Posten na slotjequote:
Hier mag dat.quote:
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar hopen op regen morgen en zondag.
Alweer bij de sprint. Ik zie dat liever een keer bij de race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Die kutpuber op de eerste rij, dat moet toch fout kunnen gaan voor 2 McLarens.
Morgen wel. Zondag valt er niks.quote:
Nope! Stig sloot hem.quote:
Dit gaat mee in je beoordelingquote:
ach, het is nooit in zicht geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef PzKpfw het volgende:
Vrees dat het kampioenschap dit weekend langzaam maar zeker uit zicht raakt voor Verstappen..
Kusje voor jouquote:
Nee, ik had laatste post.quote:
Nog steeds woest.quote:
Na de officiële sluitpost jaquote:
Be careful what you wish for!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
*knuffel geeft*quote:
In beide gevallen kut dus.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Door het slotje jaquote:
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:17 schreef Newone82 het volgende:
Wordt een drama weekend voor Max.
Wat zei ik @:ChevyCaprice
Amsterdam Empire is geinig.quote:
Dadelijk Top Gear kijken.quote:
Weet je nog een goede kerstfilm?quote:
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.quote:
Die Hard.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je nog een goede kerstfilm?
Hoe zit datquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Home Alonequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar zit je toch zelf in?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk Top Gear kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Worden er dan wel of geen punten verdeeld ?
Dat voorkomt juist dat ik 113 ga bellen na deze sprint q.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.
Wordt net zo een drama als vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.
Morgen de echte kwali.
Nee dat is zijn neefquote:
quote:
Sprintrace ook op zondagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Wat doet die verkeerd?quote:
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
geen idee, niet rijden is geen punten in elk geval en bij normale races moet minstens de helft van de afstand gereden worden voor halve punten, bij 70% avan de afstand volledige punten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.
Ik vlak nu eenmaal nooit een Verstappen uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wordt net zo een drama. Ook dat zie je dus nog niet in
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die blauwen die weer door het slotje aan het posten zijn.
Met een foute Lidltrui aan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.
Nee jij bent roze.quote:
Uurtje achter de SCquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.
Laatste berichten zijn niet goedquote:
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doetquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.
Jij bent elke keer degene die loopt te leuren met dat is mijn mening
Maar als iemand anders een mening post moet daar altijd een plasje over worden gedaan
Nee ik kom Fryslan nooit uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is Pink Street in Lissabon jouw favoriete straat?
Met je haatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doet
Dat kan je verwachten als je steeds haat loopt te gooien naar allerlei coureurs.
Blijkbaar wel, anders worden Verstappens concurrenten niet constant crashes of DNF's toegewenst.quote:
Even wat Spice in de auto met Ginger Spice.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mekies effect lijkt al weer uitgewerkt, tijd voor Horner om weer terug te keren.
oh, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar ben nog nooit in Portugal geweest.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer lief spelen kinders
6 Mercedessen in de top 7 vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes Power.
Doet me een beetje denken aan die raket race in Brazilië van Hamilton.
Zijn dit motorenreglement goed begonnen en lijken goed te eindigen.quote:
mwah al wordt hij geen kampioenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
En anders hebben we komende seizoenen nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah al wordt hij geen kampioen
laat hij nog steeds geweldige dingen zien
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hebben we komende seizoenen nog.
Soms moet je wachten op succesquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfdequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfde
Norris rijdt echt mokernetjes de laatste tijd. Heerlijke driver.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
quote:
Dat klopt, maar ik heb bitter weinig vertrouwen in dat motorproject en in het team inmiddels ook niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis reprimande gepakt voor failing to slow. Gelukkig.
https://www.fia.com/syste(...)ble_yellow_flags.pdf
Kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
Drijven, ja leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.
Goeie timing: klimaatconferentie in Brazil met veel ‘wereldleiders’…quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Time 18:02
Note to Teams
Due to the anticipated severe weather conditions, all teams are allowed to close their garage doors
Nee, low downforce setup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:45 schreef THEFXR het volgende:
Is Max zijn auto voor de regen getuned?
Ik heb nog iets tegoed van Kimiquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
Hier is alles weer goed, en bij jou?quote:
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.quote:
Voor komende seizoenen lijkt me Red Bull niet het beste team om bij te zitten. Denk dat hij het eerst even een seizoen aankijkt daar en als het echt drama is kan hij zo naar Mercedes in 2027.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zuid-Holland idemquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.
Hier ook.quote:
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Hij is heel loyaal maar hij wil wel meedoen om de winst, die gaat niet kansloos in het middenveld bivakkeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.
Dit ja. F1 was Red Bull. Been there done that. Next challenge please.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.
Kan die gewoon doen wat hij leuk vind. Endurance hier en daar, misschien wel zijn vader achterna in de rallysport. Geen verplichtingen meer.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Max graag nog in een Ferrari zien.
Dat zie ik hem dan niet zo snel doenquote:
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.
Dat soort dingen boeit Verstappen totaal niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:40 schreef Twieki het volgende:
[..]
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij daar niks voor voelt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
Is maar 1 wedstrijd,...misschien komt ie er ooit nog eens op terug.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij daar niks voor voelt.
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is maar 1 wedstrijd,...misschien komt ie er ooit nog eens op terug.
Weet trouwens niet of dat überhaupt wel mag dan 1 wedstrijd rijden.
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder wasquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.
Ze zetten Scott Dixon ook niet voor 1 weekend in de auto van Verstappen omdat hem dat leuk lijkt.
In de IndyCar is dat wel mogelijk. Er rijden met de Indy500 ook meer auto's mee dan in de rest van het kampioenschap. Sommige teams zetten een extra auto in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.
Ze zetten Scott Dixon ook niet voor 1 weekend in de auto van Verstappen omdat hem dat leuk lijkt.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder was
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder was
Kloptquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.
Dit lijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, low downforce setup.
anders roest alles vast in de 2e auto.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je trouwens ziet hoe erg Lawson kapoet wordt gereden door Hadjar, en hoe Yuki wordt gedeclasseerd door Max zou je je bijna afvragen waarom überhaupt nog die Yuki of Lawson in de Red Bull rijderspoule houden.
Lekker op z'n Nederlands weer onze Maxquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is droog.
We worden beflikkerd
Als de kwalificatie ook droog is dan wordt het een droog weekendquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is droog.
We worden beflikkerd
Maar goed, buiten dat het wel kan, boeit het hem dus gewoon niet, dus waarom zou hij het dan doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.
Zou die het doen voor 1000 miljard? 🤣quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, buiten dat het wel kan, boeit het hem dus gewoon niet, dus waarom zou hij het dan doen
Tenzij iemand onmeunig veel geld biedt ofzo, maar ja.
quote:
Viaplay zei gister CYCLOON!quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.quote:
We feliciteren Norris alvast met het kampioenschapquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Zou me niet verbazen als dat door Elektrische wagens komt, kijk maar eens bij stoplichten van busbanen die elektrisch rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Gooit nootjes die mant op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Zou best kunnen, heb niet kunnen lezen wat “iedereen” heeft gezegdquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.
Dan zenden al 3 jaar F1 uitquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:50 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.
Rookie numbers.quote:
Olav Mol enters the chat.quote:
"A level 50 Mol appears!"quote:
Wij drinken bier met jou in gedachten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik probeer nog steeds de eindbaas van final fanatasy 2 te verslaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A level 50 Mol appears!"
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
Daarom goed dat ze Kalff hebben ingehuurd.quote:
oftewel een droge race.quote:
Er is wel degelijk een cycloon over Brazilië gegaan. Is alleen langs Sao Paulo gegaan in plaats van eroverheen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.
Kurkdroog.quote:
Dat is wel jammer.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het blijft gewoon droog.
Correct.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds de eindbaas van final fanatasy 2 te verslaan.
29 graden? Waar kijk je?quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:58 schreef raptorix het volgende:
Het is hier 29 graden, gelukkig aan het zwembad met een lekker koud wijntje
Geniet ervan vriend.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:58 schreef raptorix het volgende:
Het is hier 29 graden, gelukkig aan het zwembad met een lekker koud wijntje
Dat zeggen vrouwen altijd tegen mij als ik vraag wat ze van me vinden. Geen idee wat ze bedoelen.quote:
Ik hoop op een kettingbotsing tussen PIA en NORquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kimi gaat Lando een tikje verkopen.
Speciaal voor die jongen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niemand gunt Oscar datquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop op een kettingbotsing tussen PIA en NOR
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we gewoon hopen op een cleane race.
Wat braafquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speciaal voor die jongen.Plaatje erop past goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, totale chaos.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Stig's Gentleman Cousin.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit vind ik sportiefquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja, een van mijn meest gelukkige vondsten ooit in de kringloopwinkelquote:
quote:
We moeten weer eens over je modschap hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Stig's Gentleman Cousin.
Alweer?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We moeten weer eens over je modschap hebben
Andersom deze keer. It's only fair.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat Piastri Norris er gewoon af beuken.
Zei het.quote:
Gaat voor geen meter tot nu toe, gaat al lastig worden om 5e te blijven denk ik.quote:
Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Lec zit bij Ferrariquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
jawel maar met de laatste update hebben ze weer nieuwe gaten geprikt lijkt het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.
Die maken de groeven in het asfalt, Toto helpt altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Op zo'n circuit nietquote:
Heeft de mazzel dat Alonso er nog tussenzit maar Ham komt eraan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gaat voor geen meter tot nu toe, gaat al lastig worden om 5e te blijven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |