Oké man.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, doe je al jaren.
Je UI is daar een prima voorbeeld van.
Jodenhaat als gebbetje
hilarisch
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.quote:
Oké man, succes ermee.quote:Op zondag 2 november 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.
Gelukkig krijg je nog wel wat dijen gekletst met je superlollige UI, doet het goed bij de pro-Palestina debielen die je ongetwijfeld een warm hart toedraagt.
antisemiet
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.quote:Op zondag 2 november 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.
Gelukkig krijg je nog wel wat dijen gekletst met je superlollige UI, doet het goed bij de pro-Palestina debielen die je ongetwijfeld een warm hart toedraagt.
antisemiet
Het is ook zijn zondag.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.
Ik ben het regelmatig inhoudelijk met je eens, maar je komt nu gewoon een beetje over als een dronken oom.
Zoek gewoon in 's mans pohi.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.
Ik ben het regelmatig inhoudelijk met je eens, maar je komt nu gewoon een beetje over als een dronken oom.
Ik ben hem geregeld tegengekomen op dit forum en wij hebben al flink gebotst inderdaad.quote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 2 november 2025 20:00 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ben hem geregeld tegengekomen op dit forum en wij hebben al flink gebotst inderdaad.
Maar er was nu echt totaal geen aanleiding om hier binnen te komen struikelen met de fles jenever in je ene hand en een reeds gedoofde sigaret in je andere hand, brabbelend over anne frank en boekenkasten terwijl de zweetkringen onder je oksels staan.
Dat gezegd hebbende, kunnen we het weer enigszins bij (de overwinning van) Rob Jetten houden, en wat de implicaties daarvan zullen zijn voor de formatie en ons land?
Misschien kun je er dan beter een nemen vandaagquote:Op zondag 2 november 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar héb je het over?
Ik drink sowieso geen jenever
jenever is niet te zuipen man...quote:Op zondag 2 november 2025 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien kun je er dan beter een nemen vandaag
Zo zag ik het voor mequote:Op zondag 2 november 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar héb je het over?
Ik drink sowieso geen jenever
Vooral een president die de Civil Rights act in werking heeft gesteld en de Cubacrisis heeft bedwongen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Best gedurft om met een rokende dode president in je avatar anderen op smaak aan te spreken
Laat ik het zo zeggen: zoiets overkomt me niet zonder inspiratiebron, Etto.quote:
welke inspiratie is dat?quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef 2172619626795 het volgende:
Waar zien jullie avatars? Bij mij zien ze er allemaal zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Laat ik het zo zeggen: zoiets overkomt me niet zonder inspiratiebron, Etto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |