mwah al wordt hij geen kampioenquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
En anders hebben we komende seizoenen nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwah al wordt hij geen kampioen
laat hij nog steeds geweldige dingen zien
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hebben we komende seizoenen nog.
Soms moet je wachten op succesquote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfdequote:Op vrijdag 7 november 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat Max zelf betreft vind ik dat ook, maar het zou zo leuk zijn om Zak in shambles te zien.
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik juich nu voor Piastri, bereikt hetzelfde
Norris rijdt echt mokernetjes de laatste tijd. Heerlijke driver.quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
quote:
Dat klopt, maar ik heb bitter weinig vertrouwen in dat motorproject en in het team inmiddels ook niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?quote:Op vrijdag 7 november 2025 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis reprimande gepakt voor failing to slow. Gelukkig.
https://www.fia.com/syste(...)ble_yellow_flags.pdf
Kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat dat paneel links staat en de coureur rechts kijkt ivm bocht apex etc. Ik heb er nooit zo op gelet, maar zou het niet handiger zijn om die panelen te zetten waar coureurs sowieso kijken?
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER hypetrain
Drijven, ja leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
We hebben de komende seizoenen nog en iemand die zo goed is als Verstappen komt altijd wel weer boven drijven.
Goeie timing: klimaatconferentie in Brazil met veel ‘wereldleiders’…quote:Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Time 18:02
Note to Teams
Due to the anticipated severe weather conditions, all teams are allowed to close their garage doors
Nee, low downforce setup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:45 schreef THEFXR het volgende:
Is Max zijn auto voor de regen getuned?
Ik heb nog iets tegoed van Kimiquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
Hier is alles weer goed, en bij jou?quote:
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.quote:
Voor komende seizoenen lijkt me Red Bull niet het beste team om bij te zitten. Denk dat hij het eerst even een seizoen aankijkt daar en als het echt drama is kan hij zo naar Mercedes in 2027.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zuid-Holland idemquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.
Hier ook.quote:
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Hij is heel loyaal maar hij wil wel meedoen om de winst, die gaat niet kansloos in het middenveld bivakkeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.
Dit ja. F1 was Red Bull. Been there done that. Next challenge please.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.
Kan die gewoon doen wat hij leuk vind. Endurance hier en daar, misschien wel zijn vader achterna in de rallysport. Geen verplichtingen meer.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Max graag nog in een Ferrari zien.
Dat zie ik hem dan niet zo snel doenquote:
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.
Dat soort dingen boeit Verstappen totaal niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:40 schreef Twieki het volgende:
[..]
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij daar niks voor voelt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
Is maar 1 wedstrijd,...misschien komt ie er ooit nog eens op terug.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij daar niks voor voelt.
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is maar 1 wedstrijd,...misschien komt ie er ooit nog eens op terug.
Weet trouwens niet of dat überhaupt wel mag dan 1 wedstrijd rijden.
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder wasquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.
Ze zetten Scott Dixon ook niet voor 1 weekend in de auto van Verstappen omdat hem dat leuk lijkt.
In de IndyCar is dat wel mogelijk. Er rijden met de Indy500 ook meer auto's mee dan in de rest van het kampioenschap. Sommige teams zetten een extra auto in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Indy 500 is ook gewoon 1 race van het volledige kampioenschap.
Ze zetten Scott Dixon ook niet voor 1 weekend in de auto van Verstappen omdat hem dat leuk lijkt.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder was
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alonso deed het ook een keertje. Terwijl die F1 rijder was
Kloptquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.
Dit lijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, low downforce setup.
anders roest alles vast in de 2e auto.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je trouwens ziet hoe erg Lawson kapoet wordt gereden door Hadjar, en hoe Yuki wordt gedeclasseerd door Max zou je je bijna afvragen waarom überhaupt nog die Yuki of Lawson in de Red Bull rijderspoule houden.
Lekker op z'n Nederlands weer onze Maxquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is droog.
We worden beflikkerd
Als de kwalificatie ook droog is dan wordt het een droog weekendquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is droog.
We worden beflikkerd
Maar goed, buiten dat het wel kan, boeit het hem dus gewoon niet, dus waarom zou hij het dan doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
AH oké, dat zit dan dus toch wat anders daar.
Zou die het doen voor 1000 miljard? 🤣quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, buiten dat het wel kan, boeit het hem dus gewoon niet, dus waarom zou hij het dan doen
Tenzij iemand onmeunig veel geld biedt ofzo, maar ja.
quote:
Viaplay zei gister CYCLOON!quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.quote:
We feliciteren Norris alvast met het kampioenschapquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Zou me niet verbazen als dat door Elektrische wagens komt, kijk maar eens bij stoplichten van busbanen die elektrisch rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Gooit nootjes die mant op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Zou best kunnen, heb niet kunnen lezen wat “iedereen” heeft gezegdquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.
Dan zenden al 3 jaar F1 uitquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:50 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.
Rookie numbers.quote:
Olav Mol enters the chat.quote:
"A level 50 Mol appears!"quote:
Wij drinken bier met jou in gedachten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik probeer nog steeds de eindbaas van final fanatasy 2 te verslaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A level 50 Mol appears!"
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |