oh, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar ben nog nooit in Portugal geweest.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En nu weer lief spelen kinders
6 Mercedessen in de top 7 vandaagquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes Power.
Doet me een beetje denken aan die raket race in Brazilië van Hamilton.
Zijn dit motorenreglement goed begonnen en lijken goed te eindigen.quote:
mwah al wordt hij geen kampioenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
En anders hebben we komende seizoenen nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah al wordt hij geen kampioen
laat hij nog steeds geweldige dingen zien
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hebben we komende seizoenen nog.
Soms moet je wachten op succesquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfdequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfde
Norris rijdt echt mokernetjes de laatste tijd. Heerlijke driver.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
quote:
Dat klopt, maar ik heb bitter weinig vertrouwen in dat motorproject en in het team inmiddels ook niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hebben we komende seizoenen nog.
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis reprimande gepakt voor failing to slow. Gelukkig.
https://www.fia.com/syste(...)ble_yellow_flags.pdf
Kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
Drijven, ja leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |