Posten na slotjequote:
Hier mag dat.quote:
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar hopen op regen morgen en zondag.
Alweer bij de sprint. Ik zie dat liever een keer bij de race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Die kutpuber op de eerste rij, dat moet toch fout kunnen gaan voor 2 McLarens.
Morgen wel. Zondag valt er niks.quote:
Nope! Stig sloot hem.quote:
Dit gaat mee in je beoordelingquote:
ach, het is nooit in zicht geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef PzKpfw het volgende:
Vrees dat het kampioenschap dit weekend langzaam maar zeker uit zicht raakt voor Verstappen..
Kusje voor jouquote:
Nee, ik had laatste post.quote:
Nog steeds woest.quote:
Na de officiële sluitpost jaquote:
Be careful what you wish for!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
*knuffel geeft*quote:
In beide gevallen kut dus.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Door het slotje jaquote:
Ach. Het is nog maar de sprintkwali.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:17 schreef Newone82 het volgende:
Wordt een drama weekend voor Max.
Wat zei ik @:ChevyCaprice
Amsterdam Empire is geinig.quote:
Dadelijk Top Gear kijken.quote:
Weet je nog een goede kerstfilm?quote:
Oei. Je weet het he, bij 113 zitten ze voor je klaar.quote:
Die Hard.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je nog een goede kerstfilm?
Hoe zit datquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen is er noodweer afgekondig, misschien dat er helemaal niet gereden kan worden.
Zondag wel droog.
Home Alonequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je nog een goede kerstfilm?
Daar zit je toch zelf in?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk Top Gear kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |