Ze doet haar best wel om er met de kinderen een leuke tijd van te maken,quote:
Dat mag Roy het weekend doen, kan zij slapenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:22 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze smeert er proef kleurtjes op maar dat betekent dat je ook snel in de planning hebt om het ook af te maken.
Vind ik ook, voor haarzelf, en haar zoonquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:38 schreef Ballerina888 het volgende:
O wat heeft die Maiked toch een vreselijke smaak.
Eigenlijk is dat juist een goede keuze geweest. Cavia’s zijn gezelschapsdieren en vereenzamen als ze alleen in een hokje zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:54 schreef Giddie het volgende:
De andere bejaarde cavia is herplaatst. Niet oké om zo’n senior beestje die stress te bezorgen maar alles is beter dan bij Debbie blijven wonen.
En waarom ook zo'n smal stukje me5 latten. Lillikquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen wit. Maar wel alles in dezelfde rustige kleur. Want: snel overprikkeld. Debbie heeft nu een oranje muur, zonnebloemenbehang, een stukje lattenwand, een tv kast met kleur. En dat in een ruimte die zeker 3x kleiner is dan onze ruimte. Gelukkig kan zij prima tegen prikkels.
En heel de tijd ‘als in ‘quote:Op donderdag 16 oktober 2025 00:12 schreef Snaky het volgende:
Ik heb me vandaag aan die podcast gewaagd. Wat een drama. Die Iris is met een Engelstalige man en kan daardoor geene fatsoenlijke Nederlandse zin meer uitspreken. En dat 'like' van Michelle tussen haar zinnen is ook irritant.
Wat ik mij meen te herinneren is dat haar broer bij haar woonde en dus haar toeslagpartner was. Hij voldeed niet aan de voorwaarden om recht te hebben op de kinderopvangtoeslag. Maar een familielid in de eerste graad hoeft ook niet aan de voorwaarden te voldoen. Het inkomen van die persoon telt wel mee. Volgens mij was het zoiets.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 00:29 schreef Snaky het volgende:
Wat is eigenlijk de geschiedenis van Janneke en de toeslagenaffaire? Ik weet dat ze haar oudste dochter jong heeft gekregen.
Ik zag een klein stukje op TT en daar haal ik uit dat het MB is geweest die iets heeft gedaan waardoor het mis is gegaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 00:12 schreef Snaky het volgende:
Ik heb me vandaag aan die podcast gewaagd. Wat een drama. Die Iris is met een Engelstalige man en kan daardoor geene fatsoenlijke Nederlandse zin meer uitspreken. En dat 'like' van Michelle tussen haar zinnen is ook irritant.
Ik zie er helemaal niemand in haha. Ik snap allemaal best dat je het niet herkenbaar wil delen, maar dit vind ik toch zo'n nutteloze foto😅quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Zag er in elk geval geen JvP in.
Eens hoor. Dit is naar mijn idee puur om te laten zien dat zij dit samen kunnen. Zorgt natuurlijk ook voor oooohhh’s en aaaahhh’s. Zij post ook niks zomaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal niemand in haha. Ik snap allemaal best dat je het niet herkenbaar wil delen, maar dit vind ik toch zo'n nutteloze foto😅
Precies, wel frappant dat het nu wel kan maar tijdens de poly (volgens mij?) nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens hoor. Dit is naar mijn idee puur om te laten zien dat zij dit samen kunnen. Zorgt natuurlijk ook voor oooohhh’s en aaaahhh’s. Zij post ook niks zomaar.
Ik zie dat toch anders. Wat zij doet vind ik niet knap. Alles wordt zorgvuldig op beeld vastgelegd, in de meest perfecte settings en scènes. Een grote vlucht uit de werkelijkheid vind ik het.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze doet haar best wel om er met de kinderen een leuke tijd van te maken,
Een scheiding is voor de kinderen ook een heel proces.
Ik vind het knap dat ze niet gaat zitten kniezen in een hoekje ,de schouders eronder zet en doorgaat.
En of dat nou met veel vriendinnen, veel gekus en in een stringbikini is doet er voor mij niet toe.
Ik zie dat ze samen met en van haar kinderen geniet.
En ze zal ook moeilijke momenten hebben, want dit is niet wat ze had bedacht.
En weer die zucht! Die "vrouw" haar wereld is zooooo klein.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM komt terug van een avondje muziek, er staat een bakje op de trap wat een van de 'pubers' heeft achtergelaten. AM: 'ik ga morgen iemand vermoorden' beetje overdreven, niet?
Volgens mij ook niet. Tijdens de poly deed zij echt niks voor zichzelf. Anders had ze dat vast laten zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies, wel frappant dat het nu wel kan maar tijdens de poly (volgens mij?) niet
That’s her middle name.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM komt terug van een avondje muziek, er staat een bakje op de trap wat een van de 'pubers' heeft achtergelaten. AM: 'ik ga morgen iemand vermoorden' beetje overdreven, niet?
Dat klinkt inderdaad ook heel dom. Veel podcasters praten verschrikkelijk. Ik hoor zo vaak dingen als “een soort van” “helemaal zo” voorbij komen. Of podcasters die elke zin eindigen met een vraagteken. Irritaties ten topquote:
Het is en blijft een huisvrouw uit de jaren 50. Wat toen de sherry was is nu een telefoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:12 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En weer die zucht! Die "vrouw" haar wereld is zooooo klein.
En 'ik heb zoiets van..' is ook zo'n typisch zinnetje. Sommige mensen gebruiken het in elke zin. Als ik me verveel tijdens het luisteren tel ik wel eens hoe vaak.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:23 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad ook heel dom. Veel podcasters praten verschrikkelijk. Ik hoor zo vaak dingen als “een soort van” “helemaal zo” voorbij komen. Of podcasters die elke zin eindigen met een vraagteken. Irritaties ten top
Linda Kraan schrijft heel goed. Annemarie kan mooie sfeerfoto's maken. Ik vond Linda tijdens de programma's vaak zo dwangmatig poetsen en opruimen. Ik hoop dat ze dat wat los kan laten want haar leven is nu misschien wel drukker dan in Nederland.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het is en blijft een huisvrouw uit de jaren 50. Wat toen de sherry was is nu een telefoon.
Ik volg haar inmiddels niet meer. Het gaat allemaal zo ontzettend nergens over, dat wereldje van de familie G.
Pas wanneer ze echt gaat werken wordt het weer interessant.
Ik denk ook dat ze zeker wel wat kan, als ze de eerste stap maar durft te zetten. En inmiddels heeft ze vast wel wat welwillende kruiwagens die haar op weg kunnen helpen.
Zou toch ook een beter voorbeeld zijn voor haar dochters, een moeder met een baan, en die zichzelf ontwikkelt?
Wat dat betreft doet Linda Kraan dat een stuk beter. Die leek eerst nogal onder de indruk te zijn van AM, maar sinds zij zijn gaan ondernemen komt ze veel beter uit de verf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |