Nee. Dikke quotes van haar besties en haar haters (mogen die ook mee in de bus naar de presentatie?) met veel ruimte er omheen en kromme zinnen met veel witregels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
Zo sneu, hoe ze over die arme beestjes praat. Ze is zelf een sta (zit/lig) in de weg in haar gezinquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
Het is wachten op de dag dat ze dat over haar kinderen schrijft of zegt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
Ze had onlangs een story dat reizen en dingen zien belangrijker waren dan veel geld oppotten en veel in je huis zijn. Ik vermoed dat ze niet graag thuis is, is ook wel een ongezellig hok vind ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
Die broer heeft allang een andere nick gelukkigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Harper het volgende:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan
Dan zou het toch ook dehatersvan moeten zijn? Ipv dehatersvandemammavan?
Maar sowieso, haters. Wat een puberterm. Ik ga voor decriticivan![]()
Ik heb er twee van de drie letterlijk gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:59 schreef Rimboequeen het volgende:
Die stukjes die ze schrijft met die quotes lijken op postings hier maar zijn het niet
Het is nog meer knip en plakwerk dan haar 1e schriftjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
Dit was ook precies mijn gedachte 😂quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Harper het volgende:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan
Ik herken die tokkies met geld post ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb er twee van de drie letterlijk gevonden![]()
Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen
deoppasvanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Harper het volgende:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan
Mooi ook met dat kruidenrekje op de achtergrond.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus dat filmpje van Ellen. Iemand moet echt haar internet blokkeren jeetje mina.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:42 schreef Maremare het volgende:
Echt bizar inderdaad hoe gevoelloos zij omgaat met en communiceert over de cavia's. En maar jammeren op social media als mensen kritiek hebben op haar toneelstukjes en leugens. Mensen hebben geen empathie volgens haar. Nou toen de empathie werd uitgedeeld was zij ook in geen velden of wegen te bekennen. Goed voorbeeld ook voor haar kinderen.
Roy: neem die drie kinderen onder je arm en vlucht!
Ja, klopt luizenmoeder zijn, dat is nogal een dingetje voor Annemarie, daar post ze best vaak over.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb er twee van de drie letterlijk gevonden![]()
Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |