Laatste berichten zijn niet goedquote:
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doetquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogen mensen verdomme nu eens een mening hebben.
Jij bent elke keer degene die loopt te leuren met dat is mijn mening
Maar als iemand anders een mening post moet daar altijd een plasje over worden gedaan
Nee ik kom Fryslan nooit uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is Pink Street in Lissabon jouw favoriete straat?
Met je haatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vraag alleen naar wat die verkeerd doet
Dat kan je verwachten als je steeds haat loopt te gooien naar allerlei coureurs.
Blijkbaar wel, anders worden Verstappens concurrenten niet constant crashes of DNF's toegewenst.quote:
Even wat Spice in de auto met Ginger Spice.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mekies effect lijkt al weer uitgewerkt, tijd voor Horner om weer terug te keren.
oh, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar ben nog nooit in Portugal geweest.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer lief spelen kinders
6 Mercedessen in de top 7 vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes Power.
Doet me een beetje denken aan die raket race in Brazilië van Hamilton.
Zijn dit motorenreglement goed begonnen en lijken goed te eindigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |