abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker maandag 22 september 2025 @ 22:09:49 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218847079
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Momo het volgende:
Zie online filmpjes van die gozer, heeft ie op zijn 15de al een grote tattoo op zijn arm?
""diamantjes"" ook in zijn oren
  maandag 22 september 2025 @ 22:12:24 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847106
Note: Met een (nep) designer necktasje zie je er altijd zwakbegaafd uit.
  roze maandag 22 september 2025 @ 22:13:34 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218847118
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
Note: Met een (nep) designer necktasje zie je er altijd zwakbegaafd uit.
Ja dit is wel waar.
Your beauty never ever scared me.
pi_218847287
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die ging een grote carrière tegemoet
Sterretje worden bij Allah.
pi_218847418
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Sterretje worden bij Allah.
Allah? :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218847946
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2025 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zo kennen we ootje weer, :').
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2025 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zo kennen we ootje weer, :').
Zeker, ga jij het lekker uitzoeken, ik kijk ondertussen ff naar het autisme announcement van Trump.
pi_218847956
Kan er niet om treuren.
Liever hij dan een onschuldig iemand.
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:19:45 #208
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218847985
Het is natuurlijk heel triest dat er dit soort onkneedbaar gajes vrij rondloopt (al dan niet met enkelband) en het trauma voor de agenten en de omstanders is ook betreurenswaardig.

Maar nee, rouwig om dit verlies kan ik niet echt zijn. Daarvoor was deze figuur w.m.b. al te ver heen.

PS: "Leven weer op de rit te krijgen" betekent in dit soort gevallen vaak reclassering of "alles bij elkaar geluld om maar niet (erger) gestraft te worden".
pi_218848059
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nee je dient je als agent natuurlijk kapot te laten schieten. Of op zijn minst die jongen een slachtoffer onder de getuigen te laten maken.
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
pi_218848066
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:

[..]
De jongen schoot niet. Alleen het dragen van een wapen vind ik gewoon niet voldoende om iemand dan maar dood te schieten. Als de jongen het wapen had afgevuurd, dan wel.
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen hij had het dus niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat dan
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218848076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ok dus hij moet eerst schieten en dan is het wel ok. Plus er werd gezegd "hij liet het wapen zien" dat is al dreigen en hij had het niet in zijn broekzak zitten. En als hij dan had geschoten en iemand was geraakt ? Wat dan
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.
pi_218848082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:06 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Het wapen dragen/ laten zien is geen bewijs voor het feit dat hij het ook gaat gebruiken. Blijf bij mijn mening. Wapen laten zien is geen dreigen. Maybe als hij zegt, ik ga schieten op iemand, dan zou ik zeggen oke dan kan de politie wel gaan schieten, maar bij voorkeur met rubber oid eerst of taser/traangas. Daarna schieten op benen etc.
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen. :')
pi_218848083
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef ricky3 het volgende:
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.
pi_218848088
Deze zaak kent alleen maar verliezers hè. Een (criminele) tiener wordt doodgeschoten, dus de leed voor de nabestaanden en voor de agent zelf ook en niet vergeten de omstanders die dit moesten meemaken en niet te vergeten degene die werd beroofd van zijn fatbike.

Maar ja, vooral tragisch dat een knul van 15 jaar overgaat op dit soort acties en dan te bedenken dat er vermoedelijk meer van dat soort lui rondlopen
pi_218848089
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
Ja prima een wapen laten zien is in dit geval wapen richten (waar dan ook op) Misschien had hij idd beter kunnen zeggen dat hij het wapen niet zou gebruiken toen hij het "liet zien" dan was het vast anders afgelopen. :')
Ja precies.
Kijk agent, ik heb een wapen mee. Maar ik ga 'm niet gebruiken hoor, dus niks aan de hand joh.
pi_218848096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:10 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Oké, dan wachten ze bij de volgende keer tot het wapen is afgevuurd waarmee jouw kind wordt doodgeschoten om vervolgens de schutter pas dood te schieten. Vervelend van jouw kind, maar ja, ze moeten toch even wachten totdat hij daadwerkelijk schiet.
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
pi_218848104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:20 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Ja vind ik wel. Wapen hoeft niet perse meegenomen te worden om te gebruiken op een persoon. Kan ook alleen om angst aan te jagen of in de lucht te schieten bijv.
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.
pi_218848105
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:28 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Maar jij beseft toch ook wel dat een agent er niet vanuit kan gaan dat zo iemand een wapen bij zich heeft puur als afschrikwekkend middel. De persoon in kwestie is wel de agressor natuurlijk.
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
pi_218848106
quote:

[..]
Dus als iemand een gun op je richt is het wel prima omdat hij het niet daadwerkelijk afschiet. Volgens mij kan je daar al een aardig trauma aan overhouden.
pi_218848114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Jawel maar er zijn nog andere middelen zoals taser enzo, en hij rende weg? Dus wat laf dan om hem maar dood te schieten. Alsof hij een heel bloedbad gaat aanrichten als hij mogelijk ontsnapt. Lijkt me ook niet echt logisch
Oké de persoon rent weg...maar heeft nog steeds een pistool in de hand, dus de dreiging is er nog. Dus draait zich om en begint te schieten...wie weet. Hij had al te horen gekregen om zijn wapen neer te leggen volgens de berichten...

Wie is degene die je moet beschermen volgens jou? Omstanders, jezelf als je agent bent of de agressor die zijn vuurwapen bij zicht houdt nadat hij meermaals is verzocht om deze neer te leggen?
  dinsdag 23 september 2025 @ 06:07:43 #221
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218848317
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het is bijzonder hoeveel mensen hier in dit topic niet verder kunnen denken dan hun neus lang is, :').
Die zijn natuurlijk niet zo hoogbegaafd zoals jij.....
"Hoka Hey!"
  dinsdag 23 september 2025 @ 06:09:13 #222
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218848320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:30 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Jij spoort echt totaal niet of je zit de boel gewoon te flessen hier
"Hoka Hey!"
pi_218848349
quote:

[..]
Teringjantje zeg..

Wat ben jij ongelooflijk dom en achterlijk zeg...

:')
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 september 2025 @ 06:37:22 #224
367000 roos94
pi_218848359
Is een troll mensen, hap nou niet
pi_218848364
Wat verpesten die fatbikes het straatbeeld ook. Ik heb nog nooit een sympathiek persoon op een fatbike gezien, het zijn altijd van die ratten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')