Denk dat ik de grap vooral niet begreep omdat ik weet dat het over een 5 jarige gaat en mijn man niet.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit grappig vinden in die zin...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik begreep de ‘grap’ wel maar ik zie er de lol niet van in. Maar goed, het niveau komt daar niet verder dan ‘retteketet, ik wil met je naar bed.’
Meer dan dat gaat het ook niet worden.
En die kleurtjes op de muur… cavia’s eruit, kleurtje erin. Ik was vooral weer afgeleid door die foto op de latten. Druk behang, stuk latten. Drukte bij elkaar en dan een foto erbij. Maar prikkels kan ze niet verdragen hoor.
Ik lees dat de wending over het hele jaar gaat en niet zozeer over september. Ik denk dat het te maken heeft met het pleegkind in huis en/of de breuk met degrillendebroer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Earring het volgende:
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
En dan wil ze dat stukje muur ook nog weer in een andere kleur... Die woonkamer is al klein en dan zoveel verschillende kleuren en printen door elkaar pffff. Gevoel voor styling kan ze iig niet aan haar bio toevoegenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik begreep de ‘grap’ wel maar ik zie er de lol niet van in. Maar goed, het niveau komt daar niet verder dan ‘retteketet, ik wil met je naar bed.’
En die kleurtjes op de muur… cavia’s eruit, kleurtje erin. Ik was vooral weer afgeleid door die foto op de latten. Druk behang, stuk latten. Drukte bij elkaar en dan een foto erbij. Maar prikkels kan ze niet verdragen hoor.
Die podcast heeft op YouTube heel veel meer vieuws dan bij de eerste . Mensen haken afquote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.
Ja ik vond het nogal misselijkmakend en ziek dat je hier zo naar kunt kijken... Dan heb je toch wel echt een rare kronkel hoor als moeder zijnde van een 5 jarig kind.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat ik de grap vooral niet begreep omdat ik weet dat het over een 5 jarige gaat en mijn man niet.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit grappig vinden in die zin...
Volgens mij is ze echt volledig de weg kwijt
Ik denk echt dat er bonnetjes zijn met dit soort producten die ze niet zo blij laat zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke snoept nooit toch? Komt bij de intratuin vandaan met alleen maar snaai.
Mijan op dat stoeltje vind ik wel echt te schattig haha
En die tv/muziek ook weer kei hard.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft weer energie voor 10.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... 🤦♂️ ze heeft weer op de muren lopen kalken en weet nu al dat Roy het lelijk vind maar mevrouw van der horst heeft kak aan Roy dus lacht ze het weg.. ze lacht hem zowat uit ...
En ik heb de grap 3x geprobeerd te snappen van jay en zijn horloge.. en toen aan mijn man gevraagd of hij het snapt.. en hij denkt dat het iets met een jongen die bij een meisje naar binnen gaat is ...
Dat zal toch niet? Dat zijn toch geen grappen om over 5 jarige te maken online?
Oh, ik dacht over de maand september.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik lees dat de wending over het hele jaar gaat en niet zozeer over september. Ik denk dat het te maken heeft met het pleegkind in huis en/of de breuk met degrillendebroer.
Ik heb ook geen enkele witte muur in huis, maar bv in de woonkamer de hele ruimte in 1 rustige kleur. Zij heeft dan tig tinten die net niet hetzelfde zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En die tv/muziek ook weer kei hard.
Ik snap wel dat ze een kleurtje op de muur wil, kan ook juist rust en warmte uitstralen, soms meer dan wit dat doet. Ik houd zelf helemaal niet van wit (wij hebben op de benedenverdieping geen enkele muur wit/ral). Dus hierin ben ik team Debbie.
Ik had alleen idd niet gekozen voor en dat (verschrikkelijke) zonnebloem behang en die latten en de foto's. Dan ook nog die lamp met planten erin.
De woonkamer is al niet zo heel groot en erg vol gestouwd.
Ze letten enorm goed op het geld qua boodschappen. De hele vakantiewoning ligt nu vol met snoep en chips 🤣quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke snoept nooit toch? Komt bij de intratuin vandaan met alleen maar snaai.
Mijan op dat stoeltje vind ik wel echt te schattig haha
Het was het enige wat ik i.c.m. haar tekst en emoticons kon bedenken. Maar zoals ik al schreef, ik zag de lol er ook niet van in. Het is niet mijn niveau en niet mijn humor.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat ik de grap vooral niet begreep omdat ik weet dat het over een 5 jarige gaat en mijn man niet.. ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit grappig vinden in die zin...
Volgens mij is ze echt volledig de weg kwijt
Ik snap dit dus echt niet. Mijn peuter lust de groente van vandaag niet, ik bied het wel aan en probeer te laten proeven maar weet dat het waarschijnlijk niet gegeten zal worden. Maar in plaats daarvan zorg ik dus wel dat er dan aanvullend nog wat rauwkost of een andere eenvoudige groente is, zodat er altijd een volwaardige maaltijd is voor m’n kind. Aardappelkroketjes en wortel, kom nou zeg… 😭quote:
Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En die tv/muziek ook weer kei hard.
Ik snap wel dat ze een kleurtje op de muur wil, kan ook juist rust en warmte uitstralen, soms meer dan wit dat doet. Ik houd zelf helemaal niet van wit (wij hebben op de benedenverdieping geen enkele muur wit/ral). Dus hierin ben ik team Debbie.
Ik had alleen idd niet gekozen voor en dat (verschrikkelijke) zonnebloem behang en die latten en de foto's. Dan ook nog die lamp met planten erin.
De woonkamer is al niet zo heel groot en erg vol gestouwd.
Of haar neusgaten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt zichzelf wel weer lekker in haar kruis zeg
Het boeit mij ook niet, al laat ze Roy een regenboog op de muur schilderen. Wat ik vooral bijzonder vind is dat ze dit blijkbaar allemaal kan hebben qua prikkels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk dat ik het verder niet boeiend vind of Debbie haar kamer paars groen en aqua verft 👍 waar ik vooral over struikel is dat ze zooi op de muur smeert zonder Roy in gedachte te houden... of eigenlijk wel.. ze weet dat hij het lelijk vind dus doet expres iets wat hij niet wilt 🤔 weet niet ik mag best iets veranderen in ons huis.. maar het moet wel ONS huis blijven
Ja dat ook maar met die herrie in huis valt die muur misschien nog meequote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet, al laat ze Roy een regenboog op de muur schilderen. Wat ik vooral bijzonder vind is dat ze dit blijkbaar allemaal kan hebben qua prikkels.
Misschien werkt deze combi juist heel goed. Alles chaos geeft misschien ook een bepaalde rust.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dat ook maar met die herrie in huis valt die muur misschien nog mee
Maar wel erg kaal. In zo'n ruimte mis ik iets dat warmte toevoegt. Het is alsof daar niemand woont. Een paar grote planten zou al helpenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef Odonata het volgende:
In tegenstelling tot het huis van Debbie vind ik het huis van Minibellenl prachtig. Heel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |