Nou echt, spijker op z’n kop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.
De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
Dan zijn er nog veel mollen uit te schakelen, bijna idereen die hun volgt weet deze informatie en het is sowieso makkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM
‘Kijken op een scherm doet pijn’ en dan niet die telefoon een dag in de kast laten liggen.
En er was een mol die ze hadden uitgeschakeld die vertrouwelijke informatie lekte over het gezin.
Iemand die vertelde waar ze wonen, waar Jim en de tweeling op school zitten, waar ze paardrijden en wanneer, welke scouting en wanneer?
Van die info die ze zelf meermaals heeft gedeeld?
Zij is sowieso niet goed. Die praat die zij heeft en zelfverheerlijking.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:05 schreef Juulia het volgende:
[..]
Nou echt, spijker op z’n kop.
Die vrouw is niet goed hoor: een mol? Al jarenlang deelt AM allerlei privé-info zoals de scholen van alle kinderen, de dagelijks genomen route, de manege, de scouting en noem maar op. En zij denkt nu dat er iemand deze info lekt? Ze is werkelijk nog veel dommer dan ik dacht.
Haha de influencers die altijd maar roepen dat wij tijd over hebben....spitten dit hele forum door, naast dat ze ook nog content maken (wat ze als werk zien en wat dus uren duurt) Nu snap ik eindelijk dat AM het druk heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝
En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Vond de boerderij nooit echt prettig aanvoelen qua vibe. Te gemaakt! Andere huis voelde als een thuis
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.
Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
Dit dus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:00 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dit dus.
Mol uitschakelen, hou toch op.
De familie Geerts hoeft maar één ding uit te schakelen en dat is de telefoon van AM.
Doet die podcast het goed?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind de boerderij een erg hoog VT wonen gehalte hebben, weinig sfeer, veel schone schijn.
Ik vind t trouwens wel net iets te toevallig hoeveel (of weinig) tijd er tussen de breuk (of de bekendmaking daarvan) en de start van de podcast zat. Ik heb ook zo'n gevoel dat die podcast het zo goed doet, omdat iedereen zit te wachten tot Michelle uit de school klapt.
Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, en daar zijn de quotes van het forum😝
En ze hadden, net als MB, ook last van een mol. Gelukkig hebben ze die uitgeschakeld. Heeft vast Sam gedaan🥸 Ik denk dat ze druk waren om hier bij te lezen en quootjes te scoren voor haar boekwerk.
Ik luister hem zelf ook niet, die kleine stukjes die op insta voorbij komen kan ik al niet naar luisteren. Met al dat Engels er tussendoor en het door elkaar heen tetteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:01 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Doet die podcast het goed?
Ik kan hem niet luisteren want geen spotify, maar volgens mij mis ik er niks aan.
Denk ook dat er nu misschien veel mensen luisteren maar ook snel afhaken vanwege de lege inhoud en het door elkaar heen praten als ik jullie moet geloven.
Spijker op zijn kopquote:Op woensdag 15 oktober 2025 06:28 schreef Muurbloem7 het volgende:
Als MB thuis op de bank met een kop thee zou liggen janken, zouden daar weeer over geklaagd worden hier. Dan zou ze een schop onder de kont moeten krijgen. Die vrouw heeft haar eigen wereld gecreëerd, tja.. kan je van alles van vinden. Ik zou er dood moe van worden.. maar ze pakt het leven lekker bjj de ballen.
En het gingen ook berichten lang over bodyshamen en dat je niks mag zegge over een te hoog BMI.. maar over een te dun lichaam mag blijkbaar wel van alles gezegd worden ? Lekker hypocriet.
Ze zou er goed aan doen die kinderen niet jn beeld te brengen terwijl ze zo in bikini staat, is namelijk wel echt pest materiaal kan ik me zo indenken. Maar goed, hoop dat ze snel een beetje tot bedaren komt.
JVP gaat niet door met Koen denk ik. Al blijft de cliffhanger spannend.
Debbie; geen woorden voor die vrouw.
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:03 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou, exact wat ik dacht. Ik had het geschreven kunnen hebben. Hoezo lekt er iemand prive info? Ik kan nu een lijstje maken met de adressen van de basis en middelbare school, de manege, zwemles, scouting en de route naar de basisschool.
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:20 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om andere privé-informatie gaat dan adressen e.d., van dat soort dingen heeft Annemarie zelf nooit een geheim gemaakt.
Dat ze bepaalde dingen verzint lijkt mij ook een reële mogelijkheid bij Annemarie. Een bekend gegeven van influencers is dat ze het niet altijd even nauw nemen met de waarheid en zich wat dichterlijke vrijheid veroorloven in de beschrijving van hun dagelijkse (reclame)leven. Ze schetsen een beeld van wat ze willen laten zien, voelen zich regisseur van hun leven, eerlijk en nuchter is het bij de meesten niet echt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:24 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze deelt quotes en zet erbij dat mensen privé info lekken. Teksten die ongeveer letterlijk van dit forum kunnen komen. Er is helemaal geen mol, die verzint ze voor content voor het boek en insta.
Voor iemand die er zo prat op gaat dat ze taboes doorbreekt en haar eigen keuzes maakt is ze er wel heel druk mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:12 schreef Snaky het volgende:
Die posts ook over die Joke. Zo triomfantelijk dat ze haar 'uitgeschakeld' heeft. Ze creëert echt een droomwereld zo, zij laat zich bejubelen door haar volgelingen en ze denkt dat door blokkeren geen kritiek meer op haar is.
Ja, ze promoot nog steeds regelmatig zijn koffie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:29 schreef Donna het volgende:
Ik volg AM niet meer, maar heeft zij nog een connectie met die Mark van de koffie? En zijn B&B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |