abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2025 @ 16:36:28 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219077553
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Zoals beloofd hebben we het gebruik van de woorden fascist, fascistoide , NSB etc. besproken op het FOK! hoofdkantoor. Omdat er vanuit moderatie en users vraag was over het gebruik van het woord genocide is dat gelijk meegenomen.

• Fascist, fascistoïde, NSB etc.- gebruiken in een post over een derde persoon of politieke stroming/partij wordt beschouwd als demoniseren. Dat is niet gewenst, dus posts met deze woorden zullen we moeten verwijderen. Dat gaat ook op voor dingen als ''linkse deugkneus'' en of het in de schoenen schuiven van daden in de hoek van een politieke stroming in het algemeen.

• Genocide- In de discussies kunnen users hun mening over Israël ventileren. Als men van mening is dat Israël zich schuldig maakt aan een genocide in de Gazastrook, zich afvraagt waarom landen de genocide in Gaza door Israël niet willen erkennen of iets over de conclusies van mensenrechtenorganisaties post is dat geen probleem. Maar opmerkingen die bedoeld zijn om te klieren in een topic, zoals ‘genocide-lover’ of ‘genocideplegend Israël’ zonder enige context of vorm van argumentatie halen we weg.

Uiteraard kijken we zoals altijd naar de context van het nieuwsitem waaronder is gepost.

Als je denkt dat iemand zit te trollen - > negeer het en zet een TR zodat de moderatie het kan beoordelen.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

:T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219091046
Best zeldzaam dat er gewoon meer dan 24 uur geen feedback is in NWS
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219091503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
Best zeldzaam dat er gewoon meer dan 24 uur geen feedback is in NWS
[ afbeelding ]
Het echte FB topic is voor jou afgeschermd voor je eigen bestwil
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219091694
Ik kan wel ff een bommetje droppen in een vermissingszaak.
pi_219092492
Kan een mod even meekijken in het Freek&Susan topic?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:43:46 #6
485843 crew  Jippie
pi_219092681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een mod even meekijken in het Freek&Susan topic?
Yep
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:35:46 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219094539
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja dat moet :R
Hoezo? Ik had het die ochtend ervoor nog gecheckt en toen was ze nog niet terecht. Ik ga niet elk uur kijken hoor.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:37:00 #8
485843 crew  Jippie
pi_219094555
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo? Ik had het die ochtend ervoor nog gecheckt en toen was ze nog niet terecht. Ik ga niet elk uur kijken hoor.
Dat valt mij dan zwaar van je tegen oO/
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:31:58 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219094864
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat valt mij dan zwaar van je tegen oO/
:'(
pi_219094978
Ik heb vandaag vega spekjes gegeten
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:48:27 #11
485843 crew  Jippie
pi_219095008
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:'(
Volgende keer beter *;
pi_219095514
NWS / Snoepfabrikant Haribo brengt lichtste 20000 mah powerbank ooit uit

Waarom blijft dit overduidelijke spam topic open?

Incl affiliate link naar Amazon?
pi_219095520
En mijn normale reacties moeten kennelijk worden verwijderd
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:44:31 #14
485843 crew  Jippie
pi_219095839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
NWS / Snoepfabrikant Haribo brengt lichtste 20000 mah powerbank ooit uit

Waarom blijft dit overduidelijke spam topic open?

Incl affiliate link naar Amazon?
Ik zal dat linkje verwijderen, OK?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:44:59 #15
485843 crew  Jippie
pi_219095840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
En mijn normale reacties moeten kennelijk worden verwijderd
Zo vriendelijk waren ze niet, dus verwijderd.
pi_219096175
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:44 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zo vriendelijk waren ze niet, dus verwijderd.
Ik heb die posts natuurlijk niet gezien, maar als onvriendelijk posten tegen de policy ingaat dan gaat het heel leeg worden op Fok.

Vraag: is onvriendelijk posten tegen de policy?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:39:23 #17
485843 crew  Jippie
pi_219096530
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:45 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik heb die posts natuurlijk niet gezien, maar als onvriendelijk posten tegen de policy ingaat dan gaat het heel leeg worden op Fok.

Vraag: is onvriendelijk posten tegen de policy?
TS afzeiken of belachelijk maken is dat zeker. Scroll gewoon voorbij een topic als je dat niets vindt ^O^
  zondag 26 oktober 2025 @ 14:56:43 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219110403
Desinformatie: NWS / The UK on the brink of collapsing

Geen bronvermelding. Suggestieve claims. Alleen een youtube-filmpje zonder context.
pi_219112207
NWS / Karim wil een brede brugklas

"Karim wilt" graag, met een t er achter
  zondag 26 oktober 2025 @ 18:21:46 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219112212
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Alpha0 het volgende:

Nee rot op. Dat is zó lelijk :r.
Huilen dan.
  zondag 26 oktober 2025 @ 18:21:52 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219112213
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Alpha0 het volgende:

:N :N :N :N
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 26 oktober 2025 @ 18:22:12 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_219112221
quote:
8s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee rot op. Dat is zó lelijk :r.
En fout.
  zondag 26 oktober 2025 @ 18:25:40 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219112244
quote:
18s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En fout.
Ja, maar meer lelijk dan fout.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:07:46 #24
485843 crew  Jippie
pi_219113266
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:56 schreef Starhopper het volgende:
Desinformatie: VER / The UK on the brink of collapsing

Geen bronvermelding. Suggestieve claims. Alleen een youtube-filmpje zonder context.
Het filmpje was recent gepost op YouTube, maar de vermelde bron was 5 maanden oud dus naar VER.
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:23:01 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219113473
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:07 schreef Jippie het volgende:
Het filmpje was recent gepost op YouTube, maar de vermelde bron was 5 maanden oud dus naar VER.
Dit artikel gaat over hetzelfde onderwerp als wat Tousi TV heeft gepost en wat in mijn OP stond.

Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.

Daarnaast zijn er mensen die dit wel op de voet volgen en juist voor die mensen wilde ik graag zo'n topic openen om het er samen over te hebben, desgewenst aangevuld met het meest recente relevante nieuws.

Maar goed hieronder dus een recent nieuwsartikel van gisteren wat over hetzelfde onderwerp in het Youtube filmpje en de betreffende problematiek gaat en wat inmiddels is toegevoegd aan de OP.

https://www.standard.co.u(...)y-ukip-b1254925.html
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:32:06 #26
485843 crew  Jippie
pi_219113582
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit artikel gaat over hetzelfde onderwerp als wat Tousi TV heeft gepost en wat in mijn OP stond.

Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.

Daarnaast zijn er mensen die dit wel op de voet volgen en juist voor die mensen wilde ik graag zo'n topic openen om het er samen over te hebben, desgewenst aangevuld met het meest recente relevante nieuws.

Maar goed hieronder dus een recent nieuwsartikel van gisteren wat over hetzelfde onderwerp in het Youtube filmpje en de betreffende problematiek gaat en wat inmiddels is toegevoegd aan de OP.

https://www.standard.co.u(...)y-ukip-b1254925.html
Besteed ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.

Nou moet ik zeker dat You Tube filmpje ook nog afkijken of het wel bij het nieuwsbericht hoort. Want niet alles waar moslim protest in staat vermeld is hetzelfde onderwerp }:|
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:34:59 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219113617
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Bestded ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.

Nou moet ik zeker dat You Tube filmpje ook nog afkijken of het wel bij het nieuwsbericht hoort. Want niet alles waar moslim protest in staat vermeld is hetzelfde onderwerp }:|
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.

Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.

Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:39:37 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219113655
de bron wordt niet eens meer bekeken, wordt gewoon afgeserveerd op de inhoud.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:42:06 #29
485843 crew  Jippie
pi_219113693
quote:
16s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
de bron wordt niet eens meer bekeken, wordt gewoon afgeserveerd op de inhoud.
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.

Hou je beschuldiging maar voor je.
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:50:12 #30
459912 FlippingCoin
pi_219113804
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.

Hou je beschuldiging maar voor je.
Daar had ik het niet over.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:50:39 #31
485843 crew  Jippie
pi_219113812
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.

Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.

Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
Ik heb dat artikel van The Standaard bekeken en wilde dat zelfs gaan vertalen voor je totdat ik bepaalde racistische termen tegen kwam en dat ga ik niet vertalen. Vertaal het item zelf maar in VER en dan kijken we of het terug kan.
Misschien wil @FlippingCoin je wel helpen met de vertaling ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:51:13 #32
485843 crew  Jippie
pi_219113819
quote:
16s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Daar had ik het niet over.
Waar had je het dan wel over?
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:52:13 #33
459912 FlippingCoin
pi_219113835
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar had je het dan wel over?
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 20:57:35 #34
485843 crew  Jippie
pi_219113955
quote:
16s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.
Ja, dat is dus niet de reden dat het naar VER is verplaatst.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 oktober 2025 @ 21:25:14 #35
485843 crew  Jippie
pi_219114507
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)
Dit geeft de problemen goed weer https://www.gbnews.com/ne(...)ts-london-police-ban en is eenvoudig te vertalen. Je kunt ook zelf de OP aanpassen dan halen we het weer terug naar NWS.

Denk dat dit nieuws in Nederland is ondergesneeuwd door de verkiezingen hier.
  maandag 27 oktober 2025 @ 08:27:54 #36
66444 Lord_Vetinari
pi_219117365
quote:
8s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, maar meer lelijk dan fout.
:N
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:12:01 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219118104
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef TAmaru het volgende:
En hij zag dat het Goed was

[ afbeelding ]
pi_219118139
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?
[..]

Van mij mag je, Kameraad Starhopper ^O^
Plaats lekker wat je wil

overigens vreemd dat je met Wilders aankomt, want ik weet niet wie jij op mijn plaatje ziet, maar ik herken hem zo niet direct?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:45:08 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219118621
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:14 schreef TAmaru het volgende:
overigens vreemd dat je met Wilders aankomt, want ik weet niet wie jij op mijn plaatje ziet, maar ik herken hem zo niet direct?
Tuurlijk joh :') :') :') :') :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 12:21:13 #40
485843 crew  Jippie
pi_219119803
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]

Nope
pi_219120285
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nope
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wel dit lekkere mokkel :9~ :9~ :9~ :9~

[ afbeelding ]
Is dit normaal gedrag?

Vrouwen noem je geen lekker mokkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
pi_219120303
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?

Vrouwen noem je geen lekker nikkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
Mag Zink wel?

#durftevragen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219120305
quote:
5s.gif Op maandag 27 oktober 2025 13:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mag Zink wel?

#durftevragen
:@
  maandag 27 oktober 2025 @ 13:26:55 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219120325
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?

Vrouwen noem je geen lekker mokkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
Ik heb het aangepast naar prachtige vrouw
  maandag 27 oktober 2025 @ 14:16:19 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219120688
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 21:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)
Dit geeft de problemen goed weer https://www.gbnews.com/ne(...)ts-london-police-ban en is eenvoudig te vertalen. Je kunt ook zelf de OP aanpassen dan halen we het weer terug naar NWS.

Denk dat dit nieuws in Nederland is ondergesneeuwd door de verkiezingen hier.
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapse
Want:

en:
quote:
81s.gif Op maandag 27 oktober 2025 14:12 schreef golfer het volgende:
De 'nieuwsbron' GBNews is vergelijkbaar met Ongehoord Nederland.

Wiki:
Het kanaal biedt geen doorlopend nieuws, maar is een mengeling van nieuws, analyses, opinies en debatten. De zender is opgezet met een expliciete politieke, Britse oriëntatie, en wordt in de media vergeleken met het rechts-georiënteerde Amerikaanse Fox News
  maandag 27 oktober 2025 @ 14:41:19 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219120879
  maandag 27 oktober 2025 @ 14:44:01 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219120905
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 15:36:41 #48
485843 crew  Jippie
pi_219121367
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 14:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapse
Want:
[ afbeelding ]

en:
[..]

Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?

De situatie van afgelopen weekend wordt er door duidelijk in beschreven zonder racistische quotes.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 15:37:38 #49
485843 crew  Jippie
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:04:14 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121520
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?

De situatie van afgelopen weekend wordt er door duidelijk in beschreven zonder racistische quotes.
Het probleem met deze bron is: Questionable Reasoning: Conspiracy Theories, Pseudoscience, Propaganda, Lack of Transparency, Failed Fact Checks
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:09:03 #51
485843 crew  Jippie
pi_219121567
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het probleem met deze bron is: Questionable Reasoning: Conspiracy Theories, Pseudoscience, Propaganda, Lack of Transparency, Failed Fact Checks
Ik krijg die kwalificaties ook regelmatig van users om mijn oren. Lig er niet wakker van.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:12:30 #52
485843 crew  Jippie
pi_219121589
The Guardian https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end

Meer werk om te vertalen, vandaar dat ik GBNews adviseerde.
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:15:33 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121647
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:12 schreef Jippie het volgende:

Dat is een betere bron
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:18:19 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_219121677
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:12 schreef Jippie het volgende:

En dat meende je serieus? _O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:18:25 #55
485843 crew  Jippie
pi_219121678
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is een betere bron
Als @Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OP

https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:19:01 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219121685
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als @:Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OP

Ik doe het wel.
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:20:15 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121691
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als @:Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OP

Misschien eerst dit artikel vergelijken met die van gbnews? Want stel er staan meerdere gekke dingen in dat artikel van gbnews. Dan geef je dat evt fakenews dus meer geloofwaardigheid door een linkje van the guardian eronder te plakken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:21:58 #58
485843 crew  Jippie
pi_219121704
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En dat meende je serieus? _O-
Sinds wanneer moet ik me verantwoorden aan jou?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:24:27 #59
485843 crew  Jippie
pi_219121737
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Misschien eerst dit artikel vergelijken met die van gbnews? Want stel er staan meerdere gekke dingen in dat artikel van gbnews. Dan geef je dat evt fakenews dus meer geloofwaardigheid door een linkje van the guardian eronder te plakken.
Nee, users mogen zelf beslissen wat er geloofwaardig is en wat niet. De één vindt GBNews ongeloofwaardig en anderen The Guardian een dubieus medium.

Feit is dat het zaterdag weer hommeles was tussen Ukip en de moslimgemeenschap in Whitechapel.
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:25:03 #60
66444 Lord_Vetinari
pi_219121742
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:21 schreef Jippie het volgende:

[..]
Sinds wanneer moet ik me verantwoorden aan jou?
Kom op. Je kunt niet GBNews als een ‘betere bron’ _O- aanmerken en dat serieus menen. De spreekbuis van meneer Farage en Reform. Nee, die zullen echt objectief over zaken berichten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:28:46 #61
485843 crew  Jippie
pi_219121791
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Kom op. Je kunt niet GBNews als een ‘betere bron’ _O- aanmerken en dat serieus menen. De spreekbuis van meneer Farage en Reform. Nee, die zullen echt objectief over zaken berichten.
Waar zeg ik dat de bron op zich een beter nieuwsmedium is? Het artikel wat ik adviseerde was kort en bondig en vrij van opruiende quotes.

Nu eindig ik deze links-rechts discussie.

Als je het topic niets vindt scroll je er maar voorbij.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:29:41 #62
485843 crew  Jippie
pi_219121797
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het is ook nooit goed }:|
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:30:25 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121808
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:29 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het is ook nooit goed }:|
Ik probeer alleen maar te helpen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:33:17 #64
485843 crew  Jippie
pi_219121848
Finito
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:35:12 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121863
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:28 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat de bron op zich een beter nieuwsmedium is? Het artikel wat ik adviseerde was kort en bondig en vrij van opruiende quotes.

Nu eindig ik deze links-rechts discussie.

Als je het topic niets vindt scroll je er maar voorbij.
Hoezo is dit een links-rechts discussie? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom of iets betrouwbaar of niet.
Ik kan mij herinneren dat er recent nog een topic met als bron Joop.nl is gesloten? Maar dan moet joop toch ook gewoon mogen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:40:27 #66
485843 crew  Jippie
pi_219121927
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo is dit een links-rechts discussie? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom of iets betrouwbaar of niet.
Ik kan mij herinneren dat er recent nog een topic met als bron Joop.nl is gesloten? Maar dan moet joop toch ook gewoon mogen?
Ga je goddelijke gang, zolang het maar actueel nieuws omhelst.
pi_219121948
Wat een kinderachtig gezeik zeg. Houdt Godverdomme de moderatie hier de hele dag bezig.

Pietje doet A, dus nu mag ik B doen? En dat al 2x vandaag

Fucking kleuter, ga werk zoeken ofzo
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:04 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_219121955
Starhopper is echt de Extinction Rebellion van FOK!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:25 #69
485843 crew  Jippie
pi_219121957
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik zeg. Houdt Godverdomme de moderatie hier de hele dag bezig.

Dank, ook namens man en kinderen _O_
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:51 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219121963
:D
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:44:57 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121965
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ok goed om te weten :) Dankjewel voor de verduidelijking
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:45:19 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121967
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

Waar bemoei jij je mee?
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:45:45 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219121974
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Starhopper is echt de Extinction Rebellion van FOK!
BRB ff PTA blokkeren :')
  maandag 27 oktober 2025 @ 16:48:58 #74
66444 Lord_Vetinari
pi_219121995
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
‘Behelst’, lieverd.
  Forum Admin maandag 27 oktober 2025 @ 16:50:34 #75
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219122010
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar bemoei jij je mee?
Waar bemoei jij je telkens mee.

Net als die andere verzuurde "geschiedkundige" die niet verder komt dan godwins, spelfoutcorrecties en klagen over alles en iedereen op en van het forum.

Echt waar, je zou je maar hele dagen bezig houden met hoe je vrijwilligers van een forum een hak kan zetten en of users van datzelfde forum belachelijk te maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 17:03:29 #76
485843 crew  Jippie
pi_219122090
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
‘Behelst’, lieverd.
Wij omhelzen het nieuws hier *)
  maandag 27 oktober 2025 @ 17:10:08 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219122122
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waar bemoei jij je telkens mee.

Net als die andere verzuurde "geschiedkundige" die niet verder komt dan godwins, spelfoutcorrecties en klagen over alles en iedereen op en van het forum.

Echt waar, je zou je maar hele dagen bezig houden met hoe je vrijwilligers van een forum een hak kan zetten en of users van datzelfde forum belachelijk te maken.
Ik stel gewoon een vraag over een bron die een user gebruikt. Ik wil vrijwilligers van een forum geen hak zetten. Ik vind Jippie lief.
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:01:48 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219122825
Zouden jullie misschien en svp nog een keer door het UK topic kunnen gaan en alle zinloze, lege, er niet toe doende, irrelevante en niet op de inhoud zijnde posts kunnen verwijderen.

Als je het topic nu doorleest gaat het echt helemaal nergens over. Wellicht ook precies de bedoeling van bepaalde users, maar het is weinig uitnodigend om nog ergens over te beginnen. Zelfs het vorige topic (nu in VER) was nog inhoudelijker.

En dat betekent dus ook dat mijn plaatje van die olifant dan weg mag.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 27-10-2025 19:13:55 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 oktober 2025 @ 19:33:07 #79
485843 crew  Jippie
pi_219123029
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:01 schreef Tengano het volgende:
Zouden jullie misschien en svp nog een keer door het UK topic kunnen gaan en alle zinloze, lege, er niet toe doende, irrelevante en niet op de inhoud zijnde posts kunnen verwijderen.

Als je het topic nu doorleest gaat het echt helemaal nergens over. Wellicht ook precies de bedoeling van bepaalde users, maar het is weinig uitnodigend om nog ergens over te beginnen. Zelfs het vorige topic (nu in VER) was nog inhoudelijker.

En dat betekent dus ook dat mijn plaatje van die olifant dan weg mag.
Ik zal er met de stofkam doorheen gaan.
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:37:51 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219123091
Thanks Jippie :)
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 07:32:54 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219125061
Is al een topic over: NWS / misbruik van meisje (10)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 28 oktober 2025 @ 08:28:10 #82
485843 crew  Jippie
pi_219125236
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 07:32 schreef Starhopper het volgende:
Is al een topic over: NWS / misbruik van meisje (10)
Is al dicht
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:08:17 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:36:48 #84
8781 crew  Frutsel
  woensdag 29 oktober 2025 @ 11:53:48 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219135866
  woensdag 29 oktober 2025 @ 12:00:26 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219135922
Dankjewel <3
pi_219143296
Is het mogelijk dat er 1 centraal verkiezingstopic komt? Het is nu wat ingewikkeld om te volgen

NWS / exitpoll: d66 de grootste
NWS / D66 peilt grootste partij van het land, gevolgd door GL-PvdA, PVV op 3
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 29 oktober 2025 @ 22:47:52 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219143785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is het mogelijk dat er 1 centraal verkiezingstopic komt? Het is nu wat ingewikkeld om te volgen

Dat zijn toch gewoon twee verschillende onderwerpen.
pi_219143833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat zijn toch gewoon twee verschillende onderwerpen.
Nee, beide worden nu gebruikt om de verkiezingsuitslag te bespreken.
Heel vervelend om telkens tussen zulke actieve topics te moeten switchen. Mergen zou veel prettiger zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 29 oktober 2025 @ 23:16:19 #90
485843 crew  Jippie
pi_219144351
quote:

Om één topic te sluiten vind ik geen goed idee, er is in beide topics flink gereageerd. Misschien kan @Straatcommando. de topics samenvoegen.
  Forum Admin woensdag 29 oktober 2025 @ 23:17:38 #91
pi_219144385
quote:

https://forum.fok.nl/topic/2746881
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Om één topic te sluiten vind ik geen goed idee, er is in beide topics flink gereageerd. Misschien kan @:Straatcommando. de topics samenvoegen.
done
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 29 oktober 2025 @ 23:19:17 #92
485843 crew  Jippie
pi_219144411
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
done
Supersnel ook! ^O^
pi_219149721
topic/2746946/ns-intercity-crasht-op-vrachtwagen-vol-peren
=
dubbel gepost, mag weg. Bvd
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 30 oktober 2025 @ 15:54:18 #94
485843 crew  Jippie
pi_219150297
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
topic/2746946/ns-intercity-crasht-op-vrachtwagen-vol-peren
=
dubbel gepost, mag weg. Bvd
^O^
pi_219154567
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
^O^
NWS / K*t met heleboel peren dit

Deze is ook nog dubbel
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:31:36 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219169121
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 1 november 2025 @ 16:48:20 #97
485843 crew  Jippie
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:50:23 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219169276
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
O welke reden?
Het was premium. En ik kan geen gewone vinden
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 1 november 2025 @ 16:50:27 #99
485843 crew  Jippie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 1 november 2025 @ 16:51:41 #100
485843 crew  Jippie
pi_219169293
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het was premium. En ik kan geen gewone vinden
Zie hierboven..

mannen en zoeken _O-
  zaterdag 1 november 2025 @ 16:52:11 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219169296
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vul je OP maar aan met dit bericht:

https://kro-ncrv.nl/exorcisten-waarschuwen-tegen-halloween
Dankjewel :) Lief dat je eentje gevonden hebt :)
pi_219179117
Zou de broederliefde tussen @Caland en @EttovanBelgie misschien binnenskamers plaats kunnen vinden?

Bedankt. :)
  zondag 2 november 2025 @ 19:50:09 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219179120
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:49 schreef 2172619626795 het volgende:
Zou de broederliefde tussen @:caland en @:ettovanbelgie misschien binnenskamers plaats kunnen vinden?

Bedankt. :)
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 november 2025 @ 19:55:17 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219179149
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2025 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.
Ach mijn lieve schat toch..

Je heb TR's geplaatst? Dat je met die UI nog niet verbannen bent is een wonder
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 november 2025 @ 19:55:48 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219179155
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach mijn lieve schat toch..

Je heb TR's geplaatst? Dat je met die UI nog niet verbannen bent is een wonder
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 november 2025 @ 19:56:15 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219179162
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 2 november 2025 @ 22:19:21 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219180496
dm jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 november 2025 @ 12:46:21 #108
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219183520
NWS / Tokkiekinderen laden hun zakken vol in snoepwinkel zonder te betalen

Vreemde TT waar tokkiekinderen aan is toegevoegd
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 13:19:37 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219183799
Ill allow it
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 14:15:24 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219184277
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef sp3c het volgende:
Ill allow it
O+
  maandag 3 november 2025 @ 15:05:28 #111
66444 Lord_Vetinari
pi_219184753
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?
  maandag 3 november 2025 @ 15:53:45 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219185188
:|W
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 3 november 2025 @ 16:31:20 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219185463
Ill allow it
Huilen dan.
pi_219185598
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet. :')
  maandag 3 november 2025 @ 17:35:55 #115
66444 Lord_Vetinari
pi_219185873
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet. :')
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.
pi_219185886
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.
Woke progressief diversiteit Islam religie

Gaat niet lang duren tot hij er is.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 18:12:43 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219186041
genoeg!!!!
  maandag 3 november 2025 @ 18:15:36 #118
66444 Lord_Vetinari
pi_219186055
:6
  maandag 3 november 2025 @ 18:27:25 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_219186115
Mogen we eigenlijk nog wel wat hier? Even een toepasselijk plaatje bij de nieuwe policy mbt het F woord.

maandag 3 november 2025 @ 18:33:40 #120
459912 FlippingCoin
pi_219186157
quote:

[..]
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnen
  maandag 3 november 2025 @ 18:39:33 #121
66444 Lord_Vetinari
pi_219186185
quote:
16s.gif Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnen
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
  maandag 3 november 2025 @ 18:41:44 #122
459912 FlippingCoin
pi_219186198
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
spoilers! :(
  maandag 3 november 2025 @ 20:04:20 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187186
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.

Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan

Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.

'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:10:27 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219187302
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan

Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.

'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.
Huilen dan.
  maandag 3 november 2025 @ 20:10:51 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187307
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
_O-

Onze huis-nazi-historicus in volle glorie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:11:58 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187325
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:14:14 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219187357
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 november 2025 @ 20:15:19 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219187368
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komt
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevinden :9~ .
Huilen dan.
  maandag 3 november 2025 @ 20:15:57 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187377
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevinden :9~ .
Doe ik; misschien kun jij ondertussen naar iets van inhoud zoeken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187379
O hier zitten mijn fav users (etto)
  maandag 3 november 2025 @ 20:18:07 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219187409
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Schiet op dan.
  maandag 3 november 2025 @ 20:18:33 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187417
quote:
Niet nodig, je UI brengt dat al. Pettit is trots op je. Zo ook de hele afdeling postkoloniale niet-westerse genderstudies van de Radboud uni.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:18:44 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219187422
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Schiet op dan.
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219187428
quote:
16s.gif Op maandag 3 november 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
spoilers! :(
  maandag 3 november 2025 @ 20:20:22 #135
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219187441
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?
  maandag 3 november 2025 @ 20:21:02 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187449
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd, dan zou het toch peanuts moeten zijn om met iets van een inhoudelijk weerwoord te komen.

Toegegeven, in casu snap ik dat je met die schijtlollige UI en je aanwezigheid in VBL vooral anti-Ajax sentimenten promoot, maar het wordt wat genant wanneer je je voetbalkantineretoriek placht te brengen als serieuze maatschappijkritiek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:22:39 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219187465
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 november 2025 @ 20:23:23 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187475
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Frikadel Bergen Belsen.

Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:23:54 #139
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219187479
quote:
:D ja dit is leuk
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 20:24:46 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187489
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat dit 'leuk' is kenmerkt enkel moreel failliet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187500
Moreel failliet _O_
pi_219187507
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemde
pi_219187513
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
  maandag 3 november 2025 @ 20:27:04 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187525
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Gooi er nog wat zionisme in.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:27:08 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187527
pi_219187537
Ik heb bingo
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 3 november 2025 @ 20:27:48 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219187541
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemde
Nouja :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 november 2025 @ 20:27:48 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187542
quote:
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:29:07 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219187563
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Op het moment dat ik Google moet gebruiken spreken we van een heel matig grapje, makker!
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 20:31:54 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187593
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.
  maandag 3 november 2025 @ 20:32:20 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187598
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187601
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Frikadel Bergen Belsen.

Hilarisch.
Moest lachen. _O- Sorry.
  maandag 3 november 2025 @ 20:33:47 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187618
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
  maandag 3 november 2025 @ 20:34:38 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187627
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:34:55 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187633
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.
Moet dat dan?
pi_219187665
Ik zie nu pas, nu het gaat over onderschriften, dat Etto het motto van de Jezuïeten heeft geadopteerd. In de antieke spelling (Maiorem ipv Majorem). Opmerkelijk.
  maandag 3 november 2025 @ 20:38:34 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187668
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Moet dat dan?
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.

En ja, ik weet dat je nog nooit van deze Stephen Douglas gehoord hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:39:22 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187675
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef recursief het volgende:
Ik zie nu pas, nu het gaat over onderschriften, dat Etto het motto van de Jezuïeten heeft geadopteerd. In de antieke spelling (Maiorem ipv Majorem). Opmerkelijk.
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het wel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187690
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?
  maandag 3 november 2025 @ 20:41:02 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187699
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?
zoek hulp
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187705
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
zoek hulp
?
  maandag 3 november 2025 @ 20:42:00 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187713
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En ja, ik weet dat je nog nooit van deze Stephen Douglas gehoord hebt.
Maar hij heeft wel de slavernij afgeschaft.
pi_219187731
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het wel
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.
  maandag 3 november 2025 @ 20:43:47 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187736
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat heeft dat met Kennedy te maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:45:03 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187758
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:45:21 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187759
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat heeft dat met Kennedy te maken?
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:
Minpunt: Korte ambtstermijn — veel beloften bleven onvoltooid.
  maandag 3 november 2025 @ 20:47:01 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187778
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:
Minpunt: Korte ambtstermijn — veel beloften bleven onvoltooid.
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.

Inhoud en kennis interesseert hobbyisten niet. Wat de trend is des te meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:48:00 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187791
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.
De regenboogvlag is veel mooier. En een palestijnse vlag heb ik niet
  maandag 3 november 2025 @ 20:48:02 #169
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219187792
Uitstekend topic.
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 20:49:37 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187811
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Uitstekend topic.
nog niet helemaal.

Misschien kun je nog wat epistels schrijven over hoe eng rechts-fascisme is en we aan de vooravond van het 4e Reich staan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187834
quote:

[..]
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft). Die Civil Rights Act kan worden gezien als het formele sluitstuk van het gelijkerechtentraject dat ooit met de afschaffing van de slavernij is ingezet.

Overigens zou JFK door hedendaagse MAGA-republikeinen in het wokehokje worden ingedeeld en zouden veel van zijn aanstellingen door de Trumpisten als DEI-hires worden aangemerkt.
pi_219187843
quote:
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.
  maandag 3 november 2025 @ 20:54:21 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187849
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 20:52 schreef recursief het volgende:

[..]
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft).

Overigens zou JFK door hedendaagse MAGA-republikeinen in het wokehokje worden ingedeeld en zouden veel van zijn aanstellingen door de Trumpisten als DEI-hires worden aangemerkt.
Uhm nee.

Lyndon Johnson was al bezig met Civil Rights ver voor Kennedy. LBJ is wat dat betreft progressiever te noemen dan JFK.

Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.

LBJ was al met Civil Rights bezig toen JFK het geen reet interesseerde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187853
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.
Met behulp van gifgas.
  maandag 3 november 2025 @ 20:55:11 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187855
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend
Een paar posts eerder was het nog kennedy :')
  maandag 3 november 2025 @ 20:56:04 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187863
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
diepe zucht...

EEN van de...

Trol, over een jaar ben je weer fvd fan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 20:57:04 #177
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219187876
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 20:57:24 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187877
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
diepe zucht...

EEN van de...

Trol, over een jaar ben je weer fvd fan
Nee.
  maandag 3 november 2025 @ 21:02:43 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219187925
Ik heb het nog eens aan ChatGPT gevraagd en Lincoln is de grootste president van Amerika ooit.

Top 10 grootste Amerikaanse presidenten:
Abraham Lincoln – 1,93 m
Lyndon B. Johnson – 1,93 m
Donald Trump – 1,90 m
Thomas Jefferson – 1,89 m
Franklin D. Roosevelt – 1,88 m
George Washington – 1,88 m
Chester A. Arthur – 1,88 m
Bill Clinton – 1,88 m
Barack Obama – 1,85 m
Andrew Jackson – 1,85 m

John F. Kennedy was 1,83 meter lang en staat daarmee ongeveer rond de 16e plaats, samen met o.a. Ronald Reagan en George H. W. Bush.

Dat is iets boven gemiddeld, want de gemiddelde lengte van een Amerikaanse president ligt rond de 1,80 meter.

Kortste presidenten:
Benjamin Harrison – 1,68 m
Martin Van Buren – 1,68 m
William McKinley – 1,70 m
James Madison – 1,63 m (de kortste)
pi_219187928
quote:

[..]
Uhm nee.

Lyndon Johnson was al bezig met Civil Rights ver voor Kennedy. LBJ is wat dat betreft progressiever te noemen dan JFK.

Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.

LBJ was al met Civil Rights bezig toen JFK het geen reet interesseerde.
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.

Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar, maar de credits voor het introduceren van de Civil Rights Act horen toch echt naar JFK te gaan.
  maandag 3 november 2025 @ 21:04:26 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187936
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.

Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar, maar de credits voor het introduceren van de Civil Rights Act horen toch echt naar JFK te gaan.
Kletsen ja?

Welke werken over Lyndon Johnson heb jij gelezen?

Nog meer, heb je ooit van Hubert Humphrey gehoord?

JFK begon zich pas serieus met civil rights bezig te houden in 1963; het grondwerk daarvoor was gelegd door democraten als Yarborough, Johnson en Humphrey.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187941
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kletsen ja?

Welke werken over Lyndon Johnson heb jij gelezen?

Nog meer, heb je ooit van Hubert Humphrey gehoord?
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?
  maandag 3 november 2025 @ 21:07:19 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187944
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?
Het IS inhoudelijk.

Welke werken over Johnhson - of Yarborough, of Humphrey - heb je gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187950
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

JFK begon zich pas serieus met civil rights bezig te houden in 1963; het grondwerk daarvoor was gelegd door democraten als Yarborough, Johnson en Humphrey.
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?
  maandag 3 november 2025 @ 21:08:59 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219187954
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef recursief het volgende:

[..]
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette is een loochening van het werk dat LBJ verzet heeft voor Civil Rights ver voor Kennedy.

veel plezier
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219187993
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het IS inhoudelijk.

Welke werken over Johnhson - of Yarborough, of Humphrey - heb je gelezen?
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.

Inhoudelijke argumenten over LBJ, JFK of de CRA zijn niet ineens meer of minder geldig als ik meer, minder of andere boeken heb gelezen.
  maandag 3 november 2025 @ 21:14:47 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188006
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.

Inhoudelijke argumenten over LBJ, JFK of de CRA zijn niet ineens meer of minder geldig als ik meer, minder of andere boeken heb gelezen.
Het gaat over je onbelezenheid.

Johnson, Humphrey en Yarborough waren al bezig met civil rights toen JFK het niets interesseerde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188010
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Dat heb ik alleen nooit geschreven.

Daarom: lees je wel wat ik schrijf?
  maandag 3 november 2025 @ 21:16:41 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188025
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat heb ik alleen nooit geschreven.

Daarom: lees je wel wat ik schrijf?
Simpele vraag: was LBJ al voor Kennedy bezig met Civil Rights, of niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188029
quote:
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.
  maandag 3 november 2025 @ 21:19:43 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188049
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.
zou het zo maar kunnen zijn dat ik zijn binnenlandse achievements noem wellicht kunnen aangeven dat diens buitenlandbeleid desastreus was?

overigens, in weerwil van propaganda van types als Oliver Stone: LBJ zette het Vietnambeleid van JFK en Eisenhower gewoon door
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:24:03 #192
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188081
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 21:25:52 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188097
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?

Geef me de paginanummers.

Ik neem aan dat je net zo belezen bent als ik wat LBJ betreft. Dus het moet een kleinigheid zijn om me te vertellen waar ik er precies naast zit met mijn analyse.

Met dat voor lul staan en zo.

Barst los, noem me even de hoofdstukken en pagina's van wetenschappelijke presidentiële auteurs die je ONGETWIJFELD ook in je boekenkast hebt staan, en toon aan hoe ik precies voor lul sta.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:30:19 #194
66444 Lord_Vetinari
pi_219188130
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.

Waarom zou in jouw ogen een UI met Anne Frank en een boekenkast banwaardig zijn? En zonder stokpaardjes en hondenfluitjes.
  maandag 3 november 2025 @ 21:30:38 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219188133
quote:

[..]
Heb hem er al eerder op aangesproken hoor.
Speelt al langer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 3 november 2025 @ 21:31:35 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188145
quote:
18s.gif Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.

Waarom zou in jouw ogen een UI met Anne Frank en een boekenkast banwaardig zijn? En zonder stokpaardjes en hondenfluitjes.
Ik heb even geen tijd voor je en je super selectieve 'historische' inzichten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:32:08 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188148
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?

Geef me de paginanummers.

Ik neem aan dat je net zo belezen bent als ik wat LBJ betreft. Dus het moet een kleinigheid zijn om me te vertellen waar ik er precies naast zit met mijn analyse.

Met dat voor lul staan en zo.

Barst los
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin is :D
Dit, dus.
pi_219188152
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gaat over je onbelezenheid.
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.

Je weet niks van mij. Niks van mijn belezenheid. Niks van mijn achtergrond.

Dat is precies jouw probleem: je countert argumenten in de regel door je pijlen te richten op de persoon met wie je debatteert, en niet op het het onderwerp. Dat heet op de persoon spelen, oftewel ad hominem. En daarbij dicht je je opponent denkbeelden en achtergronden toe die je helemaal niet kent en ook niet kan kennen. En zo vaak heb je het enorm mis. Je hebt mij in het verleden al in diverse hokjes ingedeeld waar ik absoluut niet in zit. Bij politieke partijen waar ik niks mee heb, bij religieuze stromingen waar ik geen enkele affiniteit mee heb, bij activistische groeperingen waar ik niets mee heb. Je zat er vaker ver naast dan in de buurt.

Of waar je ook goed in bent, en dat doe je nu ook weer: je dicht je tegenstander een zekere intellectuele armoede toe, en impliceert dat jij zelf intellectueel veel rijker bent. Nu ken je me niet, dus ook dit is weer een kwalificatie die op niets is gebaseerd, maar bovendien is het buitengewoon arrogant. Een echte intellectueel loopt niet snel te koop met zijn geestelijke superioriteit maar laat dat oordeel graag over aan derden met de autoriteit om daar iets met een zeker gewicht iets over te kunnen zeggen.

Toe Etto, daal af van je verheven plekje en heb het eens over het onderwerp, in plaats van te willen weten of ik wel de juiste boeken heb gelezen. Maak je over dat laatste maar gewoon geen zorgen.
  maandag 3 november 2025 @ 21:33:10 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188155
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin is :D
Ja, noem de bronnen eens.

Paginanummers, boektitels, auteurs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:34:01 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188159
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.

Je weet niks van mij. Niks van mijn belezenheid. Niks van mijn achtergrond.

Dat is precies jouw probleem: je countert argumenten in de regel door je pijlen te richten op de persoon met wie je debatteert, en niet op het het onderwerp. Dat heet op de persoon spelen, oftewel ad hominem. En daarbij dicht je je opponent denkbeelden en achtergronden toe die je helemaal niet kent en ook niet kan kennen. En zo vaak heb je het enorm mis. Je hebt mij in het verleden al in diverse hokjes ingedeeld waar ik absoluut niet in zit. Bij politieke partijen waar ik niks mee heb, bij religieuze stromingen waar ik geen enkele affiniteit mee heb, bij activistische groeperingen waar ik niets mee heb. Je zat er vaker ver naast dan in de buurt.

Of waar je ook goed in bent, en dat doe je nu ook weer: je dicht je tegenstander een zekere intellectuele armoede toe, en impliceert dat jij zelf intellectueel veel rijker bent. Nu ken je me niet, dus ook dit is weer een kwalificatie die op niets is gebaseerd, maar bovendien is het buitengewoon arrogant. Een echte intellectueel loopt niet snel te koop met zijn geestelijke superioriteit maar laat dat oordeel graag over aan derden met de autoriteit om daar iets met een zeker gewicht iets over te kunnen zeggen.

Toe Etto, daal af van je verheven plekje en heb het eens over het onderwerp, in plaats van te willen weten if ik wel de juiste boeken heb gelezen. Maak je over dat laatste maar gewoon geen zorgen.
OK.

Welke boeken over Ralph Yarborough, Hubert Humphrey en Lyndon Johnson heb je gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188164
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson, Humphrey en Yarborough waren al bezig met civil rights toen JFK het niets interesseerde.
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.
  maandag 3 november 2025 @ 21:36:13 #202
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188173
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, noem de bronnen eens.

Paginanummers, boektitels, auteurs.
De bronnen dat iets níet gebeurd is? :D als je zo’n stampvoetend, rood aangelopen kleutertje bent die op z’n fout is gewezen vind ik de leukste versie van je ;)
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 21:37:21 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188181
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De bronnen dat iets níet gebeurd is? :D als je zo’n stampvoetend, rood aangelopen kleutertje bent die op z’n fout is gewezen vind ik de leukste versie van je ;)
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?

Welke fout?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188182
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
OK.

Welke boeken over Ralph Yarborough, Hubert Humphrey en Lyndon Johnson heb je gelezen?
Quod Erat Demonstrandum.
  maandag 3 november 2025 @ 21:38:11 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188190
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Quod Erat Demonstrandum.
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188196
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
  maandag 3 november 2025 @ 21:39:44 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188200
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?

Welke fout?
:D leuk dit.
Dit, dus.
pi_219188203
Oké ik pak deze wel, ik heb nog nooit van Ralph Yarborough gehoord.
  maandag 3 november 2025 @ 21:42:18 #209
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188215
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.

“Huh? Welke fout?”

Fijne avond allemaal :D
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 21:43:07 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188223
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Gewoon bij deze: Lyndon Johnson is de belangrijkste politicus van de 20e eeuwse Amerikaanse geschiedenis geweest, die het meest heeft betekend voor de rechten van minderheden, armen, ouderen en gehandicapten; een politicus die als Texaanse zuiderling meer heeft gedaan voor rassengelijkheid en zorg voor de meest kwetsbaren dan alle Amerikaanse politici voor en na hem.

Een 'krabbel'? Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:43:38 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188227
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.

“Huh? Welke fout?”

Waar lul ik mezelf klem?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin maandag 3 november 2025 @ 21:49:10 #212
pi_219188264
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 21:49:16 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219188266
jeetje jongons
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 21:49:27 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219188268
boeit niemand een klote
  Forum Admin maandag 3 november 2025 @ 21:50:04 #215
pi_219188270
quote:
88s.gif Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef sp3c het volgende:
boeit niemand een klote
Was gewoon een oprechte vraag
pi_219188272
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

“Huh? Welke fout?”

Nou ja, je hij beweert dat ik een paar dingen heb geschreven die ik nooit heb geschreven. Bijvoorbeeld dat LBJ "alleen maar" zijn krabbel onder de CRA zou hebben gezet. Daar mag ik je hem best op wijzen.

Overigens heb ik ook nooit beweerd dat JFK als eerste burgerrechten op de agenda zette, en zelfs opgemerkt dat die hele beweging al met de afschaffing van de slavernij, ver voor LBJ en JFK in gang was gezet.

quote:
Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar
Als je hij me dan nog steeds denkt te moeten aanvallen omdat je hij denkt dat ik JFK alleen en alleen JFK verantwoordelijk hou voor de CRA dan leest je hij gewoon verdomde slecht. Of je hij doet het erom, dat kan ook.

/edit: ik dacht even dat ik op Etto reageerde :D

[ Bericht 4% gewijzigd door recursief op 03-11-2025 22:10:47 ]
  maandag 3 november 2025 @ 21:51:30 #217
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188279
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.
Ja, zij het dat hij tot zijn presidentschap en de confrontatie met racisme in Mississippi en Alabama een idealistisch en buitengewoon naiëf beeld had over de VS.

Pas met de dodelijke ellende in het Zuiden werden Civil Rights hem ernst. En zijn opstelling in die materie heeft hem verheven tot een van de grootste presidenten; ook al wist hij dat hij al zijn steun in het democratische Zuiden zou verliezen, verkoos hij moreel lef boven opportunisme.

Oh, en zijn opstelling tijdens de Cuba-crisis eleveerde hem natuurlijk ook tot een gigant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188297
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.
pi_219188299
quote:
Spaghetti, jij?
  maandag 3 november 2025 @ 21:53:43 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219188302
quote:
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219188306
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Was vega of niet
  Forum Admin maandag 3 november 2025 @ 21:55:03 #222
pi_219188310
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef recursief het volgende:

[..]
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Spaghetti, jij?
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
pi_219188315
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wow heb je een moestuin wat leuk
  maandag 3 november 2025 @ 21:57:39 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188327
Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:[/b]

[..]
[/quote]

Hilarisch

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 november 2025 @ 21:58:02 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219188329
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:54 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Was vega of niet
Als intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel had ik geen keuze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219188338
quote:

[..]
[..]
[..]
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.
pi_219188339
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:[/b]
[..]
Hilarisch

[ afbeelding ]
[/quote]
Etto jonge read the room
pi_219188347
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Hilarisch

[ afbeelding ]
Etto jonge read the room
[/quote]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
  maandag 3 november 2025 @ 22:01:15 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219188353
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef recursief het volgende:

[..]
Etto jonge read the room
[/quote]

Ja
  maandag 3 november 2025 @ 22:01:16 #230
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219188354
Ik heb een pittige mening over airfryers.
Dit, dus.
  maandag 3 november 2025 @ 22:03:29 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219188371
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een pittige mening over airfryers.
te kapitalistisch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219188385
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef recursief het volgende:

[..]
Etto jonge read the room
[/quote]
Wat doe ik verkeerd
pi_219188404
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wat doe ik verkeerd
[/quote]
Je doet alles goed.
  maandag 3 november 2025 @ 22:08:57 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219188411
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wat doe ik verkeerd
[/quote]

Wil je een eerlijk of een lief antwoord
Huilen dan.
  maandag 3 november 2025 @ 22:09:51 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219188419
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat doe ik verkeerd
Je doet alles goed.
[/quote]

Ik ben te laat. Recursief is lief (vandaag)
Huilen dan.
pi_219188432
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat doe ik verkeerd
Je doet alles goed.
[/quote]
Erg lief zeg
  Forum Admin maandag 3 november 2025 @ 22:27:45 #237
pi_219188564
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef recursief het volgende:

[..]
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.
smaakt vaak een beetje naar nws feedback
pi_219188633
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
smaakt vaak een beetje naar nws feedback
Zo een prakje waar iedereen zijn plasje overheen gedaan heeft?
pi_219188642
Teruglezende heb ik het idee dat het percentage autisten in dit topic vandaag met stip gestegen is. Waar kan je je druk om maken zeg :') Neem je dagelijkse pilletjes en ga lekker naar bed joh.
U MAD?
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 05:17:19 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219189074
quote:
9s.gif Op maandag 3 november 2025 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Was gewoon een oprechte vraag
ik had jumbo´s peppersteak met aardappeltjepartjes en champignons in peperroomsaus

het was goddelijk
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:04:04 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219190438
Wat is dat met die reclames geheel over halve posts heen waardoor je bijvoorbeeld niet kunt quoten? Schijtirritant :(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219190495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dat met die reclames geheel over halve posts heen waardoor je bijvoorbeeld niet kunt quoten? Schijtirritant :(
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #17
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:26:19 #243
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219190538
quote:
KLB / Te laat foto gemaakt van lekkerste gerecht aller tijden

Het lekkerste gerecht aller tijden
pi_219190573
Mevrouw is helaas overleden teruggevonden. Topic mag weg. Bvd.
NWS / Vrouw uit Den Helder vermist na avondwandeling, grote zoektocht
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:59:56 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219190709
  dinsdag 4 november 2025 @ 13:15:31 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219191099
Zo had ik hier gister een TR van ingediend:

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef matspontius het volgende:
Is die terminale tuinkabouter al op weg naar Palestina?
Huilen dan.
pi_219191283
NWS / Nelly Frijda overleden

TT moet zijn Nelly Frijda LEEFT!
  dinsdag 4 november 2025 @ 13:43:22 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219191342
Is NWS / Dick Cheney overleden Wel echt dood?
pi_219191387
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Is NWS / Dick Cheney overleden Wel echt dood?
Metaforisch dood wss.
pi_219191686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:43 schreef SemperLibertas het volgende:
De Raad van State is een orgaan dat keihard meedoet met de omvolking. De arme moslim krijgt sowieso wat hij wil. Over niet minder dan 25 jaar is Europa onherkenbaar veranderd en bestaat het straatbeeld nog meer dan nu uit vieze, smerige Somaliërs, Syriërs en ander minderwaardig vuilnis die uit zijn op geweld en ondertussen de staatsruif leegvreten.

Alleen als ik zulke mensen zie, met name die ranzige Eritreeërs, dan ga ik bijna over mijn nek. Wat een onmensen zijn dat zeg :r

Ik hoop zo vurig op een grote zuivering van Europa. Helaas gaat dit niet gebeuren, maar zullen de komende decennia hordes autochtone West-Europeanen vluchten naar Oost-Europa, waar men het vuilnis nog wel buiten de deur weet te houden.

RIP West-Europa, opgevreten door parasieten die niet worden verdelgd, maar juist alle ruimte krijgen van politiek en media.
Gaat alle perken te buiten. Meerdere policy overtredingen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219191705
  Forum Admin dinsdag 4 november 2025 @ 14:41:35 #252
pi_219191707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Sorry @:Straatcommando. :@
Niet meer doen he
pi_219191711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet meer doen he
Ik geef mezelf billenkoek
  dinsdag 4 november 2025 @ 15:12:53 #254
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219191890
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
Zo had ik hier gister een TR van ingediend:
[..]

Ach gossie 😩
"Hoka Hey!"
pi_219193470
@EttovanBelgie Etto, welke geschiedenisles heb je vanavond voor ons in petto?

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 04-11-2025 20:01:51 ]
  dinsdag 4 november 2025 @ 19:56:07 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219193808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 14:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet meer doen he
Mijne van Henk Krol was wel beetje grappig toch O+
  dinsdag 4 november 2025 @ 20:16:24 #257
66444 Lord_Vetinari
pi_219194088
quote:

[..]
[..]
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
  Forum Admin dinsdag 4 november 2025 @ 20:49:44 #258
pi_219194315
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Moet je wat aan doen chef.
pi_219194333
quote:

[..]
Straat ook niet, wel een 3D printer
pi_219194337
quote:

[..]
Heb je wel bijdehanden?
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:17:28 #261
66444 Lord_Vetinari
pi_219194605
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je wel bijdehanden?
Nee, alleen een linkse.
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:18:27 #262
66444 Lord_Vetinari
pi_219194620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Moet je wat aan doen chef.
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?
  Forum Admin dinsdag 4 november 2025 @ 21:23:00 #263
pi_219194693
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.
  dinsdag 4 november 2025 @ 22:39:36 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219195426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.
Stamppot is juist communistisch. Iedereen in de puree. Ik wist wel dat je stiekem een ouwe communist was.
  woensdag 5 november 2025 @ 19:08:06 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219200790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens mij is de verkeerde gesloten.

Die eerste was vanmiddag al open.
Yep
  woensdag 5 november 2025 @ 20:31:50 #268
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219201556
Kan iemand, die daar goed in is, ze anders mergen?

@Straatcommando. O-)
  woensdag 5 november 2025 @ 22:05:57 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219202612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Daar dus.
Er zit nu op beide topics een slotje :?

Mergen mag :s)
  Forum Admin woensdag 5 november 2025 @ 22:10:33 #270
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219202661
Samen gevoegd en weer open.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_219206774
Waarom is een filmpje van de ene influenceer of vlogger wel toegestaan en de ander niet?
  donderdag 6 november 2025 @ 16:21:43 #272
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219206838
quote:

[..]
Die foeveltjes zijn in principe onzichtbaar, maar mijn kat kan ze zien. Ik kan ook wel een soort schim zien als ik op een bepaalde manier kijk, maar ik heb dit nog niet goed onder controle.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 november 2025 @ 16:39:10 #273
485843 crew  Jippie
pi_219207025
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is een filmpje van de ene influenceer of vlogger wel toegestaan en de ander niet?
Linkje?
pi_219207034
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Linkje?
<Knip>

[ Bericht 20% gewijzigd door Jippie op 06-11-2025 16:51:06 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 november 2025 @ 16:46:45 #275
485843 crew  Jippie
pi_219207063
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:41 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
<Knip>
En waar staat deze kaskraker?

Edit: is weg
pi_219207075
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
En waar staat deze kaskraker?
Ja nu dus nergens meer
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 november 2025 @ 16:52:04 #277
485843 crew  Jippie
pi_219207093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:49 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja nu dus nergens meer
^O^
pi_219207099
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
^O^
Graag gedaan
pi_219207185
Maar mag die specifieke influencer niet genoemd worden of wat is het
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 november 2025 @ 17:26:01 #280
485843 crew  Jippie
pi_219207276
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
Maar mag die specifieke influencer niet genoemd worden of wat is het
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.
pi_219207550
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.
Nee laat maar, nu is het momentum al weg
  donderdag 6 november 2025 @ 18:19:56 #282
459912 FlippingCoin
pi_219207572
pi_219225723
Oeps, ik haal wat dingen door elkaar
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 november 2025 @ 22:43:40 #284
485843 crew  Jippie
pi_219226233
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oeps, ik haal wat dingen door elkaar
Bedtijd?
pi_219226334
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Bedtijd?
Lijkt me verstandig.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 november 2025 @ 22:58:20 #286
485843 crew  Jippie
pi_219226343
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:56 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Lijkt me verstandig.
Slaap lekker!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 12:22:18 #287
485843 crew  Jippie
pi_219229479
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Ontopic graag.
Graag hier verder met je kritiek op moderatie.
pi_219229531
Ach Jippie, iedereen weet hoe je Starhopper anders behandeld en dat het je beste mattie is.
Het feit dat je de reactie toch hebt weggehaald zegt genoeg dat ik niet fout zat met mijn conclusie dat je bewust zijn reactie hebt laten staan, ook al was het net zo hi ha ho als de rest dat je hebt weggehaald.

En wat heeft het voor zin om hier te gaan klagen over de moderatie? Geen enkele!

En het feit dat je als laatste reactie geeft dat ik het dak op kan zegt ook genoeg over jou. :') en dat je de reacties van mij daarop snel verwijderd. Kinderachtig. Maar dat is de macht van een ?mod' die niet onpartijdig kan zijn en iedereen zal het weten..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 12:30:29 #289
485843 crew  Jippie
pi_219229580
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach Jippie, iedereen weet hoe je Starhopper anders behandeld en dat het je beste mattie is.
Het feit dat je de reactie toch hebt weggehaald zegt genoeg dat ik niet fout zat met mijn conclusie dat je bewust zijn reactie hebt laten staan, ook al was het net zo hi ha ho als de rest dat je hebt weggehaald.

En wat heeft het voor zin om hier te gaan klagen over de moderatie? Geen enkele!
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.

Crewbash is wat anders dan feedback en wordt genote.

Projecteer je eigen vooroordelen niet op mij en kom met zinnige Feedback ipv dit gesneer.
pi_219229609
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2025 12:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.

Crewbash is wat anders dan feedback en wordt genote.

Projecteer je eigen vooroordelen niet op mij en kom met zinnige Feedback ipv dit gesneer.
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 12:43:47 #291
485843 crew  Jippie
pi_219229695
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.

Laat mij gelijk even uitleggen dat iedere user op FOK! zo lang hij/zij hier toegang heeft, kan reageren mits dan binnen de policy is.
Of iemand links, rechts, wit, zwart, groen of rose met blauwe stippen is maakt mij niet uit

Dus met wie wel of niet met elkaar door één deur kunnen is voor mij niet van belang. Persoonlijk gesneer en ander off-policy gedoe gaat weg.
pi_219229814
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.

Laat mij gelijk even uitleggen dat iedere user op FOK! zo lang hij/zij hier toegang heeft, kan reageren mits dan binnen de policy is.
Of iemand links, rechts, wit, zwart, groen of rose met blauwe stippen is maakt mij niet uit

Dus met wie wel of niet met elkaar door één deur kunnen is voor mij niet van belang. Persoonlijk gesneer en ander off-policy gedoe gaat weg.
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 12:56:38 #293
485843 crew  Jippie
pi_219229847
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?
pi_219229871
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2025 12:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?

Wat denk je zelf? komt ook al niet al te vriendelijk over.
Dat had jij net zo goed anders kunnen vragen.
pi_219229911
ps Het betreffende topic mag weg, heb er geen zin meer in, met dat eeuwige gezeik altijd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 13:04:17 #296
485843 crew  Jippie
pi_219229935
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 12:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?

Wat denk je zelf? komt ook al niet al te vriendelijk over.
Dat had jij net zo goed anders kunnen vragen.
Wie kaatst kan de bal verwachten, jij gooide de
bal het eerst.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 13:06:07 #297
485843 crew  Jippie
pi_219229954
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2025 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
ps Het betreffende topic mag weg, heb er geen zin meer in, met dat eeuwige gezeik altijd.
Dat mag je op forum@fok.nl aanvragen. Mag niet zo maar topics verwijderen omdat TS dat wil.
pi_219230162
Mag de OP er weer in?

NWS / Vermissing Rodney Doevendans
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 13:44:02 #299
485843 crew  Jippie
pi_219230264
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Mag de OP er weer in?

NWS / Vermissing Rodney Doevendans
Net geplaatst ^O^
  zondag 9 november 2025 @ 17:36:28 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219231936
Even een vraagje:

Mag je een link posten in een OP of reactie naar een betaald artikel van de T of VK? Ik weet dat je niet uit een betaald artikel mag citeren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 18:17:55 #301
485843 crew  Jippie
pi_219232541
quote:
7s.gif Op zondag 9 november 2025 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
Even een vraagje:

Mag je een link posten in een OP of reactie naar een betaald artikel van de T of VK? Ik weet dat je niet uit een betaald artikel mag citeren.
Volgens mij is een direct linkje naar een Premium artikel geen probleem, zolang het geen link is waardoor het premium artikel leesbaar is/wordt zonder abonnement of betaling.

(Op Google kom je legio linkjes naar premium artikelen tegen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')