Of gewoon F2 overslaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn wel anders. In F1 komen is al een hoofdprijs wat weinigen is gegund. Je moet eigenlijk al in je eerste seizoen F2 winnen om een serieuze kans te maken, of op een andere manier uitblinken. Dat geeft wel al een bepaalde druk op jonge leeftijd.
Ik heb me blauw geergerd aan al die verwijten aan Norris omdat hij geen Verstappen is en dan de verheerlijking van Piastri omdat het geen extravert is als Norris die zich open en dus kwetsbaar opstelt. Norris maakt zeker fouten maar of iemand tegen de druk kan zal door druk moeten blijken en heeft niets te maken met hoe die zich presenteert of wat voor karakter het is in relatie tot hoe hij overkomt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, alleen dat veranderde (naar mijn idee) toen Piastri begon aan die slechte reeks vanaf Baku. Toen werd de "choke" wel als oorzaak aangewezen.
En dat Norris al veel langer als de choker wordt gezien door sommigen maakt het des te mooier dat Norris heeft bewezen WDC te kunnen worden. Maar dat terzijde.
Norris is ook geen Verstappen. Meer een Norris.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb me blauw geergerd aan al die verwijten aan Norris omdat hij geen Verstappen is en dan de verheerlijking van Piastri omdat het geen extravert is als Norris die zich open en dus kwetsbaar opstelt. Norris maakt zeker fouten maar of iemand tegen de druk kan zal door druk moeten blijken en heeft niets te maken met hoe die zich presenteert of wat voor karakter het is in relatie tot hoe hij overkomt.
Je herhaalt alleen je 13-punten argument, waar ik al meerdere argumenten tegenin heb gebracht. Voor de rest blijf je stil, je hebt nada. Dus dequote:Op dinsdag 9 december 2025 17:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb je argumenten al meermaals weerlegd. Om te stellen dat iemand door het ijs zakt terwijl diegene op slechts 13 punten eindigt van de kampioen is je reinste onzin. Dus desmiley is zeer treffend.
Maar de tijd zal je ongelijk wel bewijzen.
McLaren is ook veel dominanter dan vorig seizoen. Waar vorig seizoen nog regelmatig Ferrari’s, Verstappen en Mercedes tussen Norris en Piastri treden in de zwakke weekenden van Piastri was dat nu alleen tijdens de laatste 6 races het geval. Voor de rest was het 1-2tjes afvinken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf wel degelijk beter geworden eigenlijk. Vorig jaar 82 punten achter Norris, nu slechts 13. En hij had een beuker van een eerste seizoenshelft.
Zijn achilleshiel was inderdaad dat wanneer hij een mindere periode had, dat ook echt veel te min was, en daarop het kampioenschap heeft verloren. Echter Qatar en Abu Dhabi is die gewoon volledig sterk teruggekomen. Dus ik kijk wel uit naar wat die jongen in de toekomst nog voor de kijkers in petto heeft.
Ach hou toch op man. Maar goed jij leest alleen wat je wilt lezen, beetje selectief.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je herhaalt alleen je 13-punten argument, waar ik al meerdere argumenten tegenin heb gebracht. Voor de rest blijf je stil, je hebt nada. Dus deis alleen jezelf als je in de spiegel kijkt.
Silly season 2027 begint vroeg.quote:
Idd.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silly season 2027 begint vroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |