Posten na slotjequote:
Hier mag dat.quote:
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar hopen op regen morgen en zondag.
Alweer bij de sprint. Ik zie dat liever een keer bij de race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Die kutpuber op de eerste rij, dat moet toch fout kunnen gaan voor 2 McLarens.
Morgen wel. Zondag valt er niks.quote:
Nope! Stig sloot hem.quote:
Dit gaat mee in je beoordelingquote:
ach, het is nooit in zicht geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef PzKpfw het volgende:
Vrees dat het kampioenschap dit weekend langzaam maar zeker uit zicht raakt voor Verstappen..
Kusje voor jouquote:
Nee, ik had laatste post.quote:
Nog steeds woest.quote:
Na de officiële sluitpost jaquote:
Be careful what you wish for!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
*knuffel geeft*quote:
In beide gevallen kut dus.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Door het slotje jaquote:
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:17 schreef Newone82 het volgende:
Wordt een drama weekend voor Max.
Wat zei ik @:ChevyCaprice
Amsterdam Empire is geinig.quote:
Dadelijk Top Gear kijken.quote:
Weet je nog een goede kerstfilm?quote:
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.quote:
Die Hard.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je nog een goede kerstfilm?
Hoe zit datquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Home Alonequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar zit je toch zelf in?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk Top Gear kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Worden er dan wel of geen punten verdeeld ?
Dat voorkomt juist dat ik 113 ga bellen na deze sprint q.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.
Wordt net zo een drama als vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.
Morgen de echte kwali.
Nee dat is zijn neefquote:
quote:
Sprintrace ook op zondagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Wat doet die verkeerd?quote:
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
geen idee, niet rijden is geen punten in elk geval en bij normale races moet minstens de helft van de afstand gereden worden voor halve punten, bij 70% avan de afstand volledige punten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.
Ik vlak nu eenmaal nooit een Verstappen uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wordt net zo een drama. Ook dat zie je dus nog niet in
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die blauwen die weer door het slotje aan het posten zijn.
Met een foute Lidltrui aan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.
Nee jij bent roze.quote:
Uurtje achter de SCquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.
Laatste berichten zijn niet goedquote:
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doetquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.
Jij bent elke keer degene die loopt te leuren met dat is mijn mening
Maar als iemand anders een mening post moet daar altijd een plasje over worden gedaan
Nee ik kom Fryslan nooit uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is Pink Street in Lissabon jouw favoriete straat?
Met je haatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doet
Dat kan je verwachten als je steeds haat loopt te gooien naar allerlei coureurs.
Blijkbaar wel, anders worden Verstappens concurrenten niet constant crashes of DNF's toegewenst.quote:
Even wat Spice in de auto met Ginger Spice.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mekies effect lijkt al weer uitgewerkt, tijd voor Horner om weer terug te keren.
oh, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar ben nog nooit in Portugal geweest.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer lief spelen kinders
6 Mercedessen in de top 7 vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes Power.
Doet me een beetje denken aan die raket race in Brazilië van Hamilton.
Zijn dit motorenreglement goed begonnen en lijken goed te eindigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |