Zeer juist. Maar blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor AM (en veel van haar collega´s).quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef NineMilka het volgende:
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
Bijzonder weer: nieuw boek, nieuw adagio!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
Uiteraard zegt ze er nooit bij dat het reclame isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
Die snap ik ook niet. Ze hoeft het ook niet te doen omdat ze graag dezelfde achternaam wil als haar kinderen. Die hebben haar naam immers ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
Haha precies zoals al voorspeld werd. Die bakfiets gaat nooit gebruikt worden. Moest zo lachen om alle "positieve commentaren" hier op Sanneke en haar bakfiets. Dit zag je toch van te voren aankomen? Ze gebruikt dat ding nooit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
"Helemaal je bezorgde eten bij de receptie ophalen".quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:30 schreef Earring het volgende:
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
Ja inderdaad. En dan onder de noemer: de haters van demammavan. Zo kinderachtig om een enigszins kritische reactie gelijk 'haat' te noemen. Dat is toch pubertaal?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
Ja, dat was andersom toch ook zo? Dit huis zou toch allerlei problemen oplossen t.o.v. de woning in Rotterdam?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef LALAA het volgende:
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.
Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
Sanneke zou er jaloers op zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |