En kennelijk werkt ze volgens haar linkedin nu al bijna 5 jaar voor Coolblue als klantenservicemedewerker. Bijzonder.quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Hier is naar boven inderdaad ook dichtquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef papierentas het volgende:
DbM; Ik had ook het idee dat het ventilatierooster dicht zat, het schuifje zat omhoog, bij onze ruiten is dat dicht. Maar ik kan het mis hebben.
Lijkt me ook net iets voor haar. Altijd zo vriendelijk❤quote:Op maandag 10 november 2025 14:36 schreef papierentas het volgende:
[..]
En kennelijk werkt ze volgens haar linkedin nu al bijna 5 jaar voor Coolblue als klantenservicemedewerker. Bijzonder.
😆quote:Op maandag 10 november 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt me ook net iets voor haar. Altijd zo vriendelijk❤
En anderen (zoals ik) vonden die woning weer niet interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 14:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een keer prima maar bijv. mijngeldzaken deelt maandelijks haar vaste lasten en uitgaven. Eerder dit jaar volgde ik haar heel even ivm haar nieuwe woning maar ik was er al gauw klaar mee toen ik doorhad dat haar woning maar een mini stukje van haar content bleek te zijn.
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef Donna het volgende:
[..]
En anderen (zoals ik) vonden die woning weer niet interessant.
Jaaaa echt he?quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.
Of omdat ze een nieuwe liefde heeft wat ze nog niet wilt laten zien?quote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Annika2016 het volgende:
MB post wel steeds onregelmatiger op insta en slaat ook wel eens dagen over waarin ze niks laat zien. Zoals vanmorgen over zaterdag gepost maar de vrijdag niks van gezien.. Misschien wel beter dat ze minder bezig is met social media, misschien moet ze dat ook doen als de kids er juist wel zijn, minder beeld maken en meer met het nu bezig zijn.
En zo komen velen dus in de verleiding om hun ziel te verkopen. In ruil voor gratis isolatiemateriaal ofzo😬quote:Op maandag 10 november 2025 15:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa echt he?
Verbouwen en zwanger raken, dan ga je echt goed op Insta volgens mij.
Die heeft ze toch gekregen ooit van 'drukke' Francien. Toen die haar boek uitbracht kwam zij met een hele kist met spullen bij am aan de deur.quote:Op maandag 10 november 2025 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komt
Waar kennen we dat toch vanquote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..] Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Maar afvallen lukt niet? Strookt ook niet met elkaarquote:Op maandag 10 november 2025 15:43 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is wel op dreef vandaag:
Eten is voor mij heel erg moeilijk af en toe. Ik heb gewoon weinig honger, dus eet ik dan maar niks..
💀😂🙈
Voor gratis spullen voor een verbouwing zou ik mijn verbouwziel nog wel willen verkopen haha, daar schaad ik mijn kinderen niet mee.quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂quote:Op maandag 10 november 2025 16:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Voor gratis spullen voor een verbouwing zou ik mijn verbouwziel nog wel willen verkopen haha, daar schaad ik mijn kinderen niet mee.
Ik vind die verbouw profielen ook echt leuk om te volgen😅
Haha same. Maar op een anoniem account deel ik dan wel weer alles over geld en co ouderschap. Zolang er maar niks herkenbaar in beeld komt.quote:Op maandag 10 november 2025 16:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂
Oeh… co ouderschap vind ik interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 16:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha same. Maar op een anoniem account deel ik dan wel weer alles over geld en co ouderschap. Zolang er maar niks herkenbaar in beeld komt.
Oh ja! Die vriendschap was ook weer puur voor de samenwerking toenquote:Op maandag 10 november 2025 16:02 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Die heeft ze toch gekregen ooit van 'drukke' Francien. Toen die haar boek uitbracht kwam zij met een hele kist met spullen bij am aan de deur.
Maar kan natuurlijk dat ze weer een nieuwe heeft om te promoten zonder #ad toe te voegen.
Zoals alle 'vriendschappen'. In die partybus zaten bijna alleen maar mensen die ze kent via een samenwerking. Dat noemt ze dan 'vriendinnen'. Als de samenwerking over is hoor je niks meer erover.quote:Op maandag 10 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh ja! Die vriendschap was ook weer puur voor de samenwerking toen
Daarom kan ze het zo goed vinden met Debbie, die heeft ook iets van 23 baantjes gehadquote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Op mijn privé insta sta ik wel eens in beeld, maar dat zijn echt alleen mensen die ik ken die me daar volgen. Ben ook niet zo boeiend 😂.quote:Op maandag 10 november 2025 16:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂
Triest eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 17:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zoals alle 'vriendschappen'. In die partybus zaten bijna alleen maar mensen die ze kent via een samenwerking. Dat noemt ze dan 'vriendinnen'. Als de samenwerking over is hoor je niks meer erover.
Geen samenwerking, maar ze gaat wel graag mee op gratis weekenden.quote:Op maandag 10 november 2025 18:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Triest eigenlijk.
Zou Mirjam van Ijsland ook een samenwerking zijn 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |