abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 september 2025 @ 12:35:34 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218842529
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.

Wie zou er geen wereldkampioen worden in deze McLaren vraag je je dan af, misschien op een rookie na hier en daar en Stroll, iedereen.
Klopt, behoorlijk wat fouten van Piastri. (Norris al helemaal maar enfin). Gister was het een hele knappe score van Oscar, en in race 1 een redelijke fout met grote impact. Toch vind ik dat Piastri niet ontevreden kan zijn met zijn seizoen tot nu toe.

Vaak in kwali goed gebleken, en veel races naar zich toegetrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 22-09-2025 13:19:31 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 september 2025 @ 13:16:12 #252
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218842926
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.
Ik vind het wel opvallend dat McLaren niet kiest voor een ultra skinny wing zoals Red Bull en Ferrari. Het gebrek aan topsnelheid heeft ze beide weekenden echt genekt (en aan de Merc krachtbron ligt dat niet).

Of zou men verwacht hebben beide weekenden P1 & P2 te starten om vervolgens in de technischere gedeelten van de baan zoveel voordeel te pakken dat ze met gemak uit DRS gevaar zouden rijden tov P3?

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Klopt, behoorlijk wat fouten van Piastri. (Norris al helemaal maar enfin). Gister wat het een hele knappe score van Oscar, en in race 1 een redelijke fout met grote impact. Toch vind ik dat Piastri niet ontevreden kan zijn met zijn seizoen tot nu toe.
Van de andere kant: Áls je drie grote fouten maakt, dan kan je ze maar beter in één race weekend maken. :+
En inderdaad, het scorekaartje van Piastri was tot aan Baku bijzonder indrukwekkend. Geen reden voor hem om nu in zak en as te zitten.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kleffe_Dop op 22-09-2025 14:37:07 ]
pi_218842964
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.

Wie zou er geen wereldkampioen worden in deze McLaren vraag je je dan af, misschien op een rookie na hier en daar en Stroll, iedereen.
Dat is wel jammer inderdaad, je hoopt dat zo'n wereldtitelstrijd leidt tot 2 mensen die tot grotere hoogtes gaan reiken (zoals Max/Lewis in '21) maar hier lijkt het vooral dat beide aan de spanning ten onder gaan.
pi_218843055
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik vind het wel opvallend dat McLaren niet kiest voor een ultra skinny wing zoals Red Bull en Ferrari. Het gebrek aan topsnelheid heeft ze beide weekenden echt genekt (en aan de Merc krachtbron ligt dat niet).

Of zou men verwacht hebben beide weekenden P1 & P2 te starten om vervolgens in de technischere gedeelten van de baan zoveel voordeel te pakken dat ze met gemak uit DRS gevaar zouden rijden tov P3?

In Monza zaten ze nog redelijk dichtbij Verstappen en ver voor de rest, dus die keuze snap ik wel.
  maandag 22 september 2025 @ 14:22:31 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218843316
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
In Monza zaten ze nog redelijk dichtbij Verstappen en ver voor de rest, dus die keuze snap ik wel.
Je moet er ook wel mee kunnen rijden, de enige die een beetje kan wat Verstappen kan is Leclerc, de rest heeft ook een stabiele achterkant nodig, daarom zie je Hamilton ook worstelen met die Ferrari.
  maandag 22 september 2025 @ 15:34:15 #256
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218843784
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.
Dat valt wel mee hoor. Redbull heeft die race 4 keer gewonnen, net zo vaak als Mercedes en Ferrari. Sterker nog: in het dominante Mercedes-tijdperk werd Singapore met Monaco en Hongarije altijd gezien als tracks waarop Redbull kans maakte. Alleen in 23 waren ze daar opvallend zwak. Vorig haar scoorde Max daar gewoon een tweede plek en ook in 2018 en 2019 stond hij er op het podium. In 2017 werd dat door zijn neus geboord door de Ferrari’s en in 2020 en 21 was er uiteraard geen race.
Zonder het incident in de kwalificatie in 2022 (eerst een poleronde afgebroken en daarna tot de conclusie komen dat er voor een volgende ronde te weinig brandstof in zat) had Verstappen die editie waarschijnlijk ook gewoon gewonnen.
Rini dankjewel.
pi_218847411
Altijd weer amusant
Zie o.a. de bijzonder walk of shame van Piastri
Bekijk deze YouTube-video
Wie dit leest is gek
pi_218847597
Ik zag een stukje film hoe Max de restart aanpakte.
Weaving om de banden op te warmen. Sainz - vroegere teamgenoot - doet niks en klaar om gas te geven. Nou ok dan, 1 keertje en poef Max weg.

Max: [weaves]
Sainz: "I'm not weaving, dude. Nuh-uh. Not falling for it."
Max: "Join in, man, it's fun!" [continues to weave]
Sainz: "You sure you're not just playin' me?"
Max: "Dunno what to tell you, mate. Weaving just rules!" [weaves more]
Sainz: "Alright. OK. Just one w..."
Max: "Bye!" [floors it]
Sainz: "Oh FFS, you son of a..."U
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 september 2025 @ 23:30:01 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218847755

Nieuwe poster gevonden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 23 september 2025 @ 13:16:01 #260
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218850751
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
Ik zag een stukje film hoe Max de restart aanpakte.
Weaving om de banden op te warmen. Sainz - vroegere teamgenoot - doet niks en klaar om gas te geven. Nou ok dan, 1 keertje en poef Max weg.

Max: [weaves]
Sainz: "I'm not weaving, dude. Nuh-uh. Not falling for it."
Max: "Join in, man, it's fun!" [continues to weave]
Sainz: "You sure you're not just playin' me?"
Max: "Dunno what to tell you, mate. Weaving just rules!" [weaves more]
Sainz: "Alright. OK. Just one w..."
Max: "Bye!" [floors it]
Sainz: "Oh FFS, you son of a..."U
Zag hem zelf ook voorbijkomen op de sociale.

Dat trucje van Max werkte perfect, verbazend dat Carlos erin tuinde.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')