Dit inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Deze zaak kent alleen maar verliezers hè. Een (criminele) tiener wordt doodgeschoten, dus de leed voor de nabestaanden en voor de agent zelf ook en niet vergeten de omstanders die dit moesten meemaken en niet te vergeten degene die werd beroofd van zijn fatbike.
En dit. En niet alleen daar, maar door heel Nederland lopen dit soort losgeslagen (jonge) crimineeltjes.quote:Maar ja, vooral tragisch dat een knul van 15 jaar overgaat op dit soort acties en dan te bedenken dat er vermoedelijk meer van dat soort lui rondlopen
Nee, idd...quote:
Vast niet omdat het zo'n lieve nette jongen was met goede cijfers / goede schoolprestaties want dat ontbrak er ook (nog al ) aan en dan druk ik mij zacht uit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, idd...
Media maar afvragen waarom die agent heeft geschoten...
Geen woord over hoe een 15-jarige aan een vuurwapen komt...
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-met-jou~a5891572/quote:Docenten van vmbo-school Yuverta in Gouda geven maandag geen les vanwege de dood van een van hun leerlingen. Het gaat om de 15-jarige Jerryson uit Gouda, die zondag werd doodgeschoten door de politie bij een McDonald’s-restaurant aan de Hoofdweg in Capelle. Binnen de school wordt een gedenkplek gecreëerd.
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelenquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat verpesten die fatbikes het straatbeeld ook. Ik heb nog nooit een sympathiek persoon op een fatbike gezien, het zijn altijd van die ratten.
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelen
Raar dat je daar niks over hoort inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:02 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer eigenlijk?
Die onder bedreiging van een vuurwapen zijn spullen moest afgeven.
Begrijpend lezen is wel een dingetje voor je hé? Hij zegt toch ‘voornamelijk’ ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.
Ik vermoed dat die zijn fatbike heeft teruggekregen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:02 schreef capricia het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer eigenlijk?
Die onder bedreiging van een vuurwapen zijn spullen moest afgeven.
Daarom staat er ook voornamelijk dus dat iedereen gaat dan weer niet opquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is ook wel ultiem simpel om iedereen over 1 kam te scheren. En nee ik heb geen fatbike.
Bij zwakbegaafden valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus als iemand een gun op je richt is het wel prima omdat hij het niet daadwerkelijk afschiet. Volgens mij kan je daar al een aardig trauma aan overhouden.
Gelukkig snap jij 'm welquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wel een dingetje voor je hé? Hij zegt toch ‘voornamelijk’ ?
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Verdiend gaat ook wat ver maar laten we zeggen risico van het vak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?
Jammer voor hem maar verdiend.
Voornamelijk zegt hij en dat is wel waar natuurlijk. Die dingen zijn populair binnen bepaalde groepen. Net zo goed als hipsters vaak een Vanmoof hadden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Boomers die afgeven op brommer- en later scooterjeugd is ook van alle tijden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Voornamelijk zegt hij en dat is wel waar natuurlijk. Die dingen zijn populair binnen bepaalde groepen. Net zo goed als hipsters vaak een Vanmoof hadden.
Niks jammer, gewoon opgeruimd staat netjes. Wie zijn vingers brand ........quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat pleuriskind had in eerste instantie geen gewapende overval moeten plegen. Enig idee wat voor indruk dit voor alle betrokkenen achterlaat?
Jammer voor hem maar verdiend.
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Boomers die afgeven op brommer- en later scooterjeugd is ook van alle tijden.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk tokkies, aso's of buitenlanders die op die krengen rondrijden. Asociaal gedrag, grote bek, en ikikik zijn de kenmerken. Fatbikes; ego tripperij voor de simpelen
Jij bent degene die constant bozig aan het doen is, makker.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?
Jij bent wel van het labelen en iedereen in hokjes duwen. Geeft je dat een voldaan gevoel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, precies, dit soort tokkies dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |