegen.
pi_219230651
Waarom vind Nathalie vd Let het ok dat haar dochter op de hond zit? Arm beestje
pi_219230687
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Koenpauw

En al die geile Annies reageren 🫣😂
  Moderator / Colorchick zondag 9 november 2025 @ 14:48:52 #89
382129 crew  Donna
pi_219230716
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En al die geile Annies reageren 🫣😂
Hahaha jaaa _O-
pi_219230806
Leeggehaald wegens schelden

[ Bericht 88% gewijzigd door Donna op 09-11-2025 17:46:34 ]
pi_219230808
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Koenpauw

Kunnen we hier geen FOK trip van maken? De 22e kan ik niet, maar de 7e naar Keulen zou wel lukken 😂 Ik wil wel eens zien wat voor figuren dit trekt. 🤣
pi_219230844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Vooral ook erg om te zien hoe mensen haar beeld van haar ziekte 'voeden'. Door te zeggen dat ze er goed uitziet etc en haar aanmoedigen die challenge groep (wat te zot voor woorden is) door te zetten. Dit zullen precies de mensen zijn die massaal janken als het definitief verkeerd afloopt en zich dan afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 09-11-2025 15:27:47 ]
pi_219230882
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte de hele tijd met haar bottenboullion, het zal vast gezond zijn hoor. Maar ze zegt steeds; goed voor het herstel, maar haar herstel gaat helemaal niet zo goed dus niet echt goede reclame🙈
Tja, samenwerking uiteraard, dus moet in beeld ...
pi_219230924
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 13:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
pi_219230972
Heet het kind van Julia Reinders nou echt: Phanthére Chrome? Wat de hellie…. :N
pi_219231018
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Mosterd idd Ff teruglezen, heb ik al genoemd whaha
Ik wil best mee de 7e 🫢

[ Bericht 1% gewijzigd door Earring op 09-11-2025 15:45:05 ]
pi_219231030
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 15:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
Welke groep?
pi_219231149
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom vind Nathalie vd Let het ok dat haar dochter op de hond zit? Arm beestje
Die hond bijt nog een keer van zich af. Dat zou mij echt niks verbazen met hoe ze Bodi continu op die hond laat hangen.
pi_219231171
De lievingsfoto (..) voor kerst van Debbie met Roy is die met een kale groene kerstkrans en een kale witte top van een nepkerstboom.
Ze kan niet kiezen welke foto de kerstkaart wordt.

Oké.
pi_219231196
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 15:31 schreef Gooischevrouw het volgende:
Heet het kind van Julia Reinders nou echt: Phanthére Chrome? Wat de hellie…. :N
Ik dacht dat je een grapje maakte 😬 mijn hemel.. waarom???? Is Chrome niet (hopelijk) de achternaam van de vader? 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')