""diamantjes"" ook in zijn orenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Momo het volgende:
Zie online filmpjes van die gozer, heeft ie op zijn 15de al een grote tattoo op zijn arm?
Ja dit is wel waar.quote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
Note: Met een (nep) designer necktasje zie je er altijd zwakbegaafd uit.
Sterretje worden bij Allah.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ging een grote carrière tegemoet
Allah?quote:
quote:
Zeker, ga jij het lekker uitzoeken, ik kijk ondertussen ff naar het autisme announcement van Trump.quote:
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.quote:Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nee je dient je als agent natuurlijk kapot te laten schieten. Of op zijn minst die jongen een slachtoffer onder de getuigen te laten maken.
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen hij had het dus niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat danquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen en hij had het niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat dan
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:06 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Ja precies.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen.
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logischquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.
Dus als iemand een gun op je richt is het wel prima omdat hij het niet daadwerkelijk afschiet. Volgens mij kan je daar al een aardig trauma aan overhouden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
Oké de persoon rent weg...maar heeft nog steeds een pistool in de hand, dus de dreiging is er nog. Dus draait zich om en begint te schieten...wie weet. Hij had al te horen gekregen om zijn wapen neer te leggen volgens de berichten...quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
Die zijn natuurlijk niet zo hoogbegaafd zoals jij.....quote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is bijzonder hoeveel mensen hier in dit topic niet verder kunnen denken dan hun neus lang is,.
Jij spoort echt totaal niet of je zit de boel gewoon te flessen hierquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
Teringjantje zeg..quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |