abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219019591
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
pi_219019598
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
pi_219019652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke zou er jaloers op zijn.
Maar die kan/wil niet vliegen want vliegangst en de stoel is te krap en ze stemt groen links.
pi_219019658
Debbie kon nog net het fatsoen opbrengen om de vlag niet uit te hangen dat die cavia's weg zijn... :')
Nu maar hopen dat er geen andere dieren meer komen, ik heb echt een hekel aan mensen die lukraak een dier kopen want zooo schattig, maar zich verder niet willen verdiepen in wat zo'n diertje nodig heeft.
pi_219019680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Heeft AM eigenlijk wel iets zelf geschreven in dat boek? ChatGPT, bijdragen van fans, stukjes van fora en haters... Als ze auteursrechten zou betalen houdt ze er helemaal niks meer aan over!
Nee. Dikke quotes van haar besties en haar haters (mogen die ook mee in de bus naar de presentatie?) met veel ruimte er omheen en kromme zinnen met veel witregels.

Maar de volgmoekes (niet Joke) kopen het weer en staan in de rij om een stempel in hun boekje te krijgen en een middelvinger van Julia.
pi_219019846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
De cavia's waren een sta in de weg👌 ik zelfs als geen dierenvriend kan daar dus niets van begrijpen🤯
Zo sneu, hoe ze over die arme beestjes praat. Ze is zelf een sta (zit/lig) in de weg in haar gezin
pi_219019878
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Dan zou het toch ook dehatersvan moeten zijn? Ipv dehatersvandemammavan?
Maar sowieso, haters. Wat een puberterm. Ik ga voor decriticivan ;)
pi_219019879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:05 schreef Lampje88 het volgende:
Het is wachten op de dag dat ze dat over haar kinderen schrijft of zegt.
pi_219019898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Zouden die mensen het nou niet fijn vinden om thuis te zijn? Ik houd wel van vakantie hoor en ga echt wel een paar keer per jaar, maar 8x??
Ze had onlangs een story dat reizen en dingen zien belangrijker waren dan veel geld oppotten en veel in je huis zijn. Ik vermoed dat ze niet graag thuis is, is ook wel een ongezellig hok vind ik.
En dit zal echt niet haar laatste reisje zijn dit jaar.
pi_219019908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:38 schreef Harper het volgende:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Die broer heeft allang een andere nick gelukkig
pi_219019911
Echt bizar inderdaad hoe gevoelloos zij omgaat met en communiceert over de cavia's. En maar jammeren op social media als mensen kritiek hebben op haar toneelstukjes en leugens. Mensen hebben geen empathie volgens haar. Nou toen de empathie werd uitgedeeld was zij ook in geen velden of wegen te bekennen. Goed voorbeeld ook voor haar kinderen.
Roy: neem die drie kinderen onder je arm en vlucht!
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 11:46:37 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219019935
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:59 schreef Rimboequeen het volgende:
Die stukjes die ze schrijft met die quotes lijken op postings hier maar zijn het niet
Ik heb er twee van de drie letterlijk gevonden :P

Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219019954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:06 schreef Farfallefalle het volgende:
Het is nog meer knip en plakwerk dan haar 1e schriftje
pi_219019993
Dehatersvandemammavan _O- _O- _O-

Vroeger waren de we de Vivafanclub. Het kan verkeren!

Wat een puberaal gebeuren! _O-
pi_219020023
Ik geloof oprecht dat die bakfiets van Sanneke maar 1 gebruikt is en dat was met Dion erbij en gefilmd voor Instagram. Je kunt zo veel dingen kopen: auto, bakfiets, elektrische fiets maar uiteindelijk komt het toch aan op je eigen motivatie en van de bank afkomen.
pi_219020114
Volgends mij zijn de kinderen van porterenee nooit bij die ex.
pi_219020143
quote:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

Dit was ook precies mijn gedachte 😂
Maarja, het is het weer net niet. Ik snap ook niet dat zo'n redacteur (ik weet niet precies hoe zo iemand heet die het boek nog eens naleest) dat niet ziet 😅
pi_219020161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:

[..]

Over die tokkies met geld is letterlijk een post hier, dat 17u tablettijd is een bol.com reactie die hier integraal gepost is. Dat met die dochters met luizen kan ik niet vinden, ik zie wel dat we het al vaak over haar hebben gehad icm luizen _O-
Ik herken die tokkies met geld post ook
pi_219020171
d
quote:
Demammavan
Depappavan
Degrillendebroervan

deoppasvan
pi_219020191
Jezus dat filmpje van Ellen. Iemand moet echt haar internet blokkeren jeetje mina. :')
pi_219020197
AM zei gisteren toch dat de kinderen het raar vinden, want ze droeg een bril en deze draagt ze nooit?
Ze draagt nu toch ook geen bril? Of doet ze die speciaal voor de stories weer af?
  Moderator/colorchick woensdag 15 oktober 2025 @ 12:39:11 #122
382129 crew  Donna
pi_219020210
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus dat filmpje van Ellen. Iemand moet echt haar internet blokkeren jeetje mina. :')
Mooi ook met dat kruidenrekje op de achtergrond.
pi_219020214
Best een handige tip van Milou met die kussensloop, ik was alleen ff de tuin in gelopen om hem uit te kloppen, bij zo'n raam heb ik toch het idee dat alles gelijk weer terugkomt 🙈
pi_219020229
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:42 schreef Maremare het volgende:
Echt bizar inderdaad hoe gevoelloos zij omgaat met en communiceert over de cavia's. En maar jammeren op social media als mensen kritiek hebben op haar toneelstukjes en leugens. Mensen hebben geen empathie volgens haar. Nou toen de empathie werd uitgedeeld was zij ook in geen velden of wegen te bekennen. Goed voorbeeld ook voor haar kinderen.
Roy: neem die drie kinderen onder je arm en vlucht!
Dit ja.

Als je je al gaat excuseren voor je taalgebruik kan je het beter gewoon niet plaatsen. ;)
Post aangepast. Donna.

[ Bericht 4% gewijzigd door Donna op 15-10-2025 13:08:35 ]
pi_219020324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, klopt luizenmoeder zijn, dat is nogal een dingetje voor Annemarie, daar post ze best vaak over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')