Maar haren wassen doet ze zelden. Ondanks al die toeters en bellen ziet ze er vaak onverzorgd uit.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij waren deze van vorig jaar.. ze zegt ook dat ze op de foto site gaat knutselen... dus nieuwe maken 🥳
Ik heb 14 jaar terug 1x voor mijn schoonmoeder en voor mezelf een kerstbal laten maken met een foto van onze oudste 2.. en had heel even het "ga ik ieder jaar doen" gevoel... maar jaar erop vond ik het zo raar foto's in de boom 😂 dus niet meer gedaan...
Maar tja Debbie... iedereen weer een Debbie foto cadeau 🥳
Kerstfoto met Roy is ook echt Debbie 👌 ze staat half in de schaduw haar arm zit raar .. ze staat zomers erbij bij een kale krans en een dooie nepboom 👌👍
Helemaal geweldig
Ja ik vind dit ook heel typisch.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.quote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook heel typisch.
Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪
Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.
Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.quote:Op zondag 9 november 2025 21:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣
Echt bizar hoeveel zooi zij heeftquote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
OMG die zolder en hoeveelheid speelgoed bij Liekevm
DITquote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als je nu nog denkt dat MB niet vreemd is gegaan met Tim dan is dat best naïef.
Echt he?! En als ik dan die jongste zie, prachtig mannetje, net als zn broer! Alleen gaat alle aandacht zoals ze het op socials deelt in elk geval uit naar hun zus.quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Op Debbie haar eigen openbare Facebook gewoon de kinderen herkenbaar in beeld (bij de kale krans en dooie nepboom)... meit heeft echt te veel accounts om consequent te zijn in haar verhaal en handelen blijkbaar
Ze staat ook half achter Roy ofzo, dat geeft een vreemde schaduw. Het klopt net nietquote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.
En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo.quote:Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.
Al mijn energie gaat naar medische behandelaren: ziekenhuis, ergo, slaaptherapie, alternatieve therapie, huisarts… dat is al een dagtaak ansich 🫣😂
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.quote:Op zondag 9 november 2025 22:31 schreef Xmuis het volgende:
Mb ziet er in ieder geval weer een stuk gezonder uit
Ja ik zal je morgen even DM’enquote:Op zondag 9 november 2025 22:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo.
Btw slaaptherapie? Zou je mij daar meer informatie over willen geven in een privé berichtje? Hier slaap ik ook ontiegelijk slecht.
En zo tegenstrijdig ook, al die aandacht voor haar uiterlijk. Eerder zei ze heel duidelijk dat ze er niette goed uit wou zien omdat dan mensen ervan uitgingen dat ze zich goed voelde.quote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook heel typisch.
Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪
Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.
Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
Eens!quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.
Jacqueline heeft werkelijk geen moment aan het belang van haar kinderen gedacht (zo komt het iig over), steeds maar verslepen van huis naar huis. Ze had nu gewoon een fijne woning kunnen hebben met haar kinderen, ze had tenslotte gewoon een woning voordat ze gingen hokken in het huis van Michelle&Koen.
Verliefdheid kan je niet tegen houden, hoe je er mee omgaat wel.
Allemaal extra beweging nu Tim (weer?) in beeld is? 👀 😉quote:Op zondag 9 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
OMG die zolder en hoeveelheid speelgoed bij Liekevm
Dit idd. Schoencadeaus, sinterklaasavond en kerst zullen nog genoeg cadeaus in huis toevoegen. En die woonkamer is zo vol en rommelig. Ik zou daar zeer onrustig van worden.quote:Op maandag 10 november 2025 06:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.
Maar het lijkt wel een aflevering van hoarders, wat een zooi. En beneden heeft ze ook nog genoeg staan.
Gelukkig komen de feestdagen eraan, kan er weer wat zooi bij.
Ja hoor JvP kan alvast een abo afsluiten voor de counseling later, heel sneuquote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.
Echt soms denk ik dat het een kind is in een het lichaam van een volwassen vrouwquote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |