abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219017518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.

De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
Nou echt, spijker op z’n kop.

Die vrouw is niet goed hoor: een mol? Al jarenlang deelt AM allerlei privé-info zoals de scholen van alle kinderen, de dagelijks genomen route, de manege, de scouting en noem maar op. En zij denkt nu dat er iemand deze info lekt? Ze is werkelijk nog veel dommer dan ik dacht.
pi_219018061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.

En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.

Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?

Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
Dan zijn er nog veel mollen uit te schakelen, bijna idereen die hun volgt weet deze informatie en het is sowieso makkelijk te vinden.
pi_219018064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 00:05 schreef Juulia het volgende:

[..]
Nou echt, spijker op z’n kop.

Die vrouw is niet goed hoor: een mol? Al jarenlang deelt AM allerlei privé-info zoals de scholen van alle kinderen, de dagelijks genomen route, de manege, de scouting en noem maar op. En zij denkt nu dat er iemand deze info lekt? Ze is werkelijk nog veel dommer dan ik dacht.
Zij is sowieso niet goed. Die praat die zij heeft en zelfverheerlijking.
pi_219018069
Als MB thuis op de bank met een kop thee zou liggen janken, zouden daar weeer over geklaagd worden hier. Dan zou ze een schop onder de kont moeten krijgen. Die vrouw heeft haar eigen wereld gecreëerd, tja.. kan je van alles van vinden. Ik zou er dood moe van worden.. maar ze pakt het leven lekker bjj de ballen.

En het gingen ook berichten lang over bodyshamen en dat je niks mag zegge over een te hoog BMI.. maar over een te dun lichaam mag blijkbaar wel van alles gezegd worden ? Lekker hypocriet.

Ze zou er goed aan doen die kinderen niet jn beeld te brengen terwijl ze zo in bikini staat, is namelijk wel echt pest materiaal kan ik me zo indenken. Maar goed, hoop dat ze snel een beetje tot bedaren komt.

JVP gaat niet door met Koen denk ik. Al blijft de cliffhanger spannend.

Debbie; geen woorden voor die vrouw.
pi_219018123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Haha de influencers die altijd maar roepen dat wij tijd over hebben....spitten dit hele forum door, naast dat ze ook nog content maken (wat ze als werk zien en wat dus uren duurt) Nu snap ik eindelijk dat AM het druk heeft.
Nee niet de berichten in haar inbox heeft ze last van, maar de rake woorden van een forum......

Och Annemarie toch...

Ps. ik neem aan de deze forummers wel een plekje in het dankwoord krijgen en een kaartje voor de Meet and Greet.
Want dit boek is mede mogelijk gemaakt door de wijsheden van dit forum.
pi_219018146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.

Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
pi_219018229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.

Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
Dat denk ik ook
pi_219018281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.

De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
Dit dus!
pi_219018390
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Doet die podcast het goed?
Ik kan hem niet luisteren want geen spotify, maar volgens mij mis ik er niks aan.
Denk ook dat er nu misschien veel mensen luisteren maar ook snel afhaken vanwege de lege inhoud en het door elkaar heen praten als ik jullie moet geloven.
pi_219018422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝

En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.
pi_219018477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:01 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Doet die podcast het goed?
Ik kan hem niet luisteren want geen spotify, maar volgens mij mis ik er niks aan.
Denk ook dat er nu misschien veel mensen luisteren maar ook snel afhaken vanwege de lege inhoud en het door elkaar heen praten als ik jullie moet geloven.
Ik luister hem zelf ook niet, die kleine stukjes die op insta voorbij komen kan ik al niet naar luisteren. Met al dat Engels er tussendoor en het door elkaar heen tetteren.
Maar volgens mij doet ie t best goed
pi_219018478
Die posts ook over die Joke. Zo triomfantelijk dat ze haar 'uitgeschakeld' heeft. Ze creëert echt een droomwereld zo, zij laat zich bejubelen door haar volgelingen en ze denkt dat door blokkeren geen kritiek meer op haar is.
pi_219018493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 06:28 schreef Muurbloem7 het volgende:
Als MB thuis op de bank met een kop thee zou liggen janken, zouden daar weeer over geklaagd worden hier. Dan zou ze een schop onder de kont moeten krijgen. Die vrouw heeft haar eigen wereld gecreëerd, tja.. kan je van alles van vinden. Ik zou er dood moe van worden.. maar ze pakt het leven lekker bjj de ballen.

En het gingen ook berichten lang over bodyshamen en dat je niks mag zegge over een te hoog BMI.. maar over een te dun lichaam mag blijkbaar wel van alles gezegd worden ? Lekker hypocriet.

Ze zou er goed aan doen die kinderen niet jn beeld te brengen terwijl ze zo in bikini staat, is namelijk wel echt pest materiaal kan ik me zo indenken. Maar goed, hoop dat ze snel een beetje tot bedaren komt.

JVP gaat niet door met Koen denk ik. Al blijft de cliffhanger spannend.

Debbie; geen woorden voor die vrouw.
Spijker op zijn kop
pi_219018510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.
pi_219018512
Die Ellen
Midden in de nacht een post plaatsen over iemand zijn persoonlijkheid in een relatie, ze weet allemaal zo goed hoe het moet en hoe met elkaar om te gaan.
Ja Ellen, we nemen jouw raad ter harte, want dat werkt.
pi_219018537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.
pi_219018562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:24 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.
Dat ze bepaalde dingen verzint lijkt mij ook een reële mogelijkheid bij Annemarie. Een bekend gegeven van influencers is dat ze het niet altijd even nauw nemen met de waarheid en zich wat dichterlijke vrijheid veroorloven in de beschrijving van hun dagelijkse (reclame)leven. Ze schetsen een beeld van wat ze willen laten zien, voelen zich regisseur van hun leven, eerlijk en nuchter is het bij de meesten niet echt.
pi_219018585
En dat hoeft wat mij betreft ook niet, zolang je dan maar niet gaat zemelen over eerlijk zijn, werkelijkheid e.d. Reclame is nooit eerlijk en altijd in meer of mindere mate misleidend en aangezien influencers hun leven als reclamespot gebruiken geldt voor de beelden over hun leven hetzelfde.
pi_219018592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:12 schreef Snaky het volgende:
Die posts ook over die Joke. Zo triomfantelijk dat ze haar 'uitgeschakeld' heeft. Ze creëert echt een droomwereld zo, zij laat zich bejubelen door haar volgelingen en ze denkt dat door blokkeren geen kritiek meer op haar is.
Voor iemand die er zo prat op gaat dat ze taboes doorbreekt en haar eigen keuzes maakt is ze er wel heel druk mee.

Begrijpt ze nou echt niet dat wanneer je jezelf écht niets aantrekt van anderen, je daar ook geen boekje over schrijft?
En weet ze echt niet dat er vanaf de jaren 60 in de vorige eeuw al heel veel anderen waren die al haar zogenaamde taboes al lang hebben doorbroken? Dat er al tig boeken zijn die gaan over datgene wat zij nu als iets nieuws brengt?

En waarom noemt ze zichzelf eigenlijk bestseller auteur? Denkt ze echt dat je dat bent als al je online fens, je buren en je familie je boekje kopen dat is gedrukt bij een nietszeggende uitgeverij ?

Ik snap dat ze zelf geen verstand heeft van echt goede boeken, en dat hoeft ook niet. Ieder zn ding. Maar is er dan echt niemand die zegt: " joh, meid, een bestsellerauteur is iemand die écht goed kan schrijven, geen eendagsvliegje dat verkoopt omdat ze veel volgers heeft op social media"?

Ik heb trouwens weleens kleding genaaid. Ben ik nu dan mode ontwerper?
pi_219018712
En de quote van Kluun is leuk, maar voor influencers werkt het anders: die leven zo ongeveer van het bouwen van de illusie van een vriendschappelijke band met hun volgers. Mensen kopen dingen omdat ze iemand willen steunen, niet zozeer omdat ze het aangeprezen product willen. Ze herkennen zich in iemand, genieten van dagelijkse updates, interactie e.d. Hier is ook het betaalde account op gebaseerd: je laat als volger zien dat je zelfs bereid bent te betalen voor content en je koopt bepaalde privilege.

Dat is in de basis waarom influencermarketing zo succesvol is en bedrijven hier zoveel in investeren: mensen willen niet kopen van grote, onpersoonlijke bedrijven. Ze gaan af op de mening van iemand die ze "kennen" omdat ze die mening betrouwbaar achten.

Je hele achterban van volgers nu wegzetten als "publiek op de tribune, wiens mening er niet toe doet", lijkt mij niet heel logisch. Je wilt mensen juist de illusie van een band geven en dus op PM's reageren. Nu zet je ze weg als klapvee met de boodschap dat een discussie niet gewenst is en niet je interesse heeft.

Als ik influencer was zou ik zo'n quote niet zo gauw gebruiken denk ik.
pi_219018762
Die stukjes die ze schrijft met die quotes lijken op postings hier maar zijn het niet. Of ze heeft die ook door chatgpt gehaald. Dat gewauwel over een mol is alleen een teaser voor haar boek. Ze beweert/zegt altijd dat ze alles op haar manier doet en dat dat niet perse de juiste is maar ze handelt helemaal anders. Bij haar post over de maandfilms gaat ze er vanuit dat iedereen veel filmpjes heeft op zijn of haar telefoon. Kul! Niemand filmt zoveel als zij!
Vanmorgen filmt ze weer haar hoofd met haar oog in de hoofdrol, waarom??? Komt dat ook in de maandfilm?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rimboequeen op 15-10-2025 09:22:56 ]
pi_219018851
Die maandflim is ook zoiets: ik heb vrijwel geen privédingen op mijn telefoon staan. Foto's van de kinderen maak ik eigenlijk alleen als we op vakantie zijn. Maar al had ik een maandfilm: wat doe je daar dan mee? Hier thuis zou niemand interesse hebben en social media gebruik ik alleen voor werk.

Ik maak in de vakantie vooral foto's, die ik daarna op een externe harde schijf zet en niemand ooit meer bekijkt.
  Moderator/colorchick woensdag 15 oktober 2025 @ 09:29:34 #73
382129 crew  Donna
pi_219018992
Ik volg AM niet meer, maar heeft zij nog een connectie met die Mark van de koffie? En zijn B&B?
pi_219019013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:29 schreef Donna het volgende:
Ik volg AM niet meer, maar heeft zij nog een connectie met die Mark van de koffie? En zijn B&B?
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
pi_219019040
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
pi_219019051
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
pi_219019057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:38 schreef NineMilka het volgende:
Uiteindelijk kunnen influencers blokkeren en meningen wegwuiven wat ze willen. Ze hebben er zelf direct geen last meer van, wat ik begrijp (ik vind zulke berichtjes rechtstreeks naar iemand sturen ook wel wat bijzonder), maar het verandert uiteindelijk niks aan hoe heel veel mensen over je denken.
Zeer juist. Maar blijkbaar is dat moeilijk te snappen voor AM (en veel van haar collega´s).
pi_219019099
Sanneke klaagt dat ze geen eten kan bestellen en geen pakketten kan ontvangen.. 🤔 bijzonder.. dat kan gewoon prima 🤷 maar er is geen pakket punt waar je pakketten kan brengen 🤔 ik woon in een gewoon huis maar ik moet ook gewoon de deur uit als ik iets moet versturen 🤔 neem aan iedereen? Dus wat is het probleem? Ik snap hem niet zo
pi_219019151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:39 schreef Harper het volgende:
Goh. AM beweerde eindeloos dat alles altijd goed kwam. Ook als het niet ging zoals gewenst, kwam het goed.
Maar nu ineens niet meer?!
Bijzonder weer: nieuw boek, nieuw adagio!

Ik ben het er overigens meer dan mee eens dat sommige zaken gewoon echt niet goed komen (dat is zoals het leven werkt) en ik denk dat veel mensen ook de ervaring hebben dat er lang niet altijd iemand is die achter je blijft staan helaas.

Ik vind dat gedweep met die tante Agaath een beetje raar aandoen. Eerst was het de kraamverzorgster, nu dus een tante Agaath. Wie zou de volgende bijzondere persoon worden voor het volgende boek? Ik zou zelf eerder verwachten dat Annemarie een boek op zou dragen aan haar echtgenoot, dan aan iemand die (vrij algemene) quotes schrijft waarin ze zichzelf herkent.
pi_219019175
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
pi_219019180
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
pi_219019300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:32 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.
Uiteraard zegt ze er nooit bij dat het reclame is
pi_219019307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarok noemt MB zich nog Bollen wordt miss ook wel eens tijd voor back to roots
Die snap ik ook niet. Ze hoeft het ook niet te doen omdat ze graag dezelfde achternaam wil als haar kinderen. Die hebben haar naam immers ook.
pi_219019336
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
pi_219019376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Huh, Sanneke die zegt dat ze 90% van de kinderkleding tweedehands koopt? Zij koopt echt wekelijks de halve Hema, Wibra en Zeeman leeg.. En weer miepen dat ze geen eten kan bestellen, kan wel maar dan moet ze HELEMAAL naar de receptie lopen. Pakketjes ook lastig want dat kan alleen als Dion thuis is. Meid pak die bakfiets!!!! Ik snap echt niet waarom die bakfiets er perse moest komen voor die ene keer dat ze er op gefietst heeft. Zij ziet echt problemen die er gewoonweg niet zijn of die zo makkelijk opgelost kunnen worden dat zelfs een peuter dat kan bedenken.
Haha precies zoals al voorspeld werd. Die bakfiets gaat nooit gebruikt worden. Moest zo lachen om alle "positieve commentaren" hier op Sanneke en haar bakfiets. Dit zag je toch van te voren aankomen? Ze gebruikt dat ding nooit.
pi_219019383
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 09:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit voor de podcast op Youtube tijdens thuiswerken. Iris vindt zichzelf wel een gift to mankind. Zo had ik haar niet ingeschat. Mb steekt er timide bij af en die vindt zichzelf ook een heerlijkheid!
Ik krijg de indruk dat ze in die podcast wordt overruled door Iris. En inderdaad, Iris lijkt nogal vol van zichzelf te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219019405
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
pi_219019421
Sanneke heeft het maar steeds over pesten en deelt graag reacties van mensen die anders denken dan zij. Zou Sanneke doorhebben dat zij continu blijft uitdagen? In haar wereld kan en mag je gewoon geen andere mening hebben.
Geen eten kunnen bestellen is natuurlijk ook wel een onoverkomelijk iets. Je zal zelf eens met je luie lijf van de bank af moeten komen om eten te maken of het HELEMAAL bij de receptie op moeten halen.
Volgens mij had Sanneke gewoon een huis voordat ze besloot in een caravan te gaan wonen. Zeur.
pi_219019429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:30 schreef Earring het volgende:
Klagen en dat gemompel van Dion
Heeft Sanneke niet eens wat anders dan dat gezeur over eten bezorgen?
Dion thuis op de woensdag dus ze mocht weer geld uitgeven. Een aftelkalender voor M! En nee niet voor nu zegt ze ook nog. Waarom dan niet over een paar jaar dit kopen. Allemaal mee verhuizen straks want ze staan weer hoog op de lijst bij twee huizen
"Helemaal je bezorgde eten bij de receptie ophalen".
"Zielig om helemaal naar de buiten de bebouwde kom laten komen" Nee, binnen de bebouwde kom van de ene kant van de andere kant van de stad is wel oké dan??

Huhhhh?
pi_219019435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef NineMilka het volgende:
AM laat zich ook wel kennen met het zielige gedoe over hoe onaardig volgers kunnen zijn. Alsof ze zelf altijd de aardigste is.
Ja inderdaad. En dan onder de noemer: de haters van demammavan. Zo kinderachtig om een enigszins kritische reactie gelijk 'haat' te noemen. Dat is toch pubertaal?
Neemt niet weg dat er echt een hoop domme reacties tussen zitten waarvan ik me afvraag waarom je zoiets onaardigs maar iemand stuurt, je kent haar niet eens persoonlijk. Waarom?

Maar de kritiek op reclame ligt echt wel wat genuanceerder dan ze het nu neerzet. Ik stoor me lang niet aan alle flu's die wat willen verkopen. Het maakt uit hoe je het neerzet, en hoe geloofwaardig je bent. Het is bijvoorbeeld totaal niet geloofwaardig als je de beste laarzen ooit meerdere keren aanprijst als je forever favoriet, minstens 20 paar hebt 'aangeschaft', maar dan opeens klaagt dat de geen goede laarzen hebben (en dus compleet ander merk besteld). Niks bewaard ook? Hier gaan zulke dingen van oudste naar jongste (mits goede staat).
Zelfde verhaal met muesli (die onzin was niet nodig) vitamines (die onzinwas niet nodig), troepspeelgoed die eerst van Groenrijk kwam, maar nu van drukkemamas (ze koos daarvoor altijd duurzaam, en minder speelgoed, zonde), etc etc

Toen ze nog leuk was om te volgen koos ze haar reclame wat bewuster, nu staat het grote geld duidelijk op de voorgrond.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 10:37:32 #91
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219019440
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
pi_219019441
Sanneke zei laatst eens over dat iemand een bepaalde keuze in een cafetaria lastig vond: "Waren dat maar mijn problemen" ofzoiets. Iets wat ik ook best denigrerend vind overigens om te zeggen.. en dan hoor ik dit soort dingen :')
pi_219019445
Het is volgens mij prima weer om er op uit te gaan met de bakfiets. Kind blij want andere omgeving, wat beweging voor moeders en de pakketjes worden weggebracht.

Win-win.

But no.
pi_219019448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:37 schreef LALAA het volgende:
Sanneke doet mij altijd heel erg denken aan een familielid van mij. Diegene blaast ook altijd zo hoog van de toren, weet alles beter, klaagt over alles en het ligt altijd aan een ander. En kleine dingen worden heel groot gemaakt. Zij is dan weer niet te beroerd om te werken, maar loopt door deze houding wel altijd tegen problemen aan, blijft van baan switchen en heeft een hele kleine sociale kring.

Het probleem is dat iemand zoals Sanneke niks van een ander aanneemt. Eigenlijk gaan ze door tegenspraak alleen maar meer in hun eigen waanzin geloven. Het zal altijd wat zijn bij haar, straks heeft ze een nieuw huis, dan zullen haar buren wel weer te luid zijn of kan ze haar bakfiets nergens kwijt. Of de keuze uit thuisbezorgd restaurants is niet groot genoeg.
Ja, dat was andersom toch ook zo? Dit huis zou toch allerlei problemen oplossen t.o.v. de woning in Rotterdam?
pi_219019462
Er staat geen naam bij de DMs die AM laat zien.
Ik zal wel heel slecht zijn, maar het zou natuurlijk ook bijvoorbeeld J kunnen zijn die naast haar op de bank zit, zodat ze weer even gerichte content kan maken, wat precies aansluit op waar ze het over wil hebben en weer haar boek kan promoten.
pi_219019498
Ik dacht hetzelfde.
En kent ze het begrip trollen? Je bent wel heel sneu wanneer je die serieus neemt🙈🤣

Heel naar en negatief praten in een dm is natuurlijk gestoord. Tegelijkertijd vind ik iemand in een dm bejubelen en blaten dat je er zo veel aan hebt, aan die lulkoek van AM, net zo gestoord. Het voelt voor am lekker, en die denkt ook echt dat ze dat serieus kan nemen.

Je kunt beter kijken hoe je naaste familie en de mensen irl met je omgaan, maar een real life heeft AM al lang niet meer.
pi_219019500
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
pi_219019558
😂🤣 einde van 12 jaar cavia's.. nu snap ik waarom zoe make up en al die andere puber dingen nodig heeft.. ze is helemaal geen 8! Vorige keer dat mien ziek was vertelde ze nog dat ze nooit iets met cavia's heeft gehad maar zoe ze wilde en Roy het goed vond maar hij verder ook geen idee had.. maar hij vond wel dat als je een dier nam je daarvoor moest zorgen en omdat hij ja had gezegd moest hij het allemaal maar opknappen 🤣😂 dus Barney is 5? Zullen ze max 5 jaar cavia's gehad hebben 😂🤣
pi_219019562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith (niet hip en al helemaal niet hot) gaat vandaag weer eens op reis. Dat is haar 6e vliegreis dit jaar en 8e x op vakantie.
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
pi_219019571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 10:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Sanneke zou er jaloers op zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')