Als ze al denkt dat je verkeerd naar haar kijkt gaat ze je blokkeren ook. Dat gaat een beetje lastig op werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:38 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat niemand met AM wil werken hoor , ze kan niet tegen kritiek of zelfs niet tegen constructieve feedback. Als het niet in haar plaatje past wordt je aan de schandpaal genageld . Nou succes ermee denk ik dan .
Ze kan niet schakelen, niet sociaal zijn, is onzeker en bang met veel dingen ... werken met collega's om haar heen zou helemaal een fiasco worden. Een baan is een gepasseerd station.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:38 schreef poohenzo het volgende:
Ik denk dat niemand met AM wil werken hoor , ze kan niet tegen kritiek of zelfs niet tegen constructieve feedback. Als het niet in haar plaatje past wordt je aan de schandpaal genageld . Nou succes ermee denk ik dan .
En weinig werkgevers die akkoord gaan met een uur slapen/rusten/in bed scrollen tussen de bedrijven door.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:38 schreef poohenzo het volgende:
Misschien gewoon huisvrouw blijven maar dan zonder telefoon en zonder de extra inkomsten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
Zou echt eens moeten nadenken over wat ze zou doen als ze geen influencer zou zijn.
Dat komt waarschijnlijk omdat ze zo'n klein wereldje heeft. Dat zag je bij Linda ook, daar draaide alles om een schone wc.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze kan niet schakelen, niet sociaal zijn, is onzeker en bang met veel dingen ... werken met collega's om haar heen zou helemaal een fiasco worden. Een baan is een gepasseerd station.
Ik heb nou niet het idee dat M graag op ballet wil, dat zal wel weer moeten van de supermom.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo dom ook, het kind is een uitzondering in de hele groep, waarom? Moet ze zich van moeder"meer" voelen dan een ander omdat zij als enige niet aan de regels hoeft te voldoen.
Hoe kweek ik arrogante kinderen ?
En eerlijk gezegd vind ik vaste haren gewoon bij ballet horen.
Net als een cap op bij paardrijden, een badpak bij het zwemmen,enz.
Ze had malen gewoon moeten uitleggen dat bij ballet de haren vast horen, wil je dat niet dan niet op ballet.
Gelukkig is massageolie niet vies. Het ziet en voelt alleen vettig.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Gatver dan douche je je toch even!
Er is voor Debbie dan helemaal geen hoop meerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En weinig werkgevers die akkoord gaan met een uur slapen/rusten/in bed scrollen tussen de bedrijven door.
Ik vraag mij af of dat erg is. Ik quote jou nu, maar is meer naar de gehele discussie.... ik vind AM vooral erg onaardig, maar als dit is hoe zij haar leven wil vullen...wie zijn wij... en heel eerlijk.... voor mijn gevoel runt zij haar hh zoals bij ons thuis vroeger (ik ben ook even oud) en dat vind ik best een prestatie in deze tijd....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze kan niet schakelen, niet sociaal zijn, is onzeker en bang met veel dingen ... werken met collega's om haar heen zou helemaal een fiasco worden. Een baan is een gepasseerd station.
Ja dat kan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Wat zij doet vind ik niet knap. Alles wordt zorgvuldig op beeld vastgelegd, in de meest perfecte settings en scènes. Een grote vlucht uit de werkelijkheid vind ik het.
Het uitje naar voetbal vond ik leuk.
Onder welke TT-naam heb je dat gezien?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zag een klein stukje op TT en daar haal ik uit dat het MB is geweest die iets heeft gedaan waardoor het mis is gegaan.
Maar de hele podcast luisteren doe ik je niet na.
In welk opzicht is het een prestatie? Zij heeft praktisch de hele week elke dag zeeën van tijd voor het huishouden. Dat is inderdaad vergelijkbaar met veel gezinnen van vroeger, vader werkt buitenshuis en moeder is thuis voor de kinderen en hh. Ik vind het werkelijk geen bijzondere prestatie dat zij haar huishoudelijke taken bijhoudt met al die vrije tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:11 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat erg is. Ik quote jou nu, maar is meer naar de gehele discussie.... ik vind AM vooral erg onaardig, maar als dit is hoe zij haar leven wil vullen...wie zijn wij... en heel eerlijk.... voor mijn gevoel runt zij haar hh zoals bij ons thuis vroeger (ik ben ook even oud) en dat vind ik best een prestatie in deze tijd....
Ik ook niet. Ze heeft geen fysieke beperkingen voor zover ik weet. Ze heeft een heel leger aan huishoudelijke apparaten. Ze zou dit in max 2 uur per dag moeten kunnen doen, waarschijnlijk minder. Nu ik erover nadenk doet ze dat denk ik ook, want de rest van de dag is nietszeggende fluff.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
In welk opzicht is het een prestatie? Zij heeft praktisch de hele week elke dag zeeën van tijd voor het huishouden. Dat is inderdaad vergelijkbaar met veel gezinnen van vroeger, vader werkt buitenshuis en moeder is thuis voor de kinderen en hh. Ik vind het werkelijk geen bijzondere prestatie dat zij haar huishoudelijke taken bijhoudt met al die vrije tijd.
Fijn voor Barney! Maar Debbie post nu wel dat ze zich druk maakt over de kat want die geeft al 3 dagen over, dus zometeen komt de dierenarts aan huis. Ja, echt, dat lees je goed! De cavia mocht dagen creperen voor ze uit haar lijden verlost kon worden, maar voor de kat komt de dierenarts neteen aan huis.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Barney weet niet wat haar overkomt.. zit je 5 jaar in een klein hokje te verpieteren met af en toe een aai over je bol.. verhuis je naar een ander huis en word je ineens geknuffeld.
Jammer dat mien dit niet heeft mogen meemaken
Maar dat zeg ik ook niet.... ik vind het hh bijhouden geen prestatie, wel om je gezin zo in te richten als in de jaren 80/90 met ale invloeden van buitenaf die door gegaan zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
In welk opzicht is het een prestatie? Zij heeft praktisch de hele week elke dag zeeën van tijd voor het huishouden. Dat is inderdaad vergelijkbaar met veel gezinnen van vroeger, vader werkt buitenshuis en moeder is thuis voor de kinderen en hh. Ik vind het werkelijk geen bijzondere prestatie dat zij haar huishoudelijke taken bijhoudt met al die vrije tijd.
Daarnaast denk ik wel dat het voor sommige mensen lastig is om dit zo te organiseren, niet iedereen is in staat zo'n huishouden/gezin te overzien....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet.... ik vind het hh bijhouden geen prestatie, wel om je gezin zo in te richten als in de jaren 80/90 met ale invloeden van buitenaf die door gegaan zijn...
Dat de dierenarts aan huis komt is omdat ze een dierenarts heeft voor de katten die in een busje rondrijd en aan huis komt dus zo gek is dat niet. En ook de kat heeft ze eerst 3 dagen laten spugen, het is gevaarlijk als een kat niet eet dus ik had al eerder aan de bel getrokken bij de huisarts.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Fijn voor Barney! Maar Debbie post nu wel dat ze zich druk maakt over de kat want die geeft al 3 dagen over, dus zometeen komt de dierenarts aan huis. Ja, echt, dat lees je goed! De cavia mocht dagen creperen voor ze uit haar lijden verlost kon worden, maar voor de kat komt de dierenarts neteen aan huis.
Wat een draak is Debbie toch
Eens, ik doe dit allemaal naast een meer dan fulltime baan, en ik ben geen supermens. En ja, ik heb ook 5 kinderen thuis, en geen volwassen kinderen die met alles helpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Wat is er precies anders dan bij anderen dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet.... ik vind het hh bijhouden geen prestatie, wel om je gezin zo in te richten als in de jaren 80/90 met ale invloeden van buitenaf die door gegaan zijn...
Beest moest ook 3 dagen kotsen voor er iemand naar mag komen kijken... kijk is zou na een keertje spugen ook geen 112 bellen... maar 3 dagen laten spugen vind ik ook best een beetje raarquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Fijn voor Barney! Maar Debbie post nu wel dat ze zich druk maakt over de kat want die geeft al 3 dagen over, dus zometeen komt de dierenarts aan huis. Ja, echt, dat lees je goed! De cavia mocht dagen creperen voor ze uit haar lijden verlost kon worden, maar voor de kat komt de dierenarts neteen aan huis.
Wat een draak is Debbie toch
Dat klopt, hoewel er op de bible belt heel veel van dit soort gezinnen zijn, groter nog wel, en die kunnen dit ook echt prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:57 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik wel dat het voor sommige mensen lastig is om dit zo te organiseren, niet iedereen is in staat zo'n huishouden/gezin te overzien....
Vanuit mijn werk ken ik heel veel gezinnen waar het allemaal niet lukt en dat maakt deze mensen niet slecht omdat anderen het makkelijk kunnen....
Dit is haar ding, en zo heeft ieder een manier van leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |