oftewel een droge race.quote:
Er is wel degelijk een cycloon over Brazilië gegaan. Is alleen langs Sao Paulo gegaan in plaats van eroverheen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet alleen Viaplay, maar echt iedereen was weer mega aan het overdrijven.
Kurkdroog.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het blijft gewoon droog.
Correct.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds de eindbaas van final fanatasy 2 te verslaan.
29 graden? Waar kijk je?quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:58 schreef raptorix het volgende:
Het is hier 29 graden, gelukkig aan het zwembad met een lekker koud wijntje
Geniet ervan vriend.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:58 schreef raptorix het volgende:
Het is hier 29 graden, gelukkig aan het zwembad met een lekker koud wijntje
Dat zeggen vrouwen altijd tegen mij als ik vraag wat ze van me vinden. Geen idee wat ze bedoelen.quote:
Ik hoop op een kettingbotsing tussen PIA en NORquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kimi gaat Lando een tikje verkopen.
Speciaal voor die jongen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand gunt Oscar datquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop op een kettingbotsing tussen PIA en NOR
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we gewoon hopen op een cleane race.
Wat braafquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speciaal voor die jongen.Plaatje erop past goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, totale chaos.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Stig's Gentleman Cousin.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit vind ik sportiefquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
We moeten weer eens over je modschap hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Stig's Gentleman Cousin.
Alweer?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We moeten weer eens over je modschap hebben
Andersom deze keer. It's only fair.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat Piastri Norris er gewoon af beuken.
Zei het.quote:
Gaat voor geen meter tot nu toe, gaat al lastig worden om 5e te blijven denk ik.quote:
Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Lec zit bij Ferrariquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
jawel maar met de laatste update hebben ze weer nieuwe gaten geprikt lijkt het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Men had het lek boven bij RBR volgens Merkies een aantal weken geleden, nou, nee dus.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze slijten er stiekem een concave in voor extra downforce.
Die maken de groeven in het asfalt, Toto helpt altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Mercedessen zijn weer lekker aan het spetteren. Ik zou de vloer nog wat lager doen joh.
Heeft de mazzel dat Alonso er nog tussenzit maar Ham komt eraan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gaat voor geen meter tot nu toe, gaat al lastig worden om 5e te blijven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |