Nee, low downforce setup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:45 schreef THEFXR het volgende:
Is Max zijn auto voor de regen getuned?
Ik heb nog iets tegoed van Kimiquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je lang blijven juichen. Norris laat zien dat hij beter is.
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.quote:
Voor komende seizoenen lijkt me Red Bull niet het beste team om bij te zitten. Denk dat hij het eerst even een seizoen aankijkt daar en als het echt drama is kan hij zo naar Mercedes in 2027.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En anders hebben we komende seizoenen nog.
Zuid-Holland idemquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland zonovergoten en heerlijk zacht.
Hier ook.quote:
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Hij is heel loyaal maar hij wil wel meedoen om de winst, die gaat niet kansloos in het middenveld bivakkeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Max gaat echt niet na 1 of 2 mindere auto's al weg denk ik. Daarvoor is het te veel een koppeltje.
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het volgend jaar weer ruk is bij RBR en er is een ander team dat hem een kampioensauto kan bieden, dan is-ie echt wel weg, denk ik.
Dit ja. F1 was Red Bull. Been there done that. Next challenge please.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zie hem dan nog eerder helemaal uit de F1 vertrekken.
Kan die gewoon doen wat hij leuk vind. Endurance hier en daar, misschien wel zijn vader achterna in de rallysport. Geen verplichtingen meer.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Max graag nog in een Ferrari zien.
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen heeft niks met ovals volgens mij.
Dat soort dingen boeit Verstappen totaal niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:40 schreef Twieki het volgende:
[..]
I know, maar je moet wat als je als enige naast Graham Hill de Triple Crown wilt halen. Alonso was 't bijna gelukt paar jaar terug. Misschien doet Max ook wel zoiets. Tijdens een knakenseizoen de Indy proberen te halen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij daar niks voor voelt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:37 schreef Twieki het volgende:
Ik zie Max er wel voor aan om de Triple Crown proberen te halen. 24h van Le Mans gaat ie sowieso nog wel eens rijden in de toekomst, maar de Indy 500..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |