Ze smeert er proef kleurtjes op maar dat betekent dat je ook snel in de planning hebt om het ook af te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk dat ik het verder niet boeiend vind of Debbie haar kamer paars groen en aqua verft 👍 waar ik vooral over struikel is dat ze zooi op de muur smeert zonder Roy in gedachte te houden... of eigenlijk wel.. ze weet dat hij het lelijk vind dus doet expres iets wat hij niet wilt 🤔 weet niet ik mag best iets veranderen in ons huis.. maar het moet wel ONS huis blijven
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Hoe kweek ik arrogante kinderen ?
En eerlijk gezegd vind ik vaste haren gewoon bij ballet horen.
Net als een cap op bij paardrijden, een badpak bij het zwemmen,enz.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
Precies, dit geef je nog niet aan je hond. Waarom geen vlees/vis/vervanging zoals ei bijvoorbeeld of 2 soorten groenten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik snap dit dus echt niet. Mijn peuter lust de groente van vandaag niet, ik bied het wel aan en probeer te laten proeven maar weet dat het waarschijnlijk niet gegeten zal worden. Maar in plaats daarvan zorg ik dus wel dat er dan aanvullend nog wat rauwkost of een andere eenvoudige groente is, zodat er altijd een volwaardige maaltijd is voor m’n kind. Aardappelkroketjes en wortel, kom nou zeg… 😭
Ik denk dat Esmee de mol is🙃quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Earring het volgende:
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
Echt hè 3 aardappelkroketten en 2 wortels voor het paard van Sinterklaas, gewoon niet eens geschraptquote:
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?
Ooo ik zou zo graag eens met haar te maken hebben🤣, mn handen jeuken van zo'n type.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
Denk dat zij verandert in een valse kat die haar nagels uitslaat. Vind haar echt heel onprettig overkomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
Waarom kijkt die vrouw hier en gaat ze er vervolgens een post over maken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
Ik vond het er bij MB leuk uitzien vandaag, voetbal en thuis lekker chillenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: de kleuter is al een puber🙄
MB: leuk uitje naar voetbal! En een dag bij het huis!
Nee tuurlijk niet, complete afwezigheid van stimulatie van ouders heeft er niets mee te maken🙈🙈quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vond het er bij MB leuk uitzien vandaag, voetbal en thuis lekker chillen
Precies dit idd, ik wist even niet meer zeker of die ene muur nou nog oranje was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.
Verschrikkelijk, dan geniet je toch ook niet van het moment?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat naar een voorstelling, gaat zitten filmen (rete-irritant vind ik) en gaat ter plekke teksten er bij zetten en het live delen. 🫣
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
Jvp: ene laatste foto van haar post, lijkt alsof er links een andere vrouw staat. Nieuwe partner van haar ex?
In ieder geval heel blije koppies, en ik vind mb er een stuk beter uitzien, fijn dat het de goede kant weer op gaat met haar gewicht, en dat het haar lukt om wat ze als doel heeft gesteld lijkt te gaan slagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vond het er bij MB leuk uitzien vandaag, voetbal en thuis lekker chillen
Haar zus?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |