abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218850234
quote:
Voorafgaand aan de schietpartij, rond 16.30 uur, kwam er een melding binnen van een beroving aan het nabijgelegen Wisselspoor. De verdachte zouden daar hebben geprobeerd om iemand van zijn fatbike te beroven, en liet daarbij een vuurwapen zien.

Toen de politie ter plaatse kwam, vluchtte de verdachte richting de McDonalds. „Daar liet hij opnieuw het vuurwapen zien”, verklaart de woordvoerder. Agenten met getrokken wapens sommeerden de man om zich over te geven. Toen hij opeens wegvluchtte, schoten de agenten.

AD.nl
quote:
De verdachte van een beroving die zondagmiddag bij een McDonald's in Capelle aan den IJssel is doodgeschoten, is een vijftienjarige jongen. De burgemeester van de stad benadrukt dat het incident indruk heeft gemaakt. Veel jonge kinderen waren er getuige van.

"Voor de nabestaanden van de overleden jongen is dit een groot verlies", zegt burgemeester Joost Manusama van Capelle aan den IJssel. "Ook realiseer ik me dat dit incident diepe indruk heeft gemaakt op alle omstanders die het hebben gezien."

De politie kwam zondagmiddag af op een beroving van een fatbike op het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Een van de twee verdachten had een vuurwapen bij zich. Die vluchtte richting een vestiging van McDonald's aan de Hoofdweg, bijna 2 kilometer verderop.

Daar richtte de politie een vuurwapen op de verdachte en droeg hem op het wapen te laten vallen. De politie zei eerder tegen de NOS dat hij meerdere keren was gewaarschuwd. Toen de jongen zijn wapen niet liet vallen, schoot de politie. De verdachte overleed ter plekke aan zijn verwondingen.

De politie heeft een tweede verdachte van de beroving aangehouden. Over de identiteit van die persoon is nog niets bekendgemaakt. Het is ook niet duidelijk hoe het slachtoffer van de beroving eraan toe is.

Nu.nl
https://www.dumpert.nl/zoek/Capelle?selectedId=100133065_37b9b7cc

[ Bericht 27% gewijzigd door Watmoetjenou op 23-09-2025 12:36:47 ]
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Moderator dinsdag 23 september 2025 @ 12:59:49 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218850518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Wel vreemd dat in de school een herdenkingshoekje is ingericht. Daar geef je toch een totaal verkeerde boodschap mee af naar de schooljeugd ? Het gaat hier niet om een iemand die omgekomen is door een ongeluk of slachtoffer is geworden van een crimineel ?
Nou ja dat laatste kun je dan mss wel zo zien, alleen was hij zelf de crimineel die slachtoffer werd van zijn eigen criminele daden.
Die gast is (was) ook gewoon een mens. Een gedenkhoek betekent niet direct: "haal ook een pistool en beroof mensen van fatbikes!"
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218850674
Het is ook een waarschuwing. Wees niet als Jerryson.
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 13:16:16 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218850756
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2025 13:05 schreef Evangelion het volgende:
Het is ook een waarschuwing. Wees niet als Jerryson.
^O^
  dinsdag 23 september 2025 @ 13:23:49 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218850806
Tomson & Jerryson :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218851236
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2025 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
Tomson & Jerryson :@
Zijn vader heette dus blijkbaar Jerry, zo rolt dat soms, daar moet je respect voor hebben.
Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, en van arrenmoeje maar een jointje gedraaid in de gemeenschappelijke woonruimte om drie uur snachts.

[ Bericht 3% gewijzigd door Voos_Kogels op 23-09-2025 14:31:57 ]
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
  dinsdag 23 september 2025 @ 14:41:01 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218851321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die gast is (was) ook gewoon een mens. Een gedenkhoek betekent niet direct: "haal ook een pistool en beroof mensen van fatbikes!"
8)7 8)7
"Hoka Hey!"
pi_218851408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:26 schreef Voos_Kogels het volgende:

[..]
Zijn vader heette dus blijkbaar Jerry, zo rolt dat soms, daar moet je respect voor hebben.
Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen, en van arrenmoeje maar een jointje gedraaid in de gemeenschappelijke woonruimte om drie uur snachts.
Jerry was er niet voor son en aldus eindigde het geslacht Jerry.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')