abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 juli 2025 @ 16:58:22 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218371478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, het waren echt de banden. Ook daarna waren er af en toe nog goede races als het onverwacht heel koud was. Sindsdien hebben ze weer meer zitten kloten omdat men nog steeds denkt dat baggerbanden die van een 'cliff' gaan het racen beter maken. Ik kan niet wachten tot die mythe eindelijk verdwijnt.
Het zijn posts als deze die me doen verlangen naar een duim omlaag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218371482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Komend van jou zie ik dat als compliment :)
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:32:42 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218371762
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Sowieso zijn door alle regeltjes en het overdrijven m.b.t. veiligheid F1 een stuk saaier geworden.

Kon gisteren niet live kijken, maar in de avond teruggekeken en heb minstens de helft lopen doorspoelen. Je wist dat er niks ging gebeuren en er is ook daadwerkelijk niks gebeurd.

Dat ze geen staande start doen om 15:00 snap ik, maar rij daarna gewoon 4-5 rondjes achter de SC en gaan ....

Dat ze na een dikke vertraging eerst de baan zo goed als droog rijden, zelfs dusdanig droog dat de meeste coureurs hun intermediates hebben kapotgereden zegt toch genoeg.

DRS, niet teveel mogen verdedigen, constant veranderende regels m.b.t. inhalen en wanneer je wel of niet iemand ruimte moet geven, gezeur over een halve centimeter naast de baan komen, constant op je woorden moeten letten etc. etc.

Ik kijk nog steeds en ik kan nog steed genieten van mooie acties van goede coureurs, maar het is al lang niet meer F1 wat mij betreft.
Wat ook niet meehelpt is het totale gebrek aan variatie, mede omdat de auto's tegenwoordig bijna bulletproof zijn.
Vroeger kon ook een saaie race ineens drama zijn omdat de koploper z'n motor plofte of omdat er iets anders geks gebeurde met de techniek.

Ook het feit dat je tegenwoordig nog zelden coureurs echt grote fouten ziet maken in races komt gewoon omdat ze vaak niet op de limiet rijden maar gewoon aan het banden managen zijn binnen een window.
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 18:18:45 #54
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218372088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen omdat die niet meteen klakkeloos met je redenering meegaat?

Ieder zijn eigen inzicht/perspectief toch.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')