abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219019051
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
pi_219019057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef NineMilka het volgende:
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
Zeer juist. Maar blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor AM (en veel van haar collega´s).
pi_219019099
Sanneke klaagt dat ze geen eten kan bestellen en geen pakketten kan ontvangen.. 🤔 bijzonder.. dat kan gewoon prima 🤷 maar er is geen pakket punt waar je pakketten kan brengen 🤔 ik woon in een gewoon huis maar ik moet ook gewoon de deur uit als ik iets moet versturen 🤔 neem aan iedereen? Dus wat is het probleem? Ik snap hem niet zo
pi_219019151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
Bijzonder weer: nieuw boek, nieuw adagio!

Ik ben het er overigens meer dan mee eens dat sommige zaken gewoon echt niet goed komen (dat is zoals het leven werkt) en ik denk dat veel mensen ook de ervaring hebben dat er lang niet altijd iemand is die achter je blijft staan helaas.

Ik vind dat gedweep met die tante Agaath een beetje raar aandoen. Eerst was het de kraamverzorgster, nu dus een tante Agaath. Wie zou de volgende bijzondere persoon worden voor het volgende boek? Ik zou zelf eerder verwachten dat Annemarie een boek op zou dragen aan haar echtgenoot, dan aan iemand die (vrij algemene) quotes schrijft waarin ze zichzelf herkent.
pi_219019175
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
pi_219019180
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
pi_219019300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
Uiteraard zegt ze er nooit bij dat het reclame is
pi_219019307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
Die snap ik ook niet. Ze hoeft het ook niet te doen omdat ze graag dezelfde achternaam wil als haar kinderen. Die hebben haar naam immers ook.
pi_219019336
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
pi_219019376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
Haha precies zoals al voorspeld werd. Die bakfiets gaat nooit gebruikt worden. Moest zo lachen om alle "positieve commentaren" hier op Sanneke en haar bakfiets. Dit zag je toch van te voren aankomen? Ze gebruikt dat ding nooit.
pi_219019383
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219019405
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
pi_219019421
Sanneke heeft het maar steeds over pesten en deelt graag reacties van mensen die anders denken dan zij. Zou Sanneke doorhebben dat zij continu blijft uitdagen? In haar wereld kan en mag je gewoon geen andere mening hebben.
Geen eten kunnen bestellen is natuurlijk ook wel een onoverkomelijk iets. Je zal zelf eens met je luie lijf van de bank af moeten komen om eten te maken of het HELEMAAL bij de receptie op moeten halen.
Volgens mij had Sanneke gewoon een huis voordat ze besloot in een caravan te gaan wonen. Zeur.
pi_219019429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:30 schreef Earring het volgende:
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
"Helemaal je bezorgde eten bij de receptie ophalen".
"Zielig om helemaal naar de buiten de bebouwde kom laten komen" Nee, binnen de bebouwde kom van de ene kant van de andere kant van de stad is wel oké dan??

Huhhhh?
pi_219019435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
Ja inderdaad. En dan onder de noemer: de haters van demammavan. Zo kinderachtig om een enigszins kritische reactie gelijk 'haat' te noemen. Dat is toch pubertaal?
Neemt niet weg dat er echt een hoop domme reacties tussen zitten waarvan ik me afvraag waarom je zoiets onaardigs maar iemand stuurt, je kent haar niet eens persoonlijk. Waarom?

Maar de kritiek op reclame ligt echt wel wat genuanceerder dan ze het nu neerzet. Ik stoor me lang niet aan alle flu's die wat willen verkopen. Het maakt uit hoe je het neerzet, en hoe geloofwaardig je bent. Het is bijvoorbeeld totaal niet geloofwaardig als je de beste laarzen ooit meerdere keren aanprijst als je forever favoriet, minstens 20 paar hebt 'aangeschaft', maar dan opeens klaagt dat de geen goede laarzen hebben (en dus compleet ander merk besteld). Niks bewaard ook? Hier gaan zulke dingen van oudste naar jongste (mits goede staat).
Zelfde verhaal met muesli (die onzin was niet nodig) vitamines (die onzinwas niet nodig), troepspeelgoed die eerst van Groenrijk kwam, maar nu van drukkemamas (ze koos daarvoor altijd duurzaam, en minder speelgoed, zonde), etc etc

Toen ze nog leuk was om te volgen koos ze haar reclame wat bewuster, nu staat het grote geld duidelijk op de voorgrond.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 10:37:32 #91
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219019440
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
pi_219019441
Sanneke zei laatst eens over dat iemand een bepaalde keuze in een cafetaria lastig vond: "Waren dat maar mijn problemen" ofzoiets. Iets wat ik ook best denigrerend vind overigens om te zeggen.. en dan hoor ik dit soort dingen :')
pi_219019445
Het is volgens mij prima weer om er op uit te gaan met de bakfiets. Kind blij want andere omgeving, wat beweging voor moeders en de pakketjes worden weggebracht.

Win-win.

But no.
pi_219019448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef LALAA het volgende:
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
Ja, dat was andersom toch ook zo? Dit huis zou toch allerlei problemen oplossen t.o.v. de woning in Rotterdam?
pi_219019462
Er staat geen naam bij de DMs die AM laat zien.
Ik zal wel heel slecht zijn, maar het zou natuurlijk ook bijvoorbeeld J kunnen zijn die naast haar op de bank zit, zodat ze weer even gerichte content kan maken, wat precies aansluit op waar ze het over wil hebben en weer haar boek kan promoten.
pi_219019498
Ik dacht hetzelfde.
En kent ze het begrip trollen? Je bent wel heel sneu wanneer je die serieus neemt🙈🤣

Heel naar en negatief praten in een dm is natuurlijk gestoord. Tegelijkertijd vind ik iemand in een dm bejubelen en blaten dat je er zo veel aan hebt, aan die lulkoek van AM, net zo gestoord. Het voelt voor am lekker, en die denkt ook echt dat ze dat serieus kan nemen.

Je kunt beter kijken hoe je naaste familie en de mensen irl met je omgaan, maar een real life heeft AM al lang niet meer.
pi_219019500
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
pi_219019558
😂🤣 einde van 12 jaar cavia's.. nu snap ik waarom zoe make up en al die andere puber dingen nodig heeft.. ze is helemaal geen 8! Vorige keer dat mien ziek was vertelde ze nog dat ze nooit iets met cavia's heeft gehad maar zoe ze wilde en Roy het goed vond maar hij verder ook geen idee had.. maar hij vond wel dat als je een dier nam je daarvoor moest zorgen en omdat hij ja had gezegd moest hij het allemaal maar opknappen 🤣😂 dus Barney is 5? Zullen ze max 5 jaar cavia's gehad hebben 😂🤣
pi_219019562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
pi_219019571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Sanneke zou er jaloers op zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')