abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219024165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk dat ik het verder niet boeiend vind of Debbie haar kamer paars groen en aqua verft 👍 waar ik vooral over struikel is dat ze zooi op de muur smeert zonder Roy in gedachte te houden... of eigenlijk wel.. ze weet dat hij het lelijk vind dus doet expres iets wat hij niet wilt 🤔 weet niet ik mag best iets veranderen in ons huis.. maar het moet wel ONS huis blijven
Ze smeert er proef kleurtjes op maar dat betekent dat je ook snel in de planning hebt om het ook af te maken.
pi_219024208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Hoe kweek ik arrogante kinderen ?
En eerlijk gezegd vind ik vaste haren gewoon bij ballet horen.
Net als een cap op bij paardrijden, een badpak bij het zwemmen,enz.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?
pi_219024237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik snap dit dus echt niet. Mijn peuter lust de groente van vandaag niet, ik bied het wel aan en probeer te laten proeven maar weet dat het waarschijnlijk niet gegeten zal worden. Maar in plaats daarvan zorg ik dus wel dat er dan aanvullend nog wat rauwkost of een andere eenvoudige groente is, zodat er altijd een volwaardige maaltijd is voor m’n kind. Aardappelkroketjes en wortel, kom nou zeg… 😭
Precies, dit geef je nog niet aan je hond. Waarom geen vlees/vis/vervanging zoals ei bijvoorbeeld of 2 soorten groenten.
pi_219024400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Earring het volgende:
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
Ik denk dat Esmee de mol is🙃
pi_219024426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Goede maaltijd weer bij hvk
Echt hè 3 aardappelkroketten en 2 wortels voor het paard van Sinterklaas, gewoon niet eens geschrapt
pi_219024433
AM die waarschuwt dat je niet in mooie plaatjes moet trappen. Of zou ze praatjes bedoelen🤣
pi_219024440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap die balletschool ook werkelijk niet. Zijn ze bang voor slechte publiciteit ofzo?
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
pi_219024449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat mevrouw minibelle een vreselijk moeilijk persoon kan zijn als je haar tegenspreekt.
Ooo ik zou zo graag eens met haar te maken hebben🤣, mn handen jeuken van zo'n type.
pi_219024457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat zij verandert in een valse kat die haar nagels uitslaat. Vind haar echt heel onprettig overkomen.
pi_219024477
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
pi_219024509
JvP: de kleuter is al een puber🙄

MB: leuk uitje naar voetbal! En een dag bij het huis!
pi_219024578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat Jet en Lot "laat" zijn/waren met fietsen heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat AM en Maarten er nooit tijd voor maken.. Ze had toch ook een bepaalde leeftijd/skill/lengte/weetikveelwat dat ze ermee mochten beginnen? Ik meen me te herinneren dat Jet wel graag wilde maar niet mocht(??)
Waarom kijkt die vrouw hier en gaat ze er vervolgens een post over maken?

AM, ga eens leven wijfie, kom op! Je kunt het echt. Zoek een baan, ga iets nuttigs doen.
pi_219024586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP: de kleuter is al een puber🙄

MB: leuk uitje naar voetbal! En een dag bij het huis!
Ik vond het er bij MB leuk uitzien vandaag, voetbal en thuis lekker chillen
pi_219024629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Nee tuurlijk niet, complete afwezigheid van stimulatie van ouders heeft er niets mee te maken🙈🙈
pi_219024676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Eens!
pi_219024678
O wat heeft die Maiked toch een vreselijke smaak.
pi_219024739
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.
Precies dit idd, ik wist even niet meer zeker of die ene muur nou nog oranje was.
Het is het allemaal net niet, kies voor desnoods voor 1 accent (oranje/afgrijselijke zonnebloemen/verschrikkelijke latjes) en houdt de rest een beetje rustig qua kleur.

Over smaakt valt de twisten natuurlijk, zij vinden (of iig Debbie vindt) dat zonnebloem behang mooi, prima. Maar maak een keuze i.p.v. alles maar op je muur gooien😅 en dan ook nog zeuren over alle prikkels, het lijkt haast een circus 🙈
pi_219024770
AM gaat naar een voorstelling, gaat zitten filmen (rete-irritant vind ik) en gaat ter plekke teksten er bij zetten en het live delen. 🫣
pi_219024846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat naar een voorstelling, gaat zitten filmen (rete-irritant vind ik) en gaat ter plekke teksten er bij zetten en het live delen. 🫣
Verschrikkelijk, dan geniet je toch ook niet van het moment?

Toen ze naar het restaurant liepen dacht ik te zien dat Maarten zijn hand naar achter stak om haar hand vast te pakken, maar mw had het natuurlijk te druk met filmen.
Ook tijdens het eten, je bent samen uiteten. Eens zonder kinderen, leef een beetje in t moment denk ik dan.

(Mijn man had mijn telefoon door de wc gespeeld denk ik als ik zo tijdens het uiteten alles 'moest' vastleggen)
pi_219024853
Jvp: ene laatste foto van haar post, lijkt alsof er links een andere vrouw staat. Nieuwe partner van haar ex?
pi_219024883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:08 schreef slowie het volgende:
Jvp: ene laatste foto van haar post, lijkt alsof er links een andere vrouw staat. Nieuwe partner van haar ex?
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.
pi_219025006
Wat blaaskaakt dbm nou weer voor idioterie over autisme? Ze zal het vast grappig bedoelen maar ik vind het best een uitkotsing aan beledigingen richting autisten
Mens is ook gewoon echt niet goed bij haar hoofd
pi_219025057
DBM

‘Mensen die denken dat ze slimmer zijn dan anderen zijn meenstal veel dommer dan anderen. Dat heet het Dunning-Kruger-effect.’

Tuurlijk meid.
pi_219025358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In ieder geval heel blije koppies, en ik vind mb er een stuk beter uitzien, fijn dat het de goede kant weer op gaat met haar gewicht, en dat het haar lukt om wat ze als doel heeft gesteld lijkt te gaan slagen.
pi_219025381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.
Haar zus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')