abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219016173
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219016182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef Henrike het volgende: [..] Maar je hebt ontvolgd omdat je je ergert en dan ga je nog wel tussendoor spieken en je weer ergeren? Ik heb dat bij am, kijk ik dus niet meer, ook niet spieken, vind haar vreselijk.
Ik zeg nergens dat ik me erger en zeg ook nergens dat ik mb vreselijk vind. (Wat jij wel vind van AM en haar dus blijkbaar niet volgt) Maar ik gun MB mij niet als permanente volger nee, fijn voor haar dat er duizenden mensen zijn die dat gevoel niet hebben.
pi_219016191
MB, ik vind haar posts niet prettig om te zien eerlijk gezegd.

Rest verwijderd, te hard van toon.

[ Bericht 77% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 14-10-2025 22:32:32 (Te harde toon) ]
pi_219016205
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
pi_219016208
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
pi_219016209
Wat een misselijke en totaal niet empatische reactie bij Debbie bij het overlijden van haar cavia. Bah.

Maar ja, het is natuurlijk niet de zielige Debbie die iets mankeert maar haar cavia die dood is.
Man, wat ben je dan toch ziek mentaal als je zo bent. Echt een grote kronkel.

En waarom neem je huisdieren als je niet eens van ze houd? Oh ik kan hier als grote dierenvriendin zo zo slecht tegen, bah.
pi_219016269
Reken maar dat ze er met 1 van die katten wel een grote show van had gemaakt, die heeft ze immers 'zelf ter wereld gebracht' en ziet ze als een soort verlengstuk van zichzelf.
pi_219016332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Bij die verbouwing q&a vond ik Koen qua lichaamstaal veel boosheid uitstralen en toen wisten we nog van niks...
Ze waren alledrie wel een beetje ongemakkelijk, maar bij hem viel me dat toen echt op. Zou me dan ook verbazen als die nog bij elkaar komen, maargoed wat weet ik er ook van verder; niks.
Die q&a was zo ongemakkelijk. Maar ook bij andere filmpjes, bijv. van samenwerkingen, was het duidelijk.
pi_219016333
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
pi_219016335
MB

Ik ben late to the party zie ik 😁

Gezien jullie opmerkingen ga ik niet kijken op haar gram.

En Koen of niet Koen. Ik zeg: niet Koen. Als iemand er klaar mee was, is hij het wel. Koen en Jacqueline houd ik nog even open.
pi_219016431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Het is allemaal zo ontzettend hilarisch!!
pi_219016445
Gatver wat is Debbie toch bijzonder... totaal 0 gevoel voor een ander levend wezen behalve zichzelf...
Ik hou van dieren en heb heel lang van alles gehad en heb zelfs enorme bedragen aan vissen uitgegeven... ik snap echt niet dat je zo koud kan zijn zeker niet naar je kinderen toe.. totaal 0 steun of erkenning voor hun gevoel

En zelf lekker shoppen bij de action.. ze maakt een reclame filmpje van een zelf gekocht iets in hoop meer samenwerkingen te krijgen... terwijl haar kinderen dus verdrietig zijn... naar mens
Ze hint dat de kerstboom al staat... zou me niets verbazen "jongens gaan jullie dat beest in laten slapen trek ik de zolder leeg"
pi_219016511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
En ze trok zich toch niets aan van wat anderen vinden? Ze is er anders behoorlijk vol van🙈

Ze heeft nog een hele lange weg te gaan!
Gelukkig heeft ze Kluun🤣
pi_219016518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Kindvrouwtje MB, tja...... De blote billen, het continu aanraken, knuffelen en op de mond kussen, de kinderhandjes bijna in haar kruis terwijl zij voor de foto nog even wat zand op haar lijf heeft gesmeerd.....ik word er eerlijk gezegd een beetje misselijk van. Het drankgebruik van deze vrouw is ook nogal ziekelijk. Ik vind haar account echt behoorlijk dubbel. Enge familie, niet prettig om te zien eerlijk gezegd.
Sorry maar ik vind dit echt wat ver gaan.
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Het is ook maar net wat je wil zien
pi_219016539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gatver wat is Debbie toch bijzonder... totaal 0 gevoel voor een ander levend wezen behalve zichzelf...
Ik hou van dieren en heb heel lang van alles gehad en heb zelfs enorme bedragen aan vissen uitgegeven... ik snap echt niet dat je zo koud kan zijn zeker niet naar je kinderen toe.. totaal 0 steun of erkenning voor hun gevoel

En zelf lekker shoppen bij de action.. ze maakt een reclame filmpje van een zelf gekocht iets in hoop meer samenwerkingen te krijgen... terwijl haar kinderen dus verdrietig zijn... naar mens
Ze hint dat de kerstboom al staat... zou me niets verbazen "jongens gaan jullie dat beest in laten slapen trek ik de zolder leeg"
Ik denk dat er nog wel een diagnose bij kan. Maar zal niet openlijk speculeren
pi_219016552
Voor de poly ging het toch al niet lekker tussen Koen&Michelle?
Waarom zouden ze nu dan ineens weer hotel de botel verliefd zijn?

En ach, als ik zo'n lijf had als Michelle liep ik misschien ook wel de hele dag mijn kont te showen haha. Ik heb er ook niks mee, maar ja als zij zich er prettig bij voelt. Ze liep er overigens ook zo bij toen ze zich (nog?) enorm schaamde voor haar lijf, want te dun.
Ik erger me meer aan alle BFF's en nu voelt t zusje van haar BFF ook ineens als haar zusje. Ik las bij kek mama (denk ik) dat ze in de podcast zou hebben gezegd dat ze haar kring bewust klein houdt vanwege een mogelijke mol. Maar ondertussen is iedereen (van de bakker tot de kapper tot de achter buurvrouw van dr tante) de liefste en een (nieuwe) BFF 🤷‍♀️
pi_219016571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
Ik vind hem eigenlijk altijd wel zo 😂 maar ook lachen en lieve blikken tussendoor. Vond ze ook nog close samen, dus ik zag 't niet
pi_219016577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Eerst gaat het topics lang over de zoen op de mond en nu weer kinderhandjes op bepaalde plekken.
Dat kinderhandje vind ik ook ver gezocht.
Die kussen gingen niet zo zeer over het kussen op de mond, maar de manier waarop. En nee ik ben echt niet preuts en ja ik kus mijn kinderen op de mond, maar ik werd er bij Michelle ook ongemakkelijk van.
pi_219016580
Heeft AM nou quotes van een forum in haar boek gezet? Zo kan ik ook een boek vullen 😂
pi_219016587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor de poly ging het toch al niet lekker tussen Koen&Michelle?
Waarom zouden ze nu dan ineens weer hotel de botel verliefd zijn?
Volgens mij waren dat meer roddels, hebben ze zelf nooit zo gezegd, maar werd zij verliefd op jvp en koen vond dat oké
pi_219016588
quote:

[..]
Dat is zeker waar.

Ik vind haar foto's echt op het randje.
Dat anderen het wel normaal vinden om zichzelf en jonge kinderen op deze manier het net op te slingeren zal ook onetwijfeld.
Mij geeft het een heel naar gevoel.
pi_219016609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft AM nou quotes van een forum in haar boek gezet? Zo kan ik ook een boek vullen 😂
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
pi_219016618
Koen deelt nu natuurlijk niks, maar ik vraag me af wat voor leven hij überhaupt heeft. Hij was altijd met mb, haar familie en vrienden.
pi_219016636
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
pi_219016649
quote:

[..]
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.
Enge familie/ kindvrouwtje/ drankmisbruik enz,
Ze kan het toch niet goed doen.
Maar ik zie 4 blije kindjes die veel liefde van hun moeder krijgen en een grote groep vrienden en vriendinnen die het samen fijn hebben op vakantie.
Ik vind de meeste fluflus hier, Debbie, am, Dbm, hvk toch echt wel meer tekortschieten dan Mb.
Maar goed, ieder zijn mening maar het mag soms wel iets milder.
pi_219016652
Die story van Debbie over die rekening!!! Ik ben niet perse een dierenlover, maar dit zeg je toch niet hardop.....
pi_219016659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als het al zo lang niet goed zat bij de poly, waarom dan door gaan met de boerderij?
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzo
pi_219016673
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Koopcontract, andere huis verkocht.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat als Koen en jvp wisten dat ze er niet zouden gaan wonen dan toch zoveel mee hebben geklust.
Denk zelf dat het echt op een bepaald moment is geëscaleerd.
pi_219016694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij ook niet blij was dat de topics van momfluencer en die andere werden samengevoegd. Heeft ze bijna een dagtaak aan om het hier bij te houden, haha. Gelukkig zitten wij allemaal op de tribune en staat zij in het slagveld 💃😂
Daar heeft ze ook wel een punt natuurlijk.

Godzijdank hebben de meeste mensen geen idee wat het betekent om vrijwel iedere minuut van de dag bezig te zijn met de vraag wat ze nu weer eens voor bullshit het net op zullen gooien.
pi_219016716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.
pi_219016718
Maar het gaat dus al minstens 8 maanden echt ‘bad bad’. En ondertussen de meest perfecte plaatjes delen, constant gierend van de lach, de ene kleffe foto na de andere. Maar ondertussen…

En begrijp me goed. Ze hoeft van mij echt niet haar ins en outs te delen, maar wat een leeg bestaan heb je dan…

En iedereen die nu zegt dat ze toch echt een hele lieve moeder is. Het kan. Maar je hebt geen idee.
Want je ziet alleen maar het plaatje wat zij wil dat je ziet. Maar ondertussen kan het totaal anders zijn.

Dat heeft de afgelopen 8 maanden dus wel bewezen.
pi_219016727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens, maar durfde het niet te schrijven.
Enge familie/ kindvrouwtje/ drankmisbruik enz,
Ze kan het toch niet goed doen.
Maar ik zie 4 blije kindjes die veel liefde van hun moeder krijgen en een grote groep vrienden en vriendinnen die het samen fijn hebben op vakantie.
Ik vind de meeste fluflus hier, Debbie, am, Dbm, hvk toch echt wel meer tekortschieten dan Mb.
Maar goed, ieder zijn mening maar het mag soms wel iets milder.
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.
pi_219016734
MB houdt van een borrel maar de fam Nagelkerke is er ook niet vies van. Die drinken ook beide ( naar mijn idee) iedere dag. Wel of geen vakantie. Zelfs als ze met de auto op pad zijn. Snap dat nooit zo goed😅
pi_219016742
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit begrijp ik ook niet idd. Alsof zo'n mega verbouwing en met zijn allen op 3,5m² wonen helpt om je relatie dan een boost te geven ofzo
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
pi_219016752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Raradefayee het volgende:
Maar het gaat dus al minstens 8 maanden echt ‘bad bad’. En ondertussen de meest perfecte plaatjes delen, constant gierend van de lach, de ene kleffe foto na de andere. Maar ondertussen…

En begrijp me goed. Ze hoeft van mij echt niet haar ins en outs te delen, maar wat een leeg bestaan heb je dan…

En iedereen die nu zegt dat ze toch echt een hele lieve moeder is. Het kan. Maar je hebt geen idee.
Want je ziet alleen maar het plaatje wat zij wil dat je ziet. Maar ondertussen kan het totaal anders zijn.

Dat heeft de afgelopen 8 maanden dus wel bewezen.
Knap wel
pi_219016761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:29 schreef Lalaland79 het volgende:
MB houdt van een borrel maar de fam Nagelkerke is er ook niet vies van. Die drinken ook beide ( naar mijn idee) iedere dag. Wel of geen vakantie. Zelfs als ze met de auto op pad zijn. Snap dat nooit zo goed😅
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣
pi_219016766
AM

‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.

En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.

Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?

Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
pi_219016841
In die verbouwings q&a zeggen ze ook dat die caravans pittig waren, 7 weken lang daar. Ik denk dat 't daar misschien een beetje is begonnen..
pi_219016852
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koopcontract, andere huis verkocht.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat als Koen en jvp wisten dat ze er niet zouden gaan wonen dan toch zoveel mee hebben geklust.
Denk zelf dat het echt op een bepaald moment is geëscaleerd.
Volgens mij hebben ze niet veel zelf geklust toch? Alles uitbesteed
En je houdt hoop dat het goed komt neem ik aan.
pi_219016860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is waar, ik reageerde te veel vanuit emotie.
Netjes dat je dat zegt, en ik herken het heb het vaak met Debbie.
Maar probeer het nu wat netter te omschrijven.
pi_219016867
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
Ja groot is niet altijd mooier en gezelliger.
pi_219016882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Daarvan zie ik het probleem niet zo. Ik houd ook van borrels, niet van katers dat dan weer niet 🤣
Ik mag bij gelegenheid ook graag een wijntje drinken. Maar niet als ik moet rijden, maar dat weet ik niet van de nagelkerkjrs , die volg ik niet.
pi_219016885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.

En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.

Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?

AM filmt of filmde regelmatig haar eigen straat naam en ze verteld waar de kinderen op school zitten. Als je wil ben je er zo achter waar ze wonen, bij welke manege ze zitten. Hoef je echt geen Peter R de vries voor te zijn
pi_219016903
Debbie; hoor je de kerkbellen gaan aan🤣😅
Wat een mens, die "ja" op Zoë haar I love you Mien.
Niet even; ach meisje het is ook wel verdrietig en we zullen haar missen,
Of wat heb jij een mooie steen voor Mien gemaakt.
Nieuw huisdier; ijskonijn
pi_219017039
quote:
AM

Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.

De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
pi_219017122
MAAR Roy schrikt ook elke keer een beetje als hij de rekening in zijn inbox ziet (van de nagels, botox of prelaria van de dode huismus)
Hij durfde haar niet eerder te bellen tot ze het bedrag zelf had gezien..
Als hij van te voren het bedrag had gezegd dan had die cavia ik het hok in een kartonnen doos van waterdrop kunnen sterven. 🤐
pi_219017179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En nu met maar 1 oog is het helemaal hard werken dat bijlezen.
😂😂
pi_219017208
Ben wel benieuwd naar wie de mol was 👀 iemand die ze kent, waar het contact nu mee verbroken is?
pi_219017230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie de mol was 👀 iemand die ze kent, waar het contact nu mee verbroken is?
Degrillendebroervan verdenk ik. :D
pi_219017334
Maar wat valt/viel er te lekken? Je hoeft maar een paar dagen wat stories te volgen en je weet alles van de familie Geerts. Inclusief adres (want ze filmt regelmatig pakketjes). Geen mol nodig.

Wat wel nodig is, is dat de familie Geerts eens flink met de neus op de zaken wordt gedrukt en zich eens echt gaan verdiepen in de gevaren van het blootstellen van hun kinderen aan Jan en alleman. Ze zijn zélf verantwoordelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shuri op 15-10-2025 08:26:20 ]
pi_219017518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dit dus.

De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
Nou echt, spijker op z’n kop.

Die vrouw is niet goed hoor: een mol? Al jarenlang deelt AM allerlei privé-info zoals de scholen van alle kinderen, de dagelijks genomen route, de manege, de scouting en noem maar op. En zij denkt nu dat er iemand deze info lekt? Ze is werkelijk nog veel dommer dan ik dacht.
pi_219018061
quote:
AM

Dan zijn er nog veel mollen uit te schakelen, bijna idereen die hun volgt weet deze informatie en het is sowieso makkelijk te vinden.
pi_219018064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 00:05 schreef Juulia het volgende:

[..]
Nou echt, spijker op z’n kop.

Die vrouw is niet goed hoor: een mol? Al jarenlang deelt AM allerlei privé-info zoals de scholen van alle kinderen, de dagelijks genomen route, de manege, de scouting en noem maar op. En zij denkt nu dat er iemand deze info lekt? Ze is werkelijk nog veel dommer dan ik dacht.
Zij is sowieso niet goed. Die praat die zij heeft en zelfverheerlijking.
pi_219018069
Als MB thuis op de bank met een kop thee zou liggen janken, zouden daar weeer over geklaagd worden hier. Dan zou ze een schop onder de kont moeten krijgen. Die vrouw heeft haar eigen wereld gecreëerd, tja.. kan je van alles van vinden. Ik zou er dood moe van worden.. maar ze pakt het leven lekker bjj de ballen.

En het gingen ook berichten lang over bodyshamen en dat je niks mag zegge over een te hoog BMI.. maar over een te dun lichaam mag blijkbaar wel van alles gezegd worden ? Lekker hypocriet.

Ze zou er goed aan doen die kinderen niet jn beeld te brengen terwijl ze zo in bikini staat, is namelijk wel echt pest materiaal kan ik me zo indenken. Maar goed, hoop dat ze snel een beetje tot bedaren komt.

JVP gaat niet door met Koen denk ik. Al blijft de cliffhanger spannend.

Debbie; geen woorden voor die vrouw.
pi_219018123
quote:

Haha de influencers die altijd maar roepen dat wij tijd over hebben....spitten dit hele forum door, naast dat ze ook nog content maken (wat ze als werk zien en wat dus uren duurt) Nu snap ik eindelijk dat AM het druk heeft.
Nee niet de berichten in haar inbox heeft ze last van, maar de rake woorden van een forum......

Och Annemarie toch...

Ps. ik neem aan de deze forummers wel een plekje in het dankwoord krijgen en een kaartje voor de Meet and Greet.
Want dit boek is mede mogelijk gemaakt door de wijsheden van dit forum.
pi_219018146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.

Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
pi_219018229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.

Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
Dat denk ik ook
pi_219018281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dit dus.

Dit dus!
pi_219018390
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Doet die podcast het goed?
Ik kan hem niet luisteren want geen spotify, maar volgens mij mis ik er niks aan.
Denk ook dat er nu misschien veel mensen luisteren maar ook snel afhaken vanwege de lege inhoud en het door elkaar heen praten als ik jullie moet geloven.
pi_219018422
quote:

Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.
pi_219018477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Doet die podcast het goed?
Ik kan hem niet luisteren want geen spotify, maar volgens mij mis ik er niks aan.
Denk ook dat er nu misschien veel mensen luisteren maar ook snel afhaken vanwege de lege inhoud en het door elkaar heen praten als ik jullie moet geloven.
Ik luister hem zelf ook niet, die kleine stukjes die op insta voorbij komen kan ik al niet naar luisteren. Met al dat Engels er tussendoor en het door elkaar heen tetteren.
Maar volgens mij doet ie t best goed
pi_219018478
Die posts ook over die Joke. Zo triomfantelijk dat ze haar 'uitgeschakeld' heeft. Ze creëert echt een droomwereld zo, zij laat zich bejubelen door haar volgelingen en ze denkt dat door blokkeren geen kritiek meer op haar is.
pi_219018493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 06:28 schreef Muurbloem7 het volgende:
Als MB thuis op de bank met een kop thee zou liggen janken, zouden daar weeer over geklaagd worden hier. Dan zou ze een schop onder de kont moeten krijgen. Die vrouw heeft haar eigen wereld gecreëerd, tja.. kan je van alles van vinden. Ik zou er dood moe van worden.. maar ze pakt het leven lekker bjj de ballen.

En het gingen ook berichten lang over bodyshamen en dat je niks mag zegge over een te hoog BMI.. maar over een te dun lichaam mag blijkbaar wel van alles gezegd worden ? Lekker hypocriet.

Ze zou er goed aan doen die kinderen niet jn beeld te brengen terwijl ze zo in bikini staat, is namelijk wel echt pest materiaal kan ik me zo indenken. Maar goed, hoop dat ze snel een beetje tot bedaren komt.

JVP gaat niet door met Koen denk ik. Al blijft de cliffhanger spannend.

Debbie; geen woorden voor die vrouw.
Spijker op zijn kop
pi_219018510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.
pi_219018512
Die Ellen
Midden in de nacht een post plaatsen over iemand zijn persoonlijkheid in een relatie, ze weet allemaal zo goed hoe het moet en hoe met elkaar om te gaan.
Ja Ellen, we nemen jouw raad ter harte, want dat werkt.
pi_219018537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.
pi_219018562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:24 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.
Dat ze bepaalde dingen verzint lijkt mij ook een reële mogelijkheid bij Annemarie. Een bekend gegeven van influencers is dat ze het niet altijd even nauw nemen met de waarheid en zich wat dichterlijke vrijheid veroorloven in de beschrijving van hun dagelijkse (reclame)leven. Ze schetsen een beeld van wat ze willen laten zien, voelen zich regisseur van hun leven, eerlijk en nuchter is het bij de meesten niet echt.
pi_219018585
En dat hoeft wat mij betreft ook niet, zolang je dan maar niet gaat zemelen over eerlijk zijn, werkelijkheid e.d. Reclame is nooit eerlijk en altijd in meer of mindere mate misleidend en aangezien influencers hun leven als reclamespot gebruiken geldt voor de beelden over hun leven hetzelfde.
pi_219018592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:12 schreef Snaky het volgende:
Die posts ook over die Joke. Zo triomfantelijk dat ze haar 'uitgeschakeld' heeft. Ze creëert echt een droomwereld zo, zij laat zich bejubelen door haar volgelingen en ze denkt dat door blokkeren geen kritiek meer op haar is.
Voor iemand die er zo prat op gaat dat ze taboes doorbreekt en haar eigen keuzes maakt is ze er wel heel druk mee.

Begrijpt ze nou echt niet dat wanneer je jezelf écht niets aantrekt van anderen, je daar ook geen boekje over schrijft?
En weet ze echt niet dat er vanaf de jaren 60 in de vorige eeuw al heel veel anderen waren die al haar zogenaamde taboes al lang hebben doorbroken? Dat er al tig boeken zijn die gaan over datgene wat zij nu als iets nieuws brengt?

En waarom noemt ze zichzelf eigenlijk bestseller auteur? Denkt ze echt dat je dat bent als al je online fens, je buren en je familie je boekje kopen dat is gedrukt bij een nietszeggende uitgeverij ?

Ik snap dat ze zelf geen verstand heeft van echt goede boeken, en dat hoeft ook niet. Ieder zn ding. Maar is er dan echt niemand die zegt: " joh, meid, een bestsellerauteur is iemand die écht goed kan schrijven, geen eendagsvliegje dat verkoopt omdat ze veel volgers heeft op social media"?

Ik heb trouwens weleens kleding genaaid. Ben ik nu dan mode ontwerper?
pi_219018712
En de quote van Kluun is leuk, maar voor influencers werkt het anders: die leven zo ongeveer van het bouwen van de illusie van een vriendschappelijke band met hun volgers. Mensen kopen dingen omdat ze iemand willen steunen, niet zozeer omdat ze het aangeprezen product willen. Ze herkennen zich in iemand, genieten van dagelijkse updates, interactie e.d. Hier is ook het betaalde account op gebaseerd: je laat als volger zien dat je zelfs bereid bent te betalen voor content en je koopt bepaalde privilege.

Dat is in de basis waarom influencermarketing zo succesvol is en bedrijven hier zoveel in investeren: mensen willen niet kopen van grote, onpersoonlijke bedrijven. Ze gaan af op de mening van iemand die ze "kennen" omdat ze die mening betrouwbaar achten.

Je hele achterban van volgers nu wegzetten als "publiek op de tribune, wiens mening er niet toe doet", lijkt mij niet heel logisch. Je wilt mensen juist de illusie van een band geven en dus op PM's reageren. Nu zet je ze weg als klapvee met de boodschap dat een discussie niet gewenst is en niet je interesse heeft.

Als ik influencer was zou ik zo'n quote niet zo gauw gebruiken denk ik.
pi_219018762
Die stukjes die ze schrijft met die quotes lijken op postings hier maar zijn het niet. Of ze heeft die ook door chatgpt gehaald. Dat gewauwel over een mol is alleen een teaser voor haar boek. Ze beweert/zegt altijd dat ze alles op haar manier doet en dat dat niet perse de juiste is maar ze handelt helemaal anders. Bij haar post over de maandfilms gaat ze er vanuit dat iedereen veel filmpjes heeft op zijn of haar telefoon. Kul! Niemand filmt zoveel als zij!
Vanmorgen filmt ze weer haar hoofd met haar oog in de hoofdrol, waarom??? Komt dat ook in de maandfilm?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rimboequeen op 15-10-2025 09:22:56 ]
pi_219018851
Die maandflim is ook zoiets: ik heb vrijwel geen privédingen op mijn telefoon staan. Foto's van de kinderen maak ik eigenlijk alleen als we op vakantie zijn. Maar al had ik een maandfilm: wat doe je daar dan mee? Hier thuis zou niemand interesse hebben en social media gebruik ik alleen voor werk.

Ik maak in de vakantie vooral foto's, die ik daarna op een externe harde schijf zet en niemand ooit meer bekijkt.
  Moderator/colorchick woensdag 15 oktober 2025 @ 09:29:34 #73
382129 crew  Donna
pi_219018992
Ik volg AM niet meer, maar heeft zij nog een connectie met die Mark van de koffie? En zijn B&B?
pi_219019013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:29 schreef Donna het volgende:
Ik volg AM niet meer, maar heeft zij nog een connectie met die Mark van de koffie? En zijn B&B?
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
pi_219019040
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
pi_219019051
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
pi_219019057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef NineMilka het volgende:
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
Zeer juist. Maar blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor AM (en veel van haar collega´s).
pi_219019099
Sanneke klaagt dat ze geen eten kan bestellen en geen pakketten kan ontvangen.. 🤔 bijzonder.. dat kan gewoon prima 🤷 maar er is geen pakket punt waar je pakketten kan brengen 🤔 ik woon in een gewoon huis maar ik moet ook gewoon de deur uit als ik iets moet versturen 🤔 neem aan iedereen? Dus wat is het probleem? Ik snap hem niet zo
pi_219019151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
Bijzonder weer: nieuw boek, nieuw adagio!

Ik ben het er overigens meer dan mee eens dat sommige zaken gewoon echt niet goed komen (dat is zoals het leven werkt) en ik denk dat veel mensen ook de ervaring hebben dat er lang niet altijd iemand is die achter je blijft staan helaas.

Ik vind dat gedweep met die tante Agaath een beetje raar aandoen. Eerst was het de kraamverzorgster, nu dus een tante Agaath. Wie zou de volgende bijzondere persoon worden voor het volgende boek? Ik zou zelf eerder verwachten dat Annemarie een boek op zou dragen aan haar echtgenoot, dan aan iemand die (vrij algemene) quotes schrijft waarin ze zichzelf herkent.
pi_219019175
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
pi_219019180
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
pi_219019300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
Uiteraard zegt ze er nooit bij dat het reclame is
pi_219019307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
Die snap ik ook niet. Ze hoeft het ook niet te doen omdat ze graag dezelfde achternaam wil als haar kinderen. Die hebben haar naam immers ook.
pi_219019336
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
pi_219019376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
Haha precies zoals al voorspeld werd. Die bakfiets gaat nooit gebruikt worden. Moest zo lachen om alle "positieve commentaren" hier op Sanneke en haar bakfiets. Dit zag je toch van te voren aankomen? Ze gebruikt dat ding nooit.
pi_219019383
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219019405
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
pi_219019421
Sanneke heeft het maar steeds over pesten en deelt graag reacties van mensen die anders denken dan zij. Zou Sanneke doorhebben dat zij continu blijft uitdagen? In haar wereld kan en mag je gewoon geen andere mening hebben.
Geen eten kunnen bestellen is natuurlijk ook wel een onoverkomelijk iets. Je zal zelf eens met je luie lijf van de bank af moeten komen om eten te maken of het HELEMAAL bij de receptie op moeten halen.
Volgens mij had Sanneke gewoon een huis voordat ze besloot in een caravan te gaan wonen. Zeur.
pi_219019429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:30 schreef Earring het volgende:
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
"Helemaal je bezorgde eten bij de receptie ophalen".
"Zielig om helemaal naar de buiten de bebouwde kom laten komen" Nee, binnen de bebouwde kom van de ene kant van de andere kant van de stad is wel oké dan??

Huhhhh?
pi_219019435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
Ja inderdaad. En dan onder de noemer: de haters van demammavan. Zo kinderachtig om een enigszins kritische reactie gelijk 'haat' te noemen. Dat is toch pubertaal?
Neemt niet weg dat er echt een hoop domme reacties tussen zitten waarvan ik me afvraag waarom je zoiets onaardigs maar iemand stuurt, je kent haar niet eens persoonlijk. Waarom?

Maar de kritiek op reclame ligt echt wel wat genuanceerder dan ze het nu neerzet. Ik stoor me lang niet aan alle flu's die wat willen verkopen. Het maakt uit hoe je het neerzet, en hoe geloofwaardig je bent. Het is bijvoorbeeld totaal niet geloofwaardig als je de beste laarzen ooit meerdere keren aanprijst als je forever favoriet, minstens 20 paar hebt 'aangeschaft', maar dan opeens klaagt dat de geen goede laarzen hebben (en dus compleet ander merk besteld). Niks bewaard ook? Hier gaan zulke dingen van oudste naar jongste (mits goede staat).
Zelfde verhaal met muesli (die onzin was niet nodig) vitamines (die onzinwas niet nodig), troepspeelgoed die eerst van Groenrijk kwam, maar nu van drukkemamas (ze koos daarvoor altijd duurzaam, en minder speelgoed, zonde), etc etc

Toen ze nog leuk was om te volgen koos ze haar reclame wat bewuster, nu staat het grote geld duidelijk op de voorgrond.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 10:37:32 #91
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219019440
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
pi_219019441
Sanneke zei laatst eens over dat iemand een bepaalde keuze in een cafetaria lastig vond: "Waren dat maar mijn problemen" ofzoiets. Iets wat ik ook best denigrerend vind overigens om te zeggen.. en dan hoor ik dit soort dingen :')
pi_219019445
Het is volgens mij prima weer om er op uit te gaan met de bakfiets. Kind blij want andere omgeving, wat beweging voor moeders en de pakketjes worden weggebracht.

Win-win.

But no.
pi_219019448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef LALAA het volgende:
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
Ja, dat was andersom toch ook zo? Dit huis zou toch allerlei problemen oplossen t.o.v. de woning in Rotterdam?
pi_219019462
Er staat geen naam bij de DMs die AM laat zien.
Ik zal wel heel slecht zijn, maar het zou natuurlijk ook bijvoorbeeld J kunnen zijn die naast haar op de bank zit, zodat ze weer even gerichte content kan maken, wat precies aansluit op waar ze het over wil hebben en weer haar boek kan promoten.
pi_219019498
Ik dacht hetzelfde.
En kent ze het begrip trollen? Je bent wel heel sneu wanneer je die serieus neemt🙈🤣

Heel naar en negatief praten in een dm is natuurlijk gestoord. Tegelijkertijd vind ik iemand in een dm bejubelen en blaten dat je er zo veel aan hebt, aan die lulkoek van AM, net zo gestoord. Het voelt voor am lekker, en die denkt ook echt dat ze dat serieus kan nemen.

Je kunt beter kijken hoe je naaste familie en de mensen irl met je omgaan, maar een real life heeft AM al lang niet meer.
pi_219019500
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
pi_219019558
😂🤣 einde van 12 jaar cavia's.. nu snap ik waarom zoe make up en al die andere puber dingen nodig heeft.. ze is helemaal geen 8! Vorige keer dat mien ziek was vertelde ze nog dat ze nooit iets met cavia's heeft gehad maar zoe ze wilde en Roy het goed vond maar hij verder ook geen idee had.. maar hij vond wel dat als je een dier nam je daarvoor moest zorgen en omdat hij ja had gezegd moest hij het allemaal maar opknappen 🤣😂 dus Barney is 5? Zullen ze max 5 jaar cavia's gehad hebben 😂🤣
pi_219019562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
pi_219019571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Sanneke zou er jaloers op zijn.
pi_219019591
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
pi_219019598
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
pi_219019652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke zou er jaloers op zijn.
Maar die kan/wil niet vliegen want vliegangst en de stoel is te krap en ze stemt groen links.
pi_219019658
Debbie kon nog net het fatsoen opbrengen om de vlag niet uit te hangen dat die cavia's weg zijn... :')
Nu maar hopen dat er geen andere dieren meer komen, ik heb echt een hekel aan mensen die lukraak een dier kopen want zooo schattig, maar zich verder niet willen verdiepen in wat zo'n diertje nodig heeft.
pi_219019680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
Nee. Dikke quotes van haar besties en haar haters (mogen die ook mee in de bus naar de presentatie?) met veel ruimte er omheen en kromme zinnen met veel witregels.

Maar de volgmoekes (niet Joke) kopen het weer en staan in de rij om een stempel in hun boekje te krijgen en een middelvinger van Julia.
pi_219019846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
Zo sneu, hoe ze over die arme beestjes praat. Ze is zelf een sta (zit/lig) in de weg in haar gezin
pi_219019878
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Dan zou het toch ook dehatersvan moeten zijn? Ipv dehatersvandemammavan?
Maar sowieso, haters. Wat een puberterm. Ik ga voor decriticivan ;)
pi_219019879
quote:
Het is wachten op de dag dat ze dat over haar kinderen schrijft of zegt.
pi_219019898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
Ze had onlangs een story dat reizen en dingen zien belangrijker waren dan veel geld oppotten en veel in je huis zijn. Ik vermoed dat ze niet graag thuis is, is ook wel een ongezellig hok vind ik.
En dit zal echt niet haar laatste reisje zijn dit jaar.
pi_219019908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Harper het volgende:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Die broer heeft allang een andere nick gelukkig
pi_219019911
Echt bizar inderdaad hoe gevoelloos zij omgaat met en communiceert over de cavia's. En maar jammeren op social media als mensen kritiek hebben op haar toneelstukjes en leugens. Mensen hebben geen empathie volgens haar. Nou toen de empathie werd uitgedeeld was zij ook in geen velden of wegen te bekennen. Goed voorbeeld ook voor haar kinderen.
Roy: neem die drie kinderen onder je arm en vlucht!
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 11:46:37 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219019935
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:59 schreef Rimboequeen het volgende:
Die stukjes die ze schrijft met die quotes lijken op postings hier maar zijn het niet
Ik heb er twee van de drie letterlijk gevonden :P

Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219019954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Het is nog meer knip en plakwerk dan haar 1e schriftje
pi_219019993
Dehatersvandemammavan _O- _O- _O-

Vroeger waren de we de Vivafanclub. Het kan verkeren!

Wat een puberaal gebeuren! _O-
pi_219020023
Ik geloof oprecht dat die bakfiets van Sanneke maar 1 gebruikt is en dat was met Dion erbij en gefilmd voor Instagram. Je kunt zo veel dingen kopen: auto, bakfiets, elektrische fiets maar uiteindelijk komt het toch aan op je eigen motivatie en van de bank afkomen.
pi_219020114
Volgends mij zijn de kinderen van porterenee nooit bij die ex.
pi_219020143
quote:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Dit was ook precies mijn gedachte 😂
Maarja, het is het weer net niet. Ik snap ook niet dat zo'n redacteur (ik weet niet precies hoe zo iemand heet die het boek nog eens naleest) dat niet ziet 😅
pi_219020161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:

[..]

Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen _O-
Ik herken die tokkies met geld post ook
pi_219020171
d
quote:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

deoppasvan
pi_219020191
Jezus dat filmpje van Ellen. Iemand moet echt haar internet blokkeren jeetje mina. :')
pi_219020197
AM zei gisteren toch dat de kinderen het raar vinden, want ze droeg een bril en deze draagt ze nooit?
Ze draagt nu toch ook geen bril? Of doet ze die speciaal voor de stories weer af?
  Moderator/colorchick woensdag 15 oktober 2025 @ 12:39:11 #122
382129 crew  Donna
pi_219020210
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus dat filmpje van Ellen. Iemand moet echt haar internet blokkeren jeetje mina. :')
Mooi ook met dat kruidenrekje op de achtergrond.
pi_219020214
Best een handige tip van Milou met die kussensloop, ik was alleen ff de tuin in gelopen om hem uit te kloppen, bij zo'n raam heb ik toch het idee dat alles gelijk weer terugkomt 🙈
pi_219020229
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:42 schreef Maremare het volgende:
Echt bizar inderdaad hoe gevoelloos zij omgaat met en communiceert over de cavia's. En maar jammeren op social media als mensen kritiek hebben op haar toneelstukjes en leugens. Mensen hebben geen empathie volgens haar. Nou toen de empathie werd uitgedeeld was zij ook in geen velden of wegen te bekennen. Goed voorbeeld ook voor haar kinderen.
Roy: neem die drie kinderen onder je arm en vlucht!
Dit ja.

Als je je al gaat excuseren voor je taalgebruik kan je het beter gewoon niet plaatsen. ;)
Post aangepast. Donna.

[ Bericht 4% gewijzigd door Donna op 15-10-2025 13:08:35 ]
pi_219020324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, klopt luizenmoeder zijn, dat is nogal een dingetje voor Annemarie, daar post ze best vaak over.
pi_219020359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het maar steeds over pesten en deelt graag reacties van mensen die anders denken dan zij. Zou Sanneke doorhebben dat zij continu blijft uitdagen? In haar wereld kan en mag je gewoon geen andere mening hebben.
Geen eten kunnen bestellen is natuurlijk ook wel een onoverkomelijk iets. Je zal zelf eens met je luie lijf van de bank af moeten komen om eten te maken of het HELEMAAL bij de receptie op moeten halen.
Volgens mij had Sanneke gewoon een huis voordat ze besloot in een caravan te gaan wonen. Zeur.
Ja ze had gewoon een woning in Rotterdam maar wilde een huis is Hellevoetsluis ivm de mantelzorg van haar moeder(...) Laatst zei ze nog dat ze commentaar had gekregen omdat ze voor een kindje ging terwijl ze in een caravan woont. Was ze helemaal verbolgen over want ze zitten daar JUIST voor Mijan(..) Sorry maar ik snap dat commentaar wel..
pi_219020380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja ze had gewoon een woning in Rotterdam maar wilde een huis is Hellevoetsluis ivm de mantelzorg van haar moeder(...) Laatst zei ze nog dat ze commentaar had gekregen omdat ze voor een kindje ging terwijl ze in een caravan woont. Was ze helemaal verbolgen over want ze zitten daar JUIST voor Mijan(..) Sorry maar ik snap dat commentaar wel..
Ja ideale omgeving voor een kind, als je hele dagen binnen zit.
Ik weet natuurlijk niet hoe hard het waait daar nu, maar hier is t prima weer om een stuk te fietsen.
Ze leek zo gelukkig met die bakfiets, ik snap echt niet waarom ze er geen gebruik van maakt.
pi_219020386
HVK heeft weer een winactie voor een of ander kledingmerk.

‘J kiest al wat jaren haar eigen kleding uit en weet precies wat ze leuk en mooi vindt’ (en uiteraard is het van dat sponsormerk..)

Maar we zien regelmatig een kind wat over haar toeren bij haar kledingkast/la/bed zit met stress wat ze aandoet?
pi_219020401
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe hard het waait daar nu, maar hier is t prima weer om een stuk te fietsen.
Ze leek zo gelukkig met die bakfiets, ik snap echt niet waarom ze er geen gebruik van maakt.
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak?
pi_219020418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak?
Denk t ja, ik vind hem ideaal. Gebruik de auto een stuk minder sinds we hem hebben. Denk dat voor haar de drempel van de deur uitgaan gewoon te hoog is ofzo.
En die mantelzorg voor dr moeder is ook een wassen neus. Ze gaan er af en toe op bezoek🤷‍♀️
pi_219020420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit was ook precies mijn gedachte 😂
Maarja, het is het weer net niet. Ik snap ook niet dat zo'n redacteur (ik weet niet precies hoe zo iemand heet die het boek nog eens naleest) dat niet ziet 😅
Er is een reden dat ze deze uitgever heeft. Die is het ook net niet.
pi_219020461
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Heerlijk voor een kind om binnen de vier wanden van een caravan te zitten. Ik snap echt niet wat ze daar doet.
pi_219020471
Ik ging n.a.v. deze posts bij Debbie kijken omdat ik niet kon geloven dat het zo erg was.. maar hoezo ben je na 12 jaar (dan heb je neem ik wel een ding voor cavia's), ineens zo harteloos en feitelijk bij het afscheid?

Ben er letterlijk stil van.
pi_219020507
quote:
Debbie is toch ook een sta in de weg? Je hebt er niks aan😂het slaapt alleen maar
pi_219020520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Mooi ook met dat kruidenrekje op de achtergrond.
Zo komt ietwat manisch over als je het mij vraagt
pi_219020534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Debbie is toch ook een sta in de weg? Je hebt er niks aan😂het slaapt alleen maar
Debbie; zullen we haar allemaal ontvolgen? Ik kan er niet meer tegen!
pi_219020564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:19 schreef Utopica het volgende:
Ik ging n.a.v. deze posts bij Debbie kijken omdat ik niet kon geloven dat het zo erg was.. maar hoezo ben je na 12 jaar (dan heb je neem ik wel een ding voor cavia's), ineens zo harteloos en feitelijk bij het afscheid?

Ben er letterlijk stil van.
Zij is sociaal emotioneel gewoon onderontwikkeld.
pi_219020594
AM
Plaatst geen campingnamen want stel je voor dat er volgers op afkomen.
Maar nu info welke parkeerplaats en restaurant ze geboekt heeft voor vanavond. Zullen we ook gaan?
pi_219020624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heerlijk voor een kind om binnen de vier wanden van een caravan te zitten. Ik snap echt niet wat ze daar doet.
Ik gok dat ze verwacht had om binnen no time een huurhuis te hebben. En nu is ze zielig want zit daar nog steeds en kan er ieder moment uitgezet worden MET BABY!! En ja, dat is heel stressvol maar uiteindelijk hebben ze zelf niet zo goed nagedacht over de hele situatie. Sanneke wil dat alles op een presenteerblaadje wordt geserveerd zodat ze vervolgens overal over kan klagen.
pi_219020652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En bovendien zeer egoïstisch.
pi_219020665
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk echt dat zij niet alleen op pad durft met M, dat blijkt uit alles. Ze doet het alleen met Dion.
En dat is een trieste zaak, voor zowel moeder als kind.
pi_219020678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Debbie; zullen we haar allemaal ontvolgen? Ik kan er niet meer tegen!
Ik begrijp echt niet dat mensen haar überhaupt nog volgen. Er is echt no way dat ik ga bijdragen aan al die flu's en ga voorzien in hun aandachtsbehoeften.
pi_219020695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef Earring het volgende:
AM
Maar nu info welke parkeerplaats en restaurant ze geboekt heeft voor vanavond. Zullen we ook gaan?
Heel bijzonder inderdaad.
Ik denk dat ze een slakkenspoor trekt als iemand haar herkent.
pi_219020728
En AM vindt het fijn als Jim bij haar thuis is als Maarten een borrel heeft/een avondje weg is.

Waarom ‘angst’? Bang dat alle @mammavanhaters voor de deur staan op het adres wat ze zelf meermaals heeft getoond, op het tijdstip waarvan in de planner staat dat Maarten weg is en wat minimaal 1x wordt genoemd in haar stories?
pi_219020739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja maar ook dat ze zegt dat de kinderen er niet rouwig om zijn 🤔 ik zou me daar als moeder dus zorgen over maken als mijn kind zijn schouders ophaalt als zijn/haar huisdier dood is..
pi_219020750
Gaan jullie ook in jezelf praten als je een dag alleen thuis bent? Volgens Ellen doet iedereen dat.

En ze merkt dat ze daar een beetje raar van gaat doen, van zo’n dag alleen thuis.
Alleen dan? 😂

Ik behoor niet tot haar doelgroep.
pi_219020767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gaan jullie ook in jezelf praten als je een dag alleen thuis bent? Volgens Ellen doet iedereen dat.

En ze merkt dat ze daar een beetje raar van gaat doen, van zo’n dag alleen thuis.
Alleen dan? 😂

Ik behoor niet tot haar doelgroep.
Ik praat wel regelmatig tegen mezelf haha.
pi_219020811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM vindt het fijn als Jim bij haar thuis is als Maarten een borrel heeft/een avondje weg is.

Waarom ‘angst’? Bang dat alle @:mammavanhaters voor de deur staan op het adres wat ze zelf meermaals heeft getoond, op het tijdstip waarvan in de planner staat dat Maarten weg is en wat minimaal 1x wordt genoemd in haar stories?
Ik vind het redelijk bijzonder dat een volwassen kind besluit om langer te blijven omdat zijn vader naar een borrel is. Ik vraag mij elke keer af wat er daar in het gezin nu exact speelt (en nogmaals, mocht er wat spelen, dan vind ik het verstandig dat ze niets delen). Pas ook al dat Jim aan zijn moeder vroeg of de stress nu minder was nu de regenpakken voor de reis die over ruim 9 maanden gaat plaatsvinden binnen waren.
pi_219020818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik praat wel regelmatig tegen mezelf haha.
Ik voer hele gesprekken met mijzelf 😀. Heerlijk!
pi_219020822
Zo jammer dat we bij Judith niet kunnen zien hoeveel ze heeft verkocht zoals bij Debbie 😝
pi_219020856
Sanneke moet veel cadeautjes kopen want Sint, kerst en verjaardag van M in een korte periode.

Kind wordt 1. Die vind een papiertje scheuren al een hoogtepunt. Die heeft geen besef van Sint, kerst en zijn verjaardag.
pi_219020878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke moet veel cadeautjes kopen want Sint, kerst en verjaardag van M in een korte periode.

Kind wordt 1. Die vind een papiertje scheuren al een hoogtepunt. Die heeft geen besef van Sint, kerst en zijn verjaardag.
Ze zou de cadeautjes gewoon opnieuw kunnen inpakken voor de volgende gelegenheid. Maar Sanneke is wat dat betreft net Debbie: kopen, kopen, kopen.
Ik noem dat een leegte opvullen.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 14:14:13 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219020898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

Verschrikkelijk, maar als je je kind verder geen echte aandacht of uitdaging weet te bieden, dan moet het wel met shoppen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219020914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar ook dat ze zegt dat de kinderen er niet rouwig om zijn 🤔 ik zou me daar als moeder dus zorgen over maken als mijn kind zijn schouders ophaalt als zijn/haar huisdier dood is..
Die kinderen groeien op met het idee dat hun gevoel er niet toe doet. Alles draait om hun moeder. Ze zullen vast iets voelen maar ze kunnen er niks mee.
pi_219020972
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zou de cadeautjes gewoon opnieuw kunnen inpakken voor de volgende gelegenheid. Maar Sanneke is wat dat betreft net Debbie: kopen, kopen, kopen.
Ik noem dat een leegte opvullen.
Al pak je een garde in, kind heeft er geen benul van haha.
pi_219020975
quote:
17s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, maar als je je kind verder geen echte aandacht of uitdaging weet te bieden, dan moet het wel met shoppen.
Kind was ook niet echt onder de indruk van paps die gek deed met die grote Mickey-Pop, of moeders die hem roept.
pi_219020976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die kinderen groeien op met het idee dat hun gevoel er niet toe doet. Alles draait om hun moeder. Ze zullen vast iets voelen maar ze kunnen er niks mee.
Ow ik denk ook zeker wel dat die kinderen wat voelen... zoe maakte steen... van Debbie had beest zo de kliko in gemogen (nu komt ze hem volgend jaar weer tegen bij het inplanten van haar pluktuin) maar de emoties van de kinderen werden bijzonder afgekapt met haar korte gevoelloze reacties...
pi_219020991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Al pak je een garde in, kind heeft er geen benul van haha.
Dat ook inderdaad. En ik snap best dat je wat cadeautjes wilt kopen maar het hoeft echt niet zo uitgebreid.
pi_219020999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ow ik denk ook zeker wel dat die kinderen wat voelen... zoe maakte steen... van Debbie had beest zo de kliko in gemogen (nu komt ze hem volgend jaar weer tegen bij het inplanten van haar pluktuin) maar de emoties van de kinderen werden bijzonder afgekapt met haar korte gevoelloze reacties...
Of het beestje wordt opgegraven door de katten😬
pi_219021010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik ook al…
pi_219021067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik denk echt dat zij niet alleen op pad durft met M, dat blijkt uit alles. Ze doet het alleen met Dion.
En dat is een trieste zaak, voor zowel moeder als kind.
Maar dat is toch ook niet houdbaar? Wat als het kind straks naar school moet of naar hobby's? Zij heeft alle tijd, dan gaat Dion ook niet steeds terugkomen neem ik aan.
pi_219021084
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oja kan ook nog 🤣😂 ligt ze te meuren in bed komt 1 van die katten een cadeautje brengen 😂🤣👍
  woensdag 15 oktober 2025 @ 14:38:03 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219021097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Maar dat is toch ook niet houdbaar? Wat als het kind straks naar school moet of naar hobby's? Zij heeft alle tijd, dan gaat Dion ook niet steeds terugkomen neem ik aan.
School zal moeten, maar ik denk dat er verder weinig georganiseerd gaat worden eigenlijk.

Wel mooi dat ze zelf op Threads ook aangeeft dat ze haar wereld niet klein vindt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219021098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef Earring het volgende:
AM
Zou ze gezien hebben dat het concertmenu vegetarisch is?
pi_219021265
Judith mag haar haren ook wel weer eens wassen 🫣
pi_219021268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Oja kan ook nog 🤣😂 ligt ze te meuren in bed komt 1 van die katten een cadeautje brengen 😂🤣👍
Je zou het haar bijna gunnen 🫣
pi_219021294
Ik denk dat de verkoop bij Judith best veel gaat zijn, omdat ze het haar zo gunnen. Ik snap die gunfactor niet zo, maar ik ben duidelijk ook niet de doelgroep van de fanbase van Judith.
pi_219021311
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zou me echt suf lachen als dat gebeurt 😂
pi_219021335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith mag haar haren ook wel weer eens wassen 🫣
Dat is olie van de massage van gisteren.
pi_219021336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Maar niemand heeft haar verteld dat je je kind moet brengen en halen?
pi_219021381
Maen van Minibelle is nu aan het balletten met losse haren... De rest ( die ze ook even filmpt) heeft het wel in een staart.
pi_219021394
DBM en haar man zijn beiden weer verkouden. Benieuwd hoelang het duurt voor Flip&Flap weer ziek thuis zijn.
pi_219021426
Ssnneke zal geen bonnetje laten zien van haar aankopen van vandaag gok ik... lekker gezond ook.
pi_219021429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat had ik even gemist 🫣 maar waarom wast ze dat niet eruit?
pi_219021462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tja, geen idee. Misschien is ze volgens het excel bestand nog niet toe aan de volgende douche beurt.
pi_219021493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Doet ze vlak voor kerst.
pi_219021519
AM is motorisch nooit sterk geweest had en alles wat 2 verschillende handelingen betrof vond en vind ze moeilijk.

Toch gaat constant filmen en iets doen haar goed af.

En leuk dat L mag fietsen. Het zou dan wel handig zijn als haar meteen geleerd wordt dat je niet zomaar de weg op rijdt (ook al is het een woonerf) maar dat je wacht langs de kant. Maar Lieam doet dat ook, dus ik zal wel een oude zeur zijn.
pi_219021532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tja, geen idee. Misschien is ze volgens het excel bestand nog niet toe aan de volgende douche beurt.
En het is woensdag, dat is geen douche-en-harenwasdag.
pi_219021533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Maen van Minibelle is nu aan het balletten met losse haren... De rest ( die ze ook even filmpt) heeft het wel in een staart.
Ze had een haarband in van haar zus, die ineens riep ‘hey! Je hebt de mijne!’. Eerst ging M een beetje flauw doen dat ‘ie van haar was, zegt moeder daarna doodleuk ‘je mag het lenen’. Zo werkt lenen niet, als de eigenaar zelf er niks van weet!! Voed eens op joh, ‘supermom’…
pi_219021543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM is motorisch nooit sterk geweest had en alles wat 2 verschillende handelingen betrof vond en vind ze moeilijk.

Toch gaat constant filmen en iets doen haar goed af.

En leuk dat L mag fietsen. Het zou dan wel handig zijn als haar meteen geleerd wordt dat je niet zomaar de weg op rijdt (ook al is het een woonerf) maar dat je wacht langs de kant. Maar Lieam doet dat ook, dus ik zal wel een oude zeur zijn.
Maar ze wilde wel meedoen met Kamp v. Koningsbrugge. 😂
pi_219021578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het is woensdag, dat is geen douche-en-harenwasdag.
Ja kijk, daar heb je het al. En gisteren blijkbaar ook niet. Hopen op morgen dan maar.
pi_219021786
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Vooral een vierjarige continu alles laten bepalen met als excuus hb. Ongelooflijk. Maar snap die balletschool ook niet.
pi_219021823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:30 schreef papierentas het volgende:
DBM en haar man zijn beiden weer verkouden. Benieuwd hoelang het duurt voor Flip&Flap weer ziek thuis zijn.
En als ze verkouden zijn is ze moe zegt ze
Dan is ze dus altijd verkouden
pi_219021909
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gatver dan douche je je toch even!
pi_219021933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het voelt ook altijd net of ruik ik haar door m'n beeldscherm heen, ze lijkt met niet zo fris of,o
pi_219021950
quote:

[..]
Zou je denken hè? Maar sinds het bestaan van (wannabe) influencers kijk ik nergens meer van op.
pi_219022141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😆
pi_219022144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Doet ze vlak voor kerst.
En dan mag Bob na haar in hetzelfde water
pi_219022269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze had een haarband in van haar zus, die ineens riep ‘hey! Je hebt de mijne!’. Eerst ging M een beetje flauw doen dat ‘ie van haar was, zegt moeder daarna doodleuk ‘je mag het lenen’. Zo werkt lenen niet, als de eigenaar zelf er niks van weet!! Voed eens op joh, ‘supermom’…
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Hoe kweek ik arrogante kinderen ?
En eerlijk gezegd vind ik vaste haren gewoon bij ballet horen.
Net als een cap op bij paardrijden, een badpak bij het zwemmen,enz.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
pi_219022272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan mag Bob na haar in hetzelfde water
🤢
pi_219022282
Hvk;
Louay valt op een vervelend moment in slaap, ja gek hè kind houd het toch ook niet vol vanaf ochtend 7:00
pi_219022434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:18 schreef Henrike het volgende:
Hvk;
Louay valt op een vervelend moment in slaap, ja gek hè kind houd het toch ook niet vol vanaf ochtend 7:00
En dan heeft hij nu een power nap en kan er dan de hele avond weer tegenaan🥳🥳
pi_219022556
Het is al meerdere keren hier geschreven maar ik moet toch ook nog even kwijt hoe koud en zielloos ik Debbie vind. Heel ‘fijn’ voor haar en de kids dat ze niet verdrietig zijn om het verlies van de cavia. Ze heeft dat beest onnodig laten lijden en klaagt over het te snel mailen van de rekening van de dierenarts. De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen. Ze is echt niet goed bij haar aandachtszieke hoofd. Ik heb haar direct ontvolgd, kreeg ineens een soort kortsluiting in mijn hoofd dat ik haar gedrag aanmoedig door haar te volgen.
pi_219022589
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
pi_219022758
Debbie... 🤦‍♂️ ze heeft weer op de muren lopen kalken en weet nu al dat Roy het lelijk vind maar mevrouw van der horst heeft kak aan Roy dus lacht ze het weg.. ze lacht hem zowat uit ...

En ik heb de grap 3x geprobeerd te snappen van jay en zijn horloge.. en toen aan mijn man gevraagd of hij het snapt.. en hij denkt dat het iets met een jongen die bij een meisje naar binnen gaat is ...
Dat zal toch niet? Dat zijn toch geen grappen om over 5 jarige te maken online?
pi_219022795
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:54 schreef Giddie het volgende:
Het is al meerdere keren hier geschreven maar ik moet toch ook nog even kwijt hoe koud en zielloos ik Debbie vind. Heel ‘fijn’ voor haar en de kids dat ze niet verdrietig zijn om het verlies van de cavia. Ze heeft dat beest onnodig laten lijden en klaagt over het te snel mailen van de rekening van de dierenarts. De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen. Ze is echt niet goed bij haar aandachtszieke hoofd. Ik heb haar direct ontvolgd, kreeg ineens een soort kortsluiting in mijn hoofd dat ik haar gedrag aanmoedig door haar te volgen.
Die laatse zin is natuurlijk ook zo! Daarom snap ik niet dat mensen met kritiek haar (en andere flu's) nog volgen, goed gedaan dus. ^O^
pi_219022844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Die laatse zin is natuurlijk ook zo! Daarom snap ik niet dat mensen met kritiek haar (en andere flu's) nog volgen, goed gedaan dus. ^O^
Ik volg helemaal niemand. Ik kijk alleen anoniem. Aan mij zullen ze geen cent verdienen.
pi_219022855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Velen volgen niet dus tellen niet mee in views en volgersaantallen. Kijken anoniem.
pi_219022862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Earring het volgende:
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
Ik vroeg me hetzelfde af.
Ze hoeft het niet te melden maar we merken het vast vanzelf ooit, zou het helaas het geval zijn.
pi_219022903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... 🤦‍♂️ ze heeft weer op de muren lopen kalken en weet nu al dat Roy het lelijk vind maar mevrouw van der horst heeft kak aan Roy dus lacht ze het weg.. ze lacht hem zowat uit ...

En ik heb de grap 3x geprobeerd te snappen van jay en zijn horloge.. en toen aan mijn man gevraagd of hij het snapt.. en hij denkt dat het iets met een jongen die bij een meisje naar binnen gaat is ...
Ik begreep de ‘grap’ wel maar ik zie er de lol niet van in. Maar goed, het niveau komt daar niet verder dan ‘retteketet, ik wil met je naar bed.’
Meer dan dat gaat het ook niet worden.

En die kleurtjes op de muur… cavia’s eruit, kleurtje erin. Ik was vooral weer afgeleid door die foto op de latten. Druk behang, stuk latten. Drukte bij elkaar en dan een foto erbij. Maar prikkels kan ze niet verdragen hoor.
pi_219022956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik begreep de ‘grap’ wel maar ik zie er de lol niet van in. Maar goed, het niveau komt daar niet verder dan ‘retteketet, ik wil met je naar bed.’

En die kleurtjes op de muur… cavia’s eruit, kleurtje erin. Ik was vooral weer afgeleid door die foto op de latten. Druk behang, stuk latten. Drukte bij elkaar en dan een foto erbij. Maar prikkels kan ze niet verdragen hoor.
Denk dat ik de grap vooral niet begreep omdat ik weet dat het over een 5 jarige gaat en mijn man niet.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit grappig vinden in die zin...
Volgens mij is ze echt volledig de weg kwijt
pi_219023008
quote:
Ik lees dat de wending over het hele jaar gaat en niet zozeer over september. Ik denk dat het te maken heeft met het pleegkind in huis en/of de breuk met degrillendebroer.
pi_219023015
quote:

[..]

En dan wil ze dat stukje muur ook nog weer in een andere kleur... Die woonkamer is al klein en dan zoveel verschillende kleuren en printen door elkaar pffff. Gevoel voor styling kan ze iig niet aan haar bio toevoegen :o
pi_219023080
Sanneke snoept nooit toch? Komt bij de intratuin vandaan met alleen maar snaai.

Mijan op dat stoeltje vind ik wel echt te schattig haha
pi_219023091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:26 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.
Die podcast heeft op YouTube heel veel meer vieuws dan bij de eerste . Mensen haken af
pi_219023093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat ik de grap vooral niet begreep omdat ik weet dat het over een 5 jarige gaat en mijn man niet.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit grappig vinden in die zin...
Ja ik vond het nogal misselijkmakend en ziek dat je hier zo naar kunt kijken... Dan heb je toch wel echt een rare kronkel hoor als moeder zijnde van een 5 jarig kind.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik denk echt dat er bonnetjes zijn met dit soort producten die ze niet zo blij laat zien.
pi_219023102
quote:

[..]

En die tv/muziek ook weer kei hard.

Ik snap wel dat ze een kleurtje op de muur wil, kan ook juist rust en warmte uitstralen, soms meer dan wit dat doet. Ik houd zelf helemaal niet van wit (wij hebben op de benedenverdieping geen enkele muur wit/ral). Dus hierin ben ik team Debbie.
Ik had alleen idd niet gekozen voor en dat (verschrikkelijke) zonnebloem behang en die latten en de foto's. Dan ook nog die lamp met planten erin.
De woonkamer is al niet zo heel groot en erg vol gestouwd.
pi_219023171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Ze heeft weer energie voor 10.
Ik snapte de grap wel, maar vind hem totaal niet grappig en zelfs misplaatst
pi_219023174
Sanneke filmt zichzelf wel weer lekker in haar kruis zeg
pi_219023184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik lees dat de wending over het hele jaar gaat en niet zozeer over september. Ik denk dat het te maken heeft met het pleegkind in huis en/of de breuk met degrillendebroer.
Oh, ik dacht over de maand september.
Dan zal het idd pleegkind zijn ja
pi_219023189
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze een kleurtje op de muur wil, kan ook juist rust en warmte uitstralen, soms meer dan wit dat doet. Ik houd zelf helemaal niet van wit (wij hebben op de benedenverdieping geen enkele muur wit/ral). Dus hierin ben ik team Debbie.
Ik had alleen idd niet gekozen voor en dat (verschrikkelijke) zonnebloem behang en die latten en de foto's. Dan ook nog die lamp met planten erin.
Ik heb ook geen enkele witte muur in huis, maar bv in de woonkamer de hele ruimte in 1 rustige kleur. Zij heeft dan tig tinten die net niet hetzelfde zijn..
pi_219023194
Goede maaltijd weer bij hvk
pi_219023223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ze letten enorm goed op het geld qua boodschappen. De hele vakantiewoning ligt nu vol met snoep en chips 🤣
pi_219023229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het was het enige wat ik i.c.m. haar tekst en emoticons kon bedenken. Maar zoals ik al schreef, ik zag de lol er ook niet van in. Het is niet mijn niveau en niet mijn humor.
Inderdaad, van het padje.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 15-10-2025 19:38:59 ]
pi_219023255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik snap dit dus echt niet. Mijn peuter lust de groente van vandaag niet, ik bied het wel aan en probeer te laten proeven maar weet dat het waarschijnlijk niet gegeten zal worden. Maar in plaats daarvan zorg ik dus wel dat er dan aanvullend nog wat rauwkost of een andere eenvoudige groente is, zodat er altijd een volwaardige maaltijd is voor m’n kind. Aardappelkroketjes en wortel, kom nou zeg… 😭
pi_219023261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.
pi_219023314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt zichzelf wel weer lekker in haar kruis zeg
Of haar neusgaten.
Ik zag bij de Action zo’n fluflu standaard om te filmen voor nog geen 20,-
Prima cadeautje voor haar voor Sinterklaas en kerst, hoeft ze daar verder niks meer voor te kopen. 😁
pi_219023336
Denk dat ik het verder niet boeiend vind of Debbie haar kamer paars groen en aqua verft 👍 waar ik vooral over struikel is dat ze zooi op de muur smeert zonder Roy in gedachte te houden... of eigenlijk wel.. ze weet dat hij het lelijk vind dus doet expres iets wat hij niet wilt 🤔 weet niet ik mag best iets veranderen in ons huis.. maar het moet wel ONS huis blijven
pi_219023512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk dat ik het verder niet boeiend vind of Debbie haar kamer paars groen en aqua verft 👍 waar ik vooral over struikel is dat ze zooi op de muur smeert zonder Roy in gedachte te houden... of eigenlijk wel.. ze weet dat hij het lelijk vind dus doet expres iets wat hij niet wilt 🤔 weet niet ik mag best iets veranderen in ons huis.. maar het moet wel ONS huis blijven
Het boeit mij ook niet, al laat ze Roy een regenboog op de muur schilderen. Wat ik vooral bijzonder vind is dat ze dit blijkbaar allemaal kan hebben qua prikkels.
pi_219023566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het boeit mij ook niet, al laat ze Roy een regenboog op de muur schilderen. Wat ik vooral bijzonder vind is dat ze dit blijkbaar allemaal kan hebben qua prikkels.
Ja dat ook maar met die herrie in huis valt die muur misschien nog mee
pi_219023614
🤣 die nagels van Debbie 🤣 we weten iig waar ze naartoe moet als vrijdag de gesubsidieerde vervangmoeder voor de kinderen komt 👍 zeeman, action en nageltjes
pi_219023765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat ook maar met die herrie in huis valt die muur misschien nog mee
Misschien werkt deze combi juist heel goed. Alles chaos geeft misschien ook een bepaalde rust.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 15-10-2025 20:05:13 ]
pi_219023793
Pleegkind? Dat is toch niet serieus hoop ik?
pi_219023920
In tegenstelling tot het huis van Debbie vind ik het huis van Minibellenl prachtig. Heel mooi.
pi_219024142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef Odonata het volgende:
In tegenstelling tot het huis van Debbie vind ik het huis van Minibellenl prachtig. Heel mooi.
Maar wel erg kaal. In zo'n ruimte mis ik iets dat warmte toevoegt. Het is alsof daar niemand woont. Een paar grote planten zou al helpen
pi_219024165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ze smeert er proef kleurtjes op maar dat betekent dat je ook snel in de planning hebt om het ook af te maken.
pi_219024208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?
pi_219024237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik snap dit dus echt niet. Mijn peuter lust de groente van vandaag niet, ik bied het wel aan en probeer te laten proeven maar weet dat het waarschijnlijk niet gegeten zal worden. Maar in plaats daarvan zorg ik dus wel dat er dan aanvullend nog wat rauwkost of een andere eenvoudige groente is, zodat er altijd een volwaardige maaltijd is voor m’n kind. Aardappelkroketjes en wortel, kom nou zeg… 😭
Precies, dit geef je nog niet aan je hond. Waarom geen vlees/vis/vervanging zoals ei bijvoorbeeld of 2 soorten groenten.
pi_219024400
quote:
Ik denk dat Esmee de mol is🙃
pi_219024426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Echt hè 3 aardappelkroketten en 2 wortels voor het paard van Sinterklaas, gewoon niet eens geschrapt
pi_219024433
AM die waarschuwt dat je niet in mooie plaatjes moet trappen. Of zou ze praatjes bedoelen🤣
pi_219024440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
pi_219024449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
Ooo ik zou zo graag eens met haar te maken hebben🤣, mn handen jeuken van zo'n type.
pi_219024457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat zij verandert in een valse kat die haar nagels uitslaat. Vind haar echt heel onprettig overkomen.
pi_219024477
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
pi_219024509
JvP: de kleuter is al een puber🙄

MB: leuk uitje naar voetbal! En een dag bij het huis!
pi_219024578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
Waarom kijkt die vrouw hier en gaat ze er vervolgens een post over maken?

AM, ga eens leven wijfie, kom op! Je kunt het echt. Zoek een baan, ga iets nuttigs doen.
pi_219024586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: de kleuter is al een puber🙄

MB: leuk uitje naar voetbal! En een dag bij het huis!
Ik vond het er bij MB leuk uitzien vandaag, voetbal en thuis lekker chillen
pi_219024629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Nee tuurlijk niet, complete afwezigheid van stimulatie van ouders heeft er niets mee te maken🙈🙈
pi_219024676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eens!
pi_219024678
O wat heeft die Maiked toch een vreselijke smaak.
pi_219024739
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.
Precies dit idd, ik wist even niet meer zeker of die ene muur nou nog oranje was.
Het is het allemaal net niet, kies voor desnoods voor 1 accent (oranje/afgrijselijke zonnebloemen/verschrikkelijke latjes) en houdt de rest een beetje rustig qua kleur.

Over smaakt valt de twisten natuurlijk, zij vinden (of iig Debbie vindt) dat zonnebloem behang mooi, prima. Maar maak een keuze i.p.v. alles maar op je muur gooien😅 en dan ook nog zeuren over alle prikkels, het lijkt haast een circus 🙈
pi_219024770
AM gaat naar een voorstelling, gaat zitten filmen (rete-irritant vind ik) en gaat ter plekke teksten er bij zetten en het live delen. 🫣
pi_219024846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat naar een voorstelling, gaat zitten filmen (rete-irritant vind ik) en gaat ter plekke teksten er bij zetten en het live delen. 🫣
Verschrikkelijk, dan geniet je toch ook niet van het moment?

Toen ze naar het restaurant liepen dacht ik te zien dat Maarten zijn hand naar achter stak om haar hand vast te pakken, maar mw had het natuurlijk te druk met filmen.
Ook tijdens het eten, je bent samen uiteten. Eens zonder kinderen, leef een beetje in t moment denk ik dan.

(Mijn man had mijn telefoon door de wc gespeeld denk ik als ik zo tijdens het uiteten alles 'moest' vastleggen)
pi_219024853
Jvp: ene laatste foto van haar post, lijkt alsof er links een andere vrouw staat. Nieuwe partner van haar ex?
pi_219024883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
Jvp: ene laatste foto van haar post, lijkt alsof er links een andere vrouw staat. Nieuwe partner van haar ex?
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.
pi_219025006
Wat blaaskaakt dbm nou weer voor idioterie over autisme? Ze zal het vast grappig bedoelen maar ik vind het best een uitkotsing aan beledigingen richting autisten
Mens is ook gewoon echt niet goed bij haar hoofd
pi_219025057
DBM

‘Mensen die denken dat ze slimmer zijn dan anderen zijn meenstal veel dommer dan anderen. Dat heet het Dunning-Kruger-effect.’

Tuurlijk meid.
pi_219025358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In ieder geval heel blije koppies, en ik vind mb er een stuk beter uitzien, fijn dat het de goede kant weer op gaat met haar gewicht, en dat het haar lukt om wat ze als doel heeft gesteld lijkt te gaan slagen.
pi_219025381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar zus?
pi_219025449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens!
Ze doet haar best wel om er met de kinderen een leuke tijd van te maken,
Een scheiding is voor de kinderen ook een heel proces.
Ik vind het knap dat ze niet gaat zitten kniezen in een hoekje ,de schouders eronder zet en doorgaat.
En of dat nou met veel vriendinnen, veel gekus en in een stringbikini is doet er voor mij niet toe.
Ik zie dat ze samen met en van haar kinderen geniet.
En ze zal ook moeilijke momenten hebben, want dit is niet wat ze had bedacht.
pi_219025452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze smeert er proef kleurtjes op maar dat betekent dat je ook snel in de planning hebt om het ook af te maken.
Dat mag Roy het weekend doen, kan zij slapen
pi_219025467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:38 schreef Ballerina888 het volgende:
O wat heeft die Maiked toch een vreselijke smaak.
Vind ik ook, voor haarzelf, en haar zoon
pi_219025489
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:54 schreef Giddie het volgende:
De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen.
Eigenlijk is dat juist een goede keuze geweest. Cavia’s zijn gezelschapsdieren en vereenzamen als ze alleen in een hokje zitten.
pi_219025517
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En waarom ook zo'n smal stukje me5 latten. Lillik
pi_219025534
Ik heb me vandaag aan die podcast gewaagd. Wat een drama. Die Iris is met een Engelstalige man en kan daardoor geene fatsoenlijke Nederlandse zin meer uitspreken. En dat 'like' van Michelle tussen haar zinnen is ook irritant.
pi_219025546
Wat is eigenlijk de geschiedenis van Janneke en de toeslagenaffaire? Ik weet dat ze haar oudste dochter jong heeft gekregen.
pi_219025555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 00:12 schreef Snaky het volgende:
Ik heb me vandaag aan die podcast gewaagd. Wat een drama. Die Iris is met een Engelstalige man en kan daardoor geene fatsoenlijke Nederlandse zin meer uitspreken. En dat 'like' van Michelle tussen haar zinnen is ook irritant.
En heel de tijd ‘als in ‘
pi_219025567
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 00:40 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
En heel de tijd ‘als in ‘
Oh ja dat klinkt ook zo dom...
pi_219025799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 00:29 schreef Snaky het volgende:
Wat is eigenlijk de geschiedenis van Janneke en de toeslagenaffaire? Ik weet dat ze haar oudste dochter jong heeft gekregen.
Wat ik mij meen te herinneren is dat haar broer bij haar woonde en dus haar toeslagpartner was. Hij voldeed niet aan de voorwaarden om recht te hebben op de kinderopvangtoeslag. Maar een familielid in de eerste graad hoeft ook niet aan de voorwaarden te voldoen. Het inkomen van die persoon telt wel mee. Volgens mij was het zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 16-10-2025 07:01:56 ]
pi_219025808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 00:12 schreef Snaky het volgende:
Ik zag een klein stukje op TT en daar haal ik uit dat het MB is geweest die iets heeft gedaan waardoor het mis is gegaan.
Maar de hele podcast luisteren doe ik je niet na.
pi_219025865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie er helemaal niemand in haha. Ik snap allemaal best dat je het niet herkenbaar wil delen, maar dit vind ik toch zo'n nutteloze foto😅
pi_219025880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie er helemaal niemand in haha. Ik snap allemaal best dat je het niet herkenbaar wil delen, maar dit vind ik toch zo'n nutteloze foto😅
Eens hoor. Dit is naar mijn idee puur om te laten zien dat zij dit samen kunnen. Zorgt natuurlijk ook voor oooohhh’s en aaaahhh’s. Zij post ook niks zomaar.
pi_219025897
AM komt terug van een avondje muziek, er staat een bakje op de trap wat een van de 'pubers' heeft achtergelaten. AM: 'ik ga morgen iemand vermoorden' beetje overdreven, niet?
pi_219025898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens hoor. Dit is naar mijn idee puur om te laten zien dat zij dit samen kunnen. Zorgt natuurlijk ook voor oooohhh’s en aaaahhh’s. Zij post ook niks zomaar.
Precies, wel frappant dat het nu wel kan maar tijdens de poly (volgens mij?) niet
pi_219025905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze doet haar best wel om er met de kinderen een leuke tijd van te maken,
Een scheiding is voor de kinderen ook een heel proces.
Ik vind het knap dat ze niet gaat zitten kniezen in een hoekje ,de schouders eronder zet en doorgaat.
En of dat nou met veel vriendinnen, veel gekus en in een stringbikini is doet er voor mij niet toe.
Ik zie dat ze samen met en van haar kinderen geniet.
En ze zal ook moeilijke momenten hebben, want dit is niet wat ze had bedacht.
Ik zie dat toch anders. Wat zij doet vind ik niet knap. Alles wordt zorgvuldig op beeld vastgelegd, in de meest perfecte settings en scènes. Een grote vlucht uit de werkelijkheid vind ik het.
Het uitje naar voetbal vond ik leuk.
pi_219025912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM komt terug van een avondje muziek, er staat een bakje op de trap wat een van de 'pubers' heeft achtergelaten. AM: 'ik ga morgen iemand vermoorden' beetje overdreven, niet?
En weer die zucht! Die "vrouw" haar wereld is zooooo klein.
pi_219025917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Precies, wel frappant dat het nu wel kan maar tijdens de poly (volgens mij?) niet
Volgens mij ook niet. Tijdens de poly deed zij echt niks voor zichzelf. Anders had ze dat vast laten zien.
pi_219025948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
That’s her middle name.
pi_219025964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 00:59 schreef Snaky het volgende:

[..]
Oh ja dat klinkt ook zo dom...
Dat klinkt inderdaad ook heel dom. Veel podcasters praten verschrikkelijk. Ik hoor zo vaak dingen als “een soort van” “helemaal zo” voorbij komen. Of podcasters die elke zin eindigen met een vraagteken. Irritaties ten top
pi_219026022
Mevrouw Blomsteeltje plaatst een hartje over een gezicht en vervolgens is het gezicht vol in beeld.
pi_219026023
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:12 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En weer die zucht! Die "vrouw" haar wereld is zooooo klein.
Het is en blijft een huisvrouw uit de jaren 50. Wat toen de sherry was is nu een telefoon.

Ik volg haar inmiddels niet meer. Het gaat allemaal zo ontzettend nergens over, dat wereldje van de familie G.

Pas wanneer ze echt gaat werken wordt het weer interessant.
Ik denk ook dat ze zeker wel wat kan, als ze de eerste stap maar durft te zetten. En inmiddels heeft ze vast wel wat welwillende kruiwagens die haar op weg kunnen helpen.
Zou toch ook een beter voorbeeld zijn voor haar dochters, een moeder met een baan, en die zichzelf ontwikkelt?

Wat dat betreft doet Linda Kraan dat een stuk beter. Die leek eerst nogal onder de indruk te zijn van AM, maar sinds zij zijn gaan ondernemen komt ze veel beter uit de verf.

[ Bericht 28% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 16-10-2025 07:49:47 ]
pi_219026087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:23 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat klinkt inderdaad ook heel dom. Veel podcasters praten verschrikkelijk. Ik hoor zo vaak dingen als “een soort van” “helemaal zo” voorbij komen. Of podcasters die elke zin eindigen met een vraagteken. Irritaties ten top
En 'ik heb zoiets van..' is ook zo'n typisch zinnetje. Sommige mensen gebruiken het in elke zin. Als ik me verveel tijdens het luisteren tel ik wel eens hoe vaak.
pi_219026102
Nu ben ik zo preuts en ouderwets dat ik niet van topless op het strand hou. De stringbikini vind ik ook echt te ver gaan. Die foto van Michelle en haar bestie vond ik echt heel raar. Waarom laat je je zo geposeerd van achteren fotograferen? Door het grote verschil in postuur was het ook zo uit balans. Ik dacht heel even een moeder en dochter te zien. Maar vooral waarom post je dit. Ik denk dan altijd dat de ouders van vriendjes en de juf op school precies weten hoe je er zonder kleren uit ziet. Overigens ben ik zeker een voorstander van de bikini, ook als je geen modellenfiguur hebt. Ik snap alleen te bloot niet en zeker niet dat je het post.
pi_219026115
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het is en blijft een huisvrouw uit de jaren 50. Wat toen de sherry was is nu een telefoon.

Ik volg haar inmiddels niet meer. Het gaat allemaal zo ontzettend nergens over, dat wereldje van de familie G.

Pas wanneer ze echt gaat werken wordt het weer interessant.
Ik denk ook dat ze zeker wel wat kan, als ze de eerste stap maar durft te zetten. En inmiddels heeft ze vast wel wat welwillende kruiwagens die haar op weg kunnen helpen.
Zou toch ook een beter voorbeeld zijn voor haar dochters, een moeder met een baan, en die zichzelf ontwikkelt?

Wat dat betreft doet Linda Kraan dat een stuk beter. Die leek eerst nogal onder de indruk te zijn van AM, maar sinds zij zijn gaan ondernemen komt ze veel beter uit de verf.

Linda Kraan schrijft heel goed. Annemarie kan mooie sfeerfoto's maken. Ik vond Linda tijdens de programma's vaak zo dwangmatig poetsen en opruimen. Ik hoop dat ze dat wat los kan laten want haar leven is nu misschien wel drukker dan in Nederland.
pi_219026166
Ik denk dat niemand met AM wil werken hoor , ze kan niet tegen kritiek of zelfs niet tegen constructieve feedback. Als het niet in haar plaatje past wordt je aan de schandpaal genageld . Nou succes ermee denk ik dan .
pi_219026173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:38 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat niemand met AM wil werken hoor , ze kan niet tegen kritiek of zelfs niet tegen constructieve feedback. Als het niet in haar plaatje past wordt je aan de schandpaal genageld . Nou succes ermee denk ik dan .
Als ze al denkt dat je verkeerd naar haar kijkt gaat ze je blokkeren ook. Dat gaat een beetje lastig op werk.
pi_219026193
quote:
Ze kan niet schakelen, niet sociaal zijn, is onzeker en bang met veel dingen ... werken met collega's om haar heen zou helemaal een fiasco worden. Een baan is een gepasseerd station.
pi_219026195
quote:
En weinig werkgevers die akkoord gaan met een uur slapen/rusten/in bed scrollen tussen de bedrijven door.
pi_219026198
AM mag wel wat meer aan haar conditie gaan doen voor IJsland, ze loopt al te hijgen terwijl ze achter Lot aan moet. Die ene 'hardlooptraining' van 10 minuten in de week gaat niet genoeg zijn.
pi_219026245
AM:
Zou echt eens moeten nadenken over wat ze zou doen als ze geen influencer zou zijn.
pi_219026255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
Zou echt eens moeten nadenken over wat ze zou doen als ze geen influencer zou zijn.
Misschien gewoon huisvrouw blijven maar dan zonder telefoon en zonder de extra inkomsten.
pi_219026258
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze kan niet schakelen, niet sociaal zijn, is onzeker en bang met veel dingen ... werken met collega's om haar heen zou helemaal een fiasco worden. Een baan is een gepasseerd station.
Dat komt waarschijnlijk omdat ze zo'n klein wereldje heeft. Dat zag je bij Linda ook, daar draaide alles om een schone wc.
Wanneer je echt gaat leven leer je stap voor stap dat er meer is dan je kindjes en je huishouden.
Ik geloof echt dat AM ook wel iets kan. Het komt er nu niet uit, omdat ze zichzelf verschuilt achter haar scherm en in haar eigen wereldje.
Eigenlijk zou Maarten of haar oudere kinderen haar moeten helpen om meer td gaan leven. Maar dat zijn zelf ook niet de meest sociaal sterke mensen vrees ik.

Ik vind in dat gezin de jongere kinderen trouwens echt heel erg leuk. Guus lijkt me een hele zachte, sociale jongen, en Saar, Suus en Jet hebben heel veel kwaliteiten. Lot ook denk ik, die is ook opvallend creatief .

De oudste 3 vind ik nogal typisch.
pi_219026299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb nou niet het idee dat M graag op ballet wil, dat zal wel weer moeten van de supermom.
pi_219026302
quote:

[..]
Gelukkig is massageolie niet vies. Het ziet en voelt alleen vettig.
pi_219026314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En weinig werkgevers die akkoord gaan met een uur slapen/rusten/in bed scrollen tussen de bedrijven door.
Er is voor Debbie dan helemaal geen hoop meer
pi_219026345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dat erg is. Ik quote jou nu, maar is meer naar de gehele discussie.... ik vind AM vooral erg onaardig, maar als dit is hoe zij haar leven wil vullen...wie zijn wij... en heel eerlijk.... voor mijn gevoel runt zij haar hh zoals bij ons thuis vroeger (ik ben ook even oud) en dat vind ik best een prestatie in deze tijd....
pi_219026347
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 07:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie dat toch anders. Wat zij doet vind ik niet knap. Alles wordt zorgvuldig op beeld vastgelegd, in de meest perfecte settings en scènes. Een grote vlucht uit de werkelijkheid vind ik het.
Het uitje naar voetbal vond ik leuk.
Ja dat kan.
pi_219026385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 06:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zag een klein stukje op TT en daar haal ik uit dat het MB is geweest die iets heeft gedaan waardoor het mis is gegaan.
Maar de hele podcast luisteren doe ik je niet na.
Onder welke TT-naam heb je dat gezien?
pi_219026441
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:11 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dat erg is. Ik quote jou nu, maar is meer naar de gehele discussie.... ik vind AM vooral erg onaardig, maar als dit is hoe zij haar leven wil vullen...wie zijn wij... en heel eerlijk.... voor mijn gevoel runt zij haar hh zoals bij ons thuis vroeger (ik ben ook even oud) en dat vind ik best een prestatie in deze tijd....
In welk opzicht is het een prestatie? Zij heeft praktisch de hele week elke dag zeeën van tijd voor het huishouden. Dat is inderdaad vergelijkbaar met veel gezinnen van vroeger, vader werkt buitenshuis en moeder is thuis voor de kinderen en hh. Ik vind het werkelijk geen bijzondere prestatie dat zij haar huishoudelijke taken bijhoudt met al die vrije tijd.
pi_219026554
Barney weet niet wat haar overkomt.. zit je 5 jaar in een klein hokje te verpieteren met af en toe een aai over je bol.. verhuis je naar een ander huis en word je ineens geknuffeld.
Jammer dat mien dit niet heeft mogen meemaken
pi_219026596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
In welk opzicht is het een prestatie? Zij heeft praktisch de hele week elke dag zeeën van tijd voor het huishouden. Dat is inderdaad vergelijkbaar met veel gezinnen van vroeger, vader werkt buitenshuis en moeder is thuis voor de kinderen en hh. Ik vind het werkelijk geen bijzondere prestatie dat zij haar huishoudelijke taken bijhoudt met al die vrije tijd.
Ik ook niet. Ze heeft geen fysieke beperkingen voor zover ik weet. Ze heeft een heel leger aan huishoudelijke apparaten. Ze zou dit in max 2 uur per dag moeten kunnen doen, waarschijnlijk minder. Nu ik erover nadenk doet ze dat denk ik ook, want de rest van de dag is nietszeggende fluff.
2 uur per dag werken vind ik niet hard werken.
pi_219026654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Barney weet niet wat haar overkomt.. zit je 5 jaar in een klein hokje te verpieteren met af en toe een aai over je bol.. verhuis je naar een ander huis en word je ineens geknuffeld.
Jammer dat mien dit niet heeft mogen meemaken
Fijn voor Barney! Maar Debbie post nu wel dat ze zich druk maakt over de kat want die geeft al 3 dagen over, dus zometeen komt de dierenarts aan huis. Ja, echt, dat lees je goed! De cavia mocht dagen creperen voor ze uit haar lijden verlost kon worden, maar voor de kat komt de dierenarts neteen aan huis.
Wat een draak is Debbie toch
pi_219026670
quote:

[..]
Maar dat zeg ik ook niet.... ik vind het hh bijhouden geen prestatie, wel om je gezin zo in te richten als in de jaren 80/90 met ale invloeden van buitenaf die door gegaan zijn...
pi_219026714
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Maar dat zeg ik ook niet.... ik vind het hh bijhouden geen prestatie, wel om je gezin zo in te richten als in de jaren 80/90 met ale invloeden van buitenaf die door gegaan zijn...
Daarnaast denk ik wel dat het voor sommige mensen lastig is om dit zo te organiseren, niet iedereen is in staat zo'n huishouden/gezin te overzien....

Vanuit mijn werk ken ik heel veel gezinnen waar het allemaal niet lukt en dat maakt deze mensen niet slecht omdat anderen het makkelijk kunnen....

Dit is haar ding, en zo heeft ieder een manier van leven
pi_219026718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Fijn voor Barney! Maar Debbie post nu wel dat ze zich druk maakt over de kat want die geeft al 3 dagen over, dus zometeen komt de dierenarts aan huis. Ja, echt, dat lees je goed! De cavia mocht dagen creperen voor ze uit haar lijden verlost kon worden, maar voor de kat komt de dierenarts neteen aan huis.
Dat de dierenarts aan huis komt is omdat ze een dierenarts heeft voor de katten die in een busje rondrijd en aan huis komt dus zo gek is dat niet. En ook de kat heeft ze eerst 3 dagen laten spugen, het is gevaarlijk als een kat niet eet dus ik had al eerder aan de bel getrokken bij de huisarts.
pi_219026797
quote:

[..]
Eens, ik doe dit allemaal naast een meer dan fulltime baan, en ik ben geen supermens. En ja, ik heb ook 5 kinderen thuis, en geen volwassen kinderen die met alles helpen.
pi_219026811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Wat is er precies anders dan bij anderen dan?
Want dan ben ik blijkbaar ook heel anders?
Hier doen ze ook 1 sport en 1 clubje. En verder gewoon thuis. Zo gaat het bij de meesten toch?

Of bedoel je dat ze bewust huisvrouw is en niet meedoet in de race om carrière en vermogen?
Want dat klopt niet, ze wil juist wel graag ook een carrière, en heeft daarom haar eigen online verdienmodel gecreëerd. En daarom doet ze alsof ze op vrijdag ook een echte werkdag heeft. Dan moet Maarten het huishouden " oppakken". Lees: kindjes naar school brengen en was omdraaien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 16-10-2025 10:35:09 ]
pi_219026831
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Beest moest ook 3 dagen kotsen voor er iemand naar mag komen kijken... kijk is zou na een keertje spugen ook geen 112 bellen... maar 3 dagen laten spugen vind ik ook best een beetje raar
pi_219026846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Daarnaast denk ik wel dat het voor sommige mensen lastig is om dit zo te organiseren, niet iedereen is in staat zo'n huishouden/gezin te overzien....

Vanuit mijn werk ken ik heel veel gezinnen waar het allemaal niet lukt en dat maakt deze mensen niet slecht omdat anderen het makkelijk kunnen....

Dit is haar ding, en zo heeft ieder een manier van leven
Dat klopt, hoewel er op de bible belt heel veel van dit soort gezinnen zijn, groter nog wel, en die kunnen dit ook echt prima.
Je krijgt ze niet allemaal tegelijk he, en 6 is echt niet heel anders dan 3 hoor. 4 wassen extra per dag is niet meteen uren extra werk, meer koken kost echt geen extra moeite. Boodschappen doet ze nooit, en in de AH app 8 ipv 3 aanklikken is niet zo veel moeite hoor.
Alleen de bedden verschonen vind ik veel werk.
Dus nee, ik vind dat ze het ontzettend overdrijft, maar dat kennen we van haar.

Hoewel het met haar gebrek aan structuur en planvaardigheden wellicht wél een prestatie is natuurlijk, dat ze dat in het gareel heeft weten te krijgen.

En ze mag dat ook allemaal absoluut zelf weten, net zoals anderen daar iets van mogen vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 16-10-2025 10:34:31 ]
pi_219026969
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Beest moest ook 3 dagen kotsen voor er iemand naar mag komen kijken... kijk is zou na een keertje spugen ook geen 112 bellen... maar 3 dagen laten spugen vind ik ook best een beetje raar
Debbie ziet haar selfcare en shop budget verdampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')