Typisch gevalletje FAFO: Fuck Around, Find Out 😝quote:Voorafgaand aan de schietpartij, rond 16.30 uur, kwam er een melding binnen van een beroving aan het nabijgelegen Wisselspoor. De verdachte zouden daar hebben geprobeerd om iemand van zijn fatbike te beroven, en liet daarbij een vuurwapen zien.
Toen de politie ter plaatse kwam, vluchtte de verdachte richting de McDonalds. „Daar liet hij opnieuw het vuurwapen zien”, verklaart de woordvoerder. Agenten met getrokken wapens sommeerden de man om zich over te geven. Toen hij opeens wegvluchtte, schoten de agenten.
Het is wel tragisch ja. Denk je gewoon een beetje de stoere boi uit te kunnen hangen met je pipa wordt bruut neergemaaid door de politie.quote:
Maar wel tegen jou toch? Ouwe BBE'er die bent!quote:Op maandag 22 september 2025 15:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
Politie heeft nog helemaal niets bevestigd. Politie mag helemaal geen uitspraken daarover doen tot nader het onderzoek.
Politie heeft wel geod werk verricht uiteraard. Maar ja om dit nou helemaal te gaan vieren vind ik ook wat twijfelachtig.quote:Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is wel tragisch ja. Denk je gewoon een beetje de stoere boi uit te kunnen hangen met je pipa wordt bruut neergemaaid door de politie.
Dat hebben ze gister wel bevestigd, stond gister op een nieuws site, weet niet meer welkequote:Op maandag 22 september 2025 15:22 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Politie heeft nog helemaal niets bevestigd. Politie mag helemaal geen uitspraken daarover doen tot nader het onderzoek.
Ik vier niks Chevy. Ik plaats slechts een stukje sarcastisch perspectief.quote:Op maandag 22 september 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Politie heeft wel geod werk verricht uiteraard. Maar ja om dit nou helemaal te gaan vieren vind ik ook wat twijfelachtig.
Nee ik bedoelde jou ook niet in deze.quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vier niks Chevy. Ik plaats slechts een stukje sarcastisch perspectief.
Dat viel mij ook op ja, had niet graag op de achterbank gezetenquote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh die Audi die er net achterlangs rijdtop dat filmpje. Het zal je gebeuren.
Audi's in de buurt van een pistool: het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh die Audi die er net achterlangs rijdtop dat filmpje. Het zal je gebeuren.
Die snelheid heeft een correlatie met de leeftijd vermoed/vrees ik.quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skillvaardigheid die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Mij lukt het niet eens om spelende eekhoorns in een boom te filmen. Tegen de tijd dat ik bedenk "filmen" en de boel omgeschakeld, scherp en gericht heb, zijn die beesten alweer weg.
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.quote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef matspontius het volgende:
Dus, als ik het allemaal goed heb begrepen pleegt er hier een 15 jarig stuk schorem een overval (fatbike of all things) en staat daarbij met een vuurwapen te zwaaien en te dreigen en luistert niet naar de aanwijzingen van de politie. Dan zijn er hier nog genoeg van die woke figuren die dit allemaal weer gaan bagetalliseren, als het even kan de schuld bij de politie neerlegt en het zo zielig en treurig vind voor die kansparel en zijn familie.
Want ja heeft een kleurtje en is daarom per definitie al zielig en achtergesteld, vuurwapen, bedreiging, overval, etc. doen er allemaal niet toe. Koekkoek - dit land is echt compleet mesjogge aan het worden .......
Mijn telefoon heeft een trippleclick functie om direct Camera te openen.quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skill die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Mij lukt het niet eens om spelende eekhoorns in een boom te filmen. Tegen de tijd dat ik bedenk "filmen" en de boel omgeschakeld, scherp en gericht heb, zijn die beesten alweer weg.
De nieuwe iPhones hebben gewoon een knop om in 1x je camera te openenquote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben verbaasd hoe snel mensen hun telefoon in de camerastand krijgen tegenwoordig. Is dat een skill die je kan leren? Hersenen uitzetten (je blijft immers wel op het terras zitten) en in een fractie van een seconde je camera aanzetten en richten?
Ja nouja, nu ga ik ff de woke linkse rakker uit hangen. Lui die zo eindigen hebben doorgaans niet het beste leven achter de rug. Wat dat betreft ben ik blij met mijn opvoeding (geen fysiek geweld, psychische mishandeling en verkrachting), ouders (gewoon nette redelijke mensen met werk en een sociaal leven. Redelijk gemiddelde overtuigingen en zonder heftige ruzies 48 jaar bij elkaar geweest) , het feit dat we gewoon normaal te eten kregen vroeger (McD/BK/KFC was uitzondering, geen standaard) en max 2 rondes kleding doorschoven (alleen als het pastte en de kleding nog in draagbare staat was).quote:Op maandag 22 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.
Bron de Telegraaf.
Want in de VS gaat het inderdaad zo lekker ja...quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef ricky3 het volgende:
[..]
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doet
We zijn hier niet in de V.S., gelukkig.quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef ricky3 het volgende:
[..]
In de VS kan het gewoon, dus waarom niet hier? Al zul je daar wrs ook wel een paar kogels door je hoofd krijgen als je dit doet
Ah, zo leren we ook weer eens watquote:Op maandag 22 september 2025 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een trippleclick functie om direct Camera te openen.
Ik denk ook dat de jongen geen normaal rustig leven gehad heeft, eentje met veel onrust.quote:Op maandag 22 september 2025 15:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja nouja, nu ga ik ff de woke linkse rakker uit hangen. Lui die zo eindigen hebben doorgaans niet het beste leven achter de rug. Wat dat betreft ben ik blij met mijn opvoeding (geen fysiek geweld, psychische mishandeling en verkrachting), ouders (gewoon nette redelijke mensen met werk en een sociaal leven. Redelijk gemiddelde overtuigingen en zonder heftige ruzies 48 jaar bij elkaar geweest) , het feit dat we gewoon normaal te eten kregen vroeger (McD/BK/KFC was uitzondering, geen standaard) en max 2 rondes kleding doorschoven (alleen als het pastte en de kleding nog in draagbare staat was).
Dat is niet iedereen gegeven. Dus wel sneu voor die jongen. En nog sneuer voor die agent dat die jongen hem geen humane keuze gaf om in te grijpen. En ergens, fijn dat een hoop fatbike-bestuurders 1 potentieel gevaar minder op de wereld hebben.
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was een lieve jongen lees ik.
Een supersoakerquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Triest voor sommige mensen waarschijnlijk, maar bij mij op school zaten echt wel wat types die, als die er niet meer zouden zijn, ik de volgende dag fluitend naar school zou komen.quote:
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af.
Nee gewoon andijvie.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Surinaams eten op vermoed ik.
Handige skill voor FOK!kersquote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik kan dat ook heel snel, camera's schrikken heel veel mensen af. Ik was een keertje in een situatie dat mensen mij in een brandgang achtervolgden en uitscholden en spuugden. Ik dacht "ja hoe kom ik hier nou ongeschonden vanaf?"
Camera van mijn telefoon richten en ze liepen heel hard weg.![]()
Nou dat vergeet je niet meer.
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.quote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van de hoeveelheid mensen met een telefoon in de hand.
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja ik heb de verklaring er nog bij getypt. Later.
Nee, die staan niet graag op beeld, dat filmpje kan je als bewijsmateriaal gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was zeker een onprettige situatie, dat soort gasten staan niet graag op beeld. Nog een geluk dat ze het hazenpad namen.
Met een enkelband een gewapende overval plegenquote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Iswas een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
In de 15e minuut gaat de ArenA nu niet klappen. Dat geef ik je op een briefje. Plak maar in jouw plakboek. @RamboDirkquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.
quote:Op maandag 22 september 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij woonde al niet meer bij zijn familie maar werd opgevangen door ene Dushi, die probeerde hem weer op het rechte pad te krijgen. Ik denk dat Duschi haar pleegopvang ook kan sluiten.
Bron de Telegraaf.
quote:Momenteel werkt Dushi aan een project om de vluchtelingen van het azc in Gouda een kans op vooruitgang te bieden. (bron)
Laat dit een grap zijnquote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
M’n oma was Surinaams, het was altijd heel gezellig bij haar thuis. Over de cultuur gesproken dus.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor. Is een klasgenoot van de zoon van een kennis van me. Hij had een enkelband en was vaak afwezig op school. Een jonge crimineel.
Samequote:Op maandag 22 september 2025 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word wel lekker snel heel bruin. Ben ik heel blij mee.
Hij had gewoon in de bak moeten zitten ipv een enkelband. Had hij ook geen gewapende beroving kunnen plegen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met een enkelband een gewapende overval plegen, ik wist trouwens niet dat kinderen onder de 16 een enkelband konden krijgen.
Ik vraag me dan toch wel af waar het dan mis is gegaan in zijn leven dat je zo jong al zo bent.quote:Op maandag 22 september 2025 16:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met een enkelband een gewapende overval plegen, ik wist trouwens niet dat kinderen onder de 16 een enkelband konden krijgen.
Ja, je verwacht het nietquote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het slachtoffer reed op een fatbike, dat lijkt me hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 22 september 2025 17:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, je verwacht het niet
Ik ben veel geïnteresseerder in of zijn slachtoffers lief zijn en hoe het met hen gaat.
En verder denk ik trouwens dat deze dader inderdaad geen makkelijk leven heeft gehad. Sneu dat hij op 15-jarige leeftijd met zijn beïnvloedbare kop zulke domme dingen deed dat hij er nu niet meer is, maar laten we daders en slachtoffers niet omdraaien.
- overvalquote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef CarbonC het volgende:
De bingokaart is inmiddels bijna vol:
- man
- niet-Nederlandse naam
- van kleur
- vuurwapen
- enkelband
- azc
- het was een lieve jongen
- was net bezig zijn leven weer op de rit te krijgen
- fatbike
- McDonalds
Niet dat ik weet maar het zal mij niks verbazen als ze voluit met de racisme pet staat te zwaaien.quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef The-BFG het volgende:
Sylvana zich al gemeld?
Anyway, vuurwapen gebruiken/laten zien (nep of niet) en dan wegrennen van een agent is vragen om een paar kogels in je donder.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef The-BFG het volgende:
Sylvana zich al gemeld?
AnywayIn ieder geval: vuurwapen gebruiken/laten zien (nep of niet) en dan wegrennen van een agent is vragen om een paar kogels in je donder.
Dat hebben er natuurlijk wel meer, daar hoef je geen Surinaamse roots voor te hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word wel lekker snel heel bruin. Ben ik heel blij mee.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat hebben er natuurlijk wel meer, daar hoef je geen Surinaamse rootsoorsprong voor te hebben.
God, je smeekt er bijna om. Dan kun je weer ergens boos over zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef HowardRoark het volgende:
De neergeschoten dief had een Surinaamse achtergrond? Nou, dan zal het niet lang duren alvorens de aantijgingen over 'racistisch politiegeweld' komen. Heeft BIJ1 zich hier al over uitgesproken?
Problemen begonnen natuurlijk niet bij de agent. Dat was het eindpunt. Begint bij opvoeding, vader, moeder, familie, omgeving, etc. Daar ging alles al mis, maar daar kijkt men liever niet naar. Het probleem is de agent.quote:Op maandag 22 september 2025 17:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar het zal mij niks verbazen als ze voluit met de racisme pet staat te zwaaien.
Of de klusjesman.quote:Op maandag 22 september 2025 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We geven gewoon Richard Kosse de schuld.
Ouders die niet op hem zaten te wachten, verkeerde of geen medicatie, geweld binnen gezin, geen vaderfiguur, drugsmisbruik, iq van een aardappel en agressie problemen. Er kunnen tig redenen en combinaties zijn waarom deze jongen was zoals hij was.quote:Op maandag 22 september 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch wel af waar het dan mis is gegaan in zijn leven dat je zo jong al zo bent.
Vanuit Sylvana's retoriek mag huidskleur geen probleem zijn. Tenzij je roomblanke Nederlandse bent, dan is kleur spontaan wel een issue. Maar goed dat is een andere discussie.quote:Op maandag 22 september 2025 17:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Problemen begonnen natuurlijk niet bij de agent. Dat was het eindpunt. Begint bij opvoeding, vader, moeder, familie, omgeving, etc. Daar ging alles al mis, maar daar kijkt men liever niet naar. Het probleem is de agent.
Waarom staat hier azc? Ja, ik zie dat Dushi jongeren uit het azc wil helpen, of probeert te helpen, maar wie zegt dat déze jongen ook uit het azc komt? Of is dat bevestigd? Volgens mij niet toch?quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef CarbonC het volgende:
- man
- niet-Nederlandse naam
- van kleur
- vuurwapen
- enkelband
- azc
- fatbike
- McDonalds
Komt door het racistische Nederland. Die maakt ze zoquote:Op maandag 22 september 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch wel af waar het dan mis is gegaan in zijn leven dat je zo jong al zo bent.
Je vergeet racisme, discriminatie en ethnische profilering! Of krijgen ze daar bonuspunten voor op de bingokaart?quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef CarbonC het volgende:
- man
- niet-Nederlandse naam
- van kleur
- vuurwapen
- enkelband
- azc
- fatbike
- McDonalds
Ja, eigenlijk heel triest. Maar praat niet goed wat er nu is gebeurd.quote:Op maandag 22 september 2025 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ouders die niet op hem zaten te wachten, verkeerde of geen medicatie, geweld binnen gezin, geen vaderfiguur, drugsmisbruik, iq van een aardappel en agressie problemen. Er kunnen tig redenen en combinaties zijn waarom deze jongen was zoals hij was.
Zucht ,,,,,,,,,, sommigen .....quote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
God, je smeekt er bijna om. Dan kun je weer ergens boos over zijn.
Tot nu toe niks gehoord.
Want de drugsboot viel de Amerikanen aan? Of anderen op dat moment?quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel eensgezind iedereen hier, als Trump een drugsboot neerknalt dan is het forum te klein. Deze jongen lijkt me toch een stuk ongevaarlijker en een deed een stuk minder fout.
Logisch, die willen de slingers ophangen.quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel triest. Maar praat niet goed wat er nu is gebeurd.
De school wilde een herdenkingsplek inrichten maar verschillende ouders zijn tegen omdat ze niet willen dat het nu geromaniseerd wordt.
Gefeliciteerd met de domste vergelijking van de dag.quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel eensgezind iedereen hier, als Trump een drugsboot neerknalt dan is het forum te klein. Deze jongen lijkt me toch een stuk ongevaarlijker en een deed een stuk minder fout.
Dit is best een lastige, eigenlijk. Uiteindelijk zit je wel met andere 15-jarigen die hun klasgenoot zijn verloren. Mogelijk nog nooit een dood meegemaakt, laat staan op deze manier. Die hebben soms wel echt zo’n plek nodig voor verwerking, maar inderdaad. Het romantiseren is ook weer niet iets dat je wilt en leert misschien direct een les?quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De school wilde een herdenkingsplek inrichten maar verschillende ouders zijn tegen omdat ze niet willen dat het nu geromaniseerd wordt.
Dit dusquote:Op maandag 22 september 2025 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is best een lastige, eigenlijk. Uiteindelijk zit je wel met andere 15-jarigen die hun klasgenoot zijn verloren. Mogelijk nog nooit een dood meegemaakt, laat staan op deze manier. Die hebben soms wel echt zo’n plek nodig voor verwerking, maar inderdaad. Het romantiseren is ook weer niet iets dat je wilt en leert misschien direct een les?
Ik ga er vanuit dat er wel gesprekken zullen plaatsvinden, als in gesprek- en praatmogelijkheden om toch met elkaar te delen en verwerken.
Kans is groot dat het een enorme pestkop was en dat ze blij zijn dat die weg is.quote:Op maandag 22 september 2025 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is best een lastige, eigenlijk. Uiteindelijk zit je wel met andere 15-jarigen die hun klasgenoot zijn verloren. Mogelijk nog nooit een dood meegemaakt, laat staan op deze manier. Die hebben soms wel echt zo’n plek nodig voor verwerking, maar inderdaad. Het romantiseren is ook weer niet iets dat je wilt en leert misschien direct een les?
Ik ga er vanuit dat er wel gesprekken zullen plaatsvinden, als in gesprek- en praatmogelijkheden om toch met elkaar te delen en verwerken.
Hoeft heus niet zo te zijn, hoor. Beetje simpel gedacht.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kans is groot dat het een enorme pestkop was en dat ze blij zijn dat die weg is.
Is er ook plek voor zulke gevoelens?
Geen idee. Hij was in ieder geval al vaak afwezig.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kans is groot dat het een enorme pestkop was en dat ze blij zijn dat die weg is.
nvm niet grappigquote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef matspontius het volgende:
Ja, laten we een herdenkingsplek inrichten voor een crimineel die met een pistool zwaait en dreigt en weet ik niet wat ie allemaal nog op zijn kerfstok had. Compleet gestoord dit land - en er zijn er genoeg (ook hier) die daar nog een voedingsbodem voor creeren.
Je moet ook niet zo moeilijk denken.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoeft heus niet zo te zijn, hoor. Beetje simpel gedacht.
Wat ik hoor zijn de klasgenoten toch vooral erg geschrokken.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik schat in twee keer blijven zitten en dus hooguit tweede jaars, dat betekent klasgenoten die veel jonger zijn. 12-14 jaar.
Kans is, ik schat in....quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik schat in twee keer blijven zitten en dus hooguit tweede jaars, dat betekent klasgenoten die veel jonger zijn. 12-14 jaar.
Forum te klein? Hoort er juist veel te weinig over dat trump inmiddels op de 15+ doden op open water zit zonder enige vorm van bewijs.quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
(Groeps)gesprekken met de leeringen ja, herdenking nee. Zo moeilijk is het dus niet.quote:Op maandag 22 september 2025 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zeker, maar jij denkt dat het een voorbeeldige leerling was?quote:Op maandag 22 september 2025 18:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Kans is, ik schat in....
Lekker hé, speculaas
Dat weet ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, maar jij denkt dat het een voorbeeldige leerling was?
kom op, zo dom kun je niet zijnquote:Op maandag 22 september 2025 05:04 schreef ricky3 het volgende:
Bovendien had de agent zelf ook een vuurwapen in zijn handen, dus is dit geen argument.
Hulp nodig bij het verwerken van de dood van een crimineel, die moeten juist blij zijn dat ze niet meer bij dit stuk vuilnis in de klas hoeven te zitten.quote:Op maandag 22 september 2025 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je wordt toch echt helemaal scheitziek van dat woke gewauwel hier. Het is echt ongelofelijk. In landen in de rimboe kieperen ze zo'n gast de strontput in - weg ermee. En verder ....quote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hulp nodig bij het verwerken van de dood van een crimineel, die moeten juist blij zijn dat ze niet meer bij dit stuk vuilnis in de klas hoeven te zitten.
Ik heb toch het meest medelijden met de agent, die gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zijn naam zal binnenkort wel naar buiten komen, kan hij ook nog lekker onderduiken met zijn gezin..quote:Op maandag 22 september 2025 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet direct.quote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het slachtoffer reed op een fatbike, dat lijkt me hetzelfde laken een pak.
Dat kinderen overstuur zijn van de dood van een klasgenoot lijkt me weinig woke aan eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 18:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je wordt toch echt helemaal scheitziek van dat woke gewauwel hier. Het is echt ongelofelijk. In landen in de rimboe kieperen ze zo'n gast de strontput in - weg ermee. En verder ....
Nou, dit dus.quote:Op maandag 22 september 2025 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kinderen overstuur zijn van de dood van een klasgenoot lijkt me weinig woke aan eigenlijk.
Een paar jaar geleden werd er een drugscrimineel van Antilliaanse afkomst neergeschoten in de regio Rotterdam. In hetzelfde weekend verdronk er een Antilliaanse man bij een poging om twee kinderen uit het water te redden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef matspontius het volgende:
Ja, laten we een herdenkingsplek inrichten voor een crimineel die met een pistool zwaait en dreigt en weet ik niet wat ie allemaal nog op zijn kerfstok had. Compleet gestoord dit land - en er zijn er genoeg (ook hier) die daar nog een voedingsbodem voor creeren.
quote:Op maandag 22 september 2025 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kinderen overstuur zijn van de dood van een klasgenoot lijkt me weinig woke aan eigenlijk.
Ik snap die ouders wel want hij is geen held of een goed voorbeeld voor hun kinderen.quote:Op maandag 22 september 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van een klasgenoot wel maar van een halve gare die met een pistool loopt te zwaaien en te dreigen lijkt me dat overdreven. En dat zal uiteraard het enige zijn dat hij gedaan heeftquote:Op maandag 22 september 2025 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat gezin met meerdere kinderen in de gevangenis waar de 15-jarige dochter een Chinese snackbarhouder had doodgestoken (vorig jaar toch). Bij dat soort gevallen is de kans zo groot dat het niks meer gaat worden en er alleen maar slachtoffers bij komen. Maarja ze zijn nog kind officieel...quote:Op maandag 22 september 2025 18:11 schreef Seeburg54 het volgende:
Deze knaap was gewoon hard bezig een grote ellendeling te worden die deze maatschappij een hoop ellende zou bezorgen. Als ik dan ergens lees dat hij juist hard bezig was zijn leven op het juiste spoor te zetten, dan blijkt dus dat dat in elk geval onzin was. Dan doe je niet dit soort debiele dingen.
Wellicht zijn er nu meer van dit soort jeugdige criminelen die hun acties nog eens gaan overdenken. Want een kogel kan weleens heel definitief een eind aan je jonge leven maken.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap die ouders wel want hij is geen held of een goed voorbeeld voor hun kinderen.
Denk dat het hoe dan ook wel binnenkomt op die leeftijd.quote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Van een klasgenoot wel maar van een halve gare die met een pistool loopt te zwaaien en te dreigen lijkt me dat overdreven. En dat zal uiteraard het enige zijn dat hij gedaan heeft
Wat weet je het toch allemaal goed.quote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Van een klasgenoot wel maar van een halve gare die met een pistool loopt te zwaaien en te dreigen lijkt me dat overdreven. En dat zal uiteraard het enige zijn dat hij gedaan heeft
Ach gossie toch .....quote:Op maandag 22 september 2025 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat weet je het toch allemaal goed.
Nogmaals, de zoon van een kennis/ vriendin van me zat bij hem in de klas en de kinderen zijn echt overstuur. Meesten hebben nog nooit te maken gehad met ‘de dood’. Hooguit bij opa of oma die overleden is. Je hebt echt de empathie van een garnaal.
Kaasquote:Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
dader komt uit Gouda, had ik wel verwacht, komt weinig goeds vandaan
komt vooral uit dorpen eromheenquote:
Misschien ook wel weer een kind dat opgroeit zonder vaderquote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, hij woonde al wat jaren bij Dushi.quote:Op maandag 22 september 2025 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien ook wel weer een kind dat opgroeit zonder vaderje weet het niet…
Ik bel dan 112quote:Op maandag 22 september 2025 18:41 schreef raptorix het volgende:
Een beetje offtopic, maar omdat meerdere mensen het niet weten, je kunt op Android instellen dat 3 keer je Power toets achter elkaar indrukt je camera opent, nu zou je normaal ook nog eerst Video moeten instellen, maar door op het scherm de foto toets ingedrukt te houden, schakel je automagisch open op Video in plaats van Foto.
Ik gok dat dat alles zegt over de kringen waarin jij je begeeft op feesboek.quote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Facebook barst inmiddels al van de steun aan die knul incl foto;s.Hoe mensen het ook bedenken dat het 100% de schuld is van de politieagent
Daarom ook geen facebook meer, zieke mensen daarquote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Facebook barst inmiddels al van de steun aan die knul incl foto;s.Hoe mensen het ook bedenken dat het 100% de schuld is van de politieagent
Ja maar, ja maar, je moet de eeuwige slachtofferrol toch te allen tijde volhouden?quote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Leg uit, ik ben erg benieuwd naar jouw theorie. Het is slechts een simpele zoekopdracht.quote:Op maandag 22 september 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat dat alles zegt over de kringen waarin jij je begeeft op feesboek.
Wat leeftijd betreft kinderen, maar gedrag van een volwassen crimineel. Ik heb er cru gezegd geen medelijden mee, dit gastje had alles in zich om onschuldigen kwaad te doen in de toekomst.quote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat gezin met meerdere kinderen in de gevangenis waar de 15-jarige dochter een Chinese snackbarhouder had doodgestoken (vorig jaar toch). Bij dat soort gevallen is de kans zo groot dat het niks meer gaat worden en er alleen maar slachtoffers bij komen. Maarja ze zijn nog kind officieel...
Facebook is voor Turken.quote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Zit er ook sterk aan te denken om dat lekker op te heffen. Tis een broedplaats voor idioterie en krankzinnigheden.quote:Op maandag 22 september 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom ook geen facebook meer, zieke mensen daar
Zo gaat het vaak wel in dit soort gevallen. Enig vorm van zelfreflectie ontbreekt.quote:Op maandag 22 september 2025 18:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, je moet de eeuwige slachtofferrol toch te allen tijde volhouden?
Ik ben geen onderontwikkelde boomer dus gebruik geen feesboek meer.quote:Op maandag 22 september 2025 18:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Leg uit, ik ben erg benieuwd naar jouw theorie. Het is slechts een simpele zoekopdracht.
Je zou denken dat die boomers met glitterplaatjes toch juist de kant van de politie kiezen?quote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Criminelen lopen een groot risico om een kogel in hun bast te krijgen. Risico van het vak. Die agent had gelijk. Mensen die anders beweren hebben nog nooit wat meegemaakt blijkbaar, of ze zijn onnozel.quote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Goed gedaan !quote:Op maandag 22 september 2025 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen onderontwikkelde boomer dus gebruik geen feesboek meer.
Ik heb niet op de plaatjes gelet van betreffende personen. Zijn vooral hele lappen tekst.quote:Op maandag 22 september 2025 18:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat die boomers met glitterplaatjes toch juist de kant van de politie kiezen?
Je hebt wel ballen als je eronder reageert met het Louis van Gaal JUICHEN gifje. #doedan #blofquote:Op maandag 22 september 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
STROOPWAFELSquote:Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
dader komt uit Gouda, had ik wel verwacht, komt weinig goeds vandaan
Mij niet gezienquote:Op maandag 22 september 2025 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt wel ballen als je eronder reageert met het Louis van Gaal JUICHEN gifje. #doedan #blof
Daarom wilde hij die fatbike zeker, om vooruit te komen.quote:Op maandag 22 september 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Bij McDonald’s doodgeschoten Jerryson (15) werkte in pleeggezin juist aan zijn toekomst: "Iedereen verdient een kans om vooruit te komen"
Pleeggezin heeft natuurlijk ook puik werk afgeleverd gezien het feit dat hij een vuurwapen bij zich droeg.quote:Op maandag 22 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom wilde hij die fatbike zeker, om vooruit te komen.
oke die zijn wel prima jaquote:
Het land er om heen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt vooral uit dorpen eromheen
quote:4.2. Beschrijving:
Gouda Holland is een volvette (48+), natuurgerijpte kaas van het half-harde type.
De kaas is verkrijgbaar in verschillende vormen en het gewicht kan variëren van 2,5 – 20 kg.
De kaas wordt in Nederland geproduceerd uit in Nederland gewonnen koemelk van in Nederland
gevestigde melkveehouderijbedrijven en gerijpt tot een consument-gereed product in
Nederlandse rijpingskamers.
(...)
Relatie met andere beschermde benamingen
Noordhollandse Gouda is sedert 1996 als Beschermde Oorsprongsbenaming (BOB) opgenomen in
het Europees register. Naast de eisen die gelden voor Gouda Holland voldoet Noordhollandse Gouda aan de specifieke eis dat de melk afkomstig moet zijn van de binnen Nederland bijzonder
geprivilegieerde weide gebieden van de provincie Noord-Holland. Vanwege de ligging van deze
weidegebieden omgeven door de Noordzee, Waddenzee en het IJsselmeer heeft het gras en
daarmee de melk een specifiek karakter, dat van invloed is op de smaak van de Noordhollandse
Gouda.
PFASMELKquote:Op maandag 22 september 2025 19:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het land er om heen.
https://www.rvo.nl/sites/(...)GA-Gouda-Holland.pdf
[..]
Nou kom op, deze vrouw staat bekend voor haar inzet in de buurt. Laten we haar niet iets in de schoenen schuiven (of in elk geval niet totdat er meer feiten boven tafel komen want reken maar dat hier ook onderzoek naar komt).quote:Op maandag 22 september 2025 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pleeggezin heeft natuurlijk ook puik werk afgeleverd gezien het feit dat hij een vuurwapen bij zich droeg.
Laten we maar blij zijn dat mensen nog uit liefde dit soort probleem gevallen willen opnemen in hun eigen gezin. Denk niet dat jij of ik dat zouden doen.quote:Op maandag 22 september 2025 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pleeggezin heeft natuurlijk ook puik werk afgeleverd gezien het feit dat hij een vuurwapen bij zich droeg.
Dat is ook een optie, maar is zeldzamer.quote:Op maandag 22 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of die drie hersencellen zijn zelfs volgroeid niet in staat tot iets dat lijkt op wroeging of empathie en dit gedrag gaat vrolijk verder.
Klopt. Ik bedoel het ook zeker niet alsof hij het slachtoffer is. Ik denk alleen ook dat het nogal rigoreus is om iemand neer te knallen om dit soort gedrag te stoppen. En dat bedoel ik dan in het algemeen en niet in de context van dit schietincident: deze agent lijkt geheel terecht geschoten te hebben.quote:Dit misbaksel kan in elk geval niet meer ellende veroorzaken.
Als ouder doe je het toch nooit goed als je kroost uit de pas loopt.quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we maar blij zijn dat mensen nog uit liefde dit soort probleem gevallen willen opnemen in hun eigen gezin. Denk niet dat jij of ik dat zouden doen.
Laat het vooral een les zijn voor al die fatbikende teringlijers.quote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar is zeldzamer.
[..]
Klopt. Ik bedoel het ook zeker niet alsof hij het slachtoffer is. Ik denk alleen ook dat het nogal rigoreus is om iemand neer te knallen om dit soort gedrag te stoppen. En dat bedoel ik dan in het algemeen en niet in de context van dit schietincident: deze agent lijkt geheel terecht geschoten te hebben.
De medewerkers, zelf ook meestal tieners, van de Mac stonden ineens naast een opgefokte gek met een wapen. Dat zijn slachtoffers die aan hun leven werkten, niet deze Jerryson evident.
Hoe kut ze ook ze ook zijn, rijden op een fatbike maakt je nog geen schietschijf.quote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat het vooral een les zijn voor al die fatbikende teringlijers.
'Je bent niet volledig waardeloos. Je kan altijd nog dienen als slecht voorbeeld'.
Zag net al filmpje waar zo'n zelfde gast bloemetje ging leggen bij de mcdonaldsquote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef matspontius het volgende:
Daarom dus een iPhone. Swipe links op je lock screen, en de camera opent en is meteen klaar voor foto's of videos.quote:Op maandag 22 september 2025 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Het is bijzonder hoeveel mensen hier in dit topic niet verder kunnen denken dan hun neus lang is,quote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hulp nodig bij het verwerken van de dood van een crimineel, die moeten juist blij zijn dat ze niet meer bij dit stuk vuilnis in de klas hoeven te zitten.
Ik weet niet hoe dit relevant is bij mijn post?quote:Op maandag 22 september 2025 18:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb toch het meest medelijden met de agent, die gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zijn naam zal binnenkort wel naar buiten komen, kan hij ook nog lekker onderduiken met zijn gezin..
Ik denk eerder dat mensen gezeik zoals met deze jongen schijtziek zijnquote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is bijzonder hoeveel mensen hier in dit topic niet verder kunnen denken dan hun neus lang is,.
Surprise!quote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is bijzonder hoeveel mensen hier in dit topic niet verder kunnen denken dan hun neus lang is,.
Zo kennen we ootje weer,quote:Op maandag 22 september 2025 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo moeilijk denken.
1+1=2
Ik snap niet hoe dit relevant is bij mijn post over romantiseren/herdenken op de school.quote:Op maandag 22 september 2025 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen gezeik zoals met deze jongen schijtziek zijn
Een bloemetje.. Wat heeft die knakker daar nou aan? Ze moeten er een fatbike neerleggen. Dat wou ie zo graag hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zag net al filmpje waar zo'n zelfde gast bloemetje ging leggen bij de mcdonalds
De boze ouders kunnen het ook schijtziek zijn dat slechte voorbeelden bij hun kinderen op school zitten?quote:Op maandag 22 september 2025 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit relevant is bij mijn post over romantiseren/herdenken op de school.
Luister. Je kan een kind opvoeden, maar je kan niet zijn inborst veranderen. Als iemand impulsief is, van adrenaline geniet, en ook nog geen fuck geeft voor de maatschappij, dan kun je dat niet veranderen. Zelfs zijn ouders niet. Het ging al bij zijn geboorte mis.quote:Op maandag 22 september 2025 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen kan leip zijn onder de juiste omstandigheden, het gaat er juist om wat je wel en niet kunt maken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Luister. Je kan een kind opvoeden, maar je kan niet zijn inborst veranderen. Als iemand impulsief is, van adrenaline geniet, en ook nog geen fuck geeft voor de maatschappij, dan kun je dat niet veranderen. Zelfs zijn ouders niet. Het ging al bij zijn geboorte mis.
Opvoeding kan de problemen modereren, maar dat is het wel zo'n beetje.
De enige die iemand kan veranderen is die persoon zelf. Maar van een 15-jarige kun je niet verwachten dat hij begrijpt dat HIJZELF het probleem is.
Nou, deze jongen kwam er dus hardhandig achter dat hij zijn eigen grootste vijand was.
Zelfs niet na tig vergrijpen en een enkelband ....quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Luister. Je kan een kind opvoeden, maar je kan niet zijn inborst veranderen. Als iemand impulsief is, van adrenaline geniet, en ook nog geen fuck geeft voor de maatschappij, dan kun je dat niet veranderen. Zelfs zijn ouders niet. Het ging al bij zijn geboorte mis.
De enige die iemand kan veranderen is die persoon zelf. Maar van een 15-jarige kun je niet verwachten dat hij begrijpt dat HIJZELF het probleem is.
Nou, deze jongen kwam er dus hardhandig achter dat hij zijn eigen grootste vijand was.
Dit is geen pedagogisch goedgekeurd antwoord. Hoe kan je iets van een 15 jarige zielige jongen verwachtenquote:Op maandag 22 september 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zelfs niet na tig vergrijpen en een enkelband ....
Wil je nou beweren dat criminaliteit aangeboren is?quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wil je beweren dat van elke crimineel ouders daar schuld aan hebben?quote:Op maandag 22 september 2025 21:04 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat criminaliteit aangeboren is?
Vatbaarheid is hoe men het normaal beschrijft.quote:Op maandag 22 september 2025 21:04 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat criminaliteit aangeboren is?
De politie was er alquote:Op maandag 22 september 2025 18:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik bel dan 112
Maar er is wel een knop waardoor de camera gelijk opent
?..quote:
Verkeerd gelezen......quote:Op maandag 22 september 2025 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
?..
Ik bel 112 als ik 3x de aan/uit knop indruk
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houdenquote:Op maandag 22 september 2025 18:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb toch het meest medelijden met de agent, die gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zijn naam zal binnenkort wel naar buiten komen, kan hij ook nog lekker onderduiken met zijn gezin..
Nee je dient je als agent natuurlijk kapot te laten schieten. Of op zijn minst die jongen een slachtoffer onder de getuigen te laten maken.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houden
ricky3 is niet het helderste licht.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Maar goed ook. Beetje 15 jarige jongetjes doodschieten omdat ze een pistool vast houden
Ja, stond op z’n voorhoofd dat ie pas 15 jaar was. Kom op zeg.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Nou ik heb net een foto gezien en als je zou zeggen dat hij 18 was had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 22 september 2025 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, stond op z’n voorhoofd dat ie pas 15 jaar was. Kom op zeg.
ja joh. onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Als er dalijk een wet komt dat alleen politieagenten broodjes vast mogen houden ga je dat dan ook verdedigenquote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kom op, zo dom kun je niet zijn
er is 1 groep mensen in NL die in het openbaar een vuurwapen vast mogen houden, namelijk overheidsdienaren, politie, leger, mareschaussee. Verder niemand.
het is tragisch dat deze jongen nu dood is, en het is prima om je afkeur daarover uit te spreken, maar hou het wel feitelijk.
broodjes versus wapensquote:Op maandag 22 september 2025 21:49 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Als er dalijk een wet komt dat alleen politieagenten broodjes vast mogen houden ga je dat dan ook verdedigen
ik ben nog steeds benieuwd hoe het met de eigenaar van de fatbike gaat ....quote:Op maandag 22 september 2025 21:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mensen die deze gast prijzen zeg maar zich zouden voelen als ze net zelf door hem met een pistool waren beroofd
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 22 september 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben nog steeds benieuwd hoe het met de eigenaar van de fatbike gaat ....
((en met de automobilist die tijdens de schietpartij daar voorbij rijdt))
Het was een Ajax supporter @Zipportal @Cocoquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax-supporter lees ik, dan ben je gewoon goed volk.
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een Ajax supporter @:zipportal @:coco
Dit soort uitspraken houden we van maatquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.
Nou dankjewelquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
In Capelle. Dan verdien je de doodstraf.
quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was een Ajax supporter @:zipportal @:coco
ALS JE IN CAPELLE WOONT DAN BEN JE VOOR CAPELLEquote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dankjewelIk woon in capelle en ben voor Ajax
Vv capelle is niet zo goed
Dan zou ik maar op je tellen passen als ik jou was.quote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dankjewelIk woon in capelle en ben voor Ajax
Vv capelle is niet zo goed
Ja is goed. Zal mijn vuurwapen voortaan wel thuis latenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik maar op je tellen letten als ik jou was.
Die ging een grote carrière tegemoetquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Momo het volgende:
Zie online filmpjes van die gozer, heeft ie op zijn 15de al een grote tattoo op zijn arm?
""diamantjes"" ook in zijn orenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Momo het volgende:
Zie online filmpjes van die gozer, heeft ie op zijn 15de al een grote tattoo op zijn arm?
Ja dit is wel waar.quote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
Note: Met een (nep) designer necktasje zie je er altijd zwakbegaafd uit.
Sterretje worden bij Allah.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ging een grote carrière tegemoet
Allah?quote:
quote:
Zeker, ga jij het lekker uitzoeken, ik kijk ondertussen ff naar het autisme announcement van Trump.quote:
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.quote:Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nee je dient je als agent natuurlijk kapot te laten schieten. Of op zijn minst die jongen een slachtoffer onder de getuigen te laten maken.
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen hij had het dus niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat danquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen en hij had het niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat dan
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:06 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Ja precies.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen.
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logischquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.
Dus als iemand een gun op je richt is het wel prima omdat hij het niet daadwerkelijk afschiet. Volgens mij kan je daar al een aardig trauma aan overhouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
Oké de persoon rent weg...maar heeft nog steeds een pistool in de hand, dus de dreiging is er nog. Dus draait zich om en begint te schieten...wie weet. Hij had al te horen gekregen om zijn wapen neer te leggen volgens de berichten...quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
Die zijn natuurlijk niet zo hoogbegaafd zoals jij.....quote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij spoort echt totaal niet of je zit de boel gewoon te flessen hierquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
Teringjantje zeg..quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Deze zaak kent alleen maar verliezers hè. Een (criminele) tiener wordt doodgeschoten, dus de leed voor de nabestaanden en voor de agent zelf ook en niet vergeten de omstanders die dit moesten meemaken en niet te vergeten degene die werd beroofd van zijn fatbike.
En dit. En niet alleen daar, maar door heel Nederland lopen dit soort losgeslagen (jonge) crimineeltjes.quote:Maar ja, vooral tragisch dat een knul van 15 jaar overgaat op dit soort acties en dan te bedenken dat er vermoedelijk meer van dat soort lui rondlopen
Nee, idd...quote:
Vast niet omdat het zo'n lieve nette jongen was met goede cijfers / goede schoolprestaties want dat ontbrak er ook (nog al ) aan en dan druk ik mij zacht uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, idd...
Media maar afvragen waarom die agent heeft geschoten...
Geen woord over hoe een 15-jarige aan een vuurwapen komt...
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-met-jou~a5891572/quote:Docenten van vmbo-school Yuverta in Gouda geven maandag geen les vanwege de dood van een van hun leerlingen. Het gaat om de 15-jarige Jerryson uit Gouda, die zondag werd doodgeschoten door de politie bij een McDonald’s-restaurant aan de Hoofdweg in Capelle. Binnen de school wordt een gedenkplek gecreëerd.
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat verpesten die fatbikes het straatbeeld ook. Ik heb nog nooit een sympathiek persoon op een fatbike gezien, het zijn altijd van die ratten.
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelen
Raar dat je daar niks over hoort inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:02 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer eigenlijk?
Die onder bedreiging van een vuurwapen zijn spullen moest afgeven.
Begrijpend lezen is wel een dingetje voor je hé? Hij zegt toch ‘voornamelijk’ ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.
Ik vermoed dat die zijn fatbike heeft teruggekregen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:02 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer eigenlijk?
Die onder bedreiging van een vuurwapen zijn spullen moest afgeven.
Daarom staat er ook voornamelijk dus dat iedereen gaat dan weer niet opquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.
Bij zwakbegaafden valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als iemand een gun op je richt is het wel prima omdat hij het niet daadwerkelijk afschiet. Volgens mij kan je daar al een aardig trauma aan overhouden.
Gelukkig snap jij 'm welquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wel een dingetje voor je hé? Hij zegt toch ‘voornamelijk’ ?
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Verdiend gaat ook wat ver maar laten we zeggen risico van het vak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?
Jammer voor hem maar verdiend.
Voornamelijk zegt hij en dat is wel waar natuurlijk. Die dingen zijn populair binnen bepaalde groepen. Net zo goed als hipsters vaak een Vanmoof hadden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Boomers die afgeven op brommer- en later scooterjeugd is ook van alle tijden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Voornamelijk zegt hij en dat is wel waar natuurlijk. Die dingen zijn populair binnen bepaalde groepen. Net zo goed als hipsters vaak een Vanmoof hadden.
Niks jammer, gewoon opgeruimd staat netjes. Wie zijn vingers brand ........quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?
Jammer voor hem maar verdiend.
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Boomers die afgeven op brommer- en later scooterjeugd is ook van alle tijden.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelen
Jij bent degene die constant bozig aan het doen is, makker.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, precies, dit soort tokkies dus![]()
Nog een keer en nu in leesbaar Nederlands svpquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent degene die constant bozig aan het doen is, makker.
Pak het woordenboek en zoek op sarcasme - weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?
En pubers. Kortom hetzelfde volk dat vroeger op brommertjes en scooters zaten. Maar dan zonder leeftijdsbeperking waardoor ze nog minder beseffen wat de gevolgen van hun daden zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
En oogkleppen weer op .....quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En pubers. Kortom hetzelfde volk dat vroeger op brommertjes en scooters zaten. Maar dan zonder leeftijdsbeperking waardoor ze nog minder beseffen wat de gevolgen van hun daden zijn.
Lijkt me dat je hier ook wel een paar lessen aan kunt besteden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Wel vreemd dat in de school een herdenkingshoekje is ingericht. Daar geef je toch een totaal verkeerde boodschap mee af naar de schooljeugd ? Het gaat hier niet om een iemand die omgekomen is door een ongeluk of slachtoffer is geworden van een crimineel ?
Nou ja dat laatste kun je dan mss wel zo zien, alleen was hij zelf de crimineel die slachtoffer werd van zijn eigen criminele daden.
Voor de leerlingen op zo'n school is dit een heftige gebeurtenis. Of je die jongen nu wel of niet goed kende, hem wel of niet een leuke knul vond, wel of niet wist dat hij zich met criminele activiteiten bezighield. Iemand van jouw school, zo ongeveer jouw leeftijd, is doodgeschoten. Hoe heftig is dat voor tieners?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Wel vreemd dat in de school een herdenkingshoekje is ingericht. Daar geef je toch een totaal verkeerde boodschap mee af naar de schooljeugd ? Het gaat hier niet om een iemand die omgekomen is door een ongeluk of slachtoffer is geworden van een crimineel ?
Nou ja dat laatste kun je dan mss wel zo zien, alleen was hij zelf de crimineel die slachtoffer werd van zijn eigen criminele daden.
Ik weet van iemand waarvan de kinderen op die school/scholengemeenschap zitten dat er in ieder geval gisteren in vrijwel alle lessen aandacht aan werd besteed op verschillende manieren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dat je hier ook wel een paar lessen aan kunt besteden.
Practicum maatschappijleer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dat je hier ook wel een paar lessen aan kunt besteden.
Ik hoef ‘s avonds maar door de stad te lopen en ik waan me regelmatig in drill rap-achtige taferelen. En ik koester geen enkele illusie dat die mannetjes niet een of ander wapen bij zich dragen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit inderdaad
[..]
En dit. En niet alleen daar, maar door heel Nederland lopen dit soort losgeslagen (jonge) crimineeltjes.
Dat is knap, die school was gisteren gesloten (of er werden in ieder geval geen lessen gegeven)quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet van iemand waarvan de kinderen op die school/scholengemeenschap zitten dat er in ieder geval gisteren in vrijwel alle lessen aandacht aan werd besteed op verschillende manieren.
rust zagt niffoquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-met-jou~a5891572/
Een gedenkplek voor een gewapende overvaller.Het moet niet gekker worden...
Lijkt me inderdaad erg heftig. Hopelijk is het ook een waarschuwing.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Voor de leerlingen op zo'n school is dit een heftige gebeurtenis. Of je die jongen nu wel of niet goed kende, hem wel of niet een leuke knul vond, wel of niet wist dat hij zich met criminele activiteiten bezighield. Iemand van jouw school, zo ongeveer jouw leeftijd, is doodgeschoten. Hoe heftig is dat voor tieners?
Als je je al onveilig voelt omdat je jeugd op scooters fatbikes ziet dan ligt dat meestal aan jezelf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef ‘s avonds maar door de stad te lopen en ik waan me regelmatig in drill rap-achtige taferelen. En ik koester geen enkele illusie dat die mannetjes niet een of ander wapen bij zich dragen.
Helaas het gevolg van een maatschappij die moreel los is geslagen in combinatie met een overheid die niet meer weet te handhaven.
Denk dat je je daarin wel kan vergissen, als ik een vrouw was zou ik me echt niet prettig voelen als ik in het donker langs een groepje van die gastjes op fatbikes moest lopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je al onveilig voelt omdat je jeugd op scooters fatbikes ziet dan ligt dat meestal aan jezelf.
Dan zou ik iemand opzoeken vanwege een ongegronde angst voor belachelijk ogende vervoersmiddelen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin wel kan vergissen, als ik een vrouw was zou ik me echt niet prettig voelen als ik in het donker langs een groepje van die gastjes op fatbikes moest lopen.
Reed die ook op een fatbike?quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:16 schreef hondonspain het volgende:
AD vandaag
Nederlandse huurmoordenaar (17) ‘schoot student uit Zwolle dood’ met 18 kogels bij Spaanse cannabisclub
Een 17-jarige vermeende huurmoordenaar is vanuit Spanje aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt onder meer verdacht van betrokkenheid bij de koelbloedige moord op een Nederlandse student in Fuengirola, een stad in de buurt van Málaga. Tegen de verdachte was al langer een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd.
Ze worden steeds jonger blijkbaar
Fatbiker gespotquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik iemand opzoeken vanwege een ongegronde angst voor belachelijk ogende vervoersmiddelen.
Zeker niet. Maar ik woon vlak naast een middelbare school dus zie die kinderen er hier altijd op langsracen. Vind het er maar wat knullig uit zien, maar dat zag mijn Tomosje er vroeger ook wel eigenlijk.quote:
17 jaar en dan al zo ondernemend!quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:16 schreef hondonspain het volgende:
AD vandaag
Nederlandse huurmoordenaar (17) ‘schoot student uit Zwolle dood’ met 18 kogels bij Spaanse cannabisclub
Een 17-jarige vermeende huurmoordenaar is vanuit Spanje aan Nederland uitgeleverd. Hij wordt onder meer verdacht van betrokkenheid bij de koelbloedige moord op een Nederlandse student in Fuengirola, een stad in de buurt van Málaga. Tegen de verdachte was al langer een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd.
Het enige vreemde is dat jij dit vreemd vindt, vrij kortzichtig ook. Afgezien van de info hebben dat het een doorgeslagen idioot is die totaal op het verkeerde pad is beland en zijn dood volkomen aan zichzelf te danken heeft blijft het een klasgenoot, vriend en leerling van die school. Natuurlijk en moet je hier als school stil bij staan, impact maakt het en zeker op die leeftijd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef deedeetee het volgende:
"Nederlandse"quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:16 schreef hondonspain het volgende:
AD vandaag
Ik ben het met je eens dat dit zeer zeker besproken moet worden op school. Maar bij een gedenkenishoekje denk ik gewoon aan iets anders dan de zelf uitgelokte dood van een crimineel. Maar dat is dan mijn mening. Ik begrijp dat niet iedereen zo denkt als ik.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het enige vreemde is dat jij dit vreemd vindt, vrij kortzichtig ook. Afgezien van de info hebben dat het een doorgeslagen idioot is die totaal op het verkeerde pad is beland en zijn dood volkomen aan zichzelf te danken heeft blijft het een klasgenoot, vriend en leerling van die school. Natuurlijk en moet je hier als school stil bij staan, impact maakt het en zeker op die leeftijd.
Dan was het dus niet de school zelf, maar wel in de scholengemeenschap.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is knap, die school was gisteren gesloten (of er werden in ieder geval geen lessen gegeven)
Ofcoursequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan was het dus niet de school zelf, maar wel in de scholengemeenschap.
In ieder geval werd er veel aandacht aan besteed.
Rappers kunnen toch ook 15 zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:00 schreef -river- het volgende:
Daarnet zijn "herdenking" filmpje gezien en ik zag absoluut geen 15 jarig jongetje in hem, meer een rapper incl alle versieringen die erbij horen.
Het is ook geen 'jongetje', zoals hij hier al dagen genoemd wordt door sommigen. Is echt gewoon een grote knul.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:00 schreef -river- het volgende:
Daarnet zijn "herdenking" filmpje gezien en ik zag absoluut geen 15 jarig jongetje in hem, meer een rapper incl alle versieringen die erbij horen.
Ja bizar, kinderen kunnen met 15 al een groeispurt gehad hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is ook geen 'jongetje', zoals hij hier al dagen genoemd wordt door sommigen. Is echt gewoon een grote knul.
Is dat dat filmpje met dat meisje met beugel bij hem achterop de fatbike?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:00 schreef -river- het volgende:
Ik zeg niet dat ik me onveilig voel en ik zeg ook niks over fatbikes. Kortom: sodemieter op met je bullshit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je al onveilig voelt omdat je jeugd op scooters fatbikes ziet dan ligt dat meestal aan jezelf.
Nou, gefeliciteerd en veel plezier er meequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een (grijze) fatbike
Joh .....quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bizar, kinderen kunnen met 15 al een groeispurt gehad hebben.
Gefeliciteerd, de opvoeding is gefaald.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een (grijze) fatbike
Ik vind herdenken prima, maar ik hoop wel dat ze er wel over praten dat hij een grote fout heeft gemaakt en dat kinderen hem niet na moeten doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het enige vreemde is dat jij dit vreemd vindt, vrij kortzichtig ook. Afgezien van de info hebben dat het een doorgeslagen idioot is die totaal op het verkeerde pad is beland en zijn dood volkomen aan zichzelf te danken heeft blijft het een klasgenoot, vriend en leerling van die school. Natuurlijk en moet je hier als school stil bij staan, impact maakt het en zeker op die leeftijd.
Ik weet het ik heb gefaald als ouderquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd en veel plezier er mee
Terecht. Daarenntegen heb ik ook niet zoveel op met alles wat met 30 per uur over het fietspad jakkert op de gewone e-bike.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een pittige mening over fatbikes.
Dat je moet luisteren als de politie je waarschuwingen geeft.quote:
Niet dat we dat al niet deden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat je moet luisteren als de politie je waarschuwingen geeft.
Dat het werkelijk niet uit maakt wat je uitvreet, sommige mensen blijven je als slachtoffer zien.quote:
Nou, nee hoor. Het zijn en blijven pubers uiteraard. Maar bij mij komen die krengen er echt niet in, al kreeg ik ze voor niets. Wat ik er vooral op zie rondrijden is asociaal tuig met een grote bek ,die voor geen meter uitkijken en daar gaan we weer vooral van een bepaalde afkomst. En ik wil ten koste van alles voorkomen dat mijn dochters daar mee geassocieerd worden. Uitzonderingen daargelaten en niet zeggende dat jouw dochter daar toe behoort!quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik weet het ik heb gefaald als ouder![]()
(even zonder dollen, een hoop jonge meiden rijden er op hier rond, zijn echt niet alleen de mobiele hyena's.)
Ik snap de associatie volkomenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Het zijn en blijven pubers uiteraard. Maar bij mij komen die krengen er echt niet in, al kreeg ik ze voor niets. Wat ik er vooral op zie rondrijden is asociaal tuig met een grote bek ,die voor geen meter uitkijken en daar gaan we weer vooral van een bepaalde afkomst. En ik wil ten koste van alles voorkomen dat mijn dochters daar mee geassocieerd worden. Uitzonderingen daargelaten en niet zeggende dat jouw dochter daar toe behoort!
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat ik er vooral op zie rondrijden is asociaal tuig met een grote bek ,die voor geen meter uitkijken en daar gaan we weer vooral van een bepaalde afkomst.
Pubersquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Het zijn en blijven pubers uiteraard. Maar bij mij komen die krengen er echt niet in, al kreeg ik ze voor niets. Wat ik er vooral op zie rondrijden is asociaal tuig met een grote bek ,die voor geen meter uitkijken en daar gaan we weer vooral van een bepaalde afkomst. En ik wil ten koste van alles voorkomen dat mijn dochters daar mee geassocieerd worden. Uitzonderingen daargelaten en niet zeggende dat jouw dochter daar toe behoort!
En fietsenmakers weigeren ze te repareren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pubers. Zijn jouw dochters pubers? Indien nee, hold your braces
. Indien ja, goed bezig, je hebt ze afgestompt tot makke schapen. Mogen ze wel de deur uit zonder hoofddoek?
Overigens snap ik ouders die een laSouris fatbike kopen niet. Heb je ze meer dan 12jaar succesvol in leven gehouden. Zet je ze op zo een waardeloos Chinees brik wat al uit elkaar valt voordat ie uit de container is geplukt in Rotterdam. Frames zijn niet gebouwd op gewicht van 2 kinderen. Remmen niet gebouwd op dan 25kmh. Totaal debiel om zo een ding als weldenkende volwassene aan je kinderen te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |