abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219238124
MB post wel steeds onregelmatiger op insta en slaat ook wel eens dagen over waarin ze niks laat zien. Zoals vanmorgen over zaterdag gepost maar de vrijdag niks van gezien.. Misschien wel beter dat ze minder bezig is met social media, misschien moet ze dat ook doen als de kids er juist wel zijn, minder beeld maken en meer met het nu bezig zijn.
pi_219238151
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dank je! Ik vind het ook eng dat mensen zich zo comfortabel voelen. Bizar dat jij dit ook mee moet maken, dat vind ik oprecht vervelend voor je. Ondanks dat jij je beroep hiervan heb gemaakt heeft niemand het recht om je ongevraagd op film of foto te zetten.
Zelf ben ik mij ook steeds meer bewust van hoe ik me gedraag in het openbaar, voor je het weet wordt je ongevraagd op dumpert gezet.
Oh nee, het is mn beroep niet, hoor. Ik verdoe er alleen zoveel uren alsof het mijn werk is. :@
Maar ben wel eens viral gegaan. Was niet best. _O-
Go hard or go home
pi_219238167
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:00 schreef Noek het volgende:

[..]
Oh nee, het is mn beroep niet, hoor. Ik verdoe er alleen zoveel uren alsof het mijn werk is. :@
Maar ben wel eens viral gegaan. Was niet best. _O-
Haha oké, ben nu wel benieuwd of ik dat gezien heb 😂 ik ben maar wat blij dat ik in de anonimiteit leef
pi_219238179
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die is al oud 😂 toevallig ooit gevraagd hoe hij beviel omdat dochter deze op haar lijstje had... ze vertelde toen dat ze hem gekregen had in een goodiebag ofzo dus hoeft ze verder geen reclame voor te maken
Ah, die heb ik gemist dan, had hem nog niet eerder gezien
pi_219238186
Sanneke deelt weer eens linkjes om geld binnen te harken maar neemt blijkbaar nog steeds niet de moeite om het woord adventskalender een keer goed te schrijven. Ze is daarin echt niet de enige fluflu maar kom op zeg, doe een beetje moeite voor je geld.
Ik wil blijven.
pi_219238209
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt weer eens linkjes om geld binnen te harken maar neemt blijkbaar nog steeds niet de moeite om het woord adventskalender een keer goed te schrijven. Ze is daarin echt niet de enige fluflu maar kom op zeg, doe een beetje moeite voor je geld.
Wat zeg jij nu allemaal voor rare dingen 🫣
pi_219238216
Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden, waarom zou je delen (met iedereen in de wereld) wat je verdient, wat je hypotheek is etc (mini liefde) en waarom zou je in je ondergoed vrijwillig voor iedereen die het wil zien op internet staan. (DBM) Ik ben misschien achterdochtig maar waarom zou je dat doen?
pi_219238224
Nou
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Nou ze ging het zaterdag ff snel snel doen, zonder afplakken en drogen met een föhn. Ik had niet anders verwacht dan dit.
pi_219238236
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ah, die heb ik gemist dan, had hem nog niet eerder gezien
Wij hebben hem nu denk ik al een jaar.. dus ze heeft hem iets langer iig.. ze print wel vaker foto's voor in de planner
pi_219238245
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden, waarom zou je delen (met iedereen in de wereld) wat je verdient, wat je hypotheek is etc (mini liefde) en waarom zou je in je ondergoed vrijwillig voor iedereen die het wil zien op internet staan. (DBM) Ik ben misschien achterdochtig maar waarom zou je dat doen?
Omdat het makkelijk verdienen is? Of omdat deze mensen toch allemaal wel een tikkeltje verliefd zijn op aandacht en op zichzelf? Er zijn er ook steeds meer die een boek gaan schrijven. Nu mijngeldzaken weer.
Ik wil blijven.
pi_219238280
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef IlseMarije het volgende:
Oh dat stoort me dan weer helemaal niet, ik vind het heerlijk om mee te gluren in andermans portemonnee! En ook fijn als daar open over wordt gepraat, praat er ook graag met vrienden en collega’s over. En zie 100x liever mensen die dit soort dingen over hun leven delen dan dat ze hun kinderen online gooien.
pi_219238284
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Rimboequeen het volgende:

DBM: die denkt dat ze professioneel sporter kan worden met die 1.5 x sporten per week?? Die vrouw is niet goed hoor. Ze heeft een heel vreemd wereldbeeld blijkt uit alles. De lift gaat duidelijk niet tot de bovenste verdieping daar.
🤣🤣🤣 maar echt!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Mallorcameisje op 10-11-2025 13:28:02 (Reactie op stukje dbm) ]
pi_219238287
De dagen van dbm gaan altijd hetzelfde, en dat vindt ze soms zo stom hè! Ze wil wel wat meer avontuur 🤡🤡🤡
pi_219238292
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Oh dat stoort me dan weer helemaal niet, ik vind het heerlijk om mee te gluren in andermans portemonnee! En ook fijn als daar open over wordt gepraat, praat er ook graag met vrienden en collega’s over. En zie 100x liever mensen die dit soort dingen over hun leven delen dan dat ze hun kinderen online gooien.
Ik ook 🫣 ik zou heel graag bij Roy en Debbie eens meekijken, of bij LiekeVM
pi_219238337
Zag bij Sanneke dat lang leve de liefde filmpje weer, maar daar vind ik ze beide best leuk overkomen.
Bizar contrast met wat ze nu dagelijks laat zien. :o
pi_219238425
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
De dagen van dbm gaan altijd hetzelfde, en dat vindt ze soms zo stom hè! Ze wil wel wat meer avontuur 🤡🤡🤡
Ze doet ook weer of ze elke dag sport. En ik mis nog de vele tripjes naar winkels om troep te kopen.
pi_219238486
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ga werken.
pi_219238522
Omg dat verfwerk! Waarom alles zo scheef en op het raam en met allemaal druipers en over het handvat heen?? Zo lelijk? En waarom haalt ze die schimmel niet eerst weg??
pi_219238568
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Een keer prima maar bijv. mijngeldzaken deelt maandelijks haar vaste lasten en uitgaven. Eerder dit jaar volgde ik haar heel even ivm haar nieuwe woning maar ik was er al gauw klaar mee toen ik doorhad dat haar woning maar een mini stukje van haar content bleek te zijn.
Ik wil blijven.
pi_219238586
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:05 schreef Anhur666 het volgende:
Omg dat verfwerk! Waarom alles zo scheef en op het raam en met allemaal druipers en over het handvat heen?? Zo lelijk? En waarom haalt ze die schimmel niet eerst weg??
En waarom schilder je openstaande ramen als het buiten zo vochtig is, ze post verdorie vrijdag nog dat het zo mistig was, zaterdagochtend was dat hier net zo. (En toen de zon doorkwam was het nog steeds erg vochtig)
pi_219238636
Tienvanwil staat te lang droog denk ik. Wat weer een rare tekst bij de story met wilvantien.
Ik wil blijven.
pi_219238643
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:37 schreef Nieve het volgende:
Zag bij Sanneke dat lang leve de liefde filmpje weer, maar daar vind ik ze beide best leuk overkomen.
Bizar contrast met wat ze nu dagelijks laat zien. :o
En hoorde ik nou goed dat ze toen energiecoach was? Dus werkte?
Geen idee trouwens wat een energiecoach is. Misschien iemand die energiecontracten verkoopt? Iemand die anderen leert om zuinig om te gaan met elektriciteit e.d.? Of iemand die anderen leert hoe je als mens zo min mogelijk lichamekijke energie verbruikt? Dat laatste vind ik het meest passen bij Sanneke.
Ik wil blijven.
pi_219238670
DbM; Ik had ook het idee dat het ventilatierooster dicht zat, het schuifje zat omhoog, bij onze ruiten is dat dicht. Maar ik kan het mis hebben.
pi_219238695
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En hoorde ik nou goed dat ze toen coach was? Dus werkte?
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
pi_219238781
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:

[..]
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Dat soort profielen lijkt me juist niet handig voor werkgevers😬
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')