Ja ze had gewoon een woning in Rotterdam maar wilde een huis is Hellevoetsluis ivm de mantelzorg van haar moeder(...) Laatst zei ze nog dat ze commentaar had gekregen omdat ze voor een kindje ging terwijl ze in een caravan woont. Was ze helemaal verbolgen over want ze zitten daar JUIST voor Mijan(..) Sorry maar ik snap dat commentaar wel..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het maar steeds over pesten en deelt graag reacties van mensen die anders denken dan zij. Zou Sanneke doorhebben dat zij continu blijft uitdagen? In haar wereld kan en mag je gewoon geen andere mening hebben.
Geen eten kunnen bestellen is natuurlijk ook wel een onoverkomelijk iets. Je zal zelf eens met je luie lijf van de bank af moeten komen om eten te maken of het HELEMAAL bij de receptie op moeten halen.
Volgens mij had Sanneke gewoon een huis voordat ze besloot in een caravan te gaan wonen. Zeur.
Ja ideale omgeving voor een kind, als je hele dagen binnen zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ja ze had gewoon een woning in Rotterdam maar wilde een huis is Hellevoetsluis ivm de mantelzorg van haar moeder(...) Laatst zei ze nog dat ze commentaar had gekregen omdat ze voor een kindje ging terwijl ze in een caravan woont. Was ze helemaal verbolgen over want ze zitten daar JUIST voor Mijan(..) Sorry maar ik snap dat commentaar wel..
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja ideale omgeving voor een kind, als je hele dagen binnen zit.
Ik weet natuurlijk niet hoe hard het waait daar nu, maar hier is t prima weer om een stuk te fietsen.
Ze leek zo gelukkig met die bakfiets, ik snap echt niet waarom ze er geen gebruik van maakt.
Denk t ja, ik vind hem ideaal. Gebruik de auto een stuk minder sinds we hem hebben. Denk dat voor haar de drempel van de deur uitgaan gewoon te hoog is ofzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak?
Er is een reden dat ze deze uitgever heeft. Die is het ook net niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook precies mijn gedachte 😂
Maarja, het is het weer net niet. Ik snap ook niet dat zo'n redacteur (ik weet niet precies hoe zo iemand heet die het boek nog eens naleest) dat niet ziet 😅
Heerlijk voor een kind om binnen de vier wanden van een caravan te zitten. Ik snap echt niet wat ze daar doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ja ze had gewoon een woning in Rotterdam maar wilde een huis is Hellevoetsluis ivm de mantelzorg van haar moeder(...) Laatst zei ze nog dat ze commentaar had gekregen omdat ze voor een kindje ging terwijl ze in een caravan woont. Was ze helemaal verbolgen over want ze zitten daar JUIST voor Mijan(..) Sorry maar ik snap dat commentaar wel..
Debbie is toch ook een sta in de weg? Je hebt er niks aan😂het slaapt alleen maarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
Zo komt ietwat manisch over als je het mij vraagtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Mooi ook met dat kruidenrekje op de achtergrond.
Debbie; zullen we haar allemaal ontvolgen? Ik kan er niet meer tegen!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Debbie is toch ook een sta in de weg? Je hebt er niks aan😂het slaapt alleen maar
Zij is sociaal emotioneel gewoon onderontwikkeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:19 schreef Utopica het volgende:
Ik ging n.a.v. deze posts bij Debbie kijken omdat ik niet kon geloven dat het zo erg was.. maar hoezo ben je na 12 jaar (dan heb je neem ik wel een ding voor cavia's), ineens zo harteloos en feitelijk bij het afscheid?
Ben er letterlijk stil van.
Ik gok dat ze verwacht had om binnen no time een huurhuis te hebben. En nu is ze zielig want zit daar nog steeds en kan er ieder moment uitgezet worden MET BABY!! En ja, dat is heel stressvol maar uiteindelijk hebben ze zelf niet zo goed nagedacht over de hele situatie. Sanneke wil dat alles op een presenteerblaadje wordt geserveerd zodat ze vervolgens overal over kan klagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heerlijk voor een kind om binnen de vier wanden van een caravan te zitten. Ik snap echt niet wat ze daar doet.
En bovendien zeer egoïstisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij is sociaal emotioneel gewoon onderontwikkeld.
Ik denk echt dat zij niet alleen op pad durft met M, dat blijkt uit alles. Ze doet het alleen met Dion.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja ideale omgeving voor een kind, als je hele dagen binnen zit.
Ik weet natuurlijk niet hoe hard het waait daar nu, maar hier is t prima weer om een stuk te fietsen.
Ze leek zo gelukkig met die bakfiets, ik snap echt niet waarom ze er geen gebruik van maakt.
Ik begrijp echt niet dat mensen haar überhaupt nog volgen. Er is echt no way dat ik ga bijdragen aan al die flu's en ga voorzien in hun aandachtsbehoeften.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Debbie; zullen we haar allemaal ontvolgen? Ik kan er niet meer tegen!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:37 schreef Earring het volgende:
AM
Plaatst geen campingnamen want stel je voor dat er volgers op afkomen.
Maar nu info welke parkeerplaats en restaurant ze geboekt heeft voor vanavond. Zullen we ook gaan?
Ja maar ook dat ze zegt dat de kinderen er niet rouwig om zijn 🤔 ik zou me daar als moeder dus zorgen over maken als mijn kind zijn schouders ophaalt als zijn/haar huisdier dood is..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij is sociaal emotioneel gewoon onderontwikkeld.
Ik praat wel regelmatig tegen mezelf haha.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gaan jullie ook in jezelf praten als je een dag alleen thuis bent? Volgens Ellen doet iedereen dat.
En ze merkt dat ze daar een beetje raar van gaat doen, van zo’n dag alleen thuis.
Alleen dan? 😂
Ik behoor niet tot haar doelgroep.
Ik vind het redelijk bijzonder dat een volwassen kind besluit om langer te blijven omdat zijn vader naar een borrel is. Ik vraag mij elke keer af wat er daar in het gezin nu exact speelt (en nogmaals, mocht er wat spelen, dan vind ik het verstandig dat ze niets delen). Pas ook al dat Jim aan zijn moeder vroeg of de stress nu minder was nu de regenpakken voor de reis die over ruim 9 maanden gaat plaatsvinden binnen waren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM vindt het fijn als Jim bij haar thuis is als Maarten een borrel heeft/een avondje weg is.
Waarom ‘angst’? Bang dat alle @:mammavanhaters voor de deur staan op het adres wat ze zelf meermaals heeft getoond, op het tijdstip waarvan in de planner staat dat Maarten weg is en wat minimaal 1x wordt genoemd in haar stories?
Ik voer hele gesprekken met mijzelf 😀. Heerlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik praat wel regelmatig tegen mezelf haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |