Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:09 schreef Aberkullie het volgende:
Maar mag die specifieke influencer niet genoemd worden of wat is het
Nee laat maar, nu is het momentum al wegquote:Op donderdag 6 november 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in ieder geval geen beeldmateriaal. Maar ik kan een notitie gemist hebben. Kan het navragen als je wil.
sorry pikkebaasquote:
Bedtijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Oeps, ik haal wat dingen door elkaar
Graag hier verder met je kritiek op moderatie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ontopic graag.
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ach Jippie, iedereen weet hoe je Starhopper anders behandeld en dat het je beste mattie is.
Het feit dat je de reactie toch hebt weggehaald zegt genoeg dat ik niet fout zat met mijn conclusie dat je bewust zijn reactie hebt laten staan, ook al was het net zo hi ha ho als de rest dat je hebt weggehaald.
En wat heeft het voor zin om hier te gaan klagen over de moderatie? Geen enkele!
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als een discussie te lang off-topic gaat haal ik dat weg.
Crewbash is wat anders dan feedback en wordt genote.
Projecteer je eigen vooroordelen niet op mij en kom met zinnige Feedback ipv dit gesneer.
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.quote:Op zondag 9 november 2025 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dit is zinnige feedback, alleen staat het je niet aan. Je bent niet eerlijk, Jippie.
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?quote:Op zondag 9 november 2025 12:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar ben ik niet eerlijk over? Jij gaat er bij het niet verwijderen van een over het hoofd geziene reactie moedwil is en hierboven dat ik Starhopper 'voortrek'. Dat noem ik geen feedback maar crewbash.
Laat mij gelijk even uitleggen dat iedere user op FOK! zo lang hij/zij hier toegang heeft, kan reageren mits dan binnen de policy is.
Of iemand links, rechts, wit, zwart, groen of rose met blauwe stippen is maakt mij niet uit
Dus met wie wel of niet met elkaar door één deur kunnen is voor mij niet van belang. Persoonlijk gesneer en ander off-policy gedoe gaat weg.
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maar jouw gesneer aan mij is dan wel weer geoorloofd en dat laat je staan zodat iedereen het kan zien, nietwaar?
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?quote:Op zondag 9 november 2025 12:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb jouw eerste sneer naar mij toch ook laten staan?
Wie kaatst kan de bal verwachten, jij gooide dequote:Op zondag 9 november 2025 12:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Denken dat je iets bewust doet is een sneer?
Wat denk je zelf? komt ook al niet al te vriendelijk over.
Dat had jij net zo goed anders kunnen vragen.
Dat mag je op forum@fok.nl aanvragen. Mag niet zo maar topics verwijderen omdat TS dat wil.quote:Op zondag 9 november 2025 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
ps Het betreffende topic mag weg, heb er geen zin meer in, met dat eeuwige gezeik altijd.
Net geplaatstquote:Op zondag 9 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Mag de OP er weer in?
NWS / Vermissing Rodney Doevendans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |