Speciaal voor die jongen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij drinken bier met jou in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niemand gunt Oscar datquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop op een kettingbotsing tussen PIA en NOR
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we gewoon hopen op een cleane race.
Wat braafquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speciaal voor die jongen.Plaatje erop past goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, totale chaos.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Stig's Gentleman Cousin.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit vind ik sportiefquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja, een van mijn meest gelukkige vondsten ooit in de kringloopwinkelquote:
quote:
We moeten weer eens over je modschap hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Stig's Gentleman Cousin.
Alweer?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We moeten weer eens over je modschap hebben
Andersom deze keer. It's only fair.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat Piastri Norris er gewoon af beuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |