quote:-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modblackpetes
Verder geldt voor alle topics onder andere:quote:Let wel: Aan topicstarters
Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.
-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.
-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.
-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.
Verder
-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.
-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Het echte FB topic is voor jou afgeschermd voor je eigen bestwilquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
Best zeldzaam dat er gewoon meer dan 24 uur geen feedback is in NWS
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een mod even meekijken in het Freek&Susan topic?
Hoezo? Ik had het die ochtend ervoor nog gecheckt en toen was ze nog niet terecht. Ik ga niet elk uur kijken hoor.quote:
Dat valt mij dan zwaar van je tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had het die ochtend ervoor nog gecheckt en toen was ze nog niet terecht. Ik ga niet elk uur kijken hoor.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat valt mij dan zwaar van je tegen
Ik zal dat linkje verwijderen, OK?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
NWS / Snoepfabrikant Haribo brengt lichtste 20000 mah powerbank ooit uit
Waarom blijft dit overduidelijke spam topic open?
Incl affiliate link naar Amazon?
Zo vriendelijk waren ze niet, dus verwijderd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
En mijn normale reacties moeten kennelijk worden verwijderd
Ik heb die posts natuurlijk niet gezien, maar als onvriendelijk posten tegen de policy ingaat dan gaat het heel leeg worden op Fok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo vriendelijk waren ze niet, dus verwijderd.
TS afzeiken of belachelijk maken is dat zeker. Scroll gewoon voorbij een topic als je dat niets vindtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb die posts natuurlijk niet gezien, maar als onvriendelijk posten tegen de policy ingaat dan gaat het heel leeg worden op Fok.
Vraag: is onvriendelijk posten tegen de policy?
Nee rot op. Dat is zó lelijkquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Karim wil een brede brugklas
"Karim wilt" graag, met een t er achter
quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Karim wil een brede brugklas
"Karim wilt" graag, met een t er achter
En fout.quote:
Het filmpje was recent gepost op YouTube, maar de vermelde bron was 5 maanden oud dus naar VER.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:56 schreef Starhopper het volgende:
Desinformatie: VER / The UK on the brink of collapsing
Geen bronvermelding. Suggestieve claims. Alleen een youtube-filmpje zonder context.
Dit artikel gaat over hetzelfde onderwerp als wat Tousi TV heeft gepost en wat in mijn OP stond.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:07 schreef Jippie het volgende:
Het filmpje was recent gepost op YouTube, maar de vermelde bron was 5 maanden oud dus naar VER.
Besteed ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit artikel gaat over hetzelfde onderwerp als wat Tousi TV heeft gepost en wat in mijn OP stond.
Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.
Daarnaast zijn er mensen die dit wel op de voet volgen en juist voor die mensen wilde ik graag zo'n topic openen om het er samen over te hebben, desgewenst aangevuld met het meest recente relevante nieuws.
Maar goed hieronder dus een recent nieuwsartikel van gisteren wat over hetzelfde onderwerp in het Youtube filmpje en de betreffende problematiek gaat en wat inmiddels is toegevoegd aan de OP.
https://www.standard.co.u(...)y-ukip-b1254925.html
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bestded ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.
Nou moet ik zeker dat You Tube filmpje ook nog afkijken of het wel bij het nieuwsbericht hoort. Want niet alles waar moslim protest in staat vermeld is hetzelfde onderwerp
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
de bron wordt niet eens meer bekeken, wordt gewoon afgeserveerd op de inhoud.
Daar had ik het niet over.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.
Hou je beschuldiging maar voor je.
Ik heb dat artikel van The Standaard bekeken en wilde dat zelfs gaan vertalen voor je totdat ik bepaalde racistische termen tegen kwam en dat ga ik niet vertalen. Vertaal het item zelf maar in VER en dan kijken we of het terug kan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.
Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.
Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.quote:
Ja, dat is dus niet de reden dat het naar VER is verplaatst.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.
Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.
Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.
Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef TAmaru het volgende:
En hij zag dat het Goed was
[ afbeelding ]
Van mij mag je, Kameraad Starhopperquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?
[..]
Tuurlijk johquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:14 schreef TAmaru het volgende:
overigens vreemd dat je met Wilders aankomt, want ik weet niet wie jij op mijn plaatje ziet, maar ik herken hem zo niet direct?
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?
[..]
quote:
Is dit normaal gedrag?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel dit lekkere mokkel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag Zink wel?quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?
Vrouwen noem je geen lekker nikkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
Ik heb het aangepast naar prachtige vrouwquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?
Vrouwen noem je geen lekker mokkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapsequote:Op zondag 26 oktober 2025 21:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)
Dit geeft de problemen goed weer https://www.gbnews.com/ne(...)ts-london-police-ban en is eenvoudig te vertalen. Je kunt ook zelf de OP aanpassen dan halen we het weer terug naar NWS.
Denk dat dit nieuws in Nederland is ondergesneeuwd door de verkiezingen hier.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:12 schreef golfer het volgende:
De 'nieuwsbron' GBNews is vergelijkbaar met Ongehoord Nederland.
Wiki:
Het kanaal biedt geen doorlopend nieuws, maar is een mengeling van nieuws, analyses, opinies en debatten. De zender is opgezet met een expliciete politieke, Britse oriëntatie, en wordt in de media vergeleken met het rechts-georiënteerde Amerikaanse Fox News
Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapse
Want:
[ afbeelding ]
en:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef Starhopper het volgende:
Terecht: NWS / Julia (43) uit Hollandsche Rading vermist
Hoera!quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Ook deze is weer terecht: NWS / Senna (14) opnieuw vermist: voor het laatst gezien in Rotterdam
Het probleem met deze bron is: Questionable Reasoning: Conspiracy Theories, Pseudoscience, Propaganda, Lack of Transparency, Failed Fact Checksquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?
De situatie van afgelopen weekend wordt er door duidelijk in beschreven zonder racistische quotes.
Ik krijg die kwalificaties ook regelmatig van users om mijn oren. Lig er niet wakker van.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het probleem met deze bron is: Questionable Reasoning: Conspiracy Theories, Pseudoscience, Propaganda, Lack of Transparency, Failed Fact Checks
Dat is een betere bronquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:12 schreef Jippie het volgende:
The Guardian https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end
Meer werk om te vertalen, vandaar dat ik GBNews adviseerde.
En dat meende je serieus?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:12 schreef Jippie het volgende:
The Guardian https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end
Meer werk om te vertalen, vandaar dat ik GBNews adviseerde.
Als @Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OPquote:
Ik doe het wel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als @:Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OP
https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end
Misschien eerst dit artikel vergelijken met die van gbnews? Want stel er staan meerdere gekke dingen in dat artikel van gbnews. Dan geef je dat evt fakenews dus meer geloofwaardigheid door een linkje van the guardian eronder te plakken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als @:Tengano het goed vindt kan ik het linkje erbij plaatsen in de OP
https://www.theguardian.c(...)t-in-london-east-end
Nee, users mogen zelf beslissen wat er geloofwaardig is en wat niet. De één vindt GBNews ongeloofwaardig en anderen The Guardian een dubieus medium.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien eerst dit artikel vergelijken met die van gbnews? Want stel er staan meerdere gekke dingen in dat artikel van gbnews. Dan geef je dat evt fakenews dus meer geloofwaardigheid door een linkje van the guardian eronder te plakken.
Kom op. Je kunt niet GBNews als een ‘betere bron’quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik me verantwoorden aan jou?
Waar zeg ik dat de bron op zich een beter nieuwsmedium is? Het artikel wat ik adviseerde was kort en bondig en vrij van opruiende quotes.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Je kunt niet GBNews als een ‘betere bron’aanmerken en dat serieus menen. De spreekbuis van meneer Farage en Reform. Nee, die zullen echt objectief over zaken berichten.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien eerst dit artikel vergelijken met die van gbnews? Want stel er staan meerdere gekke dingen in dat artikel van gbnews. Dan geef je dat evt fakenews dus meer geloofwaardigheid door een linkje van the guardian eronder te plakken.
Ik probeer alleen maar te helpen?quote:
Hoezo is dit een links-rechts discussie? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom of iets betrouwbaar of niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de bron op zich een beter nieuwsmedium is? Het artikel wat ik adviseerde was kort en bondig en vrij van opruiende quotes.
Nu eindig ik deze links-rechts discussie.
Als je het topic niets vindt scroll je er maar voorbij.
Ga je goddelijke gang, zolang het maar actueel nieuws omhelst.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is dit een links-rechts discussie? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom of iets betrouwbaar of niet.
Ik kan mij herinneren dat er recent nog een topic met als bron Joop.nl is gesloten? Maar dan moet joop toch ook gewoon mogen?
Dank, ook namens man en kinderenquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik zeg. Houdt Godverdomme de moderatie hier de hele dag bezig.
Pietje doet A, dus nu mag ik B doen? En dat al 2x vandaag
Fucking kleuter, ga werk zoeken ofzo
Ok goed om te wetenquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga je goddelijke gang, zolang het maar actueel nieuws omhelst.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik zeg. Houdt Godverdomme de moderatie hier de hele dag bezig.
Pietje doet A, dus nu mag ik B doen? En dat al 2x vandaag
Fucking kleuter, ga werk zoeken ofzo
BRB ff PTA blokkerenquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:44 schreef Fok-it het volgende:
Starhopper is echt de Extinction Rebellion van FOK!
‘Behelst’, lieverd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga je goddelijke gang, zolang het maar actueel nieuws omhelst.
Waar bemoei jij je telkens mee.quote:
Ik stel gewoon een vraag over een bron die een user gebruikt. Ik wil vrijwilligers van een forum geen hak zetten. Ik vind Jippie lief.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je telkens mee.
Net als die andere verzuurde "geschiedkundige" die niet verder komt dan godwins, spelfoutcorrecties en klagen over alles en iedereen op en van het forum.
Echt waar, je zou je maar hele dagen bezig houden met hoe je vrijwilligers van een forum een hak kan zetten en of users van datzelfde forum belachelijk te maken.
Ik zal er met de stofkam doorheen gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:01 schreef Tengano het volgende:
Zouden jullie misschien en svp nog een keer door het UK topic kunnen gaan en alle zinloze, lege, er niet toe doende, irrelevante en niet op de inhoud zijnde posts kunnen verwijderen.
Als je het topic nu doorleest gaat het echt helemaal nergens over. Wellicht ook precies de bedoeling van bepaalde users, maar het is weinig uitnodigend om nog ergens over te beginnen. Zelfs het vorige topic (nu in VER) was nog inhoudelijker.
En dat betekent dus ook dat mijn plaatje van die olifant dan weg mag.
Is al dichtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:32 schreef Starhopper het volgende:
Is al een topic over: NWS / misbruik van meisje (10)
Thx, is weer openquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
NWS / De cv-ketel is weg en nu is de rekening 2700 euro per jaar hoger
Niet premium artikeltje hier: https://dagblad010.nl/Lan(...)et-die-oude-cv-ketel
Dat zijn toch gewoon twee verschillende onderwerpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is het mogelijk dat er 1 centraal verkiezingstopic komt? Het is nu wat ingewikkeld om te volgen
NWS / exitpoll: d66 de grootste
NWS / D66 peilt grootste partij van het land, gevolgd door GL-PvdA, PVV op 3
Nee, beide worden nu gebruikt om de verkiezingsuitslag te bespreken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon twee verschillende onderwerpen.
Om één topic te sluiten vind ik geen goed idee, er is in beide topics flink gereageerd. Misschien kan @Straatcommando. de topics samenvoegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is het mogelijk dat er 1 centraal verkiezingstopic komt? Het is nu wat ingewikkeld om te volgen
NWS / D66 peilt grootste partij van het land, gevolgd door GL-PvdA, PVV op 3
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2746881
donequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Om één topic te sluiten vind ik geen goed idee, er is in beide topics flink gereageerd. Misschien kan @:Straatcommando. de topics samenvoegen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
topic/2746946/ns-intercity-crasht-op-vrachtwagen-vol-peren
=
dubbel gepost, mag weg. Bvd
O welke reden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:31 schreef Starhopper het volgende:
Kan dicht: NWS / Exorcist waarschuwt voor steeds populairder Halloween
Het was premium. En ik kan geen gewone vindenquote:
Vul je OP maar aan met dit bericht:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:31 schreef Starhopper het volgende:
Kan dicht: NWS / Exorcist waarschuwt voor steeds populairder Halloween
Zie hierboven..quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was premium. En ik kan geen gewone vinden
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vul je OP maar aan met dit bericht:
https://kro-ncrv.nl/exorcisten-waarschuwen-tegen-halloween
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.quote:Op zondag 2 november 2025 19:49 schreef 2172619626795 het volgende:
Zou de broederliefde tussen @:caland en @:ettovanbelgie misschien binnenskamers plaats kunnen vinden?
Bedankt.
Ach mijn lieve schat toch..quote:Op zondag 2 november 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaarquote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach mijn lieve schat toch..
Je heb TR's geplaatst? Dat je met die UI nog niet verbannen bent is een wonder
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Woke progressief diversiteit Islam religiequote:Op maandag 3 november 2025 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnenquote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?quote:Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnen
spoilers!quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.
Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan
Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.
'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komtquote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevindenquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komt
Doe ik; misschien kun jij ondertussen naar iets van inhoud zoeken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevinden.
Schiet op dan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Niet nodig, je UI brengt dat al. Pettit is trots op je. Zo ook de hele afdeling postkoloniale niet-westerse genderstudies van de Radboud uni.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.quote:
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Vreemd, dan zou het toch peanuts moeten zijn om met iets van een inhoudelijk weerwoord te komen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?
Frikadel Bergen Belsen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemdequote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
Gooi er nog wat zionisme in.quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Noujaquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemde
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.quote:
Op het moment dat ik Google moet gebruiken spreken we van een heel matig grapje, makker!quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.
Moest lachen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen.
Hilarisch.
quote:
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunr Tennessee nog niet op een kaart aanwijzen man.
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.quote:
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het welquote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef recursief het volgende:
Ik zie nu pas, nu het gaat over onderschriften, dat Etto het motto van de Jezuïeten heeft geadopteerd. In de antieke spelling (Maiorem ipv Majorem). Opmerkelijk.
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.
zoek hulpquote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete BradgeTV moment?
Maar hij heeft wel de slavernij afgeschaft.quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen enorm grappig dat je met Lincoln komt, die in extreem-linkse kringen al jaren geldt als enge witte racist die niets voor elkaar gekregen heeft, waarbij gretig geciteerd wordt uit diens disputaties met Douglas, om aan te tonen dat ook Lincoln een schandvlek is op de geschiedenis van Amerika.
En ja, ik weet dat je nog nooit van deze Stephen Douglas gehoord hebt.
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wil inhoudelijk gewoon niet echt lukken, is het wel
Wat heeft dat met Kennedy te maken?quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de slavernij afgeschaft.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Het was een observatie. Niets meer, niets minder. Verder geen idee waar je op doelt.
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Kennedy te maken?
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.quote:Op maandag 3 november 2025 20:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat maakt hem volgens ChatGPT betere president. En een van de minpunten is:
Minpunt: Korte ambtstermijn — veel beloften bleven onvoltooid.
De regenboogvlag is veel mooier. En een palestijnse vlag heb ik nietquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent dan ook heel dom. Daarom ga je van 'IK GA EEN CONFEDERATIEVLAG AANSCHAFFEN' naar 'IK WAPPER NU MET EEN REGENBOOGPALESTINAVLAG'.
nog niet helemaal.quote:
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft). Die Civil Rights Act kan worden gezien als het formele sluitstuk van het gelijkerechtentraject dat ooit met de afschaffing van de slavernij is ingezet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Uhm nee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:52 schreef recursief het volgende:
[..]
JFK is de vormgever van de Civil Rights Act (waar Lyndon B. Johnson zijn krabbel onder gezet heeft).
Overigens zou JFK door hedendaagse MAGA-republikeinen in het wokehokje worden ingedeeld en zouden veel van zijn aanstellingen door de Trumpisten als DEI-hires worden aangemerkt.
Met behulp van gifgas.quote:Op maandag 3 november 2025 20:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En Mussolini heeft in Ethiopië de slavernij afgeschaft.
Een paar posts eerder was het nog kennedyquote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend
diepe zucht...quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar posts eerder was het nog kennedy
quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een paar posts eerder was het nog kennedy
Nee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
diepe zucht...
EEN van de...
Trol, over een jaar ben je weer fvd fan
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.quote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee.
Lyndon Johnson was al bezig met Civil Rights ver voor Kennedy. LBJ is wat dat betreft progressiever te noemen dan JFK.
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.
LBJ was al met Civil Rights bezig toen JFK het geen reet interesseerde.
Kletsen ja?quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Klets niet. Kennedy is de president die de Civil Rights Act als wetsvoorstel heeft gepresenteerd. Hij kreeg 'm echter niet door het congres. LBJ is dat met veel politieke tegenwerking van zuidelijke politici, voornamelijk democraten, uiteindelijk wel gelukt. Maar de president die het wetsvoorstel heeft ingediend was JFK, niet LBJ.
Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar, maar de credits voor het introduceren van de Civil Rights Act horen toch echt naar JFK te gaan.
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?quote:Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kletsen ja?
Welke werken over Lyndon Johnson heb jij gelezen?
Nog meer, heb je ooit van Hubert Humphrey gehoord?
Het IS inhoudelijk.quote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
[..]
Inhoudelijk wil het niet echt lukken, dus dan maar weer op de persoon?
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 3 november 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JFK begon zich pas serieus met civil rights bezig te houden in 1963; het grondwerk daarvoor was gelegd door democraten als Yarborough, Johnson en Humphrey.
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette is een loochening van het werk dat LBJ verzet heeft voor Civil Rights ver voor Kennedy.quote:Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.quote:Op maandag 3 november 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het IS inhoudelijk.
Welke werken over Johnhson - of Yarborough, of Humphrey - heb je gelezen?
Het gaat over je onbelezenheid.quote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, het is een ad hominem (want het gaat over mij), en een soort inverse ad verecundiam.
Inhoudelijke argumenten over LBJ, JFK of de CRA zijn niet ineens meer of minder geldig als ik meer, minder of andere boeken heb gelezen.
Dat heb ik alleen nooit geschreven.quote:Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Simpele vraag: was LBJ al voor Kennedy bezig met Civil Rights, of niet?quote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nooit geschreven.
Daarom: lees je wel wat ik schrijf?
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.quote:Op maandag 3 november 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson is de meest geweldige president die de VS ooit heeft gekend wat betreft armenzorg, desegregatie, rechten voor minderheden en regulering van kapitalisme.
zou het zo maar kunnen zijn dat ik zijn binnenlandse achievements noem wellicht kunnen aangeven dat diens buitenlandbeleid desastreus was?quote:Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In Vietnam vonden ze Johnson wat minder geweldig.
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.quote:Op maandag 3 november 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik dat je schijt praat. LBJ die enkel 'een krabbel' zette
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?quote:Op maandag 3 november 2025 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit heeft ie ten eerste niet gezegd en ten tweede klopt het van A tot Z hoe hoe hij de situatie beschrijft qua verhoudingen Kennedy en LBJ. Je zit er ontzettend naast met je toontje. Je staat zo best voor lul.
Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.
Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan
Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.
'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
Heb hem er al eerder op aangesproken hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd voor je en je super selectieve 'historische' inzichten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, nou ga je het Gvd uitleggen ook.
Waarom zou in jouw ogen een UI met Anne Frank en een boekenkast banwaardig zijn? En zonder stokpaardjes en hondenfluitjes.
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin isquote:Op maandag 3 november 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach zo, en waar kan ik dat vinden in academische werken van Dallek en Caro?
Geef me de paginanummers.
Ik neem aan dat je net zo belezen bent als ik wat LBJ betreft. Dus het moet een kleinigheid zijn om me te vertellen waar ik er precies naast zit met mijn analyse.
Met dat voor lul staan en zo.
Barst los
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over je onbelezenheid.
Ja, noem de bronnen eens.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je zijn werk in het Senaat in de jaren ‘50 aan het koppelen bent als zijnde voorbereidend op de CRA van ‘63. En wij weten allebei dat dat toch écht onzin is
OK.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Daar is de inverse ad verecundiam. Nog wat duidelijker dan de vorige keer.
Je weet niks van mij. Niks van mijn belezenheid. Niks van mijn achtergrond.
Dat is precies jouw probleem: je countert argumenten in de regel door je pijlen te richten op de persoon met wie je debatteert, en niet op het het onderwerp. Dat heet op de persoon spelen, oftewel ad hominem. En daarbij dicht je je opponent denkbeelden en achtergronden toe die je helemaal niet kent en ook niet kan kennen. En zo vaak heb je het enorm mis. Je hebt mij in het verleden al in diverse hokjes ingedeeld waar ik absoluut niet in zit. Bij politieke partijen waar ik niks mee heb, bij religieuze stromingen waar ik geen enkele affiniteit mee heb, bij activistische groeperingen waar ik niets mee heb. Je zat er vaker ver naast dan in de buurt.
Of waar je ook goed in bent, en dat doe je nu ook weer: je dicht je tegenstander een zekere intellectuele armoede toe, en impliceert dat jij zelf intellectueel veel rijker bent. Nu ken je me niet, dus ook dit is weer een kwalificatie die op niets is gebaseerd, maar bovendien is het buitengewoon arrogant. Een echte intellectueel loopt niet snel te koop met zijn geestelijke superioriteit maar laat dat oordeel graag over aan derden met de autoriteit om daar iets met een zeker gewicht iets over te kunnen zeggen.
Toe Etto, daal af van je verheven plekje en heb het eens over het onderwerp, in plaats van te willen weten if ik wel de juiste boeken heb gelezen. Maak je over dat laatste maar gewoon geen zorgen.
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson, Humphrey en Yarborough waren al bezig met civil rights toen JFK het niets interesseerde.
De bronnen dat iets níet gebeurd is?quote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, noem de bronnen eens.
Paginanummers, boektitels, auteurs.
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?quote:Op maandag 3 november 2025 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bronnen dat iets níet gebeurd is?als je zo’n stampvoetend, rood aangelopen kleutertje bent die op z’n fout is gewezen vind ik de leukste versie van je
Quod Erat Demonstrandum.quote:Op maandag 3 november 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
Welke boeken over Ralph Yarborough, Hubert Humphrey en Lyndon Johnson heb je gelezen?
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?quote:
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.quote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?
quote:Op maandag 3 november 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?
Welke fout?
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Gewoon bij deze: Lyndon Johnson is de belangrijkste politicus van de 20e eeuwse Amerikaanse geschiedenis geweest, die het meest heeft betekend voor de rechten van minderheden, armen, ouderen en gehandicapten; een politicus die als Texaanse zuiderling meer heeft gedaan voor rassengelijkheid en zorg voor de meest kwetsbaren dan alle Amerikaanse politici voor en na hem.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Waar lul ik mezelf klem?quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Was gewoon een oprechte vraagquote:
Nou ja, je hij beweert dat ik een paar dingen heb geschreven die ik nooit heb geschreven. Bijvoorbeeld dat LBJ "alleen maar" zijn krabbel onder de CRA zou hebben gezet. Daar mag ik je hem best op wijzen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Als je hij me dan nog steeds denkt te moeten aanvallen omdat je hij denkt dat ik JFK alleen en alleen JFK verantwoordelijk hou voor de CRA dan leest je hij gewoon verdomde slecht. Of je hij doet het erom, dat kan ook.quote:Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar
Ja, zij het dat hij tot zijn presidentschap en de confrontatie met racisme in Mississippi en Alabama een idealistisch en buitengewoon naiëf beeld had over de VS.quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Spaghetti, jij?quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Was vega of nietquote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.
quote:
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow heb je een moestuin wat leukquote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
Als intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel had ik geen keuze.quote:
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hilarischquote:Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:[/b]
[..]
Etto jonge read the roomquote:
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
te kapitalistisch?quote:Op maandag 3 november 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een pittige mening over airfryers.
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
smaakt vaak een beetje naar nws feedbackquote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.
Zo een prakje waar iedereen zijn plasje overheen gedaan heeft?quote:Op maandag 3 november 2025 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
smaakt vaak een beetje naar nws feedback
ik had jumbo´s peppersteak met aardappeltjepartjes en champignons in peperroomsausquote:Op maandag 3 november 2025 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was gewoon een oprechte vraag
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #17quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dat met die reclames geheel over halve posts heen waardoor je bijvoorbeeld niet kunt quoten? Schijtirritant
KLB / Te laat foto gemaakt van lekkerste gerecht aller tijdenquote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef matspontius het volgende:
Is die terminale tuinkabouter al op weg naar Palestina?
Metaforisch dood wss.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Is NWS / Dick Cheney overleden Wel echt dood?
Gaat alle perken te buiten. Meerdere policy overtredingen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:43 schreef SemperLibertas het volgende:
De Raad van State is een orgaan dat keihard meedoet met de omvolking. De arme moslim krijgt sowieso wat hij wil. Over niet minder dan 25 jaar is Europa onherkenbaar veranderd en bestaat het straatbeeld nog meer dan nu uit vieze, smerige Somaliërs, Syriërs en ander minderwaardig vuilnis die uit zijn op geweld en ondertussen de staatsruif leegvreten.
Alleen als ik zulke mensen zie, met name die ranzige Eritreeërs, dan ga ik bijna over mijn nek. Wat een onmensen zijn dat zeg![]()
Ik hoop zo vurig op een grote zuivering van Europa. Helaas gaat dit niet gebeuren, maar zullen de komende decennia hordes autochtone West-Europeanen vluchten naar Oost-Europa, waar men het vuilnis nog wel buiten de deur weet te houden.
RIP West-Europa, opgevreten door parasieten die niet worden verdelgd, maar juist alle ruimte krijgen van politiek en media.
Niet meer doen hequote:
Ik geef mezelf billenkoekquote:
Ach gossie 😩quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
Zo had ik hier gister een TR van ingediend:
[..]
Mijne van Henk Krol was wel beetje grappig tochquote:
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je wat aan doen chef.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Straat ook niet, wel een 3D printerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, ik probeer al jaren een boerenkool te maken, maar ik heb geen God-krachten.
Heb je wel bijdehanden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, alleen een linkse.quote:
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je wat aan doen chef.
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan fascisten weer fascisten noemen?
Stamppot is juist communistisch. Iedereen in de puree. Ik wist wel dat je stiekem een ouwe communist was.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als ik een lekker stamppotje aan het bouwen ben denk ik doorgaans niet aan fascisme.
Yepquote:Op woensdag 5 november 2025 19:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is de verkeerde gesloten.
Die eerste was vanmiddag al open.
Die foeveltjes zijn in principe onzichtbaar, maar mijn kat kan ze zien. Ik kan ook wel een soort schim zien als ik op een bepaalde manier kijk, maar ik heb dit nog niet goed onder controle.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is een filmpje van de ene influenceer of vlogger wel toegestaan en de ander niet?
<Knip>quote:
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
Maar mag die specifieke influencer niet genoemd worden of wat is het
Nee laat maar, nu is het momentum al wegquote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.
sorry pikkebaasquote:
Bedtijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oeps, ik haal wat dingen door elkaar
Graag hier verder met je kritiek op moderatie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ontopic graag.
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach Jippie, iedereen weet hoe je Starhopper anders behandeld en dat het je beste mattie is.
Het feit dat je de reactie toch hebt weggehaald zegt genoeg dat ik niet fout zat met mijn conclusie dat je bewust zijn reactie hebt laten staan, ook al was het net zo hi ha ho als de rest dat je hebt weggehaald.
En wat heeft het voor zin om hier te gaan klagen over de moderatie? Geen enkele!
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.
Crewbash is wat anders dan feedback en wordt genote.
Projecteer je eigen vooroordelen niet op mij en kom met zinnige Feedback ipv dit gesneer.
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.quote:Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.
Laat mij gelijk even uitleggen dat iedere user op FOK! zo lang hij/zij hier toegang heeft, kan reageren mits dan binnen de policy is.
Of iemand links, rechts, wit, zwart, groen of rose met blauwe stippen is maakt mij niet uit
Dus met wie wel of niet met elkaar door één deur kunnen is voor mij niet van belang. Persoonlijk gesneer en ander off-policy gedoe gaat weg.
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?quote:Op zondag 9 november 2025 12:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?
Wie kaatst kan de bal verwachten, jij gooide dequote:Op zondag 9 november 2025 12:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?
Wat denk je zelf? komt ook al niet al te vriendelijk over.
Dat had jij net zo goed anders kunnen vragen.
Dat mag je op forum@fok.nl aanvragen. Mag niet zo maar topics verwijderen omdat TS dat wil.quote:Op zondag 9 november 2025 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
ps Het betreffende topic mag weg, heb er geen zin meer in, met dat eeuwige gezeik altijd.
Net geplaatstquote:Op zondag 9 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Mag de OP er weer in?
NWS / Vermissing Rodney Doevendans
Volgens mij is een direct linkje naar een Premium artikel geen probleem, zolang het geen link is waardoor het premium artikel leesbaar is/wordt zonder abonnement of betaling.quote:Op zondag 9 november 2025 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
Even een vraagje:
Mag je een link posten in een OP of reactie naar een betaald artikel van de T of VK? Ik weet dat je niet uit een betaald artikel mag citeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |