Inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Worden er dan wel of geen punten verdeeld ?
Dat voorkomt juist dat ik 113 ga bellen na deze sprint q.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.
Wordt net zo een drama als vandaag.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.
Morgen de echte kwali.
Nee dat is zijn neefquote:
quote:
Sprintrace ook op zondagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Wat doet die verkeerd?quote:
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je nog een goede kerstfilm?
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
geen idee, niet rijden is geen punten in elk geval en bij normale races moet minstens de helft van de afstand gereden worden voor halve punten, bij 70% avan de afstand volledige punten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zit dat
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan naar de stand van de kwali.
Ik vlak nu eenmaal nooit een Verstappen uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wordt net zo een drama. Ook dat zie je dus nog niet in
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die blauwen die weer door het slotje aan het posten zijn.
Met een foute Lidltrui aan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen goede. Ik kijk altijd van die foute.
Nee jij bent roze.quote:
Uurtje achter de SCquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen wordt er gewoon gereden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |