Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Lec zit bij Ferrariquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
jawel maar met de laatste update hebben ze weer nieuwe gaten geprikt lijkt het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.
Die maken de groeven in het asfalt, Toto helpt altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Op zo'n circuit nietquote:
Heeft de mazzel dat Alonso er nog tussenzit maar Ham komt eraan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gaat voor geen meter tot nu toe, gaat al lastig worden om 5e te blijven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |