Ze zou de cadeautjes gewoon opnieuw kunnen inpakken voor de volgende gelegenheid. Maar Sanneke is wat dat betreft net Debbie: kopen, kopen, kopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke moet veel cadeautjes kopen want Sint, kerst en verjaardag van M in een korte periode.
Kind wordt 1. Die vind een papiertje scheuren al een hoogtepunt. Die heeft geen besef van Sint, kerst en zijn verjaardag.
Verschrikkelijk, maar als je je kind verder geen echte aandacht of uitdaging weet te bieden, dan moet het wel met shoppen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke moet veel cadeautjes kopen want Sint, kerst en verjaardag van M in een korte periode.
Kind wordt 1. Die vind een papiertje scheuren al een hoogtepunt. Die heeft geen besef van Sint, kerst en zijn verjaardag.
Die kinderen groeien op met het idee dat hun gevoel er niet toe doet. Alles draait om hun moeder. Ze zullen vast iets voelen maar ze kunnen er niks mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar ook dat ze zegt dat de kinderen er niet rouwig om zijn 🤔 ik zou me daar als moeder dus zorgen over maken als mijn kind zijn schouders ophaalt als zijn/haar huisdier dood is..
Al pak je een garde in, kind heeft er geen benul van haha.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zou de cadeautjes gewoon opnieuw kunnen inpakken voor de volgende gelegenheid. Maar Sanneke is wat dat betreft net Debbie: kopen, kopen, kopen.
Ik noem dat een leegte opvullen.
Kind was ook niet echt onder de indruk van paps die gek deed met die grote Mickey-Pop, of moeders die hem roept.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, maar als je je kind verder geen echte aandacht of uitdaging weet te bieden, dan moet het wel met shoppen.
Ow ik denk ook zeker wel dat die kinderen wat voelen... zoe maakte steen... van Debbie had beest zo de kliko in gemogen (nu komt ze hem volgend jaar weer tegen bij het inplanten van haar pluktuin) maar de emoties van de kinderen werden bijzonder afgekapt met haar korte gevoelloze reacties...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die kinderen groeien op met het idee dat hun gevoel er niet toe doet. Alles draait om hun moeder. Ze zullen vast iets voelen maar ze kunnen er niks mee.
Dat ook inderdaad. En ik snap best dat je wat cadeautjes wilt kopen maar het hoeft echt niet zo uitgebreid.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Al pak je een garde in, kind heeft er geen benul van haha.
Of het beestje wordt opgegraven door de katten😬quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ow ik denk ook zeker wel dat die kinderen wat voelen... zoe maakte steen... van Debbie had beest zo de kliko in gemogen (nu komt ze hem volgend jaar weer tegen bij het inplanten van haar pluktuin) maar de emoties van de kinderen werden bijzonder afgekapt met haar korte gevoelloze reacties...
Ja, dat dacht ik ook al…quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Of het beestje wordt opgegraven door de katten😬
Maar dat is toch ook niet houdbaar? Wat als het kind straks naar school moet of naar hobby's? Zij heeft alle tijd, dan gaat Dion ook niet steeds terugkomen neem ik aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik denk echt dat zij niet alleen op pad durft met M, dat blijkt uit alles. Ze doet het alleen met Dion.
En dat is een trieste zaak, voor zowel moeder als kind.
Oja kan ook nog 🤣😂 ligt ze te meuren in bed komt 1 van die katten een cadeautje brengen 😂🤣👍quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Of het beestje wordt opgegraven door de katten😬
School zal moeten, maar ik denk dat er verder weinig georganiseerd gaat worden eigenlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet houdbaar? Wat als het kind straks naar school moet of naar hobby's? Zij heeft alle tijd, dan gaat Dion ook niet steeds terugkomen neem ik aan.
Zou ze gezien hebben dat het concertmenu vegetarisch is?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef Earring het volgende:
AM
Plaatst geen campingnamen want stel je voor dat er volgers op afkomen.
Maar nu info welke parkeerplaats en restaurant ze geboekt heeft voor vanavond. Zullen we ook gaan?
Je zou het haar bijna gunnen 🫣quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Oja kan ook nog 🤣😂 ligt ze te meuren in bed komt 1 van die katten een cadeautje brengen 😂🤣👍
Ik zou me echt suf lachen als dat gebeurt 😂quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Oja kan ook nog 🤣😂 ligt ze te meuren in bed komt 1 van die katten een cadeautje brengen 😂🤣👍
Dat is olie van de massage van gisteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith mag haar haren ook wel weer eens wassen 🫣
Maar niemand heeft haar verteld dat je je kind moet brengen en halen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet houdbaar? Wat als het kind straks naar school moet of naar hobby's? Zij heeft alle tijd, dan gaat Dion ook niet steeds terugkomen neem ik aan.
Dat had ik even gemist 🫣 maar waarom wast ze dat niet eruit?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is olie van de massage van gisteren.
Tja, geen idee. Misschien is ze volgens het excel bestand nog niet toe aan de volgende douche beurt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat had ik even gemist 🫣 maar waarom wast ze dat niet eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |