abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219021493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat had ik even gemist 🫣 maar waarom wast ze dat niet eruit?
Doet ze vlak voor kerst.
pi_219021519
AM is motorisch nooit sterk geweest had en alles wat 2 verschillende handelingen betrof vond en vind ze moeilijk.

Toch gaat constant filmen en iets doen haar goed af.

En leuk dat L mag fietsen. Het zou dan wel handig zijn als haar meteen geleerd wordt dat je niet zomaar de weg op rijdt (ook al is het een woonerf) maar dat je wacht langs de kant. Maar Lieam doet dat ook, dus ik zal wel een oude zeur zijn.
pi_219021532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tja, geen idee. Misschien is ze volgens het excel bestand nog niet toe aan de volgende douche beurt.
En het is woensdag, dat is geen douche-en-harenwasdag.
pi_219021533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Maen van Minibelle is nu aan het balletten met losse haren... De rest ( die ze ook even filmpt) heeft het wel in een staart.
Ze had een haarband in van haar zus, die ineens riep ‘hey! Je hebt de mijne!’. Eerst ging M een beetje flauw doen dat ‘ie van haar was, zegt moeder daarna doodleuk ‘je mag het lenen’. Zo werkt lenen niet, als de eigenaar zelf er niks van weet!! Voed eens op joh, ‘supermom’…
pi_219021543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM is motorisch nooit sterk geweest had en alles wat 2 verschillende handelingen betrof vond en vind ze moeilijk.

Toch gaat constant filmen en iets doen haar goed af.

En leuk dat L mag fietsen. Het zou dan wel handig zijn als haar meteen geleerd wordt dat je niet zomaar de weg op rijdt (ook al is het een woonerf) maar dat je wacht langs de kant. Maar Lieam doet dat ook, dus ik zal wel een oude zeur zijn.
Maar ze wilde wel meedoen met Kamp v. Koningsbrugge. 😂
pi_219021578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het is woensdag, dat is geen douche-en-harenwasdag.
Ja kijk, daar heb je het al. En gisteren blijkbaar ook niet. Hopen op morgen dan maar.
pi_219021786
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:28 schreef Lalaland79 het volgende:
Maen van Minibelle is nu aan het balletten met losse haren... De rest ( die ze ook even filmpt) heeft het wel in een staart.
Vooral een vierjarige continu alles laten bepalen met als excuus hb. Ongelooflijk. Maar snap die balletschool ook niet.
pi_219021823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:30 schreef papierentas het volgende:
DBM en haar man zijn beiden weer verkouden. Benieuwd hoelang het duurt voor Flip&Flap weer ziek thuis zijn.
En als ze verkouden zijn is ze moe zegt ze
Dan is ze dus altijd verkouden
pi_219021909
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is olie van de massage van gisteren.
Gatver dan douche je je toch even!
pi_219021933
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het voelt ook altijd net of ruik ik haar door m'n beeldscherm heen, ze lijkt met niet zo fris of,o
pi_219021950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Zou je denken hè? Maar sinds het bestaan van (wannabe) influencers kijk ik nergens meer van op.
pi_219022141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tja, geen idee. Misschien is ze volgens het excel bestand nog niet toe aan de volgende douche beurt.
😆
pi_219022144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Doet ze vlak voor kerst.
En dan mag Bob na haar in hetzelfde water
pi_219022269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze had een haarband in van haar zus, die ineens riep ‘hey! Je hebt de mijne!’. Eerst ging M een beetje flauw doen dat ‘ie van haar was, zegt moeder daarna doodleuk ‘je mag het lenen’. Zo werkt lenen niet, als de eigenaar zelf er niks van weet!! Voed eens op joh, ‘supermom’…
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Hoe kweek ik arrogante kinderen ?
En eerlijk gezegd vind ik vaste haren gewoon bij ballet horen.
Net als een cap op bij paardrijden, een badpak bij het zwemmen,enz.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
pi_219022272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan mag Bob na haar in hetzelfde water
🤢
pi_219022282
Hvk;
Louay valt op een vervelend moment in slaap, ja gek hè kind houd het toch ook niet vol vanaf ochtend 7:00
pi_219022434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:18 schreef Henrike het volgende:
Hvk;
Louay valt op een vervelend moment in slaap, ja gek hè kind houd het toch ook niet vol vanaf ochtend 7:00
En dan heeft hij nu een power nap en kan er dan de hele avond weer tegenaan🥳🥳
pi_219022556
Het is al meerdere keren hier geschreven maar ik moet toch ook nog even kwijt hoe koud en zielloos ik Debbie vind. Heel ‘fijn’ voor haar en de kids dat ze niet verdrietig zijn om het verlies van de cavia. Ze heeft dat beest onnodig laten lijden en klaagt over het te snel mailen van de rekening van de dierenarts. De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen. Ze is echt niet goed bij haar aandachtszieke hoofd. Ik heb haar direct ontvolgd, kreeg ineens een soort kortsluiting in mijn hoofd dat ik haar gedrag aanmoedig door haar te volgen.
pi_219022589
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
pi_219022758
Debbie... 🤦‍♂️ ze heeft weer op de muren lopen kalken en weet nu al dat Roy het lelijk vind maar mevrouw van der horst heeft kak aan Roy dus lacht ze het weg.. ze lacht hem zowat uit ...

En ik heb de grap 3x geprobeerd te snappen van jay en zijn horloge.. en toen aan mijn man gevraagd of hij het snapt.. en hij denkt dat het iets met een jongen die bij een meisje naar binnen gaat is ...
Dat zal toch niet? Dat zijn toch geen grappen om over 5 jarige te maken online?
pi_219022795
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:54 schreef Giddie het volgende:
Het is al meerdere keren hier geschreven maar ik moet toch ook nog even kwijt hoe koud en zielloos ik Debbie vind. Heel ‘fijn’ voor haar en de kids dat ze niet verdrietig zijn om het verlies van de cavia. Ze heeft dat beest onnodig laten lijden en klaagt over het te snel mailen van de rekening van de dierenarts. De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen. Ze is echt niet goed bij haar aandachtszieke hoofd. Ik heb haar direct ontvolgd, kreeg ineens een soort kortsluiting in mijn hoofd dat ik haar gedrag aanmoedig door haar te volgen.
Die laatse zin is natuurlijk ook zo! Daarom snap ik niet dat mensen met kritiek haar (en andere flu's) nog volgen, goed gedaan dus. ^O^
pi_219022844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Die laatse zin is natuurlijk ook zo! Daarom snap ik niet dat mensen met kritiek haar (en andere flu's) nog volgen, goed gedaan dus. ^O^
Ik volg helemaal niemand. Ik kijk alleen anoniem. Aan mij zullen ze geen cent verdienen.
pi_219022855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Velen volgen niet dus tellen niet mee in views en volgersaantallen. Kijken anoniem.
pi_219022862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:56 schreef Earring het volgende:
Zou de wending in het gezin Geertsen inhouden dat het uit is met Sam en Esmee?
Sam is opvallend vaak thuis de laatste tijd.
Ik hoop het niet want wat je zag was een leuk en verliefd stel. Maar ik mis haar nu al even. Ze werkt onregelmatig dat weet ik, maar toch vraag ik t mij af
Ik vroeg me hetzelfde af.
Ze hoeft het niet te melden maar we merken het vast vanzelf ooit, zou het helaas het geval zijn.
pi_219022903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... 🤦‍♂️ ze heeft weer op de muren lopen kalken en weet nu al dat Roy het lelijk vind maar mevrouw van der horst heeft kak aan Roy dus lacht ze het weg.. ze lacht hem zowat uit ...

En ik heb de grap 3x geprobeerd te snappen van jay en zijn horloge.. en toen aan mijn man gevraagd of hij het snapt.. en hij denkt dat het iets met een jongen die bij een meisje naar binnen gaat is ...
Dat zal toch niet? Dat zijn toch geen grappen om over 5 jarige te maken online?
Ik begreep de ‘grap’ wel maar ik zie er de lol niet van in. Maar goed, het niveau komt daar niet verder dan ‘retteketet, ik wil met je naar bed.’
Meer dan dat gaat het ook niet worden.

En die kleurtjes op de muur… cavia’s eruit, kleurtje erin. Ik was vooral weer afgeleid door die foto op de latten. Druk behang, stuk latten. Drukte bij elkaar en dan een foto erbij. Maar prikkels kan ze niet verdragen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')