Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeeequote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand al door de podcast van MB en Iris heen?
Vreselijk haar Engels tussendoor ookquote:Op maandag 10 november 2025 08:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeee
Dat klinkt leuk en aardig tot er geen brood meer op de plank komtquote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja eens, deze vrouwen zijn allebei zó bezig met Instagram. Het zou ze denk ik best goed doen eens een tijd pauze te nemen van Instagram. Kijken wie je dan bent en wat je leven is.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Was? In de zin ze is uit de groep gestapt? Wat onwijs kinderachtig. Newsflash, je kan die mensen ook gewoon negeren en het van je af laten glijden. Het zijn maar vreemde mensen. Waarom je zo druk maken als je de waarheid spreekt? Je hoeft je niet te verdedigen als je niet liegt. Hoe Debbie met dit soort situaties omgaat, zegt mij al genoegquote:Op maandag 10 november 2025 08:44 schreef Henrike het volgende:
Wat is Debbie toch ook kinderachtig. Ze post op haar insta een stukje wat ze op een lc fb groep heeft gezet.
Deze groep kun je lid van worden, ik was dat al .
Dan gaat ze daar lopen klagen dat mensen haar medische situatie delen en tipt ze de beheerders dat mensen niet anoniem mogen reageren.
Nou Debbie; als je zelf overal alles deelt, jezelf in beeld zet met b12 spuiten en reclame maakt voor Wellis dan moet je niet achteraf piepen.
Logisch dat mensen hun twijfels hebben.
Ze zien je ziek zwak en misselijk op dag 1, zittend in een rolstoel en liggend op bed.
En dan ineens op dag 2 doe je alles weer fit en energiek.
Leugens alom
Daar ging het over op de groep. Ze kreeg de vraag of ze injecties had gehad, omdat daar de bijwerking/pemreactie wel eens vandaan kan komen. Zij gaf aan van niet. Ja, dan is het niet gek dat mensen toch gaan zeggen: Huh, maar je prikt wel: B12, tatoeage en Ozempic.quote:
Ik zou een schilder inhuren. En november is een maand met hogere luchtvochtigheid. Niet altijd handig met schilderwerk laten drogen. En ze heeft het over dure verf van Flexa. Misschien toch een beter advies vragen bij een verfspeciaalzaak ipv het bij de praxis te halen. Als de basis op het kozijn idd zo slecht is dan is er misschien eem betere optie.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Het staat er gewoon op hoor. Ze post wel vaker pas de volgende ochtend. Iedereen die gelijk losgaat om die brunch omdat een Juicechannel daar gister mee gekomen is 😂😂quote:Op zondag 9 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
Geen stories vandaag bij MB. Je kunt natuurlijk niet laten zien dat je met je lover aan de brunch zat.
Dat past niet bij het perfecte plaatje van supermom en het zogenaamd in je eentje verwerken van het klappen van de poly.
3 werkt niet, in geen enkele situatie dus ja ergens had ze het kunnen weten hoorquote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?
[..]
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
Of dubbel glas 🙃 En je kozijnen drogen met een föhn is waarschijnlijk ook niet het beste idee 💡quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Doe je zoveel moeite voor een shoot en dan ga je er met wallen en opzettelijk vermoeid op staanquote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.
En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
"egoisme is haar second name"quote:Op zondag 9 november 2025 22:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eens!
Ik vind JvP een sluwe vos en ze denkt alleen maar aan zichzelf. Toen ze in haar huwelijk met Jeroen zat. Toen ze fan girl van mb werd, toen ze verliefd werd op (het leven van) mb. Al die stomme keuzes do ze heeft gemaakt en haar kinderen in mee heeft gesleept. Haar kinderen krijgen klap op klap. Worden van hot naar her gesleept.
Ik hoop voor haar kinderen dat ze een stabiele basis bij hun vader kunnen krijgen .
En dat JvP een goede psycholoog op gaat zoeken.
Dan is er inderdaad, zoals jij het ook zegt, nog wel een verschil tussen energie en tijd besteden aan iets wat je thuis kunt doen (douchen, haren wassen, make up etc.) of de deur uitgaan voor nagels, tattoos, pmu, fillers, piercings.quote:Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.
Het is toch allemaal “haar wil is wet”. Hoezo moet je naar een rengalop toewerken terwijl je het doodeng vind.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik kan het niet exact plaatsen, maar dat gehamer op die rengalop staat mij zo tegen. Waarom is dit een doel om naar toe te werken? Omdat je het zelf gaaf vindt, moet de kinderen dus ook? Het lijkt bijna alsof ze over een soort ritueel heeft (eerst was de jaarlijkse buitenrit het ritueel, maar nu met de samenwerking met de manege daar lijkt dit het nieuwe ritueel.
Er is niets mis met het uitje an sich (al zou ik het zonde vinden om helemaal een eind te reizen voor een strandrit), maar de manier waarop Annemarie er over praat geeft mij de kriebels.
Zelfde met het kuuroord (vroeger was het de sauna). Helemaal prima als je kinderen dat willen, maar ik word plaats vervangend recalcitrant van het moeten.
Wij beleven ook plezier aan een bepaalde activiteit en een van de kinderen doet bepaalde dingen niet vanwege angst (en heeft de behoefte ook niet). Kind kan het echt wel qua capaciteiten, maar hoeft niet van ons. Dat komt wel een keer. Of niet. Het is geen levensbehoefte.
Ik heb overigens niet het idee dat de kinderen die rengalop eng vonden, maar ik ben wel heel blij dat ik vroeger in een ander soort gezin opgegroeid ben.
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.quote:Op maandag 10 november 2025 09:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad, zoals jij het ook zegt, nog wel een verschil tussen energie en tijd besteden aan iets wat je thuis kunt doen (douchen, haren wassen, make up etc.) of de deur uitgaan voor nagels, tattoos, pmu, fillers, piercings.
Goed voor jezelf zorgen snap ik volledig. Dit doen ten koste van je kinderen? Nee, daar snap ik niks van.
Volgens mij is dat hier ook nog nooit geschreven. Of ik heb het niet gelezen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.
Nu alle kracht weer om te zeuren op de bank 🫤🤣quote:Op maandag 10 november 2025 10:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
Leuk voor Sanneke dat ze (weer eens) een weekend weg was en zo te zien buiten heeft gezeten en is geweest.
Ze liet van t weekend zien hoe ze aan het schilderen was. Nu ben ik ook geen pro hoor, maar met 1 hand filmen en de andere hand schilderen zonder af te plakken en veel te veel verf op de kwast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Omdat alle Geertsen dat willen en leuk vinden.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik kan het niet exact plaatsen, maar dat gehamer op die rengalop staat mij zo tegen. Waarom is dit een doel om naar toe te werken? Omdat je het zelf gaaf vindt, moet de kinderen dus ook? Het lijkt bijna alsof ze over een soort ritueel heeft (eerst was de jaarlijkse buitenrit het ritueel, maar nu met de samenwerking met de manege daar lijkt dit het nieuwe ritueel.
Er is niets mis met het uitje an sich (al zou ik het zonde vinden om helemaal een eind te reizen voor een strandrit), maar de manier waarop Annemarie er over praat geeft mij de kriebels.
Zelfde met het kuuroord (vroeger was het de sauna). Helemaal prima als je kinderen dat willen, maar ik word plaats vervangend recalcitrant van het moeten.
Wij beleven ook plezier aan een bepaalde activiteit en een van de kinderen doet bepaalde dingen niet vanwege angst (en heeft de behoefte ook niet). Kind kan het echt wel qua capaciteiten, maar hoeft niet van ons. Dat komt wel een keer. Of niet. Het is geen levensbehoefte.
Ik heb overigens niet het idee dat de kinderen die rengalop eng vonden, maar ik ben wel heel blij dat ik vroeger in een ander soort gezin opgegroeid ben.
Maar soms kan het niet anders. Vroeger droeg ik dagelijks make up. Nu misschien 4x per jaar en dan is het veel. 🤣 Ben dankbaar als ik 1x per jaar naar de kapper ga ipv 5x per jaar. En de rest? Ik heb al 9 weken mijn wenkbrauwen niet meer geplukt omdat ik gewoon geen energie heb om zo lang voor de spiegel te staan. Dat is het mij niet waard, liever eet ik dan tussen de middag ipv van zoiets te doen omdat het momenteel na een operatie daadwerkelijk zo slecht gaat en ik (tijdelijk hoop ik van harte) zo achteruit sinds dien ben gegaan en mijn basis nog lager ligt als hiervoor.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.
AM haar hele leven, en daarmee ook dat van haar kinderen, hangt samen aan rituelen. Zij is zo enorm star. En maar blaten dat ze zo lekker spontaan wordt van al dat plannen 😆 Ik snap niet dat Mirjam het met haar uit houdt op al die tot de puntjes uitgezochte tripjes.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb dubbel glas en toch condens op de ramen in de slaapkamer. Soms is er niet veel aan te doen!quote:Op maandag 10 november 2025 09:20 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Of dubbel glas 🙃 En je kozijnen drogen met een föhn is waarschijnlijk ook niet het beste idee 💡
Ja blijkbaar genieten mensen daar van.quote:Op maandag 10 november 2025 09:05 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post over de podcast.
Ben ik overigens de enige die het diep triest vind dat er dus blijkbaar volwassen mensen in het restaurant achter hun zitten die ongevraagd foto’s maken om het door te kunnen sturen naar een Juicechannel. Ik denk dat deze mensen zich meer mogen schamen dan een Michelle, die single is en mag brunchen met wie ze wil. Je zal zo maar als persoon in elkaar zitten dan heb je ook echt geen leuke persoonlijkheid. Ik zou hier geen eens mee bezig zijn als ik zelf zit te eten en gelukkig ga ik met mensen om die daar hetzelfde in staan. Leef en laat leven
[..]
Was? In de zin ze is uit de groep gestapt? Wat onwijs kinderachtig. Newsflash, je kan die mensen ook gewoon negeren en het van je af laten glijden. Het zijn maar vreemde mensen. Waarom je zo druk maken als je de waarheid spreekt? Je hoeft je niet te verdedigen als je niet liegt. Hoe Debbie met dit soort situaties omgaat, zegt mij al genoeg
Precies, en dan melding maken want mevr wordt het te heet onder de voeten.quote:Op maandag 10 november 2025 09:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar ging het over op de groep. Ze kreeg de vraag of ze injecties had gehad, omdat daar de bijwerking/pemreactie wel eens vandaan kan komen. Zij gaf aan van niet. Ja, dan is het niet gek dat mensen toch gaan zeggen: Huh, maar je prikt wel: B12, tatoeage en Ozempic.
Als zij anders had gereageerd op de vraag, dan hadden mensen daar ook niet (anoniem) op gereageerd. Bijvoorbeeld: He, verrek ja! Oh zou het daar van kunnen komen? Nou, dan hou ik daar rekening mee.
Als professioneel TikTokker verbaas ik me elke dag hoe comfortabel mensen zijn om wildvreemden te filmen. Ongevraagd en onbeschaamd. Hele rare tendens opeens. En of het nu positief is of niet. Je zal jezelf maar opeens terugzien, viral. Bizarquote:Op maandag 10 november 2025 09:05 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post over de podcast.
Ben ik overigens de enige die het diep triest vind dat er dus blijkbaar volwassen mensen in het restaurant achter hun zitten die ongevraagd foto’s maken om het door te kunnen sturen naar een Juicechannel. Ik denk dat deze mensen zich meer mogen schamen dan een Michelle, die single is en mag brunchen met wie ze wil. Je zal zo maar als persoon in elkaar zitten dan heb je ook echt geen leuke persoonlijkheid.
En geen ‘ad’ erbij volgens mijquote:Op maandag 10 november 2025 11:34 schreef slowie het volgende:
Die ad van hvk, hoeveel zou ze daarmee verdienen?
1 velletje, 1 verpakking voor een draaiende wasmachine voor 2 seconde. Liedje eroverheen. 😂
Ik moet er altijd vooral om lachen hoe zij na 2x iets gedaan te hebben het gelijk als een ritueel betitelt. Ze zal nooit eens zeggen “goh, paar jaar terug kregen we dit gesponsord voor onszelf en de volwassen kinderen en dat vonden we allemaal zo tof dat we dit nu ook de jongere kinderen willen laten ervaren”. Nee; het is gelijk verworden tot Het Ritueel. Hou toch op zeg 😅quote:Op maandag 10 november 2025 11:22 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
AM haar hele leven, en daarmee ook dat van haar kinderen, hangt samen aan rituelen. Zij is zo enorm star. En maar blaten dat ze zo lekker spontaan wordt van al dat plannen 😆 Ik snap niet dat Mirjam het met haar uit houdt op al die tot de puntjes uitgezochte tripjes.
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komtquote:Op maandag 10 november 2025 12:20 schreef Tarantelle het volgende:
En niets is gesponsord, maar wel weer even de linkjes delen...Natuurlijk, want een dikke korting is natuurlijk geen #ad..
Die is al oud 😂 toevallig ooit gevraagd hoe hij beviel omdat dochter deze op haar lijstje had... ze vertelde toen dat ze hem gekregen had in een goodiebag ofzo dus hoeft ze verder geen reclame voor te makenquote:Op maandag 10 november 2025 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komt
Dank je! Ik vind het ook eng dat mensen zich zo comfortabel voelen. Bizar dat jij dit ook mee moet maken, dat vind ik oprecht vervelend voor je. Ondanks dat jij je beroep hiervan heb gemaakt heeft niemand het recht om je ongevraagd op film of foto te zetten.quote:Op maandag 10 november 2025 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Als professioneel TikTokker verbaas ik me elke dag hoe comfortabel mensen zijn om wildvreemden te filmen. Ongevraagd en onbeschaamd. Hele rare tendens opeens. En of het nu positief is of niet. Je zal jezelf maar opeens terugzien, viral. Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |