Besteed ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit artikel gaat over hetzelfde onderwerp als wat Tousi TV heeft gepost en wat in mijn OP stond.
Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.
Daarnaast zijn er mensen die dit wel op de voet volgen en juist voor die mensen wilde ik graag zo'n topic openen om het er samen over te hebben, desgewenst aangevuld met het meest recente relevante nieuws.
Maar goed hieronder dus een recent nieuwsartikel van gisteren wat over hetzelfde onderwerp in het Youtube filmpje en de betreffende problematiek gaat en wat inmiddels is toegevoegd aan de OP.
https://www.standard.co.u(...)y-ukip-b1254925.html
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Bestded ajb wat meer aandacht aan de inhoud voordat je iets post in NWS.
Nou moet ik zeker dat You Tube filmpje ook nog afkijken of het wel bij het nieuwsbericht hoort. Want niet alles waar moslim protest in staat vermeld is hetzelfde onderwerp
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
de bron wordt niet eens meer bekeken, wordt gewoon afgeserveerd op de inhoud.
Daar had ik het niet over.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Net gepost nieuws van 5 maanden oud gaat altijd weg uit NWS.
Hou je beschuldiging maar voor je.
Ik heb dat artikel van The Standaard bekeken en wilde dat zelfs gaan vertalen voor je totdat ik bepaalde racistische termen tegen kwam en dat ga ik niet vertalen. Vertaal het item zelf maar in VER en dan kijken we of het terug kan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.
Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.
Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.quote:
Ja, dat is dus niet de reden dat het naar VER is verplaatst.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de reacties in dat topic om het weg te krijgen, mensen hadden de bron niet eens bekeken wisten de afzender niet maar toch kon het niet deugen.
Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat Youtube filmpje gaat exact over deze gebeurtenis, een counterprotest vanuit de moslimbeweging.
Dus er is nu een nieuwsartikel en een youtubefilmpje van hetzelfde onderwerp, wat gisteren plaats vond.
Het interview met David Betz heb ik er aan toegevoegd omdat het niet zomaar iemand is, en inderdaad, dat is een interview van 5 maanden geleden. Maar is nog steeds HEEL erg relevant voor de situatie die ik hier wil aankaarten; de UK is inmiddels ernstig verscheurd en het gaat steeds meer naar een climax toe.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef TAmaru het volgende:
En hij zag dat het Goed was
[ afbeelding ]
Van mij mag je, Kameraad Starhopperquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?
[..]
Tuurlijk johquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:14 schreef TAmaru het volgende:
overigens vreemd dat je met Wilders aankomt, want ik weet niet wie jij op mijn plaatje ziet, maar ik herken hem zo niet direct?
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef Starhopper het volgende:
Mogen dit soort plaatjes? Zo ja, mag ik dan ook zoiets maken van Wilders maar dan met een nazivlag?
[..]
quote:
Is dit normaal gedrag?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel dit lekkere mokkel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag Zink wel?quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?
Vrouwen noem je geen lekker nikkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
Ik heb het aangepast naar prachtige vrouwquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Is dit normaal gedrag?
Vrouwen noem je geen lekker mokkel. Zeker niet als je gewoon iemand zwart probeert te maken
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapsequote:Op zondag 26 oktober 2025 21:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb het net in VER ook gepost, open het topic desnoods opnieuw met een actuele bron (zonder discriminerende taal)
Dit geeft de problemen goed weer https://www.gbnews.com/ne(...)ts-london-police-ban en is eenvoudig te vertalen. Je kunt ook zelf de OP aanpassen dan halen we het weer terug naar NWS.
Denk dat dit nieuws in Nederland is ondergesneeuwd door de verkiezingen hier.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:12 schreef golfer het volgende:
De 'nieuwsbron' GBNews is vergelijkbaar met Ongehoord Nederland.
Wiki:
Het kanaal biedt geen doorlopend nieuws, maar is een mengeling van nieuws, analyses, opinies en debatten. De zender is opgezet met een expliciete politieke, Britse oriëntatie, en wordt in de media vergeleken met het rechts-georiënteerde Amerikaanse Fox News
Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
TS heeft opnieuw een topic geopend. Maar mag deze bron wel? NWS / The UK on the brink of collapse
Want:
[ afbeelding ]
en:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef Starhopper het volgende:
Terecht: NWS / Julia (43) uit Hollandsche Rading vermist
Hoera!quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Ook deze is weer terecht: NWS / Senna (14) opnieuw vermist: voor het laatst gezien in Rotterdam
Het probleem met deze bron is: Questionable Reasoning: Conspiracy Theories, Pseudoscience, Propaganda, Lack of Transparency, Failed Fact Checksquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een actueel artikel van een rechts medium, wat is het probleem?
De situatie van afgelopen weekend wordt er door duidelijk in beschreven zonder racistische quotes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |