quote:
Viaplay zei gister CYCLOON!quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.quote:
We feliciteren Norris alvast met het kampioenschapquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Gaat regenen, dit dat, orkaan, storm, afgelast ... en dan krijg je gewoon een bijna droge baan
Zou me niet verbazen als dat door Elektrische wagens komt, kijk maar eens bij stoplichten van busbanen die elektrisch rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Gooit nootjes die mant op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom doet Viaplay alsof de groeven op start finish nieuw zijn? Waren er al langer toch
Zou best kunnen, heb niet kunnen lezen wat “iedereen” heeft gezegdquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.
Dan zenden al 3 jaar F1 uitquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:50 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Ik heb bij viaplay vaak het idee dat alles nieuw is voor hun.
Rookie numbers.quote:
Olav Mol enters the chat.quote:
"A level 50 Mol appears!"quote:
Wij drinken bier met jou in gedachten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
buer en nootjes Aanleng-ranja. Ook lekker.
Ik probeer nog steeds de eindbaas van final fanatasy 2 te verslaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"A level 50 Mol appears!"
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |