abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219227969
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
En ook zij had het er laatst over om er misschien wat aan te laten doen. Kwestie van tijd/sponsoring denk ik.
pi_219228105
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
pi_219228128
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
Ach Judith, zo 1 die ik niet meer volg om dit soort gedrag.
Altijd dat ophemelen van haar kind.
Ik merkte dat ik daardoor het kereltje minder leuk vind, wat niet eerlijk is want zijn moeder is hier schuld aan.
Daarom maar niet meer kijken.
Hoop dat ze het licht gaat zien en Bob gewoon lekker laat genieten van sport en school zonder dat hij voor zijn moeder moet presteren.
pi_219228138
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
pi_219228153
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Dit 100%
Daarnaast vraag ik me vooral al wat de lol is om iets te spelen waarvan je weet dat de ander nooit van jou gaat winnen 🤔 ik zou bij 10-4 al klaar zijn
pi_219228239
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.
Koekoek.
pi_219228275
quote:
Wat zal die date van haar vinden denk ik dan? Niet 1 rode vlag maar een hele vksggenlijn
pi_219228297
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.
Koekoek.
Ze is ook wel erg wanhopig vind ik, volop aan het daten na haar vorige relatie.
Die dates van haar gebruikt ze gewoon om haar" talenten" op los te kunnen laten.
En ze is zo veel bij haar ex man , misschien heeft ze die destijds verkeerd geanalyseerd, of liet haar milt het afweten?
pi_219228329
quote:
Die is niet goed hoor
pi_219228332
Die Debbie:
Post iets wat ze in een besloten fb groep vraagt:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.

Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
pi_219228338
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
pi_219228344
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.

Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.
pi_219228346
quote:
Die Debbie:

Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
Pinokkio
pi_219228428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 23:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies verveelt zich in het hotel en wil weer horen hoe geweldig ze het doet.

En volgens haar is de voormalige poly niet verdeeld in kampen. Iris Z denkt daar blijkbaar anders over.
En Jacqueline doet dit niet?
pi_219228442
quote:
Die Debbie:

Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
Tja liegen is haar hele bestaan
pi_219228468
Ik ben wel benieuwd voor wie HVK vannacht de HAP heeft gebeld...
pi_219228486
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.
En bij een andere reactie vraagt iemand of ze de hap heeft gebeld, haar antwoord; nee die weten niks van longcovid.
Ze had toch zo'n begripvolle huisarts? Waarom belt ze die niet als ze al meerdere dagen last heeft?
Debbie zit in elk groepje elk forum en overal verteld ze weer wat anders.
Ze is niet eerlijk in wat ze slikt en doet.
Dat ze het zelf nog bij kan houden wat ze waar verteld, ik vind het knap.
pi_219228515
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:00 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
En Jacqueline doet dit niet?
Die doet idd hetzelfde
pi_219228521
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Hope88 het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor wie HVK vannacht de HAP heeft gebeld...
Vind wel netjes dat ze dat niet online gooit
pi_219228583
AM rijdt al jaren paard maar ze zit er echt nog steeds zo bezopen op.
pi_219228584
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.
pi_219228768
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het wel raar dat ze dat meldt. Ze schrijft toch ook niet als ze ‘s nachts naar de wc moest ofzo?
pi_219228770
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
En iedereen eronder jubelt dat het zo fijn is dat school er rekening Meerhout. Waarom houdt moeders er dan geen rekening mee☹️
pi_219228800
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar zeg dan niets.. dit komt bij mij over als "vraag mij in dm waarvoor "
pi_219228809
quote:
Ik zag dat ex Koen touringcar chauffeur is en de ritten die hij aanbiedt voor kerstmarkten zijn al snel vol. Denk dat Ellen niet bij de deelnemers zit haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')